Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sukk...

Nok en uke til ende nyheter på denne fronten... En måned igjen til seriestart.

@ringo

27203[/snapback]

Når jeg ser @ringos navn på denne tråden, så blir jeg optimistisk, ........et lite øyeblikk.......men den gang ei!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode spillere er ikke nødvendigvis dyre... André Flem kostet kr 20.000,-

27207[/snapback]

Hvis man spiller lotto lenge nok så vinner man, men man taper som regel. Mao i de fleste tilfeller så koster kvalitet.

For de av dere som har lest Tribunefeber husker kanskje hans argumenter for at de store klubbene kjenner til alle gode fotballspillere, og følgelig priset deretter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaaaaaaaaah...

Ke du trur...

Du sitt jo dær å læs VG på nætt

Kommer det noen nye spællera til Stabæk?

27229[/snapback]

ehhhh... vet ikke. Sitter faktisk å leser om amming.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de sliter med å få tak i spillere, så stiller jeg meg til disp. Spiller for 250 ' i året pluss 5000 kr i både scoring og ass. bonus. Man får ikke en "toppspiller" billigere enn det... Vil tilføre laget, en utrolig tyngde og et voldsomt temperament.. Jeg har forøvrig scoret på Nadderud fra 30 meter... Er vel bare holter som slår den i dagens tropp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å håpe at dette tilsvarer "stille før stormen"?

Så lenge som det har vært stille nå bør det komme en jævlig storm! Mere en orkan spør du meg!

Skjer det noe eller???? Hadde jo vært kult om de nye spillerne hadde rukket og se Nadderud før første kamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden man ikke får svar på Jesper før HIF kommer hjem fra charterturen sin, er jo det en glimrende mulighet til å kroke inn noen andre spillere i mellomtiden... ble det ikke lovt erstatninger for Martin, Stian, André og HVERTFALL Mads? jeg er skuffa over det som (ikke) skjer om dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det er frustrerende og skuffende at bare en etablert ny spiller er på plass så nærme seriestart. Men, for å prøve å se litt positivt på det (og det er ikke alltid lett........): FFK hentet inn en bøtte nye spillere etter halvspilt serie i fjor. Disse hadde ikke mye tid til å lære språk, spillemønster og lagkamerater å kjenne, men de bidro i sterk grad til å snu trenden for dem og reddet vel egentlig plassen for FFK. Dermed blir moralen at dersom spillerne som kommer er gode nok vil de være tungen på vektskålen selv om de kommer sent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sukk. er det ikke imorgen HIF kommer hjem fra kypros og kan begynne å behandle Jespers overgang? På tide at noe skjer for faaaaaaaaaan...

27413[/snapback]

Ser at det er flere som er sikre på at noe skjer denne uken. Regner med at det er Jesper J. de tenker på. Slett ikke umulig at vi kan lese at han er klar for Stabæk i morgen, eller på torsdag eller fredag, eller neste uke, eller uken etter der.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sukk. er det ikke imorgen HIF kommer hjem fra kypros og kan begynne å behandle Jespers overgang? På tide at noe skjer for faaaaaaaaaan...

27413[/snapback]

Ser at det er flere som er sikre på at noe skjer denne uken.

27417[/snapback]

Var forsåvidt sikker på at det skulle skje noe etter mailen fra Ingo jeg da..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet hvordan morgendagen kommer til å bli:

06:00 Ungene våkner og plager fattern til vannvid helt til han kommer seg ut av huset.

07:00 På jobb. Endelig litt fritid. Logger på nettet. Går på www.stabak.no for å lese om den nye spilleren. Men INGEN TING.... Tenker selvfølgelig at det er bare søppeltømmere og meg selv som er våken på denne umenneskelige tiden av døgnet, og begynner å jobbe (yeah, right!).

07:01 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:02 Mer jobbing.

07:03 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:04 Mer jobbing.

07:05 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:06 Mer jobbing.

07:07 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:08 Mer jobbing.

07:09 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:10 Mer jobbing.

07:11 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:12 Mer jobbing.

07:13 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:14 Mer jobbing.

07:15 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:16 Mer jobbing.

07:17 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:18 Mer jobbing.

07:19 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:20 Mer jobbing.

07:21 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:22 Mer jobbing.

07:23 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:24 Mer jobbing.

07:25 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:26 Mer jobbing.

07:27 Har jobbet hardt en stund nå. Hva med en liten refresh på www.stabak.no for å se om det har kommet noen nye spillere? INGEN TING.

07:28 Mer jobbing.

07:29 Tenker at det ikke vil offentliggjøres før kanskje lunch.

07:30 Mer jobbing.

08:00 INGEN TING

09:00 INGEN TING

10:00 INGEN TING

11:00 Lunch!!!

12:00 INGEN TING

13:00 INGEN TING

14:00 INGEN TING

15:00 Hjem!!! Sjekker relevante nettsteder før jeg drar. INGEN TING selvfølgelig.

16:00 Hjemme med barna fra barnehagen. Barna plager pappa. Pappa sjekker nettet. INGEN TING.

17:00 Barna plager pappa. Fremdeles INGEN TING.

18:00 Barna plager pappa. Fremdeles INGEN TING.

19:00 Sporten på tv2. INGEN TING.

20:00 Tenker at slike styremøter ofte kan trekke langt ut i kveldstimene.

21:00 Mer sport på tv. Men INGEN TING. Ikke så rart kanskje, siden disse styremøtene kan ta lang tid.

22:00 INGEN TING

23:00 INGEN TING. Og nå går jeg og legger meg, for jeg vet at ungene kommer til å vekke meg kl. 06:00. Dessuten er det en stor dag i morgen siden jeg skal få vite om hvilke spiller som ble klar i dag.

Torsdag morgen.

06:00 Igjen er jeg den eneste i verden som er våken. Og ungene da.

07:00 Logger meg spent på nettet. Hvem er det, hvem er det…. Men INGEN TING.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...