Marandinho 3 321 Del Skrevet 4. Mai 2021 Del Skrevet 4. Mai 2021 Og der signerte Valsvik for Godset. Blir presentert snart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 4. Mai 2021 Del Skrevet 4. Mai 2021 7 minutter siden skrev Marandinho: Og der signerte Valsvik for Godset. Blir presentert snart Og tom med på kontrakt ut 2023!! Utrolig at vi ikke klarte å lande Valsvik... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 4. Mai 2021 Del Skrevet 4. Mai 2021 11 minutter siden skrev nichb: Og tom med på kontrakt ut 2023!! Utrolig at vi ikke klarte å lande Valsvik... hvis han ville til godset er det lite vi kunne gjøre med det 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 4. Mai 2021 Del Skrevet 4. Mai 2021 Money money money? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 4. Mai 2021 Del Skrevet 4. Mai 2021 Det har blitt meldt om en ambisjon om topp 6 i år. Samtidig har vi en stall med to (2!) rene midtstoppere. Den ene er kronisk skadet. Den andre i beste fall uprøvd. Hva skjer a?? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 4. Mai 2021 Del Skrevet 4. Mai 2021 13 minutter siden skrev Anders C: Hva skjer a?? Covid skjer. Hvis det ikke er mulig å hente fra utenfor Norge er det mildt sagt tynt med alternativer og tøff konkurranse om det lille som er. Men enig i at det ikke er noe som minner om topp 6. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jon 3 099 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2021 11 minutter siden skrev Anders C: Det har blitt meldt om en ambisjon om topp 6 i år. Samtidig har vi en stall med to (2!) rene midtstoppere. Den ene er kronisk skadet. Den andre i beste fall uprøvd. Hva skjer a?? Stopper kommer nok på plass om kort tid. Ambisjonen om topp 6 ble satt i sportsplanen for tre år siden og det var den jeg la ut på Forumet for en tid tilbake. Pr. i dag er årets ambisjon bedre enn fjorårets plassering. Men like viktig blir å se et offensivt underholdende lag med god defensiv struktur. At vi mistet 5-6 uker med sykdom og treningnekt gjør situasjonen noe mer utfordrende, men det gjelder jo flere lag. Jeg har trua på både stopper, spiss og en god plassering:-). 53 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 4. Mai 2021 Del Skrevet 4. Mai 2021 9 minutter siden skrev Jon: Stopper kommer nok på plass om kort tid. Ambisjonen om topp 6 ble satt i sportsplanen for tre år siden og det var den jeg la ut på Forumet for en tid tilbake. Pr. i dag er årets ambisjon bedre enn fjorårets plassering. Men like viktig blir å se et offensivt underholdende lag med god defensiv struktur. At vi mistet 5-6 uker med sykdom og treningnekt gjør situasjonen noe mer utfordrende, men det gjelder jo flere lag. Jeg har trua på både stopper, spiss og en god plassering:-). Hyggelig at noen har trua. Jeg er litt skeptisk i år må jeg innrømme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jon 3 099 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2021 5 minutter siden skrev Latmann: Hyggelig at noen har trua. Jeg er litt skeptisk i år må jeg innrømme. Det er jo en supporters rett;-). Sånn jeg ser det har vi mistet Bohinen og Valsvik av betydning siden høstsesongen. Vi har fått inn Shala, Solbakken og Hammy + noen tilbake fra lån. I tillegg skal Valsvik erstattes og vi må få på plass en spiss (kanskje to om de slipper inn). Vi har et vesentlig forsterket trenerapparat. Da bør det meste ligge tilrette for en bedre sesong enn 2020. Men ballen er rund og Eliteserien er uforutsigbar! 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 4. Mai 2021 Del Skrevet 4. Mai 2021 Joa, men jeg sparer optimismen til jeg ser spiss og stopper på feltet. Håper fortsatt selvfølgelig 😏. Fordelen for oss pessimister er at vi ikke blir så ofte skuffet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2021 Paradokset er at vi i fjor hadde bedre uttelling på sjansene våre enn de foregående 5 sesongene! Men vi skapte reint for lite sjanser. Kommer sjansene - kommer måla, og det handler vel så mye om spill som spillere. Ingen spisser - i allefall de vi har råd til, skaper de sjansene på egenhånd. Det virker som om folk går rundt å håper på en eller annen messias som skal skape magi på egenhånd - da tror jeg man blir skikkelig skuffet. På samme måte er jeg skuffet over tabloide eksperter som skriker at vi MÅ finne en KLASSE spiss som scoret 15 mål - MINST. Det er slurvete håndtverk. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 8 timer siden skrev Anders C: Det har blitt meldt om en ambisjon om topp 6 i år. Samtidig har vi en stall med to (2!) rene midtstoppere. Den ene er kronisk skadet. Den andre i beste fall uprøvd. Hva skjer a?? Hysj. Vi har kjempegod dekning. Ironivarsel. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 9 timer siden skrev Jon: Det er jo en supporters rett;-). Sånn jeg ser det har vi mistet Bohinen og Valsvik av betydning siden høstsesongen. Vi har fått inn Shala, Solbakken og Hammy + noen tilbake fra lån. I tillegg skal Valsvik erstattes og vi må få på plass en spiss (kanskje to om de slipper inn). Vi har et vesentlig forsterket trenerapparat. Da bør det meste ligge tilrette for en bedre sesong enn 2020. Men ballen er rund og Eliteserien er uforutsigbar! Supert med entusiame, det trenger Stabæk! Men, vi er i mai og serien starter og det snakkes fortsatt om spillere som må inn for å sette troppen. Det som frustrerer ihvertfall meg er at vi skjelden klarer å få inn spillere tidlig slik at man kan få en sesongoppkjøring sammen. Da ender det gjerne opp med rustene utenlandske lånespillere, som spilles i form i løpet av høsten og deretter snappes av Bodøglimt/ Godset o.l. Vanskelig å se hvordan man kan utvikle lag relasjoner på denne måten, i tilegg forsvinner jo de unge "etter 5 minutter" ref Jønnson... men, vi lever i trua på at noe spennende dukker opp i mai. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 10 timer siden skrev Jon: Det er jo en supporters rett;-). Sånn jeg ser det har vi mistet Bohinen og Valsvik av betydning siden høstsesongen. Vi har fått inn Shala, Solbakken og Hammy + noen tilbake fra lån. I tillegg skal Valsvik erstattes og vi må få på plass en spiss (kanskje to om de slipper inn). Vi har et vesentlig forsterket trenerapparat. Da bør det meste ligge tilrette for en bedre sesong enn 2020. Men ballen er rund og Eliteserien er uforutsigbar! Takk Jon, godt for sjelen å høre at kvalitet er på vei inn! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2021 https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/naermer-seg-konkurrent-gjennomforer-medisinsk-test-onsdag_sto8304806/story.shtml Eurosport melder at Wangberg skal gjennomføre medisinsk test hos Stabæk i dag 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 Wangberg bare medisinsk test idag unna for å signere... https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/naermer-seg-konkurrent-gjennomforer-medisinsk-test-onsdag_sto8304806/story.shtml 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 7 minutter siden skrev TF22: https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/naermer-seg-konkurrent-gjennomforer-medisinsk-test-onsdag_sto8304806/story.shtml Eurosport melder at Wangberg skal gjennomføre medisinsk test hos Stabæk i dag Er vel det beste alternativet nå som Valsvik er klar for godset 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 11 timer siden skrev Jon: Stopper kommer nok på plass om kort tid. Ambisjonen om topp 6 ble satt i sportsplanen for tre år siden og det var den jeg la ut på Forumet for en tid tilbake. Pr. i dag er årets ambisjon bedre enn fjorårets plassering. Men like viktig blir å se et offensivt underholdende lag med god defensiv struktur. At vi mistet 5-6 uker med sykdom og treningnekt gjør situasjonen noe mer utfordrende, men det gjelder jo flere lag. Jeg har trua på både stopper, spiss og en god plassering:-). Stoler på deg, Jon 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 35 minutter siden skrev TF22: https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/naermer-seg-konkurrent-gjennomforer-medisinsk-test-onsdag_sto8304806/story.shtml Eurosport melder at Wangberg skal gjennomføre medisinsk test hos Stabæk i dag Denne overgangen har jeg tro på. VIktig å få inn en stopper til. Ser også at Jon hinter om 1-2 spisser inn. Det er "en supporters rett" (Nei, plikt!) å villt spekulere i hvem det kan være, men her trenger jeg hjelp. Er det noen aktuelle kandidater nasjonalt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jon 3 099 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2021 10 timer siden skrev @ringo: Paradokset er at vi i fjor hadde bedre uttelling på sjansene våre enn de foregående 5 sesongene! Men vi skapte reint for lite sjanser. Kommer sjansene - kommer måla, og det handler vel så mye om spill som spillere. Ingen spisser - i allefall de vi har råd til, skaper de sjansene på egenhånd. Det virker som om folk går rundt å håper på en eller annen messias som skal skape magi på egenhånd - da tror jeg man blir skikkelig skuffet. På samme måte er jeg skuffet over tabloide eksperter som skriker at vi MÅ finne en KLASSE spiss som scoret 15 mål - MINST. Det er slurvete håndtverk. Her er vi helt på linje Ringo. Men det er klart at riktig spiss vil bidra til å både skape rom for midtbanen ved å strekke motstanderlaget og binde opp et par forsvarspillere. Det gjør også at laget skaper flere sjanser. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 17 minutter siden skrev SuperDungeonMaster: Denne overgangen har jeg tro på. VIktig å få inn en stopper til. Ser også at Jon hinter om 1-2 spisser inn. Det er "en supporters rett" (Nei, plikt!) å villt spekulere i hvem det kan være, men her trenger jeg hjelp. Er det noen aktuelle kandidater nasjonalt? Jeg tipper kandidatene er utenfor våre grenser, lån...mtp at det nå er en større mulighet for å hente inn spillere...får virkelig håpe at vi ikke leter innenlands for her er det lite å velge mellom... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 25 minutter siden skrev Jon: Her er vi helt på linje Ringo. Men det er klart at riktig spiss vil bidra til å både skape rom for midtbanen ved å strekke motstanderlaget og binde opp et par forsvarspillere. Det gjør også at laget skaper flere sjanser. Sant det - men vi hadde jo noen slike typer i fjor høst også uten at det vel ga den helt store effekten. Det må klikke hele veien fra backrekka via midtbanen og frem. Jeg tror jeg ville hatt is i magen frem til sommervinduet jeg altså - om ikke den perfekte spissen plutselig ramler ned i fanget på oss nå i mai. Tror det er lettere å plukke opp spillere etter at sesongen er avsluttet i steder som Nederland, Belgia osv 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 3 minutter siden skrev @ringo: Sant det - men vi hadde jo noen slike typer i fjor høst også uten at det vel ga den helt store effekten. Det må klikke hele veien fra backrekka via midtbanen og frem. Jeg tror jeg ville hatt is i magen frem til sommervinduet jeg altså - om ikke den perfekte spissen plutselig ramler ned i fanget på oss nå i mai. Tror det er lettere å plukke opp spillere etter at sesongen er avsluttet i steder som Nederland, Belgia osv Litt is i magen på spissen er jeg helt enig med deg i, vi er vel altfor seint ute nå uansett. Så får vi heller sette en midtbane/ forsvarskonstelkasjon som fungerer i påvente av superspissen som kan hjelpe oss å berge plassen til høsten. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 Ny spiss spennende, kan ikke forvente at forsvarsrekka tar store deler av målscoreransvaret som i 2020. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2021 14 timer siden skrev Jon: Stopper kommer nok på plass om kort tid. Ambisjonen om topp 6 ble satt i sportsplanen for tre år siden og det var den jeg la ut på Forumet for en tid tilbake. Pr. i dag er årets ambisjon bedre enn fjorårets plassering. Men like viktig blir å se et offensivt underholdende lag med god defensiv struktur. At vi mistet 5-6 uker med sykdom og treningnekt gjør situasjonen noe mer utfordrende, men det gjelder jo flere lag. Jeg har trua på både stopper, spiss og en god plassering:-). Takk for at du deltar her på forumet Jon. Det er en fin måte å få litt mer innsikt over klubbens tanker og synspunkter. 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 Stikka melder om 750k + noen hundre tusen til hvis om atte dersom atte for Wangberg - og at trolig presenteres i løpet av dagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 Vil Wangberg kunne trene med laget med en gang, eller det noen karantenekrav for å komme inn i kohorten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 Er vel ingen karantene fra nord fra myndighetenes hold, men klubben tar nok alle forholdsregler etter en turbulent vinter på smittefronten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 2 minutter siden skrev odd: Vil Wangberg kunne trene med laget med en gang, eller det noen karantenekrav for å komme inn i kohorten? Sikkert blitt testet de siste dagene.. Holder nok med negative tester tipper jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 5. Mai 2021 Del Skrevet 5. Mai 2021 Fortsatt er det jo generelle anbefalinger om minst 1 meters avstand også under utendørstrening osv, med unntak for toppfotball. Så er da egentlig spørsmålet om toppfotballen da har noen interne krav, eller om det er fritt frem. Så lenge det er lov å spille treningskamp mot Tromsø antar jeg også det siste, men hvem vet med disse reglene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå