@ringo 22 160 Del Skrevet 19. Juli 2006 Del Skrevet 19. Juli 2006 Hepp, Vi trenger neppe enda en sentral midtbanespiller. Det er mer behov for en backup spiss/flanke og en midtstopper/høyreback enn en sentral midtbane. Vi må ikke glemme Espen Nystuen som en potensiell erstatter for Jeppe dersomatte hvisomatte han legger skoa på hylla i høst. Gashi er dessuten en tulling. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 19. Juli 2006 Del Skrevet 19. Juli 2006 Gashi vil definitivt ikke passe inn hos oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 19. Juli 2006 Del Skrevet 19. Juli 2006 Jeg tviler på at GAshi ville vært noen kjempeforsterkning av laget vårt. generellt synes jeg at han er litt oppskrytt, bare fordi han løper som ei jaga bikkje og har humør som en grinete lemen, så mener folk at han har en attitude ala ''blø for drakta'' o.l. hva er det som går og går men aldri kommer til døraballen? OK, han har blitt bedre, men ikke bra. Jeg tror eks Henning har et potensiale som langet overstiger Gashi, og jeg vil helst slippe å se små sutretryner i vår vakre drakt. Da vil jeg mye heller hente en kar fra våre bygder som nå spiller hos Lyn og som har spilt sammen med Henning på U21... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 19. Juli 2006 Del Skrevet 19. Juli 2006 Denne uttalelsen fra Gashi er utrolig bra: "- Vi har ikke råd til to biler. Men jeg synes det er mer befriende å ta tog enn å kjøre bil. Du får litt mer tid til å slappe av. I tillegg er jeg mye mer våken enn de andre spillerne når treningen starter, sier løpegutten som står opp klokken 07.30 hver eneste dag." Han er jaggu en kar som er opptatt av miljøet gitt. Ellers ser jeg ikke bort i fra at Gashi ville blomstret hos oss. Han har jo vært god før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 19. Juli 2006 Del Skrevet 19. Juli 2006 Denne uttalelsen fra Gashi er utrolig bra: "- Vi har ikke råd til to biler. Men jeg synes det er mer befriende å ta tog enn å kjøre bil. Du får litt mer tid til å slappe av. I tillegg er jeg mye mer våken enn de andre spillerne når treningen starter, sier løpegutten som står opp klokken 07.30 hver eneste dag." Han er jaggu en kar som er opptatt av miljøet gitt. Ellers ser jeg ikke bort i fra at Gashi ville blomstret hos oss. Han har jo vært god før. Hepp, Ja særlig i og med at den egentlige årsaken til at han tok toget var at han hadde mistet lappen.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 19. Juli 2006 Del Skrevet 19. Juli 2006 Jeg tviler på at GAshi ville vært noen kjempeforsterkning av laget vårt. generellt synes jeg at han er litt oppskrytt, bare fordi han løper som ei jaga bikkje og har humør som en grinete lemen, så mener folk at han har en attitude ala ''blø for drakta'' o.l. Jeg tror eks Henning har et potensiale som langet overstiger Gashi, og jeg vil helst slippe å se små sutretryner i vår vakre drakt. Til og med min kone som er Engen supporter synes han sutrer alt for mye, og når han klarer å skille seg ut som en sutrer blandt en gjeng med sytere, så sier vel det sitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 19. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 19. Juli 2006 (endret) Til og med min kone som er Engen supporter synes han sutrer alt for mye, og når han klarer å skille seg ut som en sutrer blandt en gjeng med sytere, så sier vel det sitt. Off topic, men jeg har også en kone som heier på de feil blå. Kanskje vi burde lage en støttegruppe for sånne som oss? Kan jo være flere som sliter med det samme problemet. Endret 19. Juli 2006 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 19. Juli 2006 Del Skrevet 19. Juli 2006 Jeg tviler på at GAshi ville vært noen kjempeforsterkning av laget vårt. generellt synes jeg at han er litt oppskrytt, bare fordi han løper som ei jaga bikkje og har humør som en grinete lemen, så mener folk at han har en attitude ala ''blø for drakta'' o.l. Jeg tror eks Henning har et potensiale som langet overstiger Gashi, og jeg vil helst slippe å se små sutretryner i vår vakre drakt. Til og med min kone som er Engen supporter synes han sutrer alt for mye, og når han klarer å skille seg ut som en sutrer blandt en gjeng med sytere, så sier vel det sitt. Og jeg vet om en Stabæk-supporter eller to som mener Daniel sutrer for mye :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 19. Juli 2006 Del Skrevet 19. Juli 2006 nu har det vel sporat ut lite her hehe Nå som Haugstad er leid ut så skal vi vel ha inn en spiss? Stabæk trenger 4 gode spisser hvis de vil være med å sloss om en Royal Leagueplass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 19. Juli 2006 Del Skrevet 19. Juli 2006 nu har det vel sporat ut lite her hehe Nå som Haugstad er leid ut så skal vi vel ha inn en spiss? Stabæk trenger 4 gode spisser hvis de vil være med å sloss om en Royal Leagueplass Alan kan vel spille spiss med enten Andreas eller Daniel, vet ikke om han passer med Veigar. Hvordan er utviklingen til Karim og Ola Kamara? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 19. Juli 2006 Del Skrevet 19. Juli 2006 vi kan hente tilbake Eirik Markegård. Han er en bra spiss. og andreas/alan hadde blitt et spennende spisspar.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 19. Juli 2006 Del Skrevet 19. Juli 2006 han her er kanskje noe for oss? http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article688920.ece Kanskje litt tidlig, men Mike og Jesper blir jo ikke yngre (..), og denne staute karen kan spille stopper og def. midtbane.. Ellers har Brann et par andre godbiter som ikke får spille, Trond Fredrik Ludvigsen og Kristian Ystaas (spisser..). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Stabaek ma begynne a tenke pa fremtiden nar det gjelder stopper plasss. Mike holder jo ikke sa veldig lenge til.. Vet vi har Skogseid og Arneberg, men de trenger nok noen ar. Jeg er fan av LSK's Pal Steffen Andresen. Han er lynkjapp, duellsterk og var veldig god i fjor. I ar han han slitt med bade form og skader. Hvis han ikke for spilletid snart av Rosler, sa kanskje han vil tenke pa a skifte klubb. Synes Stabaek skal holde ett oye med Andresen. Han er en av de mest lovende midtstopperne vi har i Norge. Med han i Stabaek slipper IA a tenke pa bakromslop Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Stabaek ma begynne a tenke pa fremtiden nar det gjelder stopper plasss. Mike holder jo ikke sa veldig lenge til.. Vet vi har Skogseid og Arneberg, men de trenger nok noen ar. Jeg er fan av LSK's Pal Steffen Andresen. Han er lynkjapp, duellsterk og var veldig god i fjor. I ar han han slitt med bade form og skader. Hvis han ikke for spilletid snart av Rosler, sa kanskje han vil tenke pa a skifte klubb. Synes Stabaek skal holde ett oye med Andresen. Han er en av de mest lovende midtstopperne vi har i Norge. Med han i Stabaek slipper IA a tenke pa bakromslop Er du på ferie i utlandet hehe? skriver det samme når jg er i Tyrkia, Hellas eller hva det nå måtte være. Markergård har jg mista trua på ass, han har vel blitt en ny Finstad(evig talent). Virker også som at Haugstad etter at han fikk A-kontrakt fikk en dårligere holdning. I Malmö finns det en spiller som ikke er så happy etter at klubben kjøpt inn Jonathan Johansson å Junior(Brasil), I tilleg så ha klubben Jari Litmanen å Osmanovski i stallen fra før. Magnus Pode 20 år. Regnes som Sveriges største talent i sin aldersklass sammen med Marcus Berg å Runstrøm. Annars så tror jg klubben klarer å finne i Spiss i Sør-Amerika som er rask, teknisk å bra skudd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Stabaek ma begynne a tenke pa fremtiden nar det gjelder stopper plasss. Mike holder jo ikke sa veldig lenge til.. Vet vi har Skogseid og Arneberg, men de trenger nok noen ar. Jeg er fan av LSK's Pal Steffen Andresen. Han er lynkjapp, duellsterk og var veldig god i fjor. I ar han han slitt med bade form og skader. Hvis han ikke for spilletid snart av Rosler, sa kanskje han vil tenke pa a skifte klubb. Synes Stabaek skal holde ett oye med Andresen. Han er en av de mest lovende midtstopperne vi har i Norge. Med han i Stabaek slipper IA a tenke pa bakromslop Er du på ferie i utlandet hehe? skriver det samme når jg er i Tyrkia, Hellas eller hva det nå måtte være. Markergård har jg mista trua på ass, han har vel blitt en ny Finstad(evig talent). Virker også som at Haugstad etter at han fikk A-kontrakt fikk en dårligere holdning. I Malmö finns det en spiller som ikke er så happy etter at klubben kjøpt inn Jonathan Johansson å Junior(Brasil), I tilleg så ha klubben Jari Litmanen å Osmanovski i stallen fra før. Magnus Pode 20 år. Regnes som Sveriges største talent i sin aldersklass sammen med Marcus Berg å Runstrøm. Annars så tror jg klubben klarer å finne i Spiss i Sør-Amerika som er rask, teknisk å bra skudd. Hepp, Trenger en spiller med litt rutine tror jeg... Som F.eks. Mattias Östberg i GAIS. 28 år gammel stopper, omskolert fra defensiv midtbane. Er en bra ballspiller i tilegg til en solid stopper. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Ikke rett tråd lenger, men Rade Prica putta 2 mål i serieåpningen i Danmark i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Trenger en spiller med litt rutine tror jeg... Som F.eks. Mattias Östberg i GAIS. 28 år gammel stopper, omskolert fra defensiv midtbane. Er en bra ballspiller i tilegg til en solid stopper.@ringo Du gir aldri opp.... Synes det er merkelig stille når det gjelder mulige signeringer og Stabæk. Når stenger overgangsvinduet? Er det 1. august? Er det noen som vet hva som er første prioritet for klubben? Williams var høyreback, så det er kanskje denne posisjonen som prioriteteres? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 nu har det vel sporat ut lite her hehe Nå som Haugstad er leid ut så skal vi vel ha inn en spiss? Stabæk trenger 4 gode spisser hvis de vil være med å sloss om en Royal Leagueplass Alan kan vel spille spiss med enten Andreas eller Daniel, vet ikke om han passer med Veigar. Hvordan er utviklingen til Karim og Ola Kamara? Jeg så hvertfall Ola Kamara i tre kamper i JET-turneringen på hamar i forrige uke. Det er ingen tvil om at han har ett stort talent - bra fart/teknikk. Men det er heller ingen tvil om at han har ett godt stykke igjen til å bli noen reell utfordrer i troppen. Bør også ta ett kurs hos Veigar og Daniel i avslutningsteknikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Trenger en spiller med litt rutine tror jeg... Som F.eks. Mattias Östberg i GAIS. 28 år gammel stopper, omskolert fra defensiv midtbane. Er en bra ballspiller i tilegg til en solid stopper. @ringo Du gir aldri opp.... Synes det er merkelig stille når det gjelder mulige signeringer og Stabæk. Når stenger overgangsvinduet? Er det 1. august? Er det noen som vet hva som er første prioritet for klubben? Williams var høyreback, så det er kanskje denne posisjonen som prioriteteres? Hepp, Nei, jeg gir aldri opp! Jeg vil anta at det er mest interesse for spillere i motsatt ende av banen... En angriper som kan spille både ving og spiss kanskje? Tror vinduet er oppe en stund ut i august, kanskje hele måneden. husker aldri det der... Det er med andre ord tid til å hente inn flere på prøvespill. Hold øye med treningne! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 NFF: Ved overgang eller utlån av profesjonell spiller kan spilletillatelse for ny klubb kun gis i de årlige overgangsvinduene. Følgende overgangsperioder gjelder i Norge: • Vintervinduet: 15.11 til 31.03. • Sommervinduet: 01.07 til 31.08. Forbundsstyret kan i særskilte tilfeller dispensere fra overgangsvinduene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Forstår ikke helt dette med at man skal jobbe med å hente spillere i overgangsvinduet, ikke før. For selv om vi kan hente frem til 31. august så går det jo kamper hele tiden. Om først klubben skal bla opp noen millioner, så burde det jo skje så tidlig som mulig. Prisene synker vel neppe? Trond Fredrik Ludvigsen ble nevnt tidligere i tråden. Det må vel være et mulig kupp? Har ikke sett mye av han de siste årene, tror han har vært mye skadet. Men husker han som en rask, målfarlig spiss. Et skikkelig hurtigtog på topp er alltid spennende, spesielt med egenskapene til Veigar, Tommy og etterhvert Alan har til å slå gjennombrudd. Situasjonen til TFL i Brann er vel ganske skral. Sæternes, Winters, Helstad og Miller (?) er førstevalgene som spisser. Samtidig er Karadas en mulig forsterkning. Og det er vel spiss han helst vil være, selv om han i Brann er mest aktuell som kant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Karadas er vel tiltenkt en midtstopper-rolle i Brann. Men uansett, tror Ludvigsen er langt "over the top". Syntes heller det var litt rart at Bryne fikk Håvard Sakariassen (vet ikke hvordan det skrives), helt uten kamp. Har gjort en veldig bra sesong i adecco, og herjet i treningskampene i vinter. Bla mot oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Stabaek ma begynne a tenke pa fremtiden nar det gjelder stopper plasss. Mike holder jo ikke sa veldig lenge til.. Vet vi har Skogseid og Arneberg, men de trenger nok noen ar. Jeg er fan av LSK's Pal Steffen Andresen. Han er lynkjapp, duellsterk og var veldig god i fjor. I ar han han slitt med bade form og skader. Hvis han ikke for spilletid snart av Rosler, sa kanskje han vil tenke pa a skifte klubb. Synes Stabaek skal holde ett oye med Andresen. Han er en av de mest lovende midtstopperne vi har i Norge. Med han i Stabaek slipper IA a tenke pa bakromslop Er du på ferie i utlandet hehe? skriver det samme når jg er i Tyrkia, Hellas eller hva det nå måtte være. Markergård har jg mista trua på ass, han har vel blitt en ny Finstad(evig talent). Virker også som at Haugstad etter at han fikk A-kontrakt fikk en dårligere holdning. I Malmö finns det en spiller som ikke er så happy etter at klubben kjøpt inn Jonathan Johansson å Junior(Brasil), I tilleg så ha klubben Jari Litmanen å Osmanovski i stallen fra før. Magnus Pode 20 år. Regnes som Sveriges største talent i sin aldersklass sammen med Marcus Berg å Runstrøm. Annars så tror jg klubben klarer å finne i Spiss i Sør-Amerika som er rask, teknisk å bra skudd. Er pa ferie ja. hehe.. men ser at dere snakker om at vi ma ha en rutinert midtstopper. PSA har jo spilt Royal League og klart seg veldig bra. Synes han har bra rutine tross sin alder av 24. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Jeg har sagt hele tiden at det vil komme 1-2 nye spillere før vinduet stenger, men nå er jeg ikke sikker lenger. Nå bør Stabæk ledelsen få ut fingeren og få noen nye spillere og vise at de vil satse på å bli best og ikke et jo-jo lag. Tom S har gjort en utrolig dårlig jobb med å hente spillere. Jeg tror at om ikke Stabæk henter forsterkninger nå vil det bli spillerflukt. Tenk om IA, Mike, Vigar og Nannskog forsvinner for at Stabæk ikke har klart det de har lovet både spillere og publikum.Dette er noe jeg tror blir et faktum. Jeg mener også at det bør bli noen utskiftninger i stabækledelsen også. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Jeg har sagt hele tiden at det vil komme 1-2 nye spillere før vinduet stenger, men nå er jeg ikke sikker lenger. Nå bør Stabæk ledelsen få ut fingeren og få noen nye spillere og vise at de vil satse på å bli best og ikke et jo-jo lag. Tom S har gjort en utrolig dårlig jobb med å hente spillere. Jeg tror at om ikke Stabæk henter forsterkninger nå vil det bli spillerflukt. Tenk om IA, Mike, Vigar og Nannskog forsvinner for at Stabæk ikke har klart det de har lovet både spillere og publikum.Dette er noe jeg tror blir et faktum.Jeg mener også at det bør bli noen utskiftninger i stabækledelsen også. :angry: Det er ikke lett å plukke spillere for Stabæk, med liten stadion, lite penger og middels anerkjennelse i TL.. Synes vi skal gi Tom S mere tid. Men ja, det kan hende Veigar og Daniel stikker (tror ikke IA stikker, og hvert fall ikke Mike, tror han blir så lenge han/jan J gidder), og da har vi et problem. Men bør jo få penger for begge så.. Håper Veigar signer for et par år til, Daniel kan vi godt selge for noen millioner, tror ikke han kommer til å bli noe bedre, snarere tvert i mot. Men helst beholde han ut sesongen, Veigar+Daniel funker jo helt sinnsykt om dagen. Men altså: Daniel blir snart gammel, og tipper vi kan selge han til en overhypa pris etter sesongen.. Og her er enda en fyr jeg tror kan bli sinnsykt god http://spindel.oslonett.no/weblisher/webli...id&aid=6908 Mostafa Abdellaoue, jeg vet han er ung og sikkert vil koste litt, men har hørt flere steder at han er et sinnsykt talent, faktisk Skeids største noensinne(..), og kanskje Kjell Sverre kan lokke han hit. Skeid er sikkert bra for han en stund til, men tror han kommer til å bli utrolig god. Skeids største talent noensinne.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Bare sånn for å ha sakt det : kanskje Tom burde lufta hunden mer og overlatt overganger til andre, dette begynner å bli litt flaut. Tenker da spesielt på innkjøp og kontrakten til Veigard!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Bare sånn for å ha sakt det : kanskje Tom burde lufta hunden mer og overlatt overganger til andre, dette begynner å bli litt flaut.Tenker da spesielt på innkjøp og kontrakten til Veigard!!!!!!!!! http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle93503.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 20. Juli 2006 Del Skrevet 20. Juli 2006 Bare sånn for å ha sakt det : kanskje Tom burde lufta hunden mer og overlatt overganger til andre, dette begynner å bli litt flaut.Tenker da spesielt på innkjøp og kontrakten til Veigard!!!!!!!!! Så du tror Veigar er glad i å gå tur med hunder? Genialt! Ta han med på en tur rundt i nabolaget og diskutere kontrakt :-) Men seriøst. Folk her er kanskje lei av at jeg prøver å forsvare ledelsen. Og jeg er lei av folk som synes de gjør en dårlig jobb uansett. Hva skal til for at vi skal beholde Veigar? Vi må ha en sportslig ambisjon som passer han. Det har vi. Vi må ha økonomiske muskler til å lønne han og å oppfylle de sportslige ambisjonene. Det har vi ikke nødvendigvis. Vi må ha et miljø han trives i. Det tror jeg vi har. Vi må ha en trener som tror på han og som han tror på. Den utviklingen han har hatt siden JJ kom kan ikke tyde på annet. Så hva og hvor kan vi rose/laste ledelsen (som helhet)? Sportslige ambisjoner har uten tvil Stabæk vært gode på å signalisere. Noen misliker at Ingo går høyt ut, men det er definitvit med på at Stabæk blir oppfattet som en klubb med ambisjoner i forhold til feks HamKam, Odd og andre lag vi kan sammenlikne oss med. Økonomien jobbes det knallhardt med. Vi kjøper ikke i hytt og pine, og på inntektssiden tror jeg ledelsen gjør en god jobb. Med et lite unntak. Tilskuertallene er ikke en toppklubb verdig. Det har gått trått men nå ser endelig en ny stadion ut til å komme på plass. Forhåpentligvis øker det både tilskuermengden og pengebeholdningen. Miljøet i Stabæk beskrives som godt av de fleste. Vet ikke om det sank etter at Knut T tok med seg videomaskinen sin og flyttet til Moss og barteland. Men spillere som har vært hos oss er nesten alltid positive, noen kommer enda tilbake. I tillegg er det ikke tradisjon for å nekte spillere å gå utenlands. Full uttelling til ledelsen. Jeg vet ikke hva Stabæk visste om JJ før han ble annsatt. Forhåpentligvis en god del. Jeg tror ikke det er tilfeldig at vi har hatt trenertyper som Linderoth og JJ i Stabæk. Kan noen så fortelle meg hva Tom S. og ledelsen konkret gjør galt?? Selvfølgelig kunne man jo prøvd med trussler, kidnapping av familie, true med resten av sesongen på benken i 2. divisjon. Uten at jeg tror det ville hjulpet særlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Jeg vet ikke hva Stabæk visste om JJ før han ble annsatt. Forhåpentligvis en god del. Jeg tror ikke det er tilfeldig at vi har hatt trenertyper som Linderoth og JJ i Stabæk. Kan noen så fortelle meg hva Tom S. og ledelsen konkret gjør galt?? Selvfølgelig kunne man jo prøvd med trussler, kidnapping av familie, true med resten av sesongen på benken i 2. divisjon. Uten at jeg tror det ville hjulpet særlig. Det er uten tvil mye bra i Stabæk. Det jeg vil fram til er følgende: Når man har en stor spillertropp må man ha tro på spillerne eller selge unna. Å ikke tegne kontrakt med en spiller før den går ut er ikke bra, det burde Stabækledelsen huske etter Tommy Svin forlot klubben. Penger betyr selvfølgelig veldig mye for en spiller og Stabæk er ikke i nærheten når det er snakk om å konkurere mot utenlanske klubber. Å vente til en spiller er toppscorer og storspiller i Tl og agentene har fått opp øynene gjør det selvfølgelig veldig mye vannskligere å tegne konrtakt. Det er selvfølgelig ikke mulig å vite hva spillerne kommer til å gjøre i en sesong men det har litt med å tro på egne spillere. Tar man med misslykka overganger i våres og dette syntes jeg det er greit å være kritisk uten å slakte han for han har uten til gjort mye bra for klubben! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Enig i at det er litt sent å komme med en ny kontrakt nå. Hvordan fungerer egentlig kontraktsfornyelser? I CM/FM er det jo greit, for der er spillerne dumme som brød. Men i real life? Det virker veldig ofte at ikke bare Stabæk men også andre klubber venter til siste sommer før det blir skrevet ny kontrakt. Skyldes det at klubbene ikke tør binde opp penger, eller at spillerne avventer situasjonen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå