Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

I Budstikka i går sa Bohinen at det var en "krangel" om overgangssummen. Hvor mye er det snakk om, og hva krever de forskjellige partene?

Denne bloggen gir en indikasjon på summenes størrelse...

Krangel om overgangssum pleier å dreie seg om størrelse.. :rolleyes:

Eh, ja? :blink:

Av den anledningen tror jag på en bytesaffär. Lyckas BoIS mot all förmodan få några pengar från Staebaek tror jag att det kommer att handla om kaffepengar. Kanske en 200-300 tkr.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Budstikka i går sa Bohinen at det var en "krangel" om overgangssummen. Hvor mye er det snakk om, og hva krever de forskjellige partene?

Denne bloggen gir en indikasjon på summenes størrelse...

Krangel om overgangssum pleier å dreie seg om størrelse.. :rolleyes:

Eh, ja? :blink:

Av den anledningen tror jag på en bytesaffär. Lyckas BoIS mot all förmodan få några pengar från Staebaek tror jag att det kommer att handla om kaffepengar. Kanske en 200-300 tkr.

hehe, sorry. misforsto..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enligt den här artikeln kommer Segerström affären vara klar inom 2 dagar:

http://hd.se/sport/2007/01/31/nordiskt-int...-foer-bois-are/

Att affären ännu inte är klar TROR jag beror på att man ännu inte kommit överens om priset. Staebaek VET att Segerström själv vill lämna för spel i förstadivisonen i Norge (eller Sverige-Danmark). Han vill INTE stanna kvar i BoIS. Staebaek vet även att BoIS just nu gör sig av med spelare som har höga löner (salary). Jag tror inte att Staebaek kommer att betala STORA pengar för Segerström. Han vill gå själv och BoIS vill sälja honom eftersom han kostar klubben 800.000 kr/år.

Om någon får reda på priset får han/hon vara så snäll och maila mig. Det hade varit intressant att se var priset hamnar.

Lycka Till!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinduene gjelder bare for når det er lov til å hente spillere. Selge spillere kan man gjøre når man vil.

Og hvis noen selger er det ingen som kjøper? Eller var det en fleip? Russland har etter det jeg vet samme "vindu" som oss altså ut mars.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

?? må ikke noen hente for at noen skal få solgt?

det er visst en grunn til at jeg ikke studerer juss... :blink:

Poenget er vel at i Norge stenger ikke overgangsvinduet i dag. Dvs at norske klubber kan kjøpe/hente spillere fra ligaer hvor overgansvinduet er stengt siden det er åpent i Norge.. om jeg har forstått det rett :rolleyes:

Endret av Chri$
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinduene gjelder bare for når det er lov til å hente spillere. Selge spillere kan man gjøre når man vil.

Og hvis noen selger er det ingen som kjøper? Eller var det en fleip? Russland har etter det jeg vet samme "vindu" som oss altså ut mars.

Si at Milan ønsker å kvitte seg med Maldini, og Stabæk trenger en venstreback. Milan spiller i Italia, hvor overgangsvinduet stenger i dag. Stabæk spiller i Norge, og overgangsvinduet er åpent ut mars måned. Følgelig fordi den norske serien ikke sparkes i gang før i april måned. Da kan Stabæk hente Maldini, og Milan kan selge Maldini. Derimot kan ikke Milan hente Holmvik, selv om de er aldri så mye sugen på en ung og lovende venstreback, med offensive kvaliteter. Stabæk kunne dog godt solgt Holmvik. Etter at sesongen i Italia er over (starten av mai en gang), kan Milan hente Holmvik, og Stabæk kan fortsatt selge samme spiller.

Comprendre?

VELKOMMEN PONTUS!!

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si at Milan ønsker å kvitte seg med Maldini, og Stabæk trenger en venstreback. Milan spiller i Italia, hvor overgangsvinduet stenger i dag. Stabæk spiller i Norge, og overgangsvinduet er åpent ut mars måned. Følgelig fordi den norske serien ikke sparkes i gang før i april måned. Da kan Stabæk hente Maldini, og Milan kan selge Maldini. Derimot kan ikke Milan hente Holmvik, selv om de er aldri så mye sugen på en ung og lovende venstreback, med offensive kvaliteter. Stabæk kunne dog godt solgt Holmvik. Etter at sesongen i Italia er over (starten av mai en gang), kan Milan hente Holmvik, og Stabæk kan fortsatt selge samme spiller.

Comprendre?

comprendo;)

Velkommen Pontus

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hører vel hjemme i Hurra-tråden? Uansett, velkommen Pontus, og hipp hurra!

Stabak.no fikk følgende kommentar fra Pontus: ”Jävlig kul, dette skal bli roligt” Om sitt treningsopphold sier Pontus at han fikk et godt inntrykk, det var god kvalitet på treningene og det virket som at vi spilte OK fotball. Stabak.no ønsker å understreke at vi spiller mer en ”OK” fotball

hehe

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så at Hannes Sigurdsson er fristillt fra kontrakten i Brøndby. En god spiller som er både sterk og rask. Selvom det ikke er spissplassen vi må forsterke forst og fremst så kunne han vært spennende..

Vi har jo lenge vært på utkikk etter en stor spiss, og var vel ikke helt heldige da vi endte opp med verdens lateste spiss Andreas Strand..

Er dumt å splitte opp spissparet vårt, men med Sigurdsson på laget har vi en annen type spiller en Daniel og Veigar som kan være fin å sette inn hvis vi trenger en større mann på topp.. Et alternativ er å flytte Veigar på venstrekanten med en litt fri rolle ala Ronaldinho..

Synspunkter??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har mistet 2 forsvarsspillere etter forrige sesong i Karlsson og Arneberg, mener Stabæk at forsvaret er komplett nå som Pontus er signert - eller bør vi ha inn 1 til?

Med Karlsson, Arneberg, Persson ute og Mike et år eldre, bør vi vel strengt tatt ha inn minst én til. Jeg håper på en stopper som kan spiller venstreback med god rutine, alá Markus.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Karlsson, Arneberg, Persson ute og Mike et år eldre, bør vi vel strengt tatt ha inn minst én til. Jeg håper på en stopper som kan spiller venstreback med god rutine, alá Markus.

Det er min mening også:) Jeg mener det bør være 1. pri mer enn noen annen plass, med sentral midt på en god 2.plass...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst på en meget god venstreback :)

Synd jeg la fotballskoene på hylla i sommer.. Hadde heelt sikkert vært oppgradert fra junior til a-laget i dag om jeg hadde fortsatt:P Da skal jeg si dere vi hadde hatt en venstreback i landslagsklasse da;) hoho

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...