Martin superblaa! 0 Del Skrevet 11. Februar 2007 Del Skrevet 11. Februar 2007 Martin er en sentral og meget god spiller.. Han er mer enn velkommen hit spørr du meg... Alltid velkommen i stabæk etter min mening..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 11. Februar 2007 Del Skrevet 11. Februar 2007 Er skeptisk til alle spillere som forlater klubben de er kaptein for ved nedrykk... Spesiellt hvis de går til brann e.l. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 Er skeptisk til alle spillere som forlater klubben de er kaptein for ved nedrykk... Spesiellt hvis de går til brann e.l. De 15 millionene vi fikk gjorde at det var en grei deal for alle parter, synes jeg. Hadde vært mye verre hvis han hadde insistert på å dra uansett, og vi ble nødt til å selge ham for et par millioner. Selv om det var litt kjipt at han stakk hadde vi mer bruk for den pengesummen enn han i daværende situasjon. Hvem er fyren på bildet ditt forresten? Sinnsykt fett bilde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 Er skeptisk til alle spillere som forlater klubben de er kaptein for ved nedrykk... Spesiellt hvis de går til brann e.l. De 15 millionene vi fikk gjorde at det var en grei deal for alle parter, synes jeg. Hadde vært mye verre hvis han hadde insistert på å dra uansett, og vi ble nødt til å selge ham for et par millioner. Selv om det var litt kjipt at han stakk hadde vi mer bruk for den pengesummen enn han i daværende situasjon. Hvem er fyren på bildet ditt forresten? Sinnsykt fett bilde. Helt enig! Vi trengte pengene mye mer enn vi trengte Martin. Og det har ikke forandret seg, mener nå jeg. Tror ikke Martin hadde klart å tilføre så mye til laget nå, bortsett fra mye sinne, raseri og en utrolig slitt midtsirkel på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 Er skeptisk til alle spillere som forlater klubben de er kaptein for ved nedrykk... Spesiellt hvis de går til brann e.l. Hvem er fyren på bildet ditt forresten? Sinnsykt fett bilde. Mon tro om det ikke er Terry Buthcer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 12. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 12. Februar 2007 (endret) Er skeptisk til alle spillere som forlater klubben de er kaptein for ved nedrykk... Spesiellt hvis de går til brann e.l. Hvem er fyren på bildet ditt forresten? Sinnsykt fett bilde. Mon tro om det ikke er Terry Buthcer? Det er helt korrekt, Terry Butcher, eller Captain Blood som engelskmennene ynder å kalle ham. Bakgrunnen til bildet er EM-kval-kamp borte mot sverige i '90-noe, der England måtte ha poeng for å kvalifisere seg til E/V-M. Vår venn Terry begynner å blø etter en hodeduell, men får fortsette etter å ha mottatt noen sting og en bandasje. Det viste seg forøvrig i etterkant at han haddde pådratt seg kraniebrudd!! Han fullførte kampen, og som midtstopper medførte det en god del heading av ballen. England fikk poenget de trengte, og han ble den store helten. For å få tråden litt tilbake på spor, så synes jeg vi kan sjekke om han vil ta en sesong eller to for oss, han er hvertfall ledig på markedet, fikk i forrige uke sparken som trener i Sydney. Endret 12. Februar 2007 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 566 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 Er skeptisk til alle spillere som forlater klubben de er kaptein for ved nedrykk... Spesiellt hvis de går til brann e.l. De 15 millionene vi fikk gjorde at det var en grei deal for alle parter, synes jeg. Hadde vært mye verre hvis han hadde insistert på å dra uansett, og vi ble nødt til å selge ham for et par millioner. Selv om det var litt kjipt at han stakk hadde vi mer bruk for den pengesummen enn han i daværende situasjon. Hvem er fyren på bildet ditt forresten? Sinnsykt fett bilde. Helt enig! Vi trengte pengene mye mer enn vi trengte Martin. Og det har ikke forandret seg, mener nå jeg. Tror ikke Martin hadde klart å tilføre så mye til laget nå, bortsett fra mye sinne, raseri og en utrolig slitt midtsirkel på Nadderud. Kanskje vi skal stoppe opp litt å tenke på at alle pengene Martin har levert til Stabæk hver gang vi har solgt han. faktisk har holdt Stabæk i live? Mannen er lanslagskaptein og jeg tviler på at man blir det hvis man er en avdanket, halvskadet, ulojal spiller som bare tursler rundt i midtsirkelen..... Martin er og blir konge, kommer han for tredje gang tilbake til Nadderud- ja da skal jeg le hele veien til Fornebu! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 Tja, han lever nok ganske godt på navnet sitt, likt de fleste andre på landslaget, men han er jo en rimelig ok fotballspiller.... men han er ikke akkurat den som har mest klubbhjerte.... vil mye heller ha Tom Stenvoll i troppen enn martin andresen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 Kanskje vi skal stoppe opp litt å tenke på at alle pengene Martin har levert til Stabæk hver gang vi har solgt han. faktisk har holdt Stabæk i live? Mannen er lanslagskaptein og jeg tviler på at man blir det hvis man er en avdanket, halvskadet, ulojal spiller som bare tursler rundt i midtsirkelen..... Martin er og blir konge, kommer han for tredje gang tilbake til Nadderud- ja da skal jeg le hele veien til Fornebu! ganske enig i mye av det du sier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 Tja, han lever nok ganske godt på navnet sitt, likt de fleste andre på landslaget, men han er jo en rimelig ok fotballspiller.... men han er ikke akkurat den som har mest klubbhjerte.... vil mye heller ha Tom Stenvoll i troppen enn martin andresen... Nå er det helt spesielle situasjoner som har gjort at han har forlatt oss da.. Jeg har full forståelse at man ønsker å gripe muligheten til utenlandsspill når den byr seg, og jeg har full forståelse for at det ikke var aktuelt for vår landslagskaptein å spille i Adecco-ligaen. Det er grunnen til at Martin er velkommen, mens f.eks hOhr kan holde seg langt unna. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 Zzzzzzzz Er det bare meg, eller er den en smule trøttende denne tilbakevendende debatten om Martin? Er jo ikke særlig mye nytt under solen, og hans insentiver ble da vitterlig fastslått vinteren 04/05? Er det virkelig slik at folket ønsker seg Martin fremfor alt annet? Er en sentralmidtbanespiller som skal være kaptein og soleklart førstevalg, det vi har størst behov for? Jeg bare spør fordi jeg er nysgjerrig på hvordan folk vurderer laget, og de behov det har. I mine øyne er det en lite stimulerende diskusjon, da jeg mener det er lite relevant frem mot seriestart og jeg ser heller ikke at det er sentralt på midten vi har mest å hente per dags dato. Ser heller ikke at Martin er den krigeren vi trenger, ihvertfall ikke sammenliknet med Jokke. Han har for lite tempo og for lav aksjonsradius i så måte. Da tror jeg en Espen Nystuen kan gjøre en vel så godt jobb. Selvsagt har han lederegenskaper som få andre, og hans nærvær på banen kan selvsagt ikke undervurderes. Dessuten, transaksjonen MA fra Brann til Stabæk, er nærmest utopi før kontrakten hans går ut. Så, hva sier dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 Zzzzzzzz Er det bare meg, eller er den en smule trøttende denne tilbakevendende debatten om Martin? Er jo ikke særlig mye nytt under solen, og hans insentiver ble da vitterlig fastslått vinteren 04/05? Er det virkelig slik at folket ønsker seg Martin fremfor alt annet? Er en sentralmidtbanespiller som skal være kaptein og soleklart førstevalg, det vi har størst behov for? Jeg bare spør fordi jeg er nysgjerrig på hvordan folk vurderer laget, og de behov det har. I mine øyne er det en lite stimulerende diskusjon, da jeg mener det er lite relevant frem mot seriestart og jeg ser heller ikke at det er sentralt på midten vi har mest å hente per dags dato. Ser heller ikke at Martin er den krigeren vi trenger, ihvertfall ikke sammenliknet med Jokke. Han har for lite tempo og for lav aksjonsradius i så måte. Da tror jeg en Espen Nystuen kan gjøre en vel så godt jobb. Selvsagt har han lederegenskaper som få andre, og hans nærvær på banen kan selvsagt ikke undervurderes. Dessuten, transaksjonen MA fra Brann til Stabæk, er nærmest utopi før kontrakten hans går ut. Så, hva sier dere? Jeg sier at det er fullt lovlig å vindusshoppe litt på ting man egentlig ikke trenger, men allikevel har veldig lyst på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 Disse spekulasjonene stopper når Martin skriver ny kontrakt med Brann. Det er rimelig sikkert a han gjør i mine øyne. Inntil dette har skjedd, er det jo lov å spekulere. Det gjør alle avisene. Det er heller ikke så mye annet som skjer, derfor må det jo være noe å skrive om. Hvor mye av det som skrives her inne er ikke temmelig "off pist" til tider? Vi får vel heller være glad for at det skrives noe, alternativet er enda kjedligere...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 Kom heller med noen interessante rykter!! Dette med Martin er jo mega-usannsynlig uansett!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 Etter mitt syn så er det behovet for en defensiv midtbanespiller som er størst i troppen per i dag. Vi mangler en skikkelig sjef på midten. Tommy er vel nå det soleklare førstevalget, men bak han er det veldig tynt. Henning har ikke vist noe det siste året som tilsier at han er en kandidat på den plassen. Jeg ønsker å se Somen sentralt, men i en offensiv rolle. Han avsluttet glimrende der i fjor, men han er vel en litt sånn på og av spiller. Fra det helt glimrende til det labre. Nystuen har jeg kun sett på A-laget, og det han har vist der gjør at han etter min mening ikke er i nærheten av en plass sentralt. Da står vi igjen med Keller. Mulig han kan være bra som defensiv midtbane, men det gjenstår å se. Vi skulle hatt en defensivt orientert midtbanespiller. En som dekker rom, vinner dueller og har en god pasningsfot. En Jokke Persson motivert og i form hadde vært glimrende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 Jepp, nå som vi kun har Somen, Tommy, Keller, Henning, Veigar, Tom, Alan og Mike som kan spille sentral midtbane bør vi nok bruke alle tilgjengelige midler på en ny sentral midtbanespiller. Hvor er vi pr. i dag svakest? De fleste er enige om at det er 2. keeper. En midtbanespiller som er bedre enn våre førstevalg på sentral midtbane koster fort 7 sifra beløp, som vi ikke har. Dessuten blir vi marginalt bedre av det. Utfordringen nå er å få samspilt troppen og spilt inn systemer med de nye spillerne vi har fått inn: PFO, Pontus, Keller og Somen, som alle bør ha kvaliteter til å være i startellevern. Å skape kjemi med øvrige spillere er ikke gjort over natta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 Ualminnelig enig. Men du glemte Nystuen. Og da er vi nede i 9 potensielle kandidater til sentral midtbane. Krise. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 14. Februar 2007 Del Skrevet 14. Februar 2007 Ualminnelig enig.Men du glemte Nystuen. Og da er vi nede i 9 potensielle kandidater til sentral midtbane. Krise. Hepp, Ja det er mange av dem, men ingen virkelig ener! Nærmest er vel Tommy, men når har han levert to gode sesonger på rad? Selv om han unektelig ser bra ut nå i vinter. Somen er det naturlig førstevalg som makker til Tommy. Men han er kjent for å være ustabil. Hva om disse to mister formen eller blir skadet samtidig? De andre som nevnes har foreløpig ikke vist frem et nivå som er videre egnet for å skremme vannet av motstanderen. Jeg sier ikke at det er krise, men vi har tross alt mistet to veldig rutinerte kubber i form av Jeppe og Jokke fra fjorårets stall. Rett nok spilte ingen av dem veldig mye, men begge var toneangivende spillere når de var på banen. Så jeg er nok mer enig med første taler (Trond), en rutinert "fighter" til midtbanen kunne vi absolutt behøvd. Etter at vi har løst keepersituasjonen vel å merke.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 14. Februar 2007 Del Skrevet 14. Februar 2007 Ualminnelig enig.Men du glemte Nystuen. Og da er vi nede i 9 potensielle kandidater til sentral midtbane. Krise. Hepp, Ja det er mange av dem, men ingen virkelig ener! Nærmest er vel Tommy, men når har han levert to gode sesonger på rad? Selv om han unektelig ser bra ut nå i vinter. Somen er det naturlig førstevalg som makker til Tommy. Men han er kjent for å være ustabil. Hva om disse to mister formen eller blir skadet samtidig? De andre som nevnes har foreløpig ikke vist frem et nivå som er videre egnet for å skremme vannet av motstanderen. Jeg sier ikke at det er krise, men vi har tross alt mistet to veldig rutinerte kubber i form av Jeppe og Jokke fra fjorårets stall. Rett nok spilte ingen av dem veldig mye, men begge var toneangivende spillere når de var på banen. Så jeg er nok mer enig med første taler (Trond), en rutinert "fighter" til midtbanen kunne vi absolutt behøvd. Etter at vi har løst keepersituasjonen vel å merke.... @ringo Jan Jönsson er vel også en gammel defensiv midtbane-spiller. Dessuten er han en lederskikkelse innad i spillergruppa vil jeg tro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 14. Februar 2007 Del Skrevet 14. Februar 2007 Ja det er mange av dem, men ingen virkelig ener! Nærmest er vel Tommy, men når har han levert to gode sesonger på rad? Selv om han unektelig ser bra ut nå i vinter. Somen er det naturlig førstevalg som makker til Tommy. Men han er kjent for å være ustabil. Hva om disse to mister formen eller blir skadet samtidig? De andre som nevnes har foreløpig ikke vist frem et nivå som er videre egnet for å skremme vannet av motstanderen. Jeg sier ikke at det er krise, men vi har tross alt mistet to veldig rutinerte kubber i form av Jeppe og Jokke fra fjorårets stall. Rett nok spilte ingen av dem veldig mye, men begge var toneangivende spillere når de var på banen. Så jeg er nok mer enig med første taler (Trond), en rutinert "fighter" til midtbanen kunne vi absolutt behøvd. Etter at vi har løst keepersituasjonen vel å merke.... @ringo Tommy har stabilisert seg, han gjør jo knapt en dårlig kamp lenger. Litt som Andrea Pirlo - sjeldent outstanding, men stabilt veldig bra, og gjør nesten aldri en dårlig kamp. Etter at Tommy lærte seg at det enkle er ofte det beste, så er han eminent. Utover det så må jo målet være å få stabilisert Somen, for det øverste nivået han viste borte mot Vif og hjemme mot Molde, var pur klasse. Begge disse er jo ballspillere, i motsetning til en Jokke type, som var skuffende svak med ball. Så, om en skal få inn en kriger, som samtidig kan spille ball (et must i mine øyne), og holde et nivå som tilsvarer Tommy/Somen/Henning, så kan det fort bli dyrt. Med disse to som førstevalg, og om de unngår skader, så kan jeg ikke skjønne at Henning, Espen, Keller og Tom ikke skal kunne være gode nok erstattere. Ihvertfall ikke ift de ressurser som finnes, og de behovene som finnes på venstresiden i forsvaret og helt bakerst. Forsvinner Espen også, så stiller vel situasjonen seg anderledes. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 15. Februar 2007 Del Skrevet 15. Februar 2007 Spillere for fremtiden? Både Start og Stabæk har signalisert interesse for Tor-Marius Gromstad (17), og Stabæk vil før seriestart se både Tommy Cardoso (18) og lillebror Steven Cardoso i aksjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 15. Februar 2007 Del Skrevet 15. Februar 2007 Sa nei. Iallefall foreløpig. Har vi utvidet hjemmeområdet vårt nå, og driver å lusker i Startterreng? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 15. Februar 2007 Del Skrevet 15. Februar 2007 Sa nei. Iallefall foreløpig. Har vi utvidet hjemmeområdet vårt nå, og driver å lusker i Startterreng? Start driver jo å stjeler spillere fra vårt Brasil, så dette er vel bare svar på tiltale Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 15. Februar 2007 Del Skrevet 15. Februar 2007 Har vi utvidet hjemmeområdet vårt nå? Vil mer si at vi har inkludert landsted- og ferieområdene våre:) Hva er vel bedre enn å scoute' etter spillere fra flybridgen på Princess'/Fairline'n??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 15. Februar 2007 Del Skrevet 15. Februar 2007 Sa nei. Iallefall foreløpig. Har vi utvidet hjemmeområdet vårt nå, og driver å lusker i Startterreng? -En talentspeider som så meg i to vårkamper lurte på om jeg ville prøvespille for Stabæk. Derfor var jeg på prøvespill i forrige uke, sier 17-åringen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 15. Februar 2007 Del Skrevet 15. Februar 2007 Sa nei. Iallefall foreløpig. Har vi utvidet hjemmeområdet vårt nå, og driver å lusker i Startterreng? -En talentspeider som så meg i to vårkamper lurte på om jeg ville prøvespille for Stabæk. Derfor var jeg på prøvespill i forrige uke, sier 17-åringen. Og? Det kommer jo også frem at Stabæk tilbød et skreddersydd opplegg, og hadde fiksa NTG plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 15. Februar 2007 Del Skrevet 15. Februar 2007 Sa nei. Iallefall foreløpig. Har vi utvidet hjemmeområdet vårt nå, og driver å lusker i Startterreng? -En talentspeider som så meg i to vårkamper lurte på om jeg ville prøvespille for Stabæk. Derfor var jeg på prøvespill i forrige uke, sier 17-åringen. Og? Det kommer jo også frem at Stabæk tilbød et skreddersydd opplegg, og hadde fiksa NTG plass. Eh, ja - det var bare det at jeg ikke hadde lest om det før, og syns det var interessant at det ikke hadde "kommet ut" før nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 15. Februar 2007 Del Skrevet 15. Februar 2007 Jalland til Engen Så vet vi det Hadde egentlig aldri forventet å se han i de rette blåfargene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Februar 2007 Del Skrevet 15. Februar 2007 Jalland til EngenSå vet vi det Hadde egentlig aldri forventet å se han i de rette blåfargene Hadde blitt veldig overrasket om han kom til oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Februar 2007 Del Skrevet 15. Februar 2007 Puuuuh! Jalland har da aldri vært noe annet enn en parentes i norsk fotball? Jeg kan ikke huske å ha sett ham spille bra for pEnga, og gleder meg stort over at han er tilbake. Håper Flo også returnerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå