Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Hvorfor ikke prøve oss på denne herren ? Mike begynner å bli gammel .. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184449 Du tror at en spiller med lønnskrav som overskrider RBKs økonomiske rammer er noe for Stabæk? Jaja, det er viktig å ha drømmer hvertfall... En ting er det som står i avisen, en annen ting er hva som faktisk er grunnen. Man får ikke tak i spillere uten å prøve Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 2. Mai 2007 Del Skrevet 2. Mai 2007 Litt kjiipt vi ikke hentet Demidov kanskje? Spilte veldig bra i dagens 1-0 seier over Tyrkia iallefall.. Satse på at han fortsatt vil til oss om han fortsetter og utvikle seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 3. Mai 2007 Del Skrevet 3. Mai 2007 Hvorfor ikke prøve oss på denne herren ? Mike begynner å bli gammel .. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184449 I artikkelen står det at Koppinen er 28 og 30 år gammel - i følge rbk.no er han 28: http://www.rbk.no/index.jsp?stats=spiller&playerId=4105 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 3. Mai 2007 Del Skrevet 3. Mai 2007 Ikke at jeg mener vi skal hente han, men hvem er dette? Artikkelen git uttrykk for at han er norsk, men jeg har aldri hørt om han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 3. Mai 2007 Del Skrevet 3. Mai 2007 Noe nytt om ivorianere vi har/hadde på trening? Noen som har sett de i aksjon, noen meninger? De var med på treningen i dag også - hadde dessverre ikke tid til å studere dem nærmere. De drar i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 3. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 3. Mai 2007 (endret) Ikke at jeg mener vi skal hente han, men hvem er dette? Artikkelen git uttrykk for at han er norsk, men jeg har aldri hørt om han. Hepp, Ikke jeg heller. Transfermarkt hevder at han er dansk. Han har tidligere spilt for Næstvedt og Brøndby... DEt samme gjøre onside.dk Samme gjøre onside.dk Date of Birth 11/04/1981 Place of Birth Denmark Nationality Denmark Height 1.8 m /5 ft 11 in Weight 78 kg /12 st 4 lbs Position Forward Squad No 10 This Season Competition Team Apps Start Sub SAS Ligaen Randers 21 17 4 2 3 1 Career Season Apps Goals Team 2006 - 2007 21 2 Randers 2004 - 2005 29 4 Randers 2003 - 2004 21 5 Brøndby IF 2002 - 2003 2 0 Brøndby IF Spillerprofil: Karsten Johansen er holdets naturlige målscorer. Han er en teknisk dygtig og frem for alt hurtig angriber, der er god til at komme forbi sin direkte modstander. Johansen blev kasseret i Brøndby, men man må sige at den tidligere Næstved spiller atter har fundet spilleglæden på Essex Park, hvor han hitter blandt randers tilhængerne. @ringo Endret 3. Mai 2007 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 4. Mai 2007 Del Skrevet 4. Mai 2007 Ikke at jeg mener vi skal hente han, men hvem er dette? Artikkelen git uttrykk for at han er norsk, men jeg har aldri hørt om han. Tror han er dansk. Med "hjem" i artikkelen menes antagelig at han er på vei dit han er født? Han "slutter" i Randers FC bl.a. fordi klubben ikke syns det var ok at han kjørte 80km/t for fort i en 50-sone... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 4. Mai 2007 Del Skrevet 4. Mai 2007 hva med å hente gylfi einarsson tilbake til norge? leeds rykket ned og han vet ikke hva som skjer med han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 4. Mai 2007 Del Skrevet 4. Mai 2007 hva med å hente gylfi einarsson tilbake til norge?leeds rykket ned og han vet ikke hva som skjer med han. Er oppriktig lei meg for at jeg ikke kan islandsk. Selvom jeg skjønner en liten del... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 hva med å hente gylfi einarsson tilbake til norge?leeds rykket ned og han vet ikke hva som skjer med han. Er oppriktig lei meg for at jeg ikke kan islandsk. Selvom jeg skjønner en liten del... hva står det? skjønner ikke en shiiit jeg ass.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 hva med å hente gylfi einarsson tilbake til norge?leeds rykket ned og han vet ikke hva som skjer med han. Hepp, Kunne vært interessant dersom vi spilte 433... i 442 kommer han ikke helt til sin rett! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 hva med å hente gylfi einarsson tilbake til norge?leeds rykket ned og han vet ikke hva som skjer med han. Er oppriktig lei meg for at jeg ikke kan islandsk. Selvom jeg skjønner en liten del... hva står det? skjønner ikke en shiiit jeg ass.. Gylfi Einarsson vet ikke noe om framtiden sin i Leeds Som vi har skrevet om tidligere har Leeds United bedt om betalingsstopp og laget har rykket ned fra Championship divisjonen ned i den tredje øverste divisjonen i England. Midtbanespilleren Gylfi Einarsson spiller med Leeds, men han vet ikke hvordan fremtiden sin i laget blir. ,,Jeg vet det ikke. Jeg har kontrakt her i ett år til, men jeg tror at ingen vet noe. Vi fikk vite dette for ti minutter siden," sa Gylfi da Fótbolti.net nylig snakket med ham om dette. ,,Jeg ønsker å bruke litt tid på å finne ut hva som skjer og så får vi se. Det er helt klart at man må få spille, men vi får se" sa Gylfi som har fått lite spilletid med Leeds i det siste. Gylfi som gikk til Leeds i januar 2005 etter å ha slått igjennom med Lillestrøm er ikke med i Leeds' tropp mot Derby County i helgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 Trenger vel strengt tatt ikke flere midtbanespillere nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 Ingen nyheter om afrikanerne? var det slik at en av de var keeper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 Sitter og ser Notodden - Sogndal på TV 2. Legger særlig merke til Barry Kader på Sogndal. Har forsåvidt lagt merke til han før også. En hardtarbeidende midtbanespiller, litt som Hæstad, bare sterkere. Kunne vært en solid forsterkning på midtbanen. En mann som kan stå på barrikadene for Stabæk når Tommy er suspendert eller ute med skade. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 Ingen nyheter om afrikanerne? var det slik at en av de var keeper? Opplegget var vel egentlig at disse ikke var hos Stabæk for å spille til seg en kontrakt, bare for å vise hva et eller annet akademi nede i afrika stod for. De skulle visst videre til en eller annen fransk klubb eller lignende. Ingen anelse om hvilke posisjoner de spilte i Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 ah ja....man inviterer altså spillere bare for å se hvor bra det går med en slags fotballskole i afrika merkelig, merkelig... mener også å huske at de sa de skal videre til en fransk klubb. ang. gylfi: hvis han vil spille og vi får han billig, hvorfor ikke? han er ikke bare den typiske midtbanespilleren, han kan være målfarlig også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 ang. gylfi: hvis han vil spille og vi får han billig, hvorfor ikke? Fordi Henning er bedre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 Enkelt og greit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 ok. vi trenger altså ingen nye spillere fordi våre (gamle) helter er best. ok. (ideen du hadde lar seg enkelt utbrede over hele laget, det finnes sikkert alltid en spiller som er bedre enn en potensiell nyervervelse) men denne tråden handler om NYE spillere og å foreslå en som ikke vet hva som skal skje med han, som har god erfaring i norsk toppfotball, landslagserfaring og spilt i england i flere år, kan vel ikke være så galt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 ok. vi trenger altså ingen nye spillere fordi våre (gamle) helter er best. ok.(ideen du hadde lar seg enkelt utbrede over hele laget, det finnes sikkert alltid en spiller som er bedre enn en potensiell nyervervelse) men denne tråden handler om NYE spillere og å foreslå en som ikke vet hva som skal skje med han, som har god erfaring i norsk toppfotball, landslagserfaring og spilt i england i flere år, kan vel ikke være så galt? Sikkert en flink mann, tviler ikke på det. Men når i har en spiller som Henning på benken er det i mine øyne sløsing å bruke lønnspenger på en som trolig stiler bak han i køen. Og å sitte på tribunen for en klubb som rykker ned fra Championship, vel, That don't impress me much! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 5. Mai 2007 Del Skrevet 5. Mai 2007 Jeg sitter her og tenker etter at Tore Andre Flo ble fristillit. Kunne han vært en god reserve og en person vi kunne sette inn om Gunnarson og Nannskog har kjørt seg fast .. ..eller er han bare elendig ? (Om han noensinne skulle komme til oss forventer jeg selvsagt at han ikke får noen topplønn - det er han ikke verdt) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2007 (endret) Flo - ikke faen Gylfi - vil ikke ha han kun fordi han er islandsk, vi har rett og slett nok gode midtbanespillere Endret 5. Mai 2007 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 6. Mai 2007 Del Skrevet 6. Mai 2007 Jeg sitter her og tenker etter at Tore Andre Flo ble fristillit. Kunne han vært en god reserve og en person vi kunne sette inn om Gunnarson og Nannskog har kjørt seg fast .. ..eller er han bare elendig ? (Om han noensinne skulle komme til oss forventer jeg selvsagt at han ikke får noen topplønn - det er han ikke verdt) NEI, NEI, NEI! Vil ikke ha ham for knapper og glansbilder engang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 6. Mai 2007 Del Skrevet 6. Mai 2007 Ike særlig lysten på flo jeg heller. Har liksom aldri følt at han har vært så jææævlig god. Får liksom litt fjøra-følelse over meg - ikke t direkte bomkjøp, men heller ikke så god at det er vært det. Vi får kjøre daniel og veigar og så kan ungguttene få sine innhopp. Kanskje det finnes en brukbar reserve-keeper blandt Flo sine lagkamerater? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 7. Mai 2007 Del Skrevet 7. Mai 2007 Ikke tenk tanken på Flo en gang! Han er altfor ustabil, eller etter hvert stabilt dårlig, gammel, dyr i drift osv. Han har ikke bevist noe på 8 års tid, føler han er moden for Quatar eller noe sånt, men hvert fall ikke Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 7. Mai 2007 Del Skrevet 7. Mai 2007 ah ja....man inviterer altså spillere bare for å se hvor bra det går med en slags fotballskole i afrika merkelig, merkelig... Stabæk har innledet et samarbeid med Norsk Fotballakademi, og han som står bak det driver også et akademi på Elfenbenskysten. For å vise Stabæk hva slags folk som går på det akademiet, samt å vise de som går på det akademiet hva slags klubb de samarbeider med - ikke sikkert det er såååå dumt likevel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 7. Mai 2007 Del Skrevet 7. Mai 2007 Gromstad klar for stabæk: http://www.fotballtips.no/default.asp?u_ac...&u_log=2366 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 7. Mai 2007 Del Skrevet 7. Mai 2007 Velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 7. Mai 2007 Del Skrevet 7. Mai 2007 Flotte saker! Trodde dette bare var noe som ble borte i sesongoppkjøringen, men neida! Da får vi krysse fingrene for fortsatt fremgang for Gromstad! Noen som har sett han live eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå