Thomas 212 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Er det positivt at jeg får opp denne"Server Application Error The server has reached the maximum recovery limit for the application during the processing of your request. Please contact the server administrator for assistance." Hver gang jeg går inn på stabak.no? Betryr det at de jobber ræva av seg og ikke har tid til å fikse det? Eventuelt at sidene er nede mens de jobber med å legge ut all info om ny(e) spiller(e)... 25889[/snapback] Nå er hele siten nede... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Jeg tipper at hele siden kommer opp i morgen, i et helt nytt og frekt design, med nyheten om at et par rutinerte storspillere har signert for klubben. yeah right Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Håper da ikke det, jeg er ikke ferdig med den nye enda !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Da sier jeg som deg; hva skjer a ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Da sier jeg som deg; hva skjer a ? 25898[/snapback] Doffen har daua Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Håper den nye siden har masse fete pop-up's, spyware og annet snadder å by på... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Kanskje man kan ta den vanlighvis så lite spennende "Information Alert" som et godt tegn?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Den magefølelsen jeg hadde i går må ha vært p.g.a. en relativt laber fiskepudding vi fikk til middag dagen før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 i dag har jeg følelsen av at det ikke skjer en dritt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 i dag har jeg følelsen av at det ikke skjer en dritt!! 25940[/snapback] Du får null (0) kred hvis det faktisk skjer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 i dag har jeg følelsen av at det ikke skjer en dritt!! 25940[/snapback] Er du forstoppet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 oddsen er visst jævlig bra for at jeg skal få meg no kreds i dag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 oddsen er visst jævlig bra for at jeg skal få meg no kreds i dag.. 25944[/snapback] Oddsen er helt nede på minus siden faktisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 i dag har jeg følelsen av at det ikke skjer en dritt!! 25940[/snapback] Bra følelse. Men jeg leste et eller annet sted at Chelsea ønsker et samarbeid med Stabæk for deponi av 2. ellevern. Litt frekt spør du meg. Husker ikke helt hvor jeg leste det. Mulig det bare var et internt notat fra moderniseringsminister Morten Meyer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 i dag har jeg følelsen av at det ikke skjer en dritt!! 25940[/snapback] Bra følelse. Men jeg leste et eller annet sted at Chelsea ønsker et samarbeid med Stabæk for deponi av 2. ellevern. Litt frekt spør du meg. Husker ikke helt hvor jeg leste det. Mulig det bare var et internt notat fra moderniseringsminister Morten Meyer. 25957[/snapback] Men siden KrF og Venstre var såpass imot deling av Chelsea har vel Meyer måttet skrinlegge de planene?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Dumme Chelsea. Bruker sin makt til å presse andre aktører nedover tabellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Sogndal Nye spillere: Joel Cedergren (GIF Sundsvall), Terje Flugheim (Fjøra), Øystein Vetti (egen juniorstall), Tommy Knarvik (Brann), Steinar Tenden (Brann), Kristian Ystaas (Brann) Sandefjord Nye spillere: Anders Tegström (Husqvarna), Tom Kristoffersen (Lillestrøm), Kjell André Thu (Ørn-Horten), Vegard Dokken (Strømsgodset), Jovan Yamagishi (Klubb i Uruguay) Tønsberg Nye spillere: Christer Persson (Kalmar FF), Kenneth Udjus (på lån fra Tromsø), Are Brodtkorp (Kongsvinger), Abdul Karim Ahmed (Ghana), Per Egil Swift (Vålerenga) Stabæk (4) Nye spillere: Daniel Nannskog (Sichuan Guangcheng) Er det noen andre enn meg som ser noe litt illevarslende her?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Jeg ser at vi er det enste laget som har fått en spiller som også lag i TL ønsket seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Jeg ser at vi er det enste laget som har fått en spiller som også lag i TL ønsket seg 26011[/snapback] Godt poeng Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ali G 0 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Nå skal det liksom handles spillere: stabak.no i dag: Arbeidet med å erstatte spillerne som har forlatt klubben etter nedrykket pågår for fullt. Forhåpentligvis kan vi servere nyheter om ankomne spillere snart. På samme nettsted har Holter og Stenvoll lagt ut igår:Når det gjelder romfordelingen, er alle stort sett fornøyde. Men også her fikk gruppen en utfordring, da Schelvan ble plassert i en leilighet med noen av spillerne. De ikke navngitte personene har valgt å låse Schelvan inne på rommet, og han har derfor ikke tilgang til stue og kjøkken. Som et kompromiss har spillerne sagt at Schelvan kan få låne ett glass og en kniv ved behov, og kan en gang i uken få tilgang til vaskemaskin. Foreløpig har den sportslige sjefen klart seg med senga og tv'en. Så arbeidet med å finne erstattere pågår for fult, samtidig som spillerkjøperen vår er på La Manga, innnestengt foran TV??!!!! Hva gjør han på La Manga? Burde han ikke jobbe som en "#¤% for å finne erstattere alle andre steder enn akkurat der de 16 vi har i troppen er? Frustrert og forbanna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Jeg TROR vi får melding om en ny spiller i løpet av dagen... Er jækla nysgjerrig på hvem det kan være.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Fredrikstad gir bort spillere Flere av spillerne i klubben har fått beskjed om at de må finne seg ny arbeidsgiver. Blant dem er Dag Frode Hornseth og Jørgen Pettersen. Har vi lyst på noen av disse? Når de er gratis, kan de i hvertfall være stall-fyll, slik at det blir høyere intensitet på treningene... Ser forøvrig at Riise også skal selges... - Riise kan bli solgt Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Nå er vel alt som likner på spillere hos FFK skadet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2005 (endret) vi kan kjøpe drillo og enerly.. og så tar vi riise og hyypiä til sommern forresten, stryk drillo... Endret 2. Mars 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Skjer det noe på Stabækfronten i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Skjer det noe på Stabækfronten i dag? 26294[/snapback] Har skjedd endel i dag ja, kanskje får vi en god nyhet alt i morgen eller fredag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Snakk om å bli satt på pinebenken, da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 VI VIL HA NYTT! VI VIL HA NYTT! VI VIL HA NYTT! masing virket i ihvertfall når jeg var yngre, så kanskje det virker nå også... E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 tyn tyn.... VIL HA NÅ!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Snakk om å bli satt på pinebenken, da 26300[/snapback] Lurer på om de liker å ha oss der, og om de virkelig vet hva det gjør med oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå