Gå til innhold

Anbefalte innlegg

DRIT I Å SNAKKE OM MARTIN HELE TIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tråden heter vell "Nye Spillere" og før noen av dere har noe fornuftig info om MA er det totalt uinteressant å lese om han hele tiden.. hvis det er så jævla interessant kan dere sikkert snakke i en egen tråd...............

Edit: Da det spekuleres i at MA er på vei vekk fra Brann, og at han kan være aktuell for Stabæk, mener jeg debatten om hvorvidt MA returnerer til oss passer fint inn i Nye spillere-tråden.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

DRIT I Å SNAKKE OM MARTIN HELE TIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tråden heter vell "Nye Spillere" og før noen av dere har noe fornuftig info om MA er det totalt uinteressant å lese om han hele tiden.. hvis det er så jævla interessant kan dere sikkert snakke i en egen tråd...............

Forsøk på norgesrekord i utropstegn?

Tror MA kommer opp igjen og igjen fordi mange nok er interessert i flere på midtbanen, og det er ikke lett å se noen generaler der ute som kan passe for oss. Den eneste jeg kommer på er Skeidspilleren, nummer ti Abdellaoue. Husker han var god på treningskampen mot oss, ser forøvrig at han står oppført som spiss.

Det burde jo være mulig å omskolere en spiller til midtbane hvis spilleren har god oversikt på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøk på norgesrekord i utropstegn?

Tror MA kommer opp igjen og igjen fordi mange nok er interessert i flere på midtbanen, og det er ikke lett å se noen generaler der ute som kan passe for oss. Den eneste jeg kommer på er Skeidspilleren, nummer ti Abdellaoue. Husker han var god på treningskampen mot oss, ser forøvrig at han står oppført som spiss.

Det burde jo være mulig å omskolere en spiller til midtbane hvis spilleren har god oversikt på banen.

Han er absolutt en spennende spiller, men jeg tror uansett han er best i fremover på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen hadde et regnestykke på hvor mange innlegg vi trengte i denne tråden for å få en ny spiller. Nå nærmer vi oss 9000. 3 igjen etter denne. - Ikke at jeg vet om noen ny spiller,men hvordan ligger vi ann?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg har telt riktig så har vi skaffet 14 nye spillere siden denne tråden ble opprettet. Jokke, markus, melhus, jesper, somen, pfo, kamara, strand, jens, pontus, keller, espen, allan og daniel. Noen jeg har glemt? Det tilsvarer hvertfall 642.64 innlegg pr nye spiller.

Siden Pontus signerte har det blitt skrevet 105 innlegg her. Vi kan ikke forvente oss noen nye før om 538 innlegg:(

Endret av jokke
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ulrik, Håkon, Karim og Jonas Rygg?

Karim burde jeg ha tatt med. Var litt usikker på hva jeg skulle gjøre med ungdommene. Torbjørn, Karim og Ola ble vel hentet til rekruttlaget vårt, mens Håkon, Ulrik og Jonas vel har vært her hele tiden? Eller er jeg helt på jordet nå?

Edit: og der nådde vi 9000 innlegg, hurra hurra!

Endret av jokke
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ulrik, Håkon, Karim og Jonas Rygg?

Karim burde jeg ha tatt med. Var litt usikker på hva jeg skulle gjøre med ungdommene. Torbjørn, Karim og Ola ble vel hentet til rekruttlaget vårt, mens Håkon, Ulrik og Jonas vel har vært her hele tiden? Eller er jeg helt på jordet nå?

Edit: og der nådde vi 9000 innlegg, hurra hurra!

Tror Ulrik og Ola ble hentet inn, Håkon har derimot vært i klubben hele tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg har telt riktig så har vi skaffet 14 nye spillere siden denne tråden ble opprettet. Jokke, markus, melhus, jesper, somen, pfo, kamara, strand, jens, pontus, keller, espen, allan og daniel. Noen jeg har glemt? Det tilsvarer hvertfall 642.64 innlegg pr nye spiller.

Siden Pontus signerte har det blitt skrevet 105 innlegg her. Vi kan ikke forvente oss noen nye før om 538 innlegg:(

Her er min analyse fra aug 06 Du mangler Sund. Ellers synes jeg du må ta med alle som blir tatt opp i A-stallen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget spennende.

Han (Gromstad) virker mer keen på å komme til oss nå, etter at han har trent med gutta. Det er kjempepositivt!!!

Hepp,

Kan vistnok også benyttes på midtbanen... Men det blir helt klart B-laget på ham den første tiden...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En 22 år gammel franskmann skal visstnok trene med klubben snart. Han spilte i Porto som 18 åring under Josè Mourinho.

Kan bli spennende å følge med på..

Seriøst?, hvor har du les dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Agderposten om saken:

http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/ar...SPORT/103070113

"Dette er jo noe jeg må tenke veldig nøye igjennom. Jeg må bestemme meg for om fotball er det jeg har lyst å satse på i fremtiden. Men jeg innrømmer at det vil være vanskelig å takke nei til en tilbud fra Stabæk"

Jasså?....

"Men det vil ikke skje umiddelbart. Gromstad vil fullføre andre året på Arendal Videregående før han eventuelt setter kursen østover."

Litt østover er det riktignok, men jeg sier ihvertfall ikke at jeg drar vestover når jeg skal til f.eks ja... Arendal

Endret av Pjalle Nøtt
Lenke til innlegg
Del på andre sider

En 22 år gammel franskmann skal visstnok trene med klubben snart. Han spilte i Porto som 18 åring under Josè Mourinho.

Mer om dette? Anyone?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer om dette? Anyone?

Forsvarsspiller etter det jeg har fått med meg.

Ellers ser jeg at Christoffer Andersson har fått beskjed om å finne seg en ny klubb. Det hadde vært en kar å ha til venstre i forsvaret det.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navn eller noen annen info?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Agderposten om saken:

"Dette er jo noe jeg må tenke veldig nøye igjennom. Jeg må bestemme meg for om fotball er det jeg har lyst å satse på i fremtiden. Men jeg innrømmer at det vil være vanskelig å takke nei til en tilbud fra Stabæk"

Jasså?....

"Men det vil ikke skje umiddelbart. Gromstad vil fullføre andre året på Arendal Videregående før han eventuelt setter kursen østover."

Litt østover er det riktignok, men jeg sier ihvertfall ikke at jeg drar vestover når jeg skal til f.eks ja... Arendal

I Agder bruker de faktisk øst og vest i disse sammenhengene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Agderposten om saken:

Jasså?....

Ikke unaturlig, egentlig - det kalles visst østlandet :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Agderposten om saken:

Jasså?....

Ikke unaturlig, egentlig - det kalles visst østlandet :blink:

Selv om vi sier at vi skal sørover når vi skal til Arendal så vil jeg påstå et det ville vært rart om de sa at man skulle nordover når turen går til Bærum...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.tips.as/default.asp?menu=6&id=845

Kritiserer egen ledelse

(12.03.2007 21:35)

Stabæks Inge Andre Olsen er misfornøyd med at ikke flere forsterkninger er på plass.

av Kasper Wikestad

Stabæk gikk offensivt ut og lovte flere forsterkninger før sesongstart. Til nå har kun Petter Furuseth Olsen og Pnotus Segerström signert. Det er ikke Inge Andre Olsen spesielt fornøyd med.

- Vi er ikke helt i rute. Jeg synes ledelsen var offensive tidligere i vinter, men nå begynner det å trekke ut. Spillerne er utålmodige, sier stopperen til TIPS.

Olsen var selv aktuell for Brann, men valgte å forlenge med bæringene. Mye på grunn av lovnader om forsterkninger.

- Det er klart at det var en av grunnene til at jeg skrev under. Jeg syntes det de sa virket spennende. Jeg har lyst til å vinne noe, og nå må forsterkningene være på plass snart om de skal klare å spille seg inn i systemet vårt til seriestart, fortsetter sørlendingen.

Han presiserer at han har tro på de som har kommet og at han tror at ledelsen arbeider med å hente inn spillere.

- Men problemet til Stabæk er at man kanskje ikke har nok penger til å hente inn nordmenn som kan forsterke elleveren. Det betyr at man må utenlands og da vet man av erfaring at det tar lengre tid å spille de inn i laget, forklarer han.

- Per i dag er stallen vår tynn, og vi skulle hatt flere som kunne gå foran når det butter i mot.

- Vi risikerer å ikke få flere forsterkninger før neste overgangsvindu om ikke ledelsen henter inn noen reelle forsterkninger snart, avslutter han.

<_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bombe at dette kommer fra Inge.

Men selvfølgelig Stabæk sikret seg Inges underskrift ved bla. å love gull og grønne skoger i form av satsning. Da forstår jeg at Inge ikke er fornøyd. Jeg syntes likevel det blir litt for dumt å dytte de andre spillerne forran seg og påstå frustrasjon. Forøvrig må jeg si at jeg er skuffet over Stabæk hvis de igjen har lovet noe de ikke holder med tanke på spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og dette var bare noen tanker i din egen fantasiverden eller...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg vet noe som helst om hvilke lovnader Inge fikk fra ledelsen, så syns jeg han til tider virker vel grinete. Det er klart vi ønsker stadige forsterkninger, men det har noe med økonomi å gjøre også. Det er i dag selgers marked, slik jeg har forstått det, i hvertfall i Norge, og det er hevet over enhver tvil at Stabæk ikke har økonomiske krefter på linje med andre klubber.

Hva om Inge i stedet gikk ut og sa at han ønsker forsterkninger, og i tillegg slang på en liten kommentar om at det tross alt er endel lovende unge spillere i stallen som, med riktig trening og innsats, kan ta store steg i løpet av en sesong? For meg hadde det virket mindre grinete samtidig som han hadde vist et visst snev av tillit til de unge spillerne han trener med hver dag. Det kan umulig være særlig festlig for ungutter som Henning, Bjørnar, Ola osv. å konstant høre at de er for dårlige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...