Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Opseth trolig ferdig i S08. Bør da være litt mål i han fortsatt? Spess i Obos ligaen. 18 målpoeng denne sesongen serie og cup. Han og en spiss til.

Henrik Udahl var vel ikke sånn super fast fra start for Ham-Kam, mot slutten spesielt. Mulig dem kan være med på et lån hvis både spiller og klubb ikke er sånn super fornøyd med sesongen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 timer siden skrev Styrmann:

Kan han her være den jordfreseren vi har savnet siden Jokke Persson? 😲

Hahaha- JA.

Jokke Persson - så vidt 30 kamper, men likevel og av en eller annen merkelig grunn, en av mine virkelige Stabækfavoritter. Jeg får fortsatt våte drømmer om taklingen på Eirik Bakke (kun gult kort)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev kuk:

Hahaha- JA.

Jokke Persson - så vidt 30 kamper, men likevel og av en eller annen merkelig grunn, en av mine virkelige Stabækfavoritter. Jeg får fortsatt våte drømmer om taklingen på Eirik Bakke (kun gult kort)

Stol på oss i podden. Vi behandler Jokke og den taklingen godt i luke 17 🤝

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev Luringen:

En hau med OBOS-spillere fra i fjor vi burde snuse på. Samuel Pedro, Loris Mettler, Jasper Torkildsen, Emir Derviskadic, osv.

Lauli, Simenstad, Grønli, Braga, Dybevik, Mares, Alte, Holter, Alexandersson, Ndiaye, Holmè det er mange spennnde spillere i OBOS

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Marandinho:

Men spøk til alvor. Er det realistisk med Franck Boli? 

Nei. $532 000 i lønn i år i Portland, og han er bare 29 år. Han hadde bra målsnitt i Ungarn på de sesongene han var der før MLS. Han går nok til en ganske mye bedre klubb en Stabæk (dessverre).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Boli skal selvsagt ikke ned i OBOS. Ikke alle som tar en Næss. Vi blir lite attraktive nå med nedrykket. Håper IAO kan trylle litt igjen. Og Bob avgjørelsen bør skje denne uken. Anbefaler ellers å se programmet ære være.  En fin trøst i en mager sesong. Håper de fikk med seg kvalikkampene og selve nedrykket og som er rosinen i pølsen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev FranckTheBank:

Håper IAO kan trylle litt igjen.

Jeg ble litt lei meg da jeg fant det ut, men trylling et visst bare juks, og julenissen finnes tydeligvis heller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sogndals Sondre Ørjasæter er en spennende offensiv midtbanespiller, ung med stort potensial! 
opprinnelig Lyn gutt!

Om han er klar for å flytte tilbake til Østlandet, og har tatt steg bort fra tidligere eskapader burde vi sett på muligheten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev blaasoldat:

Sogndals Sondre Ørjasæter er en spennende offensiv midtbanespiller, ung med stort potensial! 
opprinnelig Lyn gutt!

Om han er klar for å flytte tilbake til Østlandet, og har tatt steg bort fra tidligere eskapader burde vi sett på muligheten!

Tromsø fikk bud på 4-5 mill avslått i august. Tror vi må opp på nærmere 10 for godtatt. Har prøvd å finne ut av hva budsjettet ballpark pleier å være på, men er visst ingen som vet her inne

Lenke til innlegg
Del på andre sider


On 12/11/2023 at 3:05 PM, Luringen said:

En hau med OBOS-spillere fra i fjor vi burde snuse på. Samuel Pedro, Loris Mettler, Jasper Torkildsen, Emir Derviskadic, osv.

Av naturlige årsaker har jeg har ikke fulgt like godt med på OBOS i år som i fjor. Derviskadic så veldig spennende ut som ballfordeler på defensiv midt allerede da som 18-åring. I tillegg til han og Torkildsen syns jeg Strannegård fra samme klubb er verdt en titt. Ting går jo ikke på skinner for Start, men de ivrer kanskje ikke etter å avgi spillere av den grunn.

En annen sak er hva som skjer med de beste spillerne til Skeid. Marcus Melchior så veldig bra ut i 2022. Tromsø var vel ganske på han før denne sesongen. Det er jo et kvalitetstegn i seg selv. Mulig han har tatt et steg tilbake i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Nøfyse:

Av naturlige årsaker har jeg har ikke fulgt like godt med på OBOS i år som i fjor. Derviskadic så veldig spennende ut som ballfordeler på defensiv midt allerede da som 18-åring. I tillegg til han og Torkildsen syns jeg Strannegård fra samme klubb er verdt en titt. Ting går jo ikke på skinner for Start, men de ivrer kanskje ikke etter å avgi spillere av den grunn.

En annen sak er hva som skjer med de beste spillerne til Skeid. Marcus Melchior så veldig bra ut i 2022. Tromsø var vel ganske på han før denne sesongen. Det er jo et kvalitetstegn i seg selv. Mulig han har tatt et steg tilbake i år.

Lovende de, men det som er helt klart, på generelt grunnlag, er at uansett hvem som kommer så må de tåle å trene. Vi kan ikke ha mer kjeks. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Nøfyse:

En annen sak er hva som skjer med de beste spillerne til Skeid. Marcus Melchior så veldig bra ut i 2022. Tromsø var vel ganske på han før denne sesongen. Det er jo et kvalitetstegn i seg selv. Mulig han har tatt et steg tilbake i år.

Kan jo ta et steg frem igjen da :)

David Hickson er det vel noen som har snuset rundt også. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har ikke jeg sett mye av Sandefjord i år. Men kan Franklin Daddys Boy Nyenetue ha et uforløst potensial? Har stats å vise til som yngre på fotball.no og er kontraktsløs. 

Og Daddys Boy i Stabæk drakt må jo funke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


40 minutter siden skrev Leskur:

Nå har ikke jeg sett mye av Sandefjord i år. Men kan Franklin Daddys Boy Nyenetue ha et uforløst potensial? Har stats å vise til som yngre på fotball.no og er kontraktsløs. 

Og Daddys Boy i Stabæk drakt må jo funke!

Den skal kjøpes i fem-seks forskjellige størrelser for junior når han kommer om rundt 15 år

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 timer siden skrev Leskur:

Nå har ikke jeg sett mye av Sandefjord i år. Men kan Franklin Daddys Boy Nyenetue ha et uforløst potensial? Har stats å vise til som yngre på fotball.no og er kontraktsløs. 

Og Daddys Boy i Stabæk drakt må jo funke!

Han har i allefall personligheten som er avgjørende for å få spilletid av Bob. Jeg tror det kan være en ok signering sportslig også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...