Rubbster 0 Del Skrevet 26. Mars 2005 Del Skrevet 26. Mars 2005 "men noen overgang blir det ikke før overgangsvinduet stenger." Så vi snakker om en overgang ETTER at overgangsvinduet har stengt da altså!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Mars 2005 Del Skrevet 26. Mars 2005 En høyrekant hadde vel egentlig vært ypperlig med tanke på utfylling av troppen, selvom Winsnes er en mann, hvertfall ikke jeg, hadde sett meg ut som no førsteklasses valg. Før sessongen ønsker jeg meg en høyrekant av klasse og en forsvarer av granitt. 28447[/snapback] ...da håper jeg at du ikke ar av dem som klager på farta til Holter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 Mulig det blir handling i sommerpausen da..? Er det realistisk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 handling i sommeren kan jo hende. vi hentet jo nesten han bryne fyren i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 Ja, perfekt! Trenger bare å rive de fra hverandre og sette de ca. på 16metetstreken. Han lille som titter inn i rævva der, kan vi ha på høyrekanten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 Men er redd han lille kan få litt for mye spilletid med tanke på all den rævslikkinga han kommer til å påføre JJ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Flere spillere på vei.. http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...9/FFK/131522999 Har lenge visst at akkurat HAN ønsker seg til Stabæk.. Det var han som sentret ballen til Wowoah to ganger før wowoah scoret i fredrikstad... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Flere spillere på vei.. http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...9/FFK/131522999 Har lenge visst at akkurat HAN ønsker seg til Stabæk.. Det var han som sentret ballen til Wowoah to ganger før wowoah scoret i fredrikstad... 28574[/snapback] Her er litt info om spilleren: Posisjon: Forsvar Født: 24.desember 1981 Tidligere klubber: Lervik, Moss Høyde: 187 cm Vekt: 83 kg Landslag 9 U16 - U19 landskamper for Norge Antall sesonger i FFK: 3 Antall kamper for FFK: 75 Antall mål for FFK: 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Har lenge visst at akkurat HAN ønsker seg til Stabæk.. Det var han som sentret ballen til Wowoah to ganger før wowoah scoret i fredrikstad... 28574[/snapback] - En lagspiller altså !!! Her er litt info om spilleren: Posisjon: Forsvar Født: 24.desember 1981 Tidligere klubber: Lervik, Moss Høyde: 187 cm Vekt: 83 kg Landslag 9 U16 - U19 landskamper for Norge Antall sesonger i FFK: 3 Antall kamper for FFK: 75 Antall mål for FFK: 11 28579[/snapback] Det er vel ikke det verste stats og ha med seg, men har aldri bittet meg fast i navnet... Det er vel en grunn til at Egil Roger ikke vil ha han og da kan han vel ikke være noe god med den troppen som FFK har om dagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Flere spillere på vei.. http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...9/FFK/131522999 Har lenge visst at akkurat HAN ønsker seg til Stabæk.. Det var han som sentret ballen til Wowoah to ganger før wowoah scoret i fredrikstad... 28574[/snapback] En eliteseriespiller som ønsker seg til en klubb i en lavere divisjon lukter det vel ikke akkurat kjempeambisjoner av... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 På den andre siden er det vel bare Kvisa som ønsker seg til FFK så det er vel bare et sunnhetstegn å ønske seg bort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Tror det går mer på at han gjør noen general tabber, sånne som pasning til wowoah osv.. Kanskje klubben vil bli kvitt han på samme måte som vi med muri.. Nå kjemper vel pettersen med Roger Helland, Lars Blixt og Pål Andre Cwartek om høyrebacken hvis jeg ikke er feilinformert fra min kilde i fredrikstad. Ikke akkurat verdensstjerner, men de er vel jevngode hele gjengen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 her er det vel snakk om stallfyll? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 En eliteseriespiller som ønsker seg til en klubb i en lavere divisjon lukter det vel ikke akkurat kjempeambisjoner av... 28586[/snapback] Han blir jo ikke satset på av FFK, så han har dermed høyere amisjoner enn å spille på 2. laget til FFK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Fyll er digg uansett om det er i stallen eller på pub. Han er jo en ung dude, som kan få en boost ved å få tillitt i en lavere divisjon. Er han billig, tar vi'n. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Christian Sund nær kontrakt... Står det fortsatt å lese på Stabak.no... Er det ikke 100% klart ennå?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Er vel heller Flem som begynner å bli litt treig i svingene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Tror nok heller at Flem leiter etter nye Martin nyheter......... Steike å lei jeg er nyheter om Martin i hva andre medier skriver Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Tror det går mer på at han gjør noen general tabber, sånne som pasning til wowoah osv.. Kanskje klubben vil bli kvitt han på samme måte som vi med muri.. Nå kjemper vel pettersen med Roger Helland, Lars Blixt og Pål Andre Cwartek om høyrebacken hvis jeg ikke er feilinformert fra min kilde i fredrikstad. Ikke akkurat verdensstjerner, men de er vel jevngode hele gjengen.. 28588[/snapback] Får ikke noen "løp og kjøp" følelse ved å lese om denne karen. Som forøvrig var utlånt til Kvik/Halden høstesongen i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 "Kjøper bare spillere som går rett inn på laget" og "Vil styrke stallen" er vel ikke uttrykkene jeg først tenkte på ang. Pettersen, men nå som vi har solgt Muri trenger vi strengt tatt en som kan sentre til motstanderne, så hvorfor ikke? Jeg er imidlertid litt bekymret for at han blir billig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Ikke lenge igjen før 1. April nå. Skjer det noe i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Det er i hvertfall lunch kl. 11. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Uttalt av Keiko: Ben Wright: En av de mest høflige, som sier «cheers» uansett – også når jeg kjefter. Scoret 15 mål på 23 kamper. Så kom det en spiller som het Branimir Poljac, også scoret han ikke mer. Haha, kjipern for han at Branimir er bedre enn Wright noen ganger vil bli. Også som sabotør, tydligvis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Stod også noe lignende i Sørlandspostens årskavalkade.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 stabak.no er nede... kanskje kommer det noe spennende der snart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 stabak.no er nede... kanskje kommer det noe spennende der snart... 28947[/snapback] Stabak.no er jo nede rett som det er, og det kommer sjelden noe nytt etterpå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 stabak.no er nede... kanskje kommer det noe spennende der snart... 28947[/snapback] Stabak.no er jo nede rett som det er, og det kommer sjelden noe nytt etterpå 28950[/snapback] Nå skal ikke du ødelegge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Stabak.no er oppe igjen. De har lagt ut meget interessant informasjon... Kaffeavtale 2005 Dette kan du bare ikke gå glipp av!! Juioravdelingen tilbyr "KAFFEAVTALE" for sesongen 2005. Kjøp vår Stabæk-kopp og drikk så mye kaffe du vil gjennom sesongen. Vi setter opp egen Kaffekiosk på hovedtribunen på de store kampene, slik at du slipper å stå i kø for å få kaffe, og i tillegg slipper du å ha pengene klar.............. Du kan selvfølgelig også få påfyll i våre vanlige kiosker, men der er det jo oftest køeeeer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Stabak.no er oppe igjen. De har lagt ut meget interessant informasjon... Kaffeavtale 2005 Dette kan du bare ikke gå glipp av!! Juioravdelingen tilbyr "KAFFEAVTALE" for sesongen 2005. Kjøp vår Stabæk-kopp og drikk så mye kaffe du vil gjennom sesongen. Vi setter opp egen Kaffekiosk på hovedtribunen på de store kampene, slik at du slipper å stå i kø for å få kaffe, og i tillegg slipper du å ha pengene klar.............. Du kan selvfølgelig også få påfyll i våre vanlige kiosker, men der er det jo oftest køeeeer. 28954[/snapback] Kaffeavtalen var der i går også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Ok. Fikk ikke med meg denne viktige nyheten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå