jokke 48 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 er ikke mangelen på fart grunnen til at vi ikke bruker samir på flanken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 hvorfor ikke gustafsson? tom sa jo at han "skal finne en" :-) og jeg har tro paa ham. hvem var egentlig den unge karen som var med paa treningen og som ingen visste hvem han er? (markus bilder) ps: siste nyhet fra belgia: stakkars marel skal til eendracht aalst, 1 div klubb paa nedrykksplassen (17. plass av 18.) det er synd, trist, daarlig...bare fryktelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Hvorfor er du så besatt av Marel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Hepp, Det skjønner ikke jeg heller... Han gjorde vel ikke all verden utavseg den perioden han var her... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Det er mye dere ikke forstår gutter, men først og fremst så kan Marel være den store sterke spissen vi savner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Det er mye dere ikke forstår gutter.. 23462[/snapback] ...så fotball er mer enn bare fotball, altså? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 ...så fotball er mer enn bare fotball, altså? 23463[/snapback] Nei, for da hadde ikke Basma fått spille mye! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 ...så fotball er mer enn bare fotball, altså? 23463[/snapback] Nei, for da hadde ikke Basma fått spille mye! 23464[/snapback] Ahahaha... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Hø, Handler foppal om noe annet enn å putte en mer enn man slipper inn 30 ganger på rad fra April til Oktober??? @ringo Fagidiot Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Det er jo en grunn til at de fleste av oss ikke går på kvinnekamper!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Handler foppal om noe annet enn å putte en mer enn man slipper inn 30 ganger på rad fra April til Oktober??? 23468[/snapback] Jeg tror det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Og trenger vi egentlig flere talenter som ikke slår gjennom? 23446[/snapback] Litt historieløst i mine øyne, da de svenske talentene vi har hatt har vært større suksesser enn de fleste andre importer til norsk fotball. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Faen for et glis på godeste Beckham da, skulle tro han faktisk var god. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Faen for et glis på godeste Beckham da, skulle tro han faktisk var god. 23477[/snapback] Eller hun? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 28. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 28. Januar 2005 (endret) ja, tenkte på det i etterkant superblaa, vi er veldig flinke med talenter ingen tvil om det. det jeg vel egentlig mente var, skal vi ta sjansen på et talent som har stagnert? er vi i posisjon til å kunne gamble på noe sånt? jeg mener at vi ikke er det. heller en 32 åring som vi vet hva står for da. Endret 28. Januar 2005 av jokke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 lars: hehe... :-) anders, det kan jeg ikke forklare...og hvis ikke jeg forstaar meg, hvordan kan du da forstaar det? og for aa si det helt tydelig: han er en vakker gutt, ja, men det er ikke saa viktig naar en spiller er paa banen. (utefor banen, ja der er det noe annet ;-) jeg begynte aa elske stabaek da jeg saa laget spille i hamurg i januar 2002, og marel var en av de beste (og jeg visste ikke hvem han var den gang). naa etter tre aar og massevis negativ-opplevelser (naar det gjelder marels fotballkarriere) er jeg fortsatt overbevist at han er en veldig god spiss. han viser av og til ferdighetne sine, og disse öyeblikkene er virkelig fine. men det gikk veldig mye ikke saa bra for han (salg til belgia, ofte skadet og syk, f. eks. etter han var 3 maaneder syk med salmonelle-infeksjon ble han aldri saa sterk og fit som för). hadde han blitt litt lengre her i stabaek hadde han vaert en fantastisk spiss. det er min mening. han manglet allerede litt selvtillit da han forlot stabaek pga av sin daarlig sesong med stabaek, og i belgia var livet enda töffere. spillerne og lagfølelsen kan du glemme der. trenerne var ikke veldig bra, og den ene som ga marel nok tillit ble sparket rett för jul. selv om marel aldri ville si det, det er noe mentalt. hvis han ikke faar nok tillit, kan bygge opp selvtilliten hans, opplever noe suksses, saa spiller han daarlig, mister plassen i startellveren, ja blir til og med lettere syk og skadet. i tillegg til en svak fysisk form maa han naa kjempe mot det mentale problemet. men, og det er det tullete, mentale problemer betinger fysiske problemer og omtrent. saa, naa vet dere alle hva jeg synes om marel. god fornöyelse med dette ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Januar 2005 Del Skrevet 29. Januar 2005 Tror det var @ringo som nevnte at Swift kunne være mannen vi trengte på midtbanen for en stund siden, vel nå har han gått til Tønsberg. http://www.dagbladet.no/sport/2005/01/29/421806.html Så der forsvant enda et alternativ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 29. Januar 2005 Del Skrevet 29. Januar 2005 Kjipt. Når det gjelder Swift burde vi utvilsomt kjent vår besøkelsestid...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. Januar 2005 Del Skrevet 30. Januar 2005 Kjipt. Når det gjelder Swift burde vi utvilsomt kjent vår besøkelsestid...... 23526[/snapback] Hva i all verden skulle vi ha hatt Swift for? Nestor på 2. laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 30. Januar 2005 Del Skrevet 30. Januar 2005 Det ser ut til at vår venn Daniel Nannskog kan være på vei bort fra sin kinesiske klubb. Jeg legger spesielt merke til uttalelsen "Det finns en klubb som har visat ett jätteintresse. En klubb i Skandinavien. Mer än så vill jag inte säga". JJ har jo trent Daniel tidligere. Er det lov til å håpe?.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 30. Januar 2005 Del Skrevet 30. Januar 2005 Kjipt. Når det gjelder Swift burde vi utvilsomt kjent vår besøkelsestid...... 23526[/snapback] Hva i all verden skulle vi ha hatt Swift for? Nestor på 2. laget? 23542[/snapback] Hehe, du kan så si. Men vi kan alltids ha bruk for en fyr med rutine og godt venstrebein. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Januar 2005 Del Skrevet 30. Januar 2005 Det ser ut til at vår venn Daniel Nannskog kan være på vei bort fra sin kinesiske klubb. Jeg legger spesielt merke til uttalelsen "Det finns en klubb som har visat ett jätteintresse. En klubb i Skandinavien. Mer än så vill jag inte säga". JJ har jo trent Daniel tidligere. Er det lov til å håpe?.... 23543[/snapback] Regner med at det ikke er en svensk klubb siden han omtaler den som Skandinavisk. Bare min tanke da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 30. Januar 2005 Del Skrevet 30. Januar 2005 Tror det var @ringo som nevnte at Swift kunne være mannen vi trengte på midtbanen for en stund siden, vel nå har han gått til Tønsberg. 23525[/snapback] Jeg nevnte det idet han selv sa (til meg) at han hadde tenkt på muligheten til å slippe å kjøre gjennom byen hver dag. Nå ordnet han det greit da, iom at han heller ikke trenger kjøre gjennom Oslo for å komme seg til Tønsberg. Synd. For i motsetning til Rich tror jeg vi kunne trengt en som han som virkelig kunne fyra opp de andre spillerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Januar 2005 Del Skrevet 30. Januar 2005 ja, tenkte på det i etterkant superblaa, vi er veldig flinke med talenter ingen tvil om det. det jeg vel egentlig mente var, skal vi ta sjansen på et talent som har stagnert? er vi i posisjon til å kunne gamble på noe sånt? jeg mener at vi ikke er det. heller en 32 åring som vi vet hva står for da. 23480[/snapback] Er nok sant det du sier. Vi har en haug med talenter og kunne hatt bruk for en rutinert målscorer på topp. Problemet er at slike spillere ikke florerer i Norge, og tydeligvis er det ikke et oversvømt marked i Skandinavia heller. Må si jeg er fortvilet over situasjonen, og håper det snart skjer noe. Det er ikke så lenge til seriestart, og jeg orker ikke tanken på noe annet enn opprykk. Alt annent kan være kroken på døren for elitesatsing i Stabæk. Forza Blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Drypper det noe på oss...???? Er det lov og håpe, i fortvilelsens tid??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Drypper det noe på oss...???? Er det lov og håpe, i fortvilelsens tid??? 23563[/snapback] Det hadde i hvertfall ikke gjort noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 personlig er jeg ikke for bekymret, vi var jo tross alt i samme situasjon i fjor og hva hendte? plutselig smalt det og naar jeg vaaknet opp satt vi med mads jorgensen, sammy og en islending! saa bare venter paa smellet jeg, blir sikkert bra! men det burde komme snart, for i fjor kom forsterkningene aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor sent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Jeg liker ikke det som skjer. Stallen blir gradvis mindre og rykter om at flere forsvinner dukker opp. Stabæk er fraværende i mediebildet. Ingen offisielle uttalelser fra klubben omkring situasjonen. Ingen enkle uttalelser som "vi jobber konkret med en utenlandsk midtbanespiller" som signaliserer til omverden at det skjer noe positivt. I enkelte situasjoner er det fornuftig å være tilbakeholden med informasjon. Samtidig er det en balansegang mellom det å ikke si noe og det å si noe. Stabæk har, som det fleste andre klubber, målsetning om å tiltrekke flere tilskuere. Det er vanskelig å forene dette målet med fravær av offensive uttalelser og synlighet i mediebildet. En justering mot noe større åpenhet kan øke bevisstheten rundt Stabæk for derigjennom øke sannsynligheten for økt oppmerksomhet som igjen kan medføre flere tilskuere. I tillegg kan det medføre at vi som supportere endelig kan få en god natts søvn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Hepp, Hvis det kan være til noen trøst, Loe bekreftet på mail til meg i forrige uke at de jobbet med en konkret midtbanespiller, men mer ville han heller ikke si. Bortsett fra at det å finne spillere som holder eliteserienivå men og som har lyst til å spille i førstediv og ikke koster det hvite ut av øyet er vanskelig å finne... Men det visste vi jo! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2005 (endret) Jeg er seriøst bekymra nå... IA på vei bort og INGEN (hvis vi ser bort ifra at det jobbes med en mulig midtbanespiller som kanskje muligens forhåpentligvis kommer hvis vi er heldig ) på vei inn. Som det stod i en bok en gang: Trist som faen. Endret 1. Februar 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå