trondfo 9 Del Skrevet 6. Februar 2007 Del Skrevet 6. Februar 2007 Andresen til Stabæk? Vil Andresen gå til Stabæk eller Vålerenga hvis han forlater Brann? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 6. Februar 2007 Del Skrevet 6. Februar 2007 *sikle litt mer* http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=160086 iallefall ikke la VIF snappe han uten kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 6. Februar 2007 Del Skrevet 6. Februar 2007 *sikle litt mer* http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=160086 iallefall ikke la VIF snappe han uten kamp! Jeg legger meg iallefall ikke ned og blånekter om han ønsker å komme tilbake til Stabæk. Uansett er det jo greit å skape litt uro i Bergen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 6. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 6. Februar 2007 (endret) Jeg tror MA kommer til å forlenge med Brann, og at alle spekulasjoner er bortkastet. Edit: Selv om Branns sjanser til å vinne gull nok blir en del svekket hvis denne karen forsvinner. Endret 6. Februar 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 6. Februar 2007 Del Skrevet 6. Februar 2007 Den artikkelen er jo helt utrolig spekulativ, at det journalist"arbeidet" blir gjengitt i alle landets medier er jo en vits. MA har sikkert blitt spurt: "Spiller du i Brann i 2007?" Da han er i kontraktsforhandlinger uten å enda være helt enige, kan han jo ikke love det 100% sikkert, hvis Brann ikke er villige til å gi ham det han vil ha, må han jo si nei, og da selger nok Brann han før kontrakten går ut. Så han sier. "Jeg kan ikke garantere det, men jeg håper det." Oioioi, kaos i Brann, Andresen vil vekk blablabla. Jeg hadde blitt utrolig glad hvis Brann er for gjerrige, og Andresen blir lei prutinga og drar hjem til Stabæk for å avslutte karrieren med lavere lønn enn i Brann, RBK andre alternativer. Dette er jo ikke umulig, se på Henke og Helsinborg-saken. Men den saken i dag er jo bare piss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 6. Februar 2007 Del Skrevet 6. Februar 2007 Den artikkelen er jo helt utrolig spekulativ, at det journalist"arbeidet" blir gjengitt i alle landets medier er jo en vits. Joda - men supporterne her borte er faktisk særdeles usikre og mister tillit til ledelsen. Det skaper press. I tillegg er media relativt kritiske. Det skaper også press. Brann er som kjent relativt elendige til å takle press.. Det kan jo bli bra i sesongåpningen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trondfo 9 Del Skrevet 7. Februar 2007 Del Skrevet 7. Februar 2007 Utelukker ny klubb - Jeg har overhodet ikke tenkt meg til en ny klubb, hevder Andresen overfor Nettvisen. Men hva med en gammel klubb? Vet at denne saken hauses opp av media, men det er jo lov å håpe.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Februar 2007 Del Skrevet 7. Februar 2007 Men hva med en gammel klubb? Godt poeng! Og hva gjør Martin Andresen under "Nye Spillere" tråden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 7. Februar 2007 Del Skrevet 7. Februar 2007 Men hva med en gammel klubb? Godt poeng! Og hva gjør Martin Andresen under "Nye Spillere" tråden? Gamle spillere blir som nye:-) Var ikke J. Janson en spiller som også ble diskutert her...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 7. Februar 2007 Del Skrevet 7. Februar 2007 Jalland er innstilt på å gå kraftig ned i lønn dersom han returnerer til norsk Tippeliga. I tillegg til Vålerenga har Stabæk meldt sin interesse for Jalland. Sportsdirektør Lars Bohinen har vært i telefonisk kontakt med Jalland ved mer enn én anledning. Overfor iOslo.no hinter Jalland om at Vålerenga er det mest aktuelle alternativet av de to klubbene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 7. Februar 2007 Del Skrevet 7. Februar 2007 Jalland er innstilt på å gå kraftig ned i lønn dersom han returnerer til norsk Tippeliga. I tillegg til Vålerenga har Stabæk meldt sin interesse for Jalland. Sportsdirektør Lars Bohinen har vært i telefonisk kontakt med Jalland ved mer enn én anledning. Overfor iOslo.no hinter Jalland om at Vålerenga er det mest aktuelle alternativet av de to klubbene Tipper han hadde svart annerledes hvis Budstikka hadde spurt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 7. Februar 2007 Del Skrevet 7. Februar 2007 leste paa fotbolti.net at flere norske og svenske klubber viser interesse for hannes sigurdsson. hmmm... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 7. Februar 2007 Del Skrevet 7. Februar 2007 Brøndby fristiller nå, i tillegg til Hannes Sigurdsson, venstrebackene Asbjørn Sennels og Joesph Elanga.. Jeg mener det er for svakt på venstresiden vår i forsvaret hvis vi skal ha en komplett stall som skal kjempe i toppen.. En av disse to kunne jo være alternativer..¨ http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65277 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 7. Februar 2007 Del Skrevet 7. Februar 2007 Brøndby fristiller nå, i tillegg til Hannes Sigurdsson, venstrebackene Asbjørn Sennels og Joesph Elanga.. Jeg mener det er for svakt på venstresiden vår i forsvaret hvis vi skal ha en komplett stall som skal kjempe i toppen.. En av disse to kunne jo være alternativer..¨ http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65277 Viking går i forhandlinger med Hannes på fredag.. http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article74468.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 7. Februar 2007 Del Skrevet 7. Februar 2007 sa han ikke at han ikke ville tilbake til norge etter oppholdet i stavanger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 8. Februar 2007 Del Skrevet 8. Februar 2007 Utelukker ny klubb- Jeg har overhodet ikke tenkt meg til en ny klubb, hevder Andresen overfor Nettvisen. Men hva med en gammel klubb? Vet at denne saken hauses opp av media, men det er jo lov å håpe.... Og takke f... for det!!! Jeg vil ikke ha en spiller som bare tusler rundt i midtsirkelen og sender feilpasninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 8. Februar 2007 Del Skrevet 8. Februar 2007 Stian Theting var aktuell i fjor vinter, men den gang da, regner jeg med, og ikke nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 9. Februar 2007 Del Skrevet 9. Februar 2007 I sammenheng med Martin-spekulasjonene, er det godt at andre enn oss har trua på Stabæk; "eg tror det ikkje er noe bedre om vi slepper han til stabæk enn til vif... det laget blir farlig iår." (fra bataljonen.no) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 9. Februar 2007 Del Skrevet 9. Februar 2007 I sammenheng med Martin-spekulasjonene, er det godt at andre enn oss har trua på Stabæk; "eg tror det ikkje er noe bedre om vi slepper han til stabæk enn til vif... det laget blir farlig iår." (fra bataljonen.no) Tror det sitter en del supportere rundt om i landet og skjelver i buksene ved tanken på MA i en allerede sterk Stabæk-stall.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 9. Februar 2007 Del Skrevet 9. Februar 2007 Jeg håper virkerlig MA kommer til oss.. Tenk det a.. Pfo-somen-andresen-tommy.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 9. Februar 2007 Del Skrevet 9. Februar 2007 Jeg håper virkerlig MA kommer til oss.. Tenk det a.. Pfo-somen-andresen-tommy.. Relativt ny supporter? tommy ble brukt som venstreving for mange år siden, han suger der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 9. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 9. Februar 2007 (endret) Godt vi ikke satset på Corrales http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2576888.ece Skjønt - det meste pleier å ordne seg til sist.. Endret 9. Februar 2007 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 9. Februar 2007 Del Skrevet 9. Februar 2007 Jeg håper virkerlig MA kommer til oss.. Tenk det a.. Pfo-somen-andresen-tommy.. Relativt ny supporter? tommy ble brukt som venstreving for mange år siden, han suger der. Eeehh,...Ja veldig!! . Selvfølgelig ikke.. Greit nok.. Viste at tommy ikke spilte venstre kant.. Men fortell meg du da hvem som kan spille dr siden du har vært supporter så lenge...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 9. Februar 2007 Del Skrevet 9. Februar 2007 Hva med Alan, Henning, Bjørnar, Tom, Branimir og Petter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2007 Del Skrevet 9. Februar 2007 Hva med Alan, Henning, Bjørnar, Tom, Branimir og Petter? eller Keller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Haha owned! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Nei takk til Martin Skade Andresen. Ja takk til mer Tommy-Tchoyi-magi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Martin er en sentral og meget god spiller.. Han er mer enn velkommen hit spørr du meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Keeperen Iven Austbø i Viking skal vel være et stort talent? Blir vel ikke stor sjangs på han i buret med Myhre og kanskje Asper foran ham i køen. Innteressant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Keeperen Iven Austbø i Viking skal vel være et stort talent? Blir vel ikke stor sjangs på han i buret med Myhre og kanskje Asper foran ham i køen. Innteressant? enig.. mn vil ha en erfaren keeper.. Jens er ung og han er ikke god----- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå