AndersBlaa 0 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Så absolutt, Kienast ser ut som en spiller med kvaliteter. HamKam har, pussig nok, fire angripere som ikke er helt borte. Kienast er muligens den som frister mest i forhold til alder, EU-pass og kvaliteter. Hördur Sveinsson virker jo heller ikke så ille ut i fra det som står skrevet om han i den profilen der. Nå har vel de fleste lag for vane å skrive en smule overdrevet positivt om sine egne spillere, men skjønner ikke at det var noe spesielt å reagere på der som gjør han til et dårlig forslag. Han virker ikke helt ueffen han her heller. Svær, offensiv venstreback på 24 år med et par landskamper for Island. Nå må du rulle inn. Prøv å les de andre beskrivelsene til Silkeborg. De er jo ikke bare litt pyntet på, de er jo verdensklassespillere uansett. Gutten har jo ikke prestert noe som helst. Kan ikke forstå hvorfor alle er så sinnsykt kåte på islendinger. Det er noen av dem som blir bra, men det får jo være grenser. Har det streifet tankene at ikke alle blir like gode som Eidur Gudjohnsen og Veigar? Hva med å foreslå at vi bør kjøpe brasilianere med teite tenner og rart hår, for de er jo alltid knallgode. Prøv å tenk litt på hva dere foreslår. Dere får jo det tragiske forslaget om en ungarsk midtstopper til å virke bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Pass dere alle mann nå, at ikke NFF kommer på døren med en bot for rasisme/diskriminering Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Så absolutt, Kienast ser ut som en spiller med kvaliteter. HamKam har, pussig nok, fire angripere som ikke er helt borte. Kienast er muligens den som frister mest i forhold til alder, EU-pass og kvaliteter. Hördur Sveinsson virker jo heller ikke så ille ut i fra det som står skrevet om han i den profilen der. Nå har vel de fleste lag for vane å skrive en smule overdrevet positivt om sine egne spillere, men skjønner ikke at det var noe spesielt å reagere på der som gjør han til et dårlig forslag. Han virker ikke helt ueffen han her heller. Svær, offensiv venstreback på 24 år med et par landskamper for Island. Bjarni var å trente med odd i fjor. "Varden kan melde at den islandske landslagsspilleren Bjarni Ólafur Eiríksson kommer til Skien i dag. Han skal trene med guttane, men vil med stor sannsynlighet få med seg et kontraktstilbud når han drar hjem på lørdag. Gaute beskriver Bjarni som en offensiv back med stor løpskapasitet og en venstrefot av den hyggelige sorten. I tillegg til at Odd har sett spilleren, så har også bydelslaget fra Oslo øst også sett Eiriksson når ArneGaute og Engens folk var samtidig på Island i sommer, og derfor er Odd klar for å avklare og sikre seg Eiriksson så snart som mulig. " http://www.oddrane.no/vis/?handling=std&am...464&type=32 Vet ikke hvorfor han ikke signerte for Odd. Kan være at han ikke var god nok, eller at Odd ikke hadde nok spenn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Nå må du rulle inn. Prøv å les de andre beskrivelsene til Silkeborg. De er jo ikke bare litt pyntet på, de er jo verdensklassespillere uansett. Gutten har jo ikke prestert noe som helst. Kan ikke forstå hvorfor alle er så sinnsykt kåte på islendinger. Det er noen av dem som blir bra, men det får jo være grenser. Har det streifet tankene at ikke alle blir like gode som Eidur Gudjohnsen og Veigar? Hva med å foreslå at vi bør kjøpe brasilianere med teite tenner og rart hår, for de er jo alltid knallgode. Prøv å tenk litt på hva dere foreslår. Dere får jo det tragiske forslaget om en ungarsk midtstopper til å virke bra. Jeg tar sterk, ydmyk selvkritikk for det der. Klart er det tragisk å påstå at en spiller i midten av tjueårene, med særdeles attraktive ferdigheter på et nivå som tydeligvis er opp i mot islandsk landslagsnivå, ser interessant ut. Det er ingen her som har sagt noe om islendinger og brukt Eidur Gudjohnsen som argument. Ser du ikke selv at det du skriver er helt bak mål? Det er helt virkelighetsfjernt, akkurat som den kritikken din mot Pauligirl der du plutselig klarte å få det til å bli 10% utteling i forhold til mål/kamper. Ikke rart du mener det du sier er rett når du kan konstruere din egen virkelighet som bevis. Beklager så meget at jeg syntes karakteristikkene lød interessante. At jeg selv sa at det må tas med en klype salt når det er hans egen klubb som skriver det, er selvsagt irrelevant. For klubber pleier ikke bare å være litt overdrevet positive, de har også for vane å beskrive helt feil ferdigheter på spillerne sine. Han er sikkert 1.60m, ultradefensiv, pasningsfot som en gresstust og skjør som glass. Hvilke av kvalitene som Eiriksson beskrives med er det som ikke er attraktive, mener du? Du må regne med at de egenskapene som trekkes frem er blant hans beste, uansett om klubben overdriver eller ei. At det har holdt til å få et par A-landskamper kan tyde på at han i det minste ikke er direkte udugelig, men det er selvsagt vanskelig å si. Uansett må folk få lov til å legge ut lenker til spillerprofiler og mene at karakteristikken av spilleren høres interessant ut. Jeg skjønner ikke at du våger å angripe andre for å være usakelige, så vanvittig usakelig som du selv er. Det er bedre å komme i andre enn å gå i seg selv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Nå må du rulle inn. Prøv å les de andre Hvilke av kvalitene som Eiriksson beskrives med er det som ikke er attraktive, mener du? Du må regne med at de egenskapene som trekkes frem er blant hans beste, uansett om klubben overdriver eller ei. At det har holdt til å få et par A-landskamper kan tyde på at han i det minste ikke er direkte udugelig, men det er selvsagt vanskelig å si. Uansett må folk få lov til å legge ut lenker til spillerprofiler og mene at karakteristikken av spilleren høres interessant ut. Jeg skjønner ikke at du våger å angripe andre for å være usakelige, så vanvittig usakelig som du selv er. Kanskje fordi det blir foreslått så mange navn på dette forumet som er tatt ut fra løse luften? Her har Pauligirl gått gjennom listen sin over islandske spillere, og kommet opp med en som får god beskrivelse på sitt lags hjemmeside. Har hun noen gang sett spilleren? Noen som helst forståelse av hvordan han er? For det er så flott med en god beskrivelse. Siden du liker sånt, hva tror du om han her: Petter kjennetegnes av god spillefostående med ditto tilhørende pasnings- og skuddfot. I tillegg er han en arbeidsmaur med solid kondisjon For meg høres han ut som en løpssterk utgave av Tommy. Godeste Petter har én kamp for Kongsvinger i år. Det må da kunne forventes at folk som kommer opp med et navn her faktisk har sett karen spille, i det minste på TV? At gutten har landskamper for island interesserer meg egentlig ca ingenting. Bare i år har spillere som Jarl André Storbæk og Bård Borgersen landskamper for Norge. Så kan du regne deg frem til nivået på et b-preget Island. Og 10% finner jeg vet å ta antall mål delt på antall kamper. Når spilleren har ett mål på ti kamper blir det 10%. Foreslår at du stikker innom nærmeste barneskole for en liten oppdatering på prosentregning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Kan dere ikke være så snille å finne en annen tråd for å fornærme hverandre. Jeg titter trofast innom "nye spillere" for å se på nye rykter, forslag og håp. Men i det siste har diskusjonene lagt så på et slikt nivå at jeg ikke vet om jeg gidder. Jeg blir bare i dårlig humør. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 116 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Kan dere ikke være så snille å finne en annen tråd for å fornærme hverandre. Jeg titter trofast innom "nye spillere" for å se på nye rykter, forslag og håp. Men i det siste har diskusjonene lagt så på et slikt nivå at jeg ikke vet om jeg gidder. Jeg blir bare i dårlig humør. :angry: Jepp, jeg tror det er et egnet forum for "personlige fornærmelser". Det er kalt PM og finnes under hver eneste bruker dere ønsker å fornærme. Lykke til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Kanskje fordi det blir foreslått så mange navn på dette forumet som er tatt ut fra løse luften? Her har Pauligirl gått gjennom listen sin over islandske spillere, og kommet opp med en som får god beskrivelse på sitt lags hjemmeside. Har hun noen gang sett spilleren? Noen som helst forståelse av hvordan han er? For det er så flott med en god beskrivelse. Siden du liker sånt, hva tror du om han her: nå holder det! jeg følger islandsk fotball med stor interesse, og nevnte hördur allerede i fjor- før han gikk til silkeborg. og dette med listen over islandske spillere - det tar jeg nesten personlig. ja, jeg skriver mye om islandsk fotball - fordi jeg vet noe om det. jeg vet ingenting om italiensk, fransk, spansk eller svensk fotball - hvorfor i all verden skulle jeg skrive om det da? ja, det høres kult ut å nevne brasilianske eller populære skandinaviske navn. sikkert kulere enn islandske navn. men et kult navn og forumbrukernes evne til å skrive dette kule navnet her på forumet betyr ikke at spilleren er en gevinst for stabæk, eller at han er bedre enn andre (ukjente) spillere! btw: at du sammenlikner veigar og eidur viser tydelig at du har INGEN anelse om islandske spillere! og nå slutt med den dumme diskussjonen her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 ikke bry deg om det pauligirl... irriterende at folk må krangle om så dumme saker på det forumet her! her skal vi glede oss over stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Kanskje fordi det blir foreslått så mange navn på dette forumet som er tatt ut fra løse luften? Her har Pauligirl gått gjennom listen sin over islandske spillere, og kommet opp med en som får god beskrivelse på sitt lags hjemmeside. Har hun noen gang sett spilleren? Noen som helst forståelse av hvordan han er? For det er så flott med en god beskrivelse. Siden du liker sånt, hva tror du om han her: nå holder det! jeg følger islandsk fotball med stor interesse, og nevnte hördur allerede i fjor- før han gikk til silkeborg. og dette med listen over islandske spillere - det tar jeg nesten personlig. ja, jeg skriver mye om islandsk fotball - fordi jeg vet noe om det. jeg vet ingenting om italiensk, fransk, spansk eller svensk fotball - hvorfor i all verden skulle jeg skrive om det da? ja, det høres kult ut å nevne brasilianske eller populære skandinaviske navn. sikkert kulere enn islandske navn. men et kult navn og forumbrukernes evne til å skrive dette kule navnet her på forumet betyr ikke at spilleren er en gevinst for stabæk, eller at han er bedre enn andre (ukjente) spillere! btw: at du sammenlikner veigar og eidur viser tydelig at du har INGEN anelse om islandske spillere! og nå slutt med den dumme diskussjonen her. Jøss, hvem skulle trodd dette? Her støtter jeg Pauligirls rett til å komme med islandske spillere fullt ut. Jeg synes det kommer mange islandskenavn av varierende kvalitet her, men det får være måte på hetse disse innleggene. Så Pauligirl, kom gjerne med flere islandske spillere, men ta prat om den islandske serien i island-tråden din Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 tja...sesongen er slutt på island...i mai 2007 kan jeg diskutere med meg selv om islandsk fotball på nytt - i min egen tråd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 tja...sesongen er slutt på island...i mai 2007 kan jeg diskutere med meg selv om islandsk fotball på nytt - i min egen tråd Jeg diskuterer jeg relevante forhold rundt islandsk fotball med deg, enten det er i tråden "nye spillere" eller "god gammel blaa aargang". Og kjære Pauligirl, ikke bry deg om den negative kritikken du har fått. Det har kommet inn en del brukere på Forumet som synes det viktigste er å latterligegjøre andres innlegg - samtidig som egne innlegg er latterlige. For øvrig har jeg tidligere i dag klaget på stemingen i denne tråden. Nok en gang har jeg forvillet meg inn, og nok en gang har jeg blitt i dårlig humør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Det er fler av oss som ikke har noen ting i mot islandske tips og en liten historie i ny og ne.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 tja...sesongen er slutt på island...i mai 2007 kan jeg diskutere med meg selv om islandsk fotball på nytt - i min egen tråd Av ren nyskjerrighet, og kun det, hvorfor akkurat islandsk fotball? Er jo noe utradisjonelt, men det er kanskje der det ligger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 tja...sesongen er slutt på island...i mai 2007 kan jeg diskutere med meg selv om islandsk fotball på nytt - i min egen tråd Av ren nyskjerrighet, og kun det, hvorfor akkurat islandsk fotball? Er jo noe utradisjonelt, men det er kanskje der det ligger? Og overraskende god. Husk at Island har flere utlandsproffer enn Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 albert, ikke noe problem med noen negative ord. som ivrig skriver på st.pauli forum er jeg kjent med dette, og på st.paulis forum er tonen sågar litt tøffere - og i tillegg må jeg "kjempe" mot både supportere som holder med vålerenga og supportere som synes islandske spillere er drit. egentlig er det ganske ok (av og til) å ha en het, litt usaklig diskussjon hdaniels: islandske spillere kjemper og kriger helt til slutt selv om de ligger under 0:4. de er ikke redd for at større lag kommer og knuser dem. de er vant til å tape, og derfor føles en seier mye mye bedre enn med lag som vinner hver gang. islendingene er stolte mennesker, og jeg liker hvordan de spiller. ikke fin tekknik eller smartest taktik, men innsats, vilje, glede å spille og et stort ønske å vise sitt beste, dette dominerer islandsk fotball! kanskje man blir litt rar etter flere år som st.paulisupporter... les hva veigar sier om islandske spillere: gir 140% for proffdømmen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 tja...sesongen er slutt på island...i mai 2007 kan jeg diskutere med meg selv om islandsk fotball på nytt - i min egen tråd Av ren nyskjerrighet, og kun det, hvorfor akkurat islandsk fotball? Er jo noe utradisjonelt, men det er kanskje der det ligger? Og overraskende god. Husk at Island har flere utlandsproffer enn Norge. Men husk at serien i Norge har et betydelig høyere nivå enn den islandske serien.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Det er en spiller som har imponert meg det lille jeg har sett av denne mannen. Roman Kienast på Ham-Kam. Teknisk, høy og scorer mål. I tillegg til at han er ung. Nå inngikk han vel en avtale med Ham-Kam i våres og blir muligens dyr. Men vi kan jo passe på at vi sender de ned i Adecco i siste kamp. Dette støttes 100 %. Føler jeg har ganske god kontroll på dette kamma i og med at jeg bor her - og må streve med massevis av hamkam-supportere til enhver tid. Kienast er for tiden 4.valg som spiss på HamKam, selvom alle utenom keepertreneren dems er enig i at han er den beste. Stor, sterk, bra teknikk og brukbar fart. Veldig bevegelig og hardtarbeidene. Vil være en spiss som konkurrerer om spissplassen til Veigar - noe vi reelt sett ikke har idag, når Strand er så langt unna som han tydeligvis er. I tillegg har Kamma en svært undervurdert spiller i Marius Gullerud. Ikke den som stjeler de store overskriftene - men han er VELDIG viktig for laget. Nå har vi vel igrunn kjøpt høyrekanter nok for en stund - så ikke så aktuelt men... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Del Skrevet 18. Oktober 2006 tja...sesongen er slutt på island...i mai 2007 kan jeg diskutere med meg selv om islandsk fotball på nytt - i min egen tråd Av ren nyskjerrighet, og kun det, hvorfor akkurat islandsk fotball? Er jo noe utradisjonelt, men det er kanskje der det ligger? Og overraskende god. Husk at Island har flere utlandsproffer enn Norge. Men husk at serien i Norge har et betydelig høyere nivå enn den islandske serien.. og hvor mange av de islandske utenlandsproffene spiller i norges tippeliga? (brann...vif...lyn...molde...aalesund...viking...stabæk...nesten hver klubb har hver sin islending) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Men husk at serien i Norge har et betydelig høyere nivå enn den islandske serien.. og hvor mange av de islandske utenlandsproffene spiller i norges tippeliga? (brann...vif...lyn...molde...aalesund...viking...stabæk...nesten hver klubb har hver sin islending) Og nesten alle tippeligaklubber har en nordmann eller to også! Tror Alltid_uansett prøvde å hinte om at selv om island klarer å eksportere mange spillere til Norge, Sverige og Danmark er det ikke nødvendigvis et tegn på at islandsk fotball er så bra. Tapte ikke forresten landslaget 4-0 mot Latvia her om dagen? Det tror jeg ingen andre nordiske lag kunne gjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Men husk at serien i Norge har et betydelig høyere nivå enn den islandske serien.. og hvor mange av de islandske utenlandsproffene spiller i norges tippeliga? (brann...vif...lyn...molde...aalesund...viking...stabæk...nesten hver klubb har hver sin islending) Og nesten alle tippeligaklubber har en nordmann eller to også! Tror Alltid_uansett prøvde å hinte om at selv om island klarer å eksportere mange spillere til Norge, Sverige og Danmark er det ikke nødvendigvis et tegn på at islandsk fotball er så bra. Tapte ikke forresten landslaget 4-0 mot Latvia her om dagen? Det tror jeg ingen andre nordiske lag kunne gjort. hehe, har forstått hva han prøvde å si og ja, det ble tap i latvia. men det selve laget klarte å spille uavgjort mot spania og å vinne 3:0 over n. irland - mens danmark bare klarte uavgjort (0:0) mot n.irland, og spania tapte for n.irland (0:3)...em kvaliken sier ikke så mye om lagets kvalitene tror jeg... du har rett nivået på island er ikke så høyt - men når alle spillere som er halveis gode drar til utenlandske klubber (både skandinavia og resten av europa) når de er 15 - 17 år, kan nivået ikke være bedre - det er ingen tilbake som spiller bra nok...og ingen islandsk klubb ville komme på å forby en spiller å dra selv om det skjer midt i sesongen eller når laget kjemper mot nedrykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Men husk at serien i Norge har et betydelig høyere nivå enn den islandske serien.. og hvor mange av de islandske utenlandsproffene spiller i norges tippeliga? (brann...vif...lyn...molde...aalesund...viking...stabæk...nesten hver klubb har hver sin islending) Og nesten alle tippeligaklubber har en nordmann eller to også! Tror Alltid_uansett prøvde å hinte om at selv om island klarer å eksportere mange spillere til Norge, Sverige og Danmark er det ikke nødvendigvis et tegn på at islandsk fotball er så bra. Tapte ikke forresten landslaget 4-0 mot Latvia her om dagen? Det tror jeg ingen andre nordiske lag kunne gjort. Dessuten er de islandske spillerne gjerne veldig viktige for sine klubber. Nevner Veigar, forsvaret til Brann, Gislason i Lyn. Av tidligere spillere kan jeg nevne Helguson og Gylfi Einarsson i Lsk, Sigurdsson og Marteinsson hos oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Hva med Karim Essidiri? http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article777126.ece Rosenborg har jo også lagt frem et solid underskudd nylig, så de er kanskje ikke helt avvisende? Essidiri er vel ikke EU-spiller så der kan vi få et problem. Men er vel likevel ikke lenge vi klarer å holde på en klassespiller som Alanzinho (advarsel: slå opp i ordboka de på ordet ironi) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 21. Oktober 2006 Del Skrevet 21. Oktober 2006 Hva med Karim Essidiri? http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article777126.ece Rosenborg har jo også lagt frem et solid underskudd nylig, så de er kanskje ikke helt avvisende? Essidiri er vel ikke EU-spiller så der kan vi få et problem. Men er vel likevel ikke lenge vi klarer å holde på en klassespiller som Alanzinho (advarsel: slå opp i ordboka de på ordet ironi) Underskudd eller ei... Har ikke RBK hundrevis av mill på bok da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 21. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2006 (endret) Hva med Karim Essidiri? http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article777126.ece Rosenborg har jo også lagt frem et solid underskudd nylig, så de er kanskje ikke helt avvisende? Essidiri er vel ikke EU-spiller så der kan vi få et problem. Men er vel likevel ikke lenge vi klarer å holde på en klassespiller som Alanzinho (advarsel: slå opp i ordboka de på ordet ironi) Er ikke fan av å ha tre ikke EU spillere, alltid en som må sitte på tribunen... Endret 21. Oktober 2006 av peas on earth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 21. Oktober 2006 Del Skrevet 21. Oktober 2006 Hva med Karim Essidiri? http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article777126.ece Rosenborg har jo også lagt frem et solid underskudd nylig, så de er kanskje ikke helt avvisende? Essidiri er vel ikke EU-spiller så der kan vi få et problem. Men er vel likevel ikke lenge vi klarer å holde på en klassespiller som Alanzinho (advarsel: slå opp i ordboka de på ordet ironi) Er ikke fan av å ha tre ikke EU spillere, alltid en som må sitte på tribunen... Hepp, Temmelig sikker på at Essidiri har Fransk pass.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Vi har ikke lagt inn bud på Fredheim-Holm (enda): http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article67620.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Da håper jeg de gjør det. Han har imponert de siste 2 kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 ja, det kan de godt gjøre! han er en god fotball spiller og scoret et pent mål mot stabæk i dag, desverre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Heller Essediri enn Fredheim Holm... Keller ser jo mest ut som en man hentet på grunnlag av hvilken klubb han kom fra og på topp har vi et spisspar som Fredheim Holm tvilsomt kan utkonkurrere, selv om Veigar ikke har vært spesielt god etter at han skrev under på ny kontrakt. Begge to hadde kanskje ikke gjort noe. Helt ok å ha Daniel/Veigar som førstevalg og Ola/Fredheim Holm som alternativ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå