@ringo 21 961 Del Skrevet 16. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 16. Februar 2007 (endret) Hepp, Noen av dere islandsfantaster som kjenner noe til Helgi Valur Daniélson? Tidligere Peterborough nå Öster. @ringo Endret 16. Februar 2007 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 16. Februar 2007 Del Skrevet 16. Februar 2007 Hepp, Noen av dere islandsfantaster som kjenner noe til Helgi Valur Daniélson? Tidligere Petersborough nå Öster. @ringo Hva vet du som ikke vi andre vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 16. Februar 2007 Del Skrevet 16. Februar 2007 Har du noe saftig innside-info nå Ringo?? Spytt ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 16. Februar 2007 Del Skrevet 16. Februar 2007 Litt om han. Jeg hiver meg på koret. Vet du noe vi ikke vet, @ringo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 16. Februar 2007 Del Skrevet 16. Februar 2007 Helgi Danielsson, Mittfältare Den isländska mittfältaren jagas av Viking Stavanger och några norska klubbar uppger Smålandsposten (smp.se 2006-11-24). Helgi är dock en av spelarna som Öster tänkt bygga nästa års trupp kring så normännen lär får kämpa för att övertala klubben om en försäljning. link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 16. Februar 2007 Del Skrevet 16. Februar 2007 http://www.osterfotboll.com/content/view/41/51/lang,se/ Liten profil på han er jo også kjekt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 17. Februar 2007 Del Skrevet 17. Februar 2007 husker bare at helgi v. d. var med da islands landslag spilte mot nord irland og danmark i fjor höst. förste gang han fikk spille for islands a-lag var i 2001. husker videre at han blir valgt framfor marel da den islanske troppen ble valgt. hvorfor er viking saa fryktelig interessert i islendinger? de har birkir bjarnason, og hvis jeg har forstaatt det riktig har de kjöpt hannes sigurdsson fra bröndby (fotbolti.net sier) - han skal undertegne kontrakten senest paa mandag. hva i all verden skal de med helgi??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Februar 2007 Del Skrevet 17. Februar 2007 hvorfor er viking saa fryktelig interessert i islendinger? Interessant at det er DU som stiller det spørsmålet. Misunnelig? (Det er iallefall jeg...) Kjenner ikke noe særlig til Helgi Valur. Bortsett fra at det er usedvanlig kult å ha samme navn som en hjemmelig fotbalklubb, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 17. Februar 2007 Del Skrevet 17. Februar 2007 han var ihvertfall i Östers tropp som vi spillte mot i sverige, så jeg regner med at Stabækledelsen fikk et godt nok inntrykk av ham der hvis det nå er slik at vi er en av de interesserte norske klubbene. vi får vente og se. jeg er av den oppfatning at vi faktisk trenger et defensivt arbeidsjern på midbanen etter at både Jokke og Jeppe har dratt. Espen regner jeg med omskoleres til stopper eller selges i løpet av året og ellers er det tynt med forsvarere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 18. Februar 2007 Del Skrevet 18. Februar 2007 hvorfor er viking saa fryktelig interessert i islendinger? Interessant at det er DU som stiller det spørsmålet. Misunnelig? kanskje...men egentlig lurer jeg på hvorfor nesten alle tl-klubber er interessert i islendinger - bortsett fra stabæk...brann har 3 islendinger, en av dem har signtert ny kontrakt for noen dager siden, viking har en islending fra før, og er interessert i 2 andre (hannes og helgi), ffk har en islending, aafk har en islending (og de var/er interessert i flere andre islendinger) osv. osv. (Det er iallefall jeg...) Kjenner ikke noe særlig til Helgi Valur. Bortsett fra at det er usedvanlig kult å ha samme navn som en hjemmelig fotbalklubb, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 18. Februar 2007 Del Skrevet 18. Februar 2007 hvorfor er viking saa fryktelig interessert i islendinger? Interessant at det er DU som stiller det spørsmålet. Misunnelig? kanskje...men egentlig lurer jeg på hvorfor nesten alle tl-klubber er interessert i islendinger - bortsett fra stabæk.. Der tror jeg du tar feil, Pauligirl. Jeg tror det er sånn at alle spillerne i Tippeligaen ser etter gode spillere, uavhengig av hvor de kommer fra. Foreløpig synes jeg det er helt topp at Stabæk har konsentrert seg om å ha god oversikt over det svenske markedet istedetfor å sløse ressurser på å finsikte den islandske serien også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 personlig driter jeg i hvor spillerne er fra, så lenge de er gode nok.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 Helt enig!! Grunnen til at det er endel islendinger her er vel at de er billige i forhold til hvor gode de er, og at norske klubber har gode kontakter på Island, og et godt inntrykk av islandske fotballsparkere... Dessuten er vel ofgså mange islendinger ivrige på å komme til Norge, og ser på TL som et springbrett til større europeiske ligaer.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 Veigar sparker da vitterlig ikke fotball? Han spiller og til tider leker fotball! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 Enig. msp stiller seg selv i et tvilsomt lys ved bruk av et uttrykk som "fotballsparkere". Bruker du beslektede uttrykk som "håndballkastere", "basketballsprettere", "tennisballslåere", "bowlingballtrillere", "skøyteskliere", "kjelkeakere" osv? Hva kaller man forresten en "fotballsparker" som tar innkast? "Fotballinnkaster"? Hvis samme mann takler en spiller som har ballen blir han da en "fotballsparkertakler"? Eller blir han da avblåst av en "dommerfløyteblåser" i svart hvis "flaggvinkeren" har markert for frispark? hmmm... Så man ge spørsmål. Jeg tror ikke jeg får sove i natt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 20. Februar 2007 Del Skrevet 20. Februar 2007 Ingen som har noe info med tanke på nye spillere? Helt dødt her for tiden jo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 20. Februar 2007 Del Skrevet 20. Februar 2007 Ingen som har noe info med tanke på nye spillere?Helt dødt her for tiden jo... Hepp, Det er jo knusktørt med Stabæk nyheter i allmenhet... Dritkjedelig! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. Februar 2007 Del Skrevet 20. Februar 2007 Vi får gjøre som SV gjør for tiden: Dersom ikke kartet stemmer med terrenget, så bygger vi om terrenget. Altså, vi kan jo ha en kronerulling på forumet og hente f.eks. Henke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Godt å være hjemme Godt at han ikke havnet hos oss.. Jeg vil ikke ha en spiller som føler seg hjemme i VIF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Gromstad til La Manga: http://fotball.aftenposten.no/fvn/lokal/article75383.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Gromstad til La Manga: http://fotball.aftenposten.no/fvn/lokal/article75383.ece Spennende, bør jo være litt av et talent... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Ser i budstikka at martin er en meget god venn med ingebritt og at martin er i tenkeboksen med tanke på en overgang til oss. Dette ser veldig bra ut, er det det, og martin er velkommen etter min mening...Han, ifølge steen jensen, skriver han ikke foreløpig ny kontrakt med brann, for stabæk er vist et alternativ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 står dette i papir? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
julius 0 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 står dette i papir? Jepp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Kan noen gi et litt mer utdypende referat? Kilder, tidspunkt for eventuell overgang (nå eller etter sesongen).. Blir nyskjerrig av slikt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 21. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 21. Februar 2007 (endret) Ser i budstikka at martin er en meget god venn med ingebritt og at martin er i tenkeboksen med tanke på en overgang til oss. Dette ser veldig bra ut, er det det, og martin er velkommen etter min mening...Han, ifølge steen jensen, skriver han ikke foreløpig ny kontrakt med brann, for stabæk er vist et alternativ Vel, det står ikke et knyst om at han vurderer en overgang til oss, bare at han evt er velkommen til klubben. Endret 21. Februar 2007 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Hadde noen giddet å referere hva som står i Budstikka? Foreløpig spriker gjengivelsen fra at han vurderer en overgang til oss til kun en konstatering av at an enda ikke har signert ny kontrakt med Brann... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Hadde noen giddet å referere hva som står i Budstikka? Foreløpig spriker gjengivelsen fra at han vurderer en overgang til oss til kun en konstatering av at an enda ikke har signert ny kontrakt med Brann... Her er et referat av det Ingo sier i Budstikka (direkte sitat): "Vi står med armene åpne hvis MA vil tilbake til Stabæk... Vi vil bli veldig glade om MA vil tilbake til Stabæk. Men så langt er dette noe vi ikke har brukt energi på i det hele tatt. Hvis det skulle være slik at MA ikke vil signere ny kontrakt med BRann, tror jeg han selv vet hvor han vil... Og for alt jeg vet, så kan han komme til å slkrive under en ny kontrakt med Brann når som helst...for Brann ". Videre understreker Ingo at det ikke har vært noen kontakt mellom Stabæk og MA. Artikkelen slutter med å si at "Martin Andresen var ikke tilgjengelig for kommentar i går kveld". Det er med andre ord ikke noe nytt her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Hadde noen giddet å referere hva som står i Budstikka? Foreløpig spriker gjengivelsen fra at han vurderer en overgang til oss til kun en konstatering av at an enda ikke har signert ny kontrakt med Brann... Man kan vel grovt sett si at det som står er det som vi har spekulert rundt her inne i ukesvis. Martin har ikke skrevet kontrakt med Brann, Stabæk vil - i likhet med sannsynligvis alle andre lag i Norge - gjerne ha Martin. Som har vært to ganger før i klubben. Hele førstesiden i Sporten (som er sistesiden i del en av avisa). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 21. Februar 2007 (endret) Jeg kan berolig alle med at dette er enda en av Budstikkas intetsigende reportasjer. Det er bare et intervju med Ingo der han blir spurt om Stabæk ville tatt imot Martin dersom han ønsket seg hjem. Dette svarer Ingo bekreftende på og sier videre at det ikke har vært noen kontakt mellom Stabæk og Martin. Med andre ord er dette pjatt på relativt lavt nivå og uten særlig substans.. Edit: innlegget mitt ble skrevet samtidig med to andre så jeg nå.... Endret 21. Februar 2007 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå