Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 8. November 2022 Del Skrevet 8. November 2022 For de som håper på en ny Alanzinho, så er det bare å smøre seg med tålmodighet. Denne karen minner nok mer om Carlos Dunga i spillestilen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 8. November 2022 Del Skrevet 8. November 2022 16 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: For de som håper på en ny Alanzinho, så er det bare å smøre seg med tålmodighet. Denne karen minner nok mer om Carlos Dunga i spillestilen. En «Dunga» på midtbanen er musikk i mine ører 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VestMar97 725 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November 2022 Ny VB på trening idag. (Ikke norsk) 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 9. November 2022 Del Skrevet 9. November 2022 Enda en Hugo har fikset? edit - Ryan Doghman Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 9. November 2022 Del Skrevet 9. November 2022 19 timer siden skrev odd: Utelukkende basert på klubber og spilletid er dette en spiller som hadde talent nok til å ende i Inter/Roma, for så å sløse det bort i Asia. Verdt å merke seg at dette er snakk om U20-laget til Internacional i Brasil og ikke det italienske Inter 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 9. November 2022 Del Skrevet 9. November 2022 36 minutter siden skrev Fjodor: Verdt å merke seg at dette er snakk om U20-laget til Internacional i Brasil og ikke det italienske Inter Oops. Mye som gikk fort i den gjennomgangen… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 9. November 2022 Del Skrevet 9. November 2022 Fin sak fra Stikka om de tre på trening https://www.budstikka.no/stabak-tester-ut-flere-nye-spillere/s/5-55-1314485 Denne uken har klubben tre spillere på prøvespill. Det er brasilianeren Jonatan Lucca (28), nigerianeren Saidu Salisu og nordmannen Ryan Doghman. Sistnevnte er opprinnelig fra Oppsal, men har de to siste sesongene spilt for 1. divisjonsklubben Åsane. Før det spilte han for Raufoss. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 9. November 2022 Del Skrevet 9. November 2022 Hadde veldig sansen for Doghman da han spilte i Raufoss! Ikke fått sett like mye av ham i Åsane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 9. November 2022 Del Skrevet 9. November 2022 Doghman er ålreit bredde men ikke så mye mer tror jeg. Såvidt jeg har observert er vel han ving / back som har sin styrke offensivt. Det er forsåvidt in line med hva vi trenger, men om vi stiller med han som førstevalg i ES tror jeg det blir litt for lettvekter 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 9. November 2022 Del Skrevet 9. November 2022 Rimligere enn Wernersson kanskje? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 9. November 2022 Del Skrevet 9. November 2022 10 minutter siden skrev @ringo: Rimligere enn Wernersson kanskje? Trenger vel spillere som er «bedre» enn de vi har, ikke først og fremst «rimeligere»? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 9. November 2022 Del Skrevet 9. November 2022 Ikke uenig i det, jeg prøvde bare å finne en logisk begrunnelse. Men han krysser av i mange av de boksene de har sagt er viktige. Hurtig Intensitivitet i spillet Gjennombruddskraft Kan slå innlegg med begge bein. Om han er god nok, kan jeg ikke bedømme - jeg har ikke sett han nok. Er litt sånn fattigmanns løsning. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 10. November 2022 Del Skrevet 10. November 2022 Hva gjelder Saidu Salisu så er det en spiller som ble oppdaget av Stig Thorbjørnsen og Mikael Stahre på den samme(eller tilsvarene) turnernig hvor vi fant Gift. En skikkelig fesjå har jeg intrykk av. Men her snakker vi om en stor og sterk spiller som er hurtig og god i lufta. Men som mange afrikanske spillere så må han akklimatiseres til Skandinavia. Har vært i IFK en stund nå, men bare fått noen få minutters spilletid. Jeg tenker vi her ser på om vi kan få han til å fungere i miljøet og i hverdagen og at den potensielle oppsiden kan være stor om vi lykkes med å akklimatisere spilleren. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 10. November 2022 Del Skrevet 10. November 2022 24 minutter siden skrev @ringo: Hva gjelder Saidu Salisu så er det en spiller som ble oppdaget av Stig Thorbjørnsen og Mikael Stahre på den samme(eller tilsvarene) turnernig hvor vi fant Gift. En skikkelig fesjå har jeg intrykk av. Men her snakker vi om en stor og sterk spiller som er hurtig og god i lufta. Men som mange afrikanske spillere så må han akklimatiseres til Skandinavia. Har vært i IFK en stund nå, men bare fått noen få minutters spilletid. Jeg tenker vi her ser på om vi kan få han til å fungere i miljøet og i hverdagen og at den potensielle oppsiden kan være stor om vi lykkes med å akklimatisere spilleren. Lukter vel et lån med opsjon evt som med resten? Også hørt at det pdd ikke blir mye mer å se av brasilianeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 10. November 2022 Del Skrevet 10. November 2022 På 2.10.2021 den 1.12 skrev rykkinn: Tipper Omar Bully Drammeh spiller i blått og mørkeblått neste sesong. https://www.transfermarkt.com/omar-bully-drameh/leistungsdatendetails/spieler/689080 Spennende, ung kar fra Groruddalen som er en offensiv spiller. https://sportsbibelen.no/avis-valerenga-med-bud-pa-obos-spiller/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 10. November 2022 Del Skrevet 10. November 2022 4 timer siden skrev boie: https://sportsbibelen.no/avis-valerenga-med-bud-pa-obos-spiller/ Hvordan er avtalene ved bud/salg/aksept for oss som sammarbeidsklubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 11. November 2022 Del Skrevet 11. November 2022 https://www.nettavisen.no/sport/toppledelsen-reiste-fra-italia-for-a-finsikte-eliteserien-profil/s/5-95-745077 Planlegges å hente imellom 6-8 nye spillere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 11. November 2022 Del Skrevet 11. November 2022 Enga og Brann er allerede langt i jakten på Rosted. Her får Bjarmann grave frem alle triks i boken. Heller Rosted og Veum (eller Hornburg for den saks skyld) enn to «helt ok» til halve prisen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 11. November 2022 Del Skrevet 11. November 2022 Helt enig Odd - kvalitet over kvantitet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 12. November 2022 Del Skrevet 12. November 2022 På 26.9.2022 den 13.06 skrev Håvard: Trondsen har fått terminert kontrakten med Trabzonspor og er på klubbjakt. Trenger vi en ny venstreback?🤔 https://www.gd.no/trondsen-fikk-sluttpakke-av-trabzonspor/s/5-18-1630507 https://sportsbibelen.no/andres-trondsen-klar-for-ny-klubb/?fbclid=IwAR3LWZI5f8IGKGI4PLgCLT_QcbPAeiYsqb5mk2fn-mobUh9GErM_pQeogCw Bare for å legge denne død, Trondsen og far så til Gøteborg denne gangen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 13. November 2022 Del Skrevet 13. November 2022 Nå som eliteserien er ferdigspilt og noen lag rykker ned dukker det naturlig nok opp spillere som ikke vil bli med ned. Er det noen som vet om noen som kunne vært aktuelle for oss? Jeg har hørt fra en vanligvis velinformert kilde at vi er med i kampen om Jervs Thomas Liene Ness. Jeg har ikke sett så mye til han, men det lille jeg har sett har vært veldig positivt. Tanker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 13. November 2022 Del Skrevet 13. November 2022 Hva med han Farris på KBK? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 13. November 2022 Del Skrevet 13. November 2022 12 minutter siden skrev Alltid: Jeg har ikke sett så mye til han Det er det vel ingen som har, 63 minutter fordelt på 4 matcher i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 13. November 2022 Del Skrevet 13. November 2022 2 timer siden skrev Alltid: Nå som eliteserien er ferdigspilt og noen lag rykker ned dukker det naturlig nok opp spillere som ikke vil bli med ned. Er det noen som vet om noen som kunne vært aktuelle for oss? Jeg har hørt fra en vanligvis velinformert kilde at vi er med i kampen om Jervs Thomas Liene Ness. Jeg har ikke sett så mye til han, men det lille jeg har sett har vært veldig positivt. Tanker? Diop på KBK var vel ganske bra tidligere i karrieren, usikker på hvordan han har vært i år. Kontrakten går ut ved nyttår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 384 Del Skrevet 13. November 2022 Del Skrevet 13. November 2022 I dag var jeg og så nedrykkskvalik i Sverige, Örgryte-Sandviken. Jada, like mange tilskuere som på Stabæk-Mjøndalen, men det var ikke det som var poenget. Sandviken har en spiss Jabir Abdihakim Ali, en ganske spesiell type. Ett ord: tank. For meg virket han ikke som den mest finslepne med ball, men når han var oppspillspunkt, hvilket var ganske ofte, bandt han alltid opp 1-2 spillere og la som regel ballen igjen. 22 mål på 15 starter er heller ikke så verst, riktignok i svensk 2. div, men der Sandviken ikke klarte denne kvaliken, kan det hende han "rykker opp" likevel: https://fotbolltransfers.com/nyheter/jabir-abdihakim-ali-finns-intresse-fran-allsvenskan/160338 https://nr.soccerway.com/players/jabir-abdihakim-ali/662716/ 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 14. November 2022 Del Skrevet 14. November 2022 Ikke på vei til oss. Hva innebærer en samarbeidsavtale egentlig? https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2022/grorud-stjerneskudd-naermer-seg-eliteserien-de-er-jo-en-av-norges-storste-klubber_sto9226333/story.shtml 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 14. November 2022 Del Skrevet 14. November 2022 Holder vel ikke med at vi vil ha en spiller. Regner med at spilleren også skal ønske det. Selv sier han :" Men det er selvfølgelig positivt at Vålerenga 2 er i 2. divisjon." Den sliter vi litt med å matche. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. November 2022 Del Skrevet 14. November 2022 1 time siden skrev Latmann: Holder vel ikke med at vi vil ha en spiller. Regner med at spilleren også skal ønske det. Selv sier han :" Men det er selvfølgelig positivt at Vålerenga 2 er i 2. divisjon." Den sliter vi litt med å matche. Han har en fortid i Enga, så dette kunne gått begge veier, tenker jeg. Han syns tydeligvis det er smigrende at de nå er interessert, men kunne også tenkt at siden de ikke satset på meg tidligere kan det være det samme nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 14. November 2022 Del Skrevet 14. November 2022 2 timer siden skrev Latmann: Holder vel ikke med at vi vil ha en spiller. Regner med at spilleren også skal ønske det. Selv sier han :" Men det er selvfølgelig positivt at Vålerenga 2 er i 2. divisjon." Den sliter vi litt med å matche. I setningen etterpå sier han: – Vålerenga er jo Oslos stolthet og en av Norges største klubber, så jeg håper at jeg kan ikle meg Vålerenga-drakta, ja. Den sliter vi også litt med å matche. Nå har Enga klart å få noen spillere opp og ut i det siste, men utviklingsmessig ser jeg ikke helt hvorfor han heller vil fokusere på muligheten for å spille 2. divisjon fremfor muligheten til å spille Eliteserien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 14. November 2022 Del Skrevet 14. November 2022 3 timer siden skrev BigK: Ikke på vei til oss. Hva innebærer en samarbeidsavtale egentlig? https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2022/grorud-stjerneskudd-naermer-seg-eliteserien-de-er-jo-en-av-norges-storste-klubber_sto9226333/story.shtml Tror ikke det koster Enga så mye men de lever vel litt mer i håp enn noe annet. Har x-factor ja men har også bare spilt 28 seriekamper på 3 år og kun 3 mål, tror det er greit vi ikke satser der. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå