Albert 921 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 – Siden vi ikke har funnet noen andre spillere, og siden han ikke fikk vist seg frem sist, så synes vi det var riktig å hente ham hit for å la ham få sjansen. Håper ikke dette sitatet fra Schelvan er helt korrekt, det motsier i såfall intervjuet med JJ i Aften Aften på fredag og ryktene på Nadderud på lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 – Siden vi ikke har funnet noen andre spillere, og siden han ikke fikk vist seg frem sist, så synes vi det var riktig å hente ham hit for å la ham få sjansen. Håper ikke dette sitatet fra Schelvan er helt korrekt, det motsier i såfall intervjuet med JJ i Aften Aften på fredag og ryktene på Nadderud på lørdag. Hvis det er noe hold i ryktene må da Creedence komme i tilegg?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 – Siden vi ikke har funnet noen andre spillere, og siden han ikke fikk vist seg frem sist, så synes vi det var riktig å hente ham hit for å la ham få sjansen. Håper ikke dette sitatet fra Schelvan er helt korrekt, det motsier i såfall intervjuet med JJ i Aften Aften på fredag og ryktene på Nadderud på lørdag. Hvis det er noe hold i ryktene må da Creedence komme i tilegg?? Jeg tipper (håper) på at det betyr Creedence pluss signing av en topp nordmann. Minst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 20. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 20. Mars 2006 (endret) – Siden vi ikke har funnet noen andre spillere, og siden han ikke fikk vist seg frem sist, så synes vi det var riktig å hente ham hit for å la ham få sjansen. Håper ikke dette sitatet fra Schelvan er helt korrekt, det motsier i såfall intervjuet med JJ i Aften Aften på fredag og ryktene på Nadderud på lørdag. Hvis det er noe hold i ryktene må da Creedence komme i tilegg?? Jeg tipper (håper) på at det betyr Creedence pluss signing av en topp nordmann. Minst. Ahh - jeg har faktisk psyka meg helt ned når deg gjelder nysigneringer. Er nesten falt helt til ro med at laget blir som det er, og at det blir bra nok! Tips til andre! Derfor blir alt annet en meget positiv greie! Blir kult hvis "Revival" eler andre kommer, men jeg gleder meg til KICK OFF uansett! Endret 20. Mars 2006 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 – Siden vi ikke har funnet noen andre spillere, og siden han ikke fikk vist seg frem sist, så synes vi det var riktig å hente ham hit for å la ham få sjansen. Håper ikke dette sitatet fra Schelvan er helt korrekt, det motsier i såfall intervjuet med JJ i Aften Aften på fredag og ryktene på Nadderud på lørdag. Hvis det er noe hold i ryktene må da Creedence komme i tilegg?? Jeg tipper (håper) på at det betyr Creedence pluss signing av en topp nordmann. Minst. Ahh - jeg har faktisk psyka meg helt ned når deg gjelder nysigneringer. Er nesten falt helt til ro med at laget blir som det er, og at det blir bra nok! Tips til andre! Derfor blir alt annet en meget positiv greie! Blir kult hvis "Revival" eler andre kommer, men jeg gleder meg til KICK OFF uansett! Helt enig med deg blaatter... Hvis Creedence er i nærheten av Alan i teknikk.. så JA TAKK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 Hvor tilfeldig er det at Hammarby leter etter en høyre midtbanespiller, tar opp en lovende junior som spiller midtbane i troppen samt at Hammarbytrener Linderoth er på Stabæk besøk? Forhåpentligvis er det bare er paranoiaen som spiller meg et puss, eller....? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 Hvor tilfeldig er det at Hammarby leter etter en høyre midtbanespiller, tar opp en lovende junior som spiller midtbane i troppen samt at Hammarbytrener Linderoth er på Stabæk besøk? Forhåpentligvis er det bare er paranoiaen som spiller meg et puss, eller....? Hepp, Tja det spørs vel det da.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 Hvor tilfeldig er det at Hammarby leter etter en høyre midtbanespiller, tar opp en lovende junior som spiller midtbane i troppen samt at Hammarbytrener Linderoth er på Stabæk besøk? Forhåpentligvis er det bare er paranoiaen som spiller meg et puss, eller....? Svært lite sannsynlig at Stabæk velger å selge noen nå!!! Tror du kan ta det med ro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 Hvor tilfeldig er det at Hammarby leter etter en høyre midtbanespiller, tar opp en lovende junior som spiller midtbane i troppen samt at Hammarbytrener Linderoth er på Stabæk besøk? Forhåpentligvis er det bare er paranoiaen som spiller meg et puss, eller....? Svært lite sannsynlig at Stabæk velger å selge noen nå!!! Tror du kan ta det med ro. Går vel heller på at det kanskje ikke er helt over med tanke på PFO likevel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 Hvor tilfeldig er det at Hammarby leter etter en høyre midtbanespiller, tar opp en lovende junior som spiller midtbane i troppen samt at Hammarbytrener Linderoth er på Stabæk besøk? Forhåpentligvis er det bare er paranoiaen som spiller meg et puss, eller....? Svært lite sannsynlig at Stabæk velger å selge noen nå!!! Tror du kan ta det med ro. Tenkte motsatt vei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 Hvor tilfeldig er det at Hammarby leter etter en høyre midtbanespiller, tar opp en lovende junior som spiller midtbane i troppen samt at Hammarbytrener Linderoth er på Stabæk besøk? Forhåpentligvis er det bare er paranoiaen som spiller meg et puss, eller....? Svært lite sannsynlig at Stabæk velger å selge noen nå!!! Tror du kan ta det med ro. Tenkte motsatt vei I så fall er det vel ingen grunn til å ha paranoia??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 Creedence Clearwater kommer allikevel? Hmmm.. Kan vel bare ønske han lykke til på prøvespill denne uka. Er han god nok, fåe han sikkert et tilbud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 han og alanzinho kommer sikkert til å ha d gøy denne uka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 han og alanzinho kommer sikkert til å ha d gøy denne uka De to har en brukbar snitthøyde... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 han og alanzinho kommer sikkert til å ha d gøy denne uka De to har en brukbar snitthøyde... Lurer på om det er Alan som er best på hue?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 han og alanzinho kommer sikkert til å ha d gøy denne uka De to har en brukbar snitthøyde... Lurer på om det er Alan som er best på hue?? Da tror jeg Creedence kan dra hjem... Det var riktignok gøy på lørdag å se hvordan Alan gang på gang gikk inn i hodedueller. Som han selvfølgelig ikke vant, hvordan kunne han det; han blir jo slått med halvmeter FØR man hopper. Jeg så han headet en gang - da var han alene i "duellen". Men man skal aldri si aldri - husk at vår Veigar skorte på hodet på lørdag. Ingen beskylder han heller for å være spesielt høy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Ny uke... Nye lovnader... Men vil vi få se noen nye spillere ta på seg den blaa drakta og skrive en kontrakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Ny uke... Nye lovnader... Men vil vi få se noen nye spillere ta på seg den blaa drakta og skrive en kontrakt? Riktig, her hørte vi fra Hamkamtråden at Ingo hadde lovet nyheter denne uken, det er allerede onsdag, halve arbeidsuken er gått og noen av oss begynner å bli hissige på navn og nummer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Riktig, her hørte vi fra Hamkamtråden at Ingo hadde lovet nyheter denne uken, det er allerede onsdag, halve arbeidsuken er gått og noen av oss begynner å bli hissige på navn og nummer! Ukene går bare fortere og fortere as. Allerede onsdag. Og jeg som har vært i tirsdagsmodus i hele dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Riktig, her hørte vi fra Hamkamtråden at Ingo hadde lovet nyheter denne uken, det er allerede onsdag, halve arbeidsuken er gått og noen av oss begynner å bli hissige på navn og nummer! Ukene går bare fortere og fortere as. Allerede onsdag. Og jeg som har vært i tirsdagsmodus i hele dag. Onsdag både i dag og i morgen? Tidenes raskeste uke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 [...]Og jeg som har vært i tirsdagsmodus i hele dag. Du skal ikke se bort i fra at det ikke gjøre noe som helst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Kan melde om en nye spiller i A-lagstroppen! Håkon Skogseid står oppført med den forhatte drakt nr. 2 ! Vel fortjent plass i A-stallen, Håkon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Kan melde om en nye spiller i A-lagstroppen! Håkon Skogseid står oppført med den forhatte drakt nr. 2 ! Vel fortjent plass i A-stallen, Håkon! Det var fint! Han spiller jo på G-18landslaget også han Kanskje litt merkelig at valget falt på han istedenfor Lasse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Er Lasse her fremdeles da? Selger vi unna i stor stil av unguttene våre? Eller utleie? Bladet Avspark er i hyllene og under Korsvolls lag står i tillegg til Torbjørn Melhuus (som jeg visste om) også Lasse Brandal og Øyvind Johannesen. Når forsvant de ut fra junior/rekruttlaget? Uansett, flott at vi klarer å fylle på A-stallen med spillere fra eget juniorlag hvert eneste år. Forresten er ikke draktnummer 2 forhatt. 2ern tilhører nå et talent vi har utviklet selv, så da spiller det liten rolle hvem som hatt den før. Men er ikke Håkon primært midtstopper? Nummer 2 tilhører jo høyrebacken. Det var vel bare i gamledager, det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Er Lasse her fremdeles da?Selger vi unna i stor stil av unguttene våre? Eller utleie? Bladet Avspark er i hyllene og under Korsvolls lag står i tillegg til Torbjørn Melhuus (som jeg visste om) også Lasse Brandal og Øyvind Johannesen. Når forsvant de ut fra junior/rekruttlaget? Uansett, flott at vi klarer å fylle på A-stallen med spillere fra eget juniorlag hvert eneste år. Forresten er ikke draktnummer 2 forhatt. 2ern tilhører nå et talent vi har utviklet selv, så da spiller det liten rolle hvem som hatt den før. Men er ikke Håkon primært midtstopper? Nummer 2 tilhører jo høyrebacken. Det var vel bare i gamledager, det... 2 er Skogseid.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Ja, har skjønt såpass. Mente bare at 2ern normalt er et "høyrebacknummer", og Håkon er vel primært midtstopper(?), men det er vel ikke så mange som følger de prinsippene lenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Ja, har skjønt såpass. Mente bare at 2ern normalt er et "høyrebacknummer", og Håkon er vel primært midtstopper(?), men det er vel ikke så mange som følger de prinsippene lenger. Det prinsippet ble vel bare fulgt den gangen man ikke hadde faste drakter, men at de 11 som startet hadde draktnr 1-11... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Uansett, flott at vi klarer å fylle på A-stallen med spillere fra eget juniorlag hvert eneste år. Forresten er ikke draktnummer 2 forhatt. 2ern tilhører nå et talent vi har utviklet selv, så da spiller det liten rolle hvem som hatt den før. Men er ikke Håkon primært midtstopper? Nummer 2 tilhører jo høyrebacken. Det var vel bare i gamledager, det... 2 er Skogseid.... Men Håkon er ikke høyreback, derfor skal han etter de gamle reglene ikke ha 2ern. Morten skulle ha blitt "forfremmet" til 2ern. I det opprinnelige 2 - 3 - 5 systemet var draktfordelingen slik: 1 - keeper 2- right fullback 3 - left fullback 4 - right halfback (right wing half) 5 - centre halfback 6 - left halfback (left wing half) 7 - outside right (right wing) 8 - inside right 9 - centre forward 10 - inside left 11 - outside left (left wing) og dette var kun avhengig av posisjonen, ikke hvem som spilte den aktuelle dagen. Senere når nye formasjoner som W-M, 4-2-4, 4-3-3 osv. ble introdusert ble det gjort forsøk på å holde draktnumrene omtrent lik den opprinelige fordelingen slik at i det minste 2 og 3 ble forbeholdt høyre- og venstre backene, 5 tilhørte en midtre forsvarsspiller (defensive midtbane eller midtstopper) og 9 ble tildelt en spiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 håkon, hvordan ser han ut? husker at jeg var på treningen en gang og da ble jeg fortalt at håkon er en av flere lovende unge talneter. men jeg husker bare trond og lasse. og hva er med creedence? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 håkon, hvordan ser han ut? husker at jeg var på treningen en gang og da ble jeg fortalt at håkon er en av flere lovende unge talneter. men jeg husker bare trond og lasse. og hva er med creedence? Håkon er vell høy og med lyst hår hvis jeg ikke husker feil..?? Spilte bra i internkampen tidligere i år og vil helt sikkert gjøre en god jobb for 2.laget denne sesongen og absolutt en spiller for fremtiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå