Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Noen dager til vinduet stenger, hva vil skje fremover?

- Skovgaard ut. Hentes det en erstatter? Eller tar Walstad venstre stopper i 3 ern?

- Venstre Vingback; skal endelig Andresen få muligheten fast? Spille med Pachonik med høyre foten der? Burde være mulighet for å se etter en venstre vingback på markedet. 

- Ny spiss inn? Hva skjer med Kabran? Tynt bak Høgh og Bakenga..

- Utlån på noen av unggutta? Eller skal de spille inn Stabæk 2 til sikker plass i 3. div?

 

Skulle gjerne sett Tønnesen inn fra KFUM, venstre stopper i en 3er. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


45 minutter siden skrev bandy90:

Svake rykter om Torgeir Børven vel

Hmmm! Er det i så fall en forsterkning? Ikke vært speielt god etter at han kom tilbake til Enga.

Fra Tranfermarkt: Squad: 19, Starting eleven: 2, Substituted in: 15, On the bench: 2, Suspended: 0, Injured: 0, Mål: 0, Assist 0.

Men det er mulig Høgh er lengre ute enn forventet og at Børven skal være benkesliter hos oss istendfor Enga? Så at Høgh kun var med på oppvarmingen i dag, og gikk deretter rett bort til fysio og klagde, på venstre lyske/lår så det ut som!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


  • Odd i 2019: Børven 21 mål på 30 kamper
  • Odd i 2020: Børven 6 mål på 4 kamper. Bakenga 15 mål på 26 kamper
  • Odd i 2021: Bakenga 11 mål på 11 kamper

Utenom de sesongen har verken Børven eller Bakenga hatt sesonger med mer enn 0.5 scoringer pr kamp. Hvem var det som spilte rundt dem i Odd i disse årene?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Børven ja takk. Nå må vi prøve alt, vi må ha inn profesjonalitet. Han er nok sulten til å bevise at benkingen i VIF er feil er feil. Her får han mer spilletid. Og han er en goalgetter. Vi trenger mål. Og mer konkurranse på topp. Garantert en som vil løfte stemningen i garderoben, og inspirere de andre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


39 minutter siden skrev FranckTheBank:

Børven ja takk. Nå må vi prøve alt, vi må ha inn profesjonalitet. Han er nok sulten til å bevise at benkingen i VIF er feil er feil. Her får han mer spilletid. Og han er en goalgetter. Vi trenger mål. Og mer konkurranse på topp. Garantert en som vil løfte stemningen i garderoben, og inspirere de andre. 

Han VAR en goalgetter, ref. stats over her. Men om han kommer skal vi selvfølgelig gi ham en sjanse til å vise hva han står for. Nå kjenner ikke jeg Børven, men han virker ikke som en utpreget humørspreder på meg. Men jeg har tatt feil før jeg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev FranckTheBank:

Vetti,Vinje og Jelacic skal redde oss? Få på Børven!!!

Gjør du deg noen tanker om hvorfor VIF eventuelt slipper en spiller som ikke har prestert på årevis til en konkurrent i bunnstriden? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når Børven ikke engang lyktes med Odd trener Fagermo tror jeg vi skal si nei tak. Vi må slutte med disse gamle storhetene. Det skaper ikke noe nytt lag. Vinne og Vetti er derimot meget bra. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...