Markus 5 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Skal Coop ut? - hvorfor det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Myhre gikk til Viking, no big surprise! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Så at Hannes Sigurdsson er fristillt fra kontrakten i Brøndby. En god spiller som er både sterk og rask. Selvom det ikke er spissplassen vi må forsterke forst og fremst så kunne han vært spennende.. Vi har jo lenge vært på utkikk etter en stor spiss, og var vel ikke helt heldige da vi endte opp med verdens lateste spiss Andreas Strand.. Er dumt å splitte opp spissparet vårt, men med Sigurdsson på laget har vi en annen type spiller en Daniel og Veigar som kan være fin å sette inn hvis vi trenger en større mann på topp.. Et alternativ er å flytte Veigar på venstrekanten med en litt fri rolle ala Ronaldinho.. Synspunkter?? tja...jeg njevnte hannes tidligere (flere ganger) - ingen her viste interesse. hva skal jeg si nå? hvis vi får en (islandsk) spiss til - ok. hvis ikke - jeg kan leve med det. men jeg mener å huske at hannes sa at han ikke ville til norge... (vet ikke om det er vikings skyld) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækj 1 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159755 Jaja. Siste kontrakt til gutten. Dette mener jeg styrker stabæk sine sjanser.. Han har vel sagt tideligere at han har lyst til å avslutte karrieren i den blå drakta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Etter Jens sin forestilling mot Odd, er det nok ikke så dumt å hente inn en ekstra keeper... Kan vi klare å lure Rune Almenning Jarstein eller Jan-Kjell Larsen til oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Etter Jens sin forestilling mot Odd, er det nok ikke så dumt å hente inn en ekstra keeper... Kan vi klare å lure Rune Almenning Jarstein eller Jan-Kjell Larsen til oss? Man burde gi Jens sjansen, men jeg tror jeg allerede nå kan si at Jens ikke kommer til å bli en keeper jeg ønsker å ha fast i buret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Etter Jens sin forestilling mot Odd, er det nok ikke så dumt å hente inn en ekstra keeper... Kan vi klare å lure Rune Almenning Jarstein eller Jan-Kjell Larsen til oss? Man burde gi Jens sjansen, men jeg tror jeg allerede nå kan si at Jens ikke kommer til å bli en keeper jeg ønsker å ha fast i buret. Enig, men jeg husker når Håkon Oppdal deputerte for Brann, snakk om zalohansker i endel kamper. Se hvor han er i dag. Men Jens får ikke mange sjanser før han bør se seg om etter noe annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 366 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Etter Jens sin forestilling mot Odd, er det nok ikke så dumt å hente inn en ekstra keeper... Kan vi klare å lure Rune Almenning Jarstein eller Jan-Kjell Larsen til oss? Man burde gi Jens sjansen, men jeg tror jeg allerede nå kan si at Jens ikke kommer til å bli en keeper jeg ønsker å ha fast i buret. Etter dagens kamp, er jeg livredd for å putte ham bakerst. Det var noe av det dårligste jeg har sett . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Etter Jens sin forestilling mot Odd, er det nok ikke så dumt å hente inn en ekstra keeper... Kan vi klare å lure Rune Almenning Jarstein eller Jan-Kjell Larsen til oss? Man burde gi Jens sjansen, men jeg tror jeg allerede nå kan si at Jens ikke kommer til å bli en keeper jeg ønsker å ha fast i buret. Etter dagens kamp, er jeg livredd for å putte ham bakerst. Det var noe av det dårligste jeg har sett . Vi må ha en ny 2. keeper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lars77 0 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Jarstein og Larsen blir alt for dyre, så jeg har liten tvil på at de blir hentet! Det er liten tvil om at vi trenger en ny 2. keeper for jeg har sjelden sett dårligere saker bak. Om vi henter inn en spiller med et hint av talent vil det være en markent forbedring i forhold til JWS. Den mannen kan rett og slett ikke stå en eneste kamp av betydning. For de som har glemt det, så slapp han inn 8 mål på to treningskamper i fjor! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Etter Jens sin forestilling mot Odd, er det nok ikke så dumt å hente inn en ekstra keeper... Kan vi klare å lure Rune Almenning Jarstein eller Jan-Kjell Larsen til oss? Man burde gi Jens sjansen, men jeg tror jeg allerede nå kan si at Jens ikke kommer til å bli en keeper jeg ønsker å ha fast i buret. Etter dagens kamp, er jeg livredd for å putte ham bakerst. Det var noe av det dårligste jeg har sett . Vi må ha en ny 2. keeper. Jeg er enig. Jeg har altså sett Jens i fire omganger i tre treningskamper. Hver gang har han gjort store tabber, hver gang kan man merke at hans usikkerhet påvirker forsvaret og resten av laget. Han var verre enn noensinne i dag. Gutten holder ikke mål. Han er sikkert en fin fyr, men tanken på å skulle ha ham i mål i en ordinær kamp gir meg frysninger på størrelse med tanken på å skulle se Muri i forsvaret igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Christian Bjerke som har vært på to treninger denne uka, noen som har noe å si om han? kan han utfordre jens? Ellers så slenger jeg meg på de som vil ha ny 2.keeper, hver gang Jens var i nærheten av ballen idag holdt jeg på å pisse i buksa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 3. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2007 (endret) Bjerke er nok forløpig alt for ung til å utfordre Jon eller Jens. I fotball har rutine og erfaring ekstremt mye å si, spesielt som keeper. Men han er ikke en mann å utelukke for framtiden. Husker at for et par år siden at han var tatt ut på aldersbestemte landslag. Hadde vært flott om han hadde fått prøve seg i en treningskamp for å få "feelingen" og sope opp noe nyttig, men han er vel litt for ung enda? 17 år vel? Endret 3. Februar 2007 av chelsea Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Hvorfor har ikke vår venn Pontus fått en egen tråd? synes han fortjener såpass. Min maskin lar mmeg ikke lage en ny post.. noen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Han har en tråd. Her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Bjerke er nok forløpig alt for ung til å utfordre Jon eller Jens. I fotball har rutine og erfaring ekstremt mye å si, spesielt som keeper. Men han er ikke en mann å utelukke for framtiden. Husker at for et par år siden at han var tatt ut på aldersbestemte landslag. Hadde vært flott om han hadde fått prøve seg i en treningskamp for å få "feelingen" og sope opp noe nyttig, men han er vel litt for ung enda? 17 år vel? Bjerke er født i 89 altså 17 år eller nettopp blitt 18. han er et stort talent, men ryktene skal ha det til at han gjør en del store tabber. men slik som Jens holdt på idag kunne jeg stått bedre i mål. Tror det på sikt er bedre å ha med Bjerke som en pusher til 2. keeperplassen. Men på kortsikt er det nødvendig å få inn en god keeper som kan pushe Jon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Betyr det at keeper jakten fortsetter nå, sellom myrhe gikk til VIking?? :blink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Betyr det at keeper jakten fortsetter nå, sellom myrhe gikk til VIking?? :blink: Må isafall bli til våren/sommeren. Overgangsvinduet er stengt, og man kan ikke hente spillere med mindre man innleder en spesiell avtale med NFF. Noe som slår igjennom kun i nødstilfeller, så det blir nok ikke noe med det første, nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 4. Februar 2007 Del Skrevet 4. Februar 2007 Etter Jens sin forestilling mot Odd, er det nok ikke så dumt å hente inn en ekstra keeper... Kan vi klare å lure Rune Almenning Jarstein eller Jan-Kjell Larsen til oss? Man burde gi Jens sjansen, men jeg tror jeg allerede nå kan si at Jens ikke kommer til å bli en keeper jeg ønsker å ha fast i buret. Etter dagens kamp, er jeg livredd for å putte ham bakerst. Det var noe av det dårligste jeg har sett . Vi må ha en ny 2. keeper. Jeg er enig. Jeg har altså sett Jens i fire omganger i tre treningskamper. Hver gang har han gjort store tabber, hver gang kan man merke at hans usikkerhet påvirker forsvaret og resten av laget. Han var verre enn noensinne i dag. Gutten holder ikke mål. Han er sikkert en fin fyr, men tanken på å skulle ha ham i mål i en ordinær kamp gir meg frysninger på størrelse med tanken på å skulle se Muri i forsvaret igjen... muri i forsvar var bra det, inntil vi den sesongen vi rykket ned. Da var det ille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 4. Februar 2007 Del Skrevet 4. Februar 2007 Betyr det at keeper jakten fortsetter nå, sellom myrhe gikk til VIking?? :blink: Må isafall bli til våren/sommeren. Overgangsvinduet er stengt, og man kan ikke hente spillere med mindre man innleder en spesiell avtale med NFF. Noe som slår igjennom kun i nødstilfeller, så det blir nok ikke noe med det første, nei. Greit å kunne reglene, norske overgangsvinduet er oppe til 31 mars;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 5. Februar 2007 Del Skrevet 5. Februar 2007 LAaars bohiiiiinen her har vi mannen vettu!! Kjøp han her: http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article888079.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 5. Februar 2007 Del Skrevet 5. Februar 2007 når ble Stabæk utlandet a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 5. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 5. Februar 2007 (endret) LAaars bohiiiiinen her har vi mannen vettu!! Kjøp han her: http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article888079.ece har du lest artikkelen? Endret 5. Februar 2007 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 5. Februar 2007 Del Skrevet 5. Februar 2007 må vel få lov til å drømme? jeg hadde iallefall aldri i verden sagt nei til han men men... litt agurkavsporing her er vel generelt vanlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 5. Februar 2007 Del Skrevet 5. Februar 2007 Braaten kommer til å ebbe sakte ut som "en med voldsomt potential". Det er jeg helt sikkert på. Med tanke på aldern hans og mentaliteten hans, har jeg vanskelig for å se at han plutselig skal kunne blomstre opp full av iver og arbeidsinnsats nå.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Februar 2007 Del Skrevet 5. Februar 2007 Hos Stabæk derimot, er det ingen nyheter? Bohinen nevnte vel forsåvidt at klubben hele tiden leter etter nye spillere, men det er ingen nye navn som har dukket opp på forumet, ingen spillere på prøvespill, eller rykter i media. Noen som har hørt noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 5. Februar 2007 Del Skrevet 5. Februar 2007 når ble Stabæk utlandet a? LAaars bohiiiiinen her har vi mannen vettu!! Kjøp han her: http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article888079.ece har du lest artikkelen? Selvfølgelig har jeg lest artikkelen.. MEn jeg må da kunne få lov til og legge det ut.., Han er jo tross alt god, og det skader ikke og spørre om han er interesert i stabæk vettu---- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 5. Februar 2007 Del Skrevet 5. Februar 2007 Selvfølgelig har jeg lest artikkelen.. MEn jeg må da kunne få lov til og legge det ut.., Han er jo tross alt god, og det skader ikke og spørre om han er interesert i stabæk vettu---- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 5. Februar 2007 Del Skrevet 5. Februar 2007 AB sporten meldte at Pontus er Stabæk spiller. Stemmer dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 5. Februar 2007 Del Skrevet 5. Februar 2007 AB sporten meldte at Pontus er Stabæk spiller. Stemmer dette? Slitt med heavy influensa i det siste? Han signerte forrige uke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå