Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Hoff er et BRA alternativ på høyrekanten - med en betydelig bedre innleggsfot (og fart) enn Tom bl.a. Men jeg er litt skeptisk til hans lunkne svar.... Litt lunken?? Jeg er ihvertfall en av de med den oppfatningen av at vi må ta bjørneskinnet med en kype salt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Hoff er et BRA alternativ på høyrekanten - med en betydelig bedre innleggsfot (og fart) enn Tom bl.a. Men jeg er litt skeptisk til hans lunkne svar.... Litt lunken?? Håper ikke de faktisk mener å vente til i kveld med å ta kontakt med ham. Overganger skal gå kjapt, kjapt, kjapt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Hoff er et BRA alternativ på høyrekanten - med en betydelig bedre innleggsfot (og fart) enn Tom bl.a. Men jeg er litt skeptisk til hans lunkne svar.... Litt lunken?? Håper ikke de faktisk mener å vente til i kveld med å ta kontakt med ham. Overganger skal gå kjapt, kjapt, kjapt! Dette vil være en god signing, men ikke kjøp spilleren før Odd-drakta er skutt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Selvsagt er han litt lunken når han ennå ikke har snakket med verken sin egen klubb eller vår. Helt naturlig at han må ta en prat med begge parter før han jubler hemningsløst over å oppleve det som for enhver fotballspiller må være som å vinne i lotto. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Men jeg er litt skeptisk til hans lunkne svar....Litt lunken?? Tenk deg så illojalt det ville vært mot arbeidsgiver og fans dersom han sa det vi selvfølgelig vet han tenker innerst inne (Stabæk? Yess! Dette har jeg ventet på - hvor skriver jeg under?") Syns det var et helt greit og fornuftig svar fra en spiller som tross alt er under kontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Virker som enkelte mener at vi har sikret oss ham allerede, men nå er det jo tross alt han som skal skifte klubb, så at klubbene er enige trenger ikke bety at vi faktisk får ham. Men for all del, det er gode sjanser for at han skriver under, signalene han får fra odd virker ikke så veldig positive. Det er vel ikke så mye å hente ved å spille for en klubb som ikke vil ha deg¨. Jeg tror han kan være en god signing, vi har jo alltid slitt mot odd, og Hoff har vært en bidragene faktor til det. Jeg ønsker ham velkommen med åpne armer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle78322.ece F... ass. Nå er alt håp om nye spillere ute hvertfall hos meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Faen! støgge dritt mann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Tja, dette var synd, tror han kunne blitt en god tilvekst. Vi får bare krysse fingrene for at Schelvan trekker opp en kanin fra hatten innen fredag, selv om det virker lite trolig.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 enig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Hepp, Det er jo ofte sånn når en sak sprekker i media, før alt er klart.... REF Sundgot! Det skal tydligvis ikke være enkelt i år gitt! Sukk! Men jeg får meg liksom ikke til å felle tårer over dette! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Espen Hoff har takket nei til Stabæk. Men nå har Viking meldt sin interesse for Odd-angriperen.. http://www.varden.no/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Espen Hoff har takket nei til Stabæk. Men nå har Viking meldt sin interesse for Odd-angriperen..http://www.varden.no/ Aha.... Jajo, det er nok en viktig brikke i puslespillet... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 ååå! klarer tom schelvan og co ingenting?det er jo litt opp til dem å få en spiller til å ville gå til klubben vår noe som det virker som de ikke får til!! nå blir jeg gal av at alle disse spillerne de har prøvde seg på så klarer de ingenting! husker jeg leste at de ikke kjøpte christer george fordi han ble for dyr... for dyr???!!! trodde de skulle sette inn litt ekstra penger på spillere så de skulle holde seg i tippeligaen, men antagelig kommer de med et for dårlig tilbud til hoff så han sier nei og heller sikter til viking fordi de kan gi han et bedre sportslig tilbud! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Petar Rnkovic Arild Sundgot George Mourad Hilmi Michi Christer George Arash Talebinjad Youssuf Kone Harald Brattbak Reggeaman Sterling Creedence Clearwater Petter Furuset Olsen Rade Prica Birger Madsen Espen Hoff Mon tro om det er flere navn på blokken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Orake1et 0 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Nå har dere faktisk god grunn til å sette spørsmålstegn ved den sportslige ledelsen deres. Dette er jo håpløst! Selv HamKam har jo fått tak i gode spillere nå. Det er bare dere som mangler... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 ååå! klarer tom schelvan og co ingenting?det er jo litt opp til dem å få en spiller til å ville gå til klubben vår noe som det virker som de ikke får til!! nå blir jeg gal av at alle disse spillerne de har prøvde seg på så klarer de ingenting! husker jeg leste at de ikke kjøpte christer george fordi han ble for dyr... for dyr???!!! trodde de skulle sette inn litt ekstra penger på spillere så de skulle holde seg i tippeligaen, men antagelig kommer de med et for dårlig tilbud til hoff så han sier nei og heller sikter til viking fordi de kan gi han et bedre sportslig tilbud! :angry: Dette burde vel ikke komme som en bombe akkurat. Når Odd går ut og vil selge en spiller, dette er mistenkelig likt Arild S tidligere i sesongen. Desverre vet ikke Hoff hvor bra det hadde vært for han å spille i verdens beste klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Nå har dere faktisk god grunn til å sette spørsmålstegn ved den sportslige ledelsen deres. Dette er jo håpløst! Selv HamKam har jo fått tak i gode spillere nå. Det er bare dere som mangler... Bare oss? hva med dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Nå har dere faktisk god grunn til å sette spørsmålstegn ved den sportslige ledelsen deres. Dette er jo håpløst! Selv HamKam har jo fått tak i gode spillere nå. Det er bare dere som mangler... Ja nå ble jeg provosert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Nå har dere faktisk god grunn til å sette spørsmålstegn ved den sportslige ledelsen deres. Dette er jo håpløst! Selv HamKam har jo fått tak i gode spillere nå. Det er bare dere som mangler... Nice try..... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Orake1et 0 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Nå har dere faktisk god grunn til å sette spørsmålstegn ved den sportslige ledelsen deres. Dette er jo håpløst! Selv HamKam har jo fått tak i gode spillere nå. Det er bare dere som mangler... Bare oss? hva med dere? Hva med oss? Vi er faktisk en av ytterst få klubber som virkelig har lykkes på overgangsmarkedet i år. Du må gjerne leve i den tro at vi bare har handlet søppel for det er uansett ikke lenge til de nevnte spillerne skal få vise seg frem på Nadderud. Tiden vil vise hvem som har vært flinkest i vinter, men når jeg ser at dere er villige til å bruke 1,5 mill for Hoff (!) og i tillegg får nei (!), så må jeg innrømme at jeg føler meg ganske trygg på at det er Sandefjord som vil stikke av med seieren i den duellen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Petar Rnkovic Arild Sundgot George Mourad Hilmi Michi Christer George Arash Talebinjad Youssuf Kone Harald Brattbak Reggeaman Sterling Creedence Clearwater Petter Furuset Olsen Rade Prica Birger Madsen Espen Hoff Mon tro om det er flere navn på blokken... Nå er vel enkelte av de navnene veiet å funnet for lett. Personlig tror jeg det er bare en ting som kan løse problemet, og det er at StabækLars umiddelbart erklærer at han tar en sesong til. Han sang oss opp i eliteserien, nå må han gjøre sitt for å holde oss der. (Alle problemene med å få nye spillere startet omtrent da det begynte å sive ut at StabækLars legger drakta på hylla...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 gi stabæklars kontrakt for evig tid tom schelvan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Nå har dere faktisk god grunn til å sette spørsmålstegn ved den sportslige ledelsen deres. Dette er jo håpløst! Selv HamKam har jo fått tak i gode spillere nå. Det er bare dere som mangler... Bare oss? hva med dere? Hva med oss? Vi er faktisk en av ytterst få klubber som virkelig har lykkes på overgangsmarkedet i år. Du må gjerne leve i den tro at vi bare har handlet søppel for det er uansett ikke lenge til de nevnte spillerne skal få vise seg frem på Nadderud. Tiden vil vise hvem som har vært flinkest i vinter, men når jeg ser at dere er villige til å bruke 1,5 mill for Hoff (!) og i tillegg får nei (!), så må jeg innrømme at jeg føler meg ganske trygg på at det er Sandefjord som vil stikke av med seieren i den duellen... Hoff er vel bedre enn alle spillerene dere har kjøpt. Nå har ikke jeg oversikten over alle 11(!), men jeg er sikker på at mesteparten av disse ville vært langt fra en benkeplass på de fleste tippeligalagene. Sikker noen av dem som er ok, men nå mista dere halve opprykkslaget deres etter sessonglutt. Det vil overaske meg om årets Sandefjord lag er noe bedre enn fjorårets, og det tror jeg ikke holder for å overleve i tippeligaen desverre. Men håper faktisk dere klarer dere. Vil ha Molde og Ham kam ned Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Faen, hvorfor må vi pines på denne måten!!! Hadde vært bedre å fått vite at det ikke kom noen nye spillere enn hele tiden kanskje kanskje........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Dette er nitrist....... Hva skjer a??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Noen hyggelige meldinger til Espen kan også gjøre susen?! Du er en vakker mann Espen! Du er et rasshøl Espen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 27. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2006 (endret) Ingo les dette: http://www.budstikka.no/sec_blogger/sec_da...rticle78326.ece Endret 27. Mars 2006 av overlord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Nå har dere faktisk god grunn til å sette spørsmålstegn ved den sportslige ledelsen deres. Dette er jo håpløst! Selv HamKam har jo fått tak i gode spillere nå. Det er bare dere som mangler... Av de 12 nye dere i Sandfjord har fått inn har 5 av dem erfaring fra øverste divisjon(eller tilsvarende). Vi hentet inn mange av forsterkningene våre i fjor, med tanke på eliteseriespill. Vi har for tiden en bra første 11er, noe som noen av de andre lagene(som Sandefjord) mangler... Bredden på stallen er for tynn og der burde vi nok levere en solid porsjon kritikk til ledelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Nå har dere faktisk god grunn til å sette spørsmålstegn ved den sportslige ledelsen deres. Dette er jo håpløst! Selv HamKam har jo fått tak i gode spillere nå. Det er bare dere som mangler... Bare oss? hva med dere? Hva med oss? Vi er faktisk en av ytterst få klubber som virkelig har lykkes på overgangsmarkedet i år. Du må gjerne leve i den tro at vi bare har handlet søppel for det er uansett ikke lenge til de nevnte spillerne skal få vise seg frem på Nadderud. Tiden vil vise hvem som har vært flinkest i vinter, men når jeg ser at dere er villige til å bruke 1,5 mill for Hoff (!) og i tillegg får nei (!), så må jeg innrømme at jeg føler meg ganske trygg på at det er Sandefjord som vil stikke av med seieren i den duellen... Suksess måles ikke i antall spiller min venn. Dere har vel mistet alle de beste profilene og en haug andre spillere, og har det kommet spillere der kvaliteten kan sies å være litt ymse. Når du kjøper inn 11 spillere er det tvilsomt at alle blir suksess. Jeg tror det kan være likeså greit at EH blir i Skien(eller ikke kommer hit i hvertfall), jeg er egentlig ganske trygg på den stallen vi har nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå