hdaniels 2 362 Del Skrevet 23. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2007 (endret) Håper på en IAO-retur, det vil løse en del for oss.. Endret 23. Oktober 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Vi bør også ha alternativer på høyre ving og en offensiv trussel vi kan sette inn i øpet av kampen elelr for å bytte litt på i spillet vårt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Vi bør også ha alternativer på høyre ving og en offensiv trussel vi kan sette inn i øpet av kampen elelr for å bytte litt på i spillet vårt.. Huseklepp...!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Vi bør også ha alternativer på høyre ving og en offensiv trussel vi kan sette inn i øpet av kampen elelr for å bytte litt på i spillet vårt.. Huseklepp...!!! Mulig jeg finner svar på dette bakover i denne tråden, men da jeg er for lat til å lete spør jeg isteden: Huseklepp er da en typisk venstre kantspiller? Dette skal selvfølgelig ikke forhindre ham i å gjøre en god jobb på høyre flanke (ref. f.eks. Gaarde). Og JJ & co har sikkert sine tanker om hvordan han skal brukes, siden de er så oppsatt på å hente ham til klubben. Men jeg lurer allikevel på om han da er spilleren vi trenger som backup/erstatning for Keller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 23. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2007 (endret) Uten store forhåpninger om storsigneringer, og med en total blindhet for mulige storsalg, tror jeg vi ser dette A-laget våren 08: Daniel Veigar Ola/Espen Espen/Ola Alan Henning Somen Keller Bjørnar Stenersen Nystuen Huseklepp? Andresen? Gromstad Ny? Pontus IngeAndré? Høiland Tom Rogne Ny? Morten Kjølø Austbø? Jon K.Jensen Branimir, Markegård og Jens tror jeg er ferdig med A laget. Med andre ord, med unntak av de rykter som allerede er i sving om Huseklepp og Austbø, så må det skje ting i forsvaret. Vi lekker for mye, spesielt på dødballer. Jeg tar likevel lagdelene del for del. Keeper: *SuperJon - Fortsatt en ener, men feltarbeidet har vært usikkert, eller rettere sagt posisjoneringen har vært noe ruffsete. Det er mer enn bare mellomdistanse på dødballer. Noen Hawaii løp har det også blitt. Når alt det er sagt så er det ikke mange av årets mål i mot som kan tilskrives dårlig keeper arbeid, det har gjerne vært leddet før Jon som sviktet. Allikevel er nok tiden inne for å utfordre plassen til Jon maksimalt, og Austbø kan være et utmerket valg. *Jeg satt også opp Kristoffer Jensen. Jeg kjenner lite til hans egenskaper, men han er jo ung og lovende, og kommer vi så til Europa bør vi vel ha en tredje keeper på A-laget. Midtstopper: *Jeg har kun så vidt tenkt tanken på at Inge André ikke kommer tilbake. Gullet kommer hjem, slapp av. Driller vi inn Pontus og Inge har vi et bra par, til tross for noe likeheter. *Kjølø derimot, det er ikke noe vondt ment men hvor lenge holder han? I dagens fotball går ting fort, og det spørs hvor lenge kan han forsvare en plass i startoppstillingen. Helt ærlig tror jeg vi bør se oss om etter en erstatter allerede nå. *Pontus tar nye steg, gjør seg aktuell for det Svenske landslaget. *Rogne får forhåpentligvis litt flere innhop, og kan forsette å bygge seg opp i laget. Backer: *Vi må ha en ny venstre back. Bjørnar ser ikke ut til å ta de riktige stegene der, men han har noe i seg, og jeg tror det kommer mer til rette på venstre midtbane. Tom har vært god, men har vi råd så bør en ny venstre back være regnet som bedre en Tom nå, ikke om to sesonger. *Alt i orden på Høyre back. Sentral Midtbane: *Nystuen og Stenersen, jeg tror en av dem drar. Begge er forståelig på jakt etter spilletid. Kommer Martin tror jeg vi risikerer å miste begge da veien frem blir enda lengre. På en annen side blir Somen, gud forby, solgt, noe som ikke overraskende er en fare, ja så kanskje, nei jeg vet faktisk ikke. Dette er en vanskelig kabal. Det eneste som nesten kan sies med 75% sikkerhet er at om Martin ikke kommer og Somen forsvinner, så blir begge. Jeg håper og tror Somen blir. Henning blir.....best. Til slutt, midt oppe i denne kabalen skal man vel også få plass til talentet Gromstad og gi ham noen minutter også. Kanter: *Keller blir, og jeg tror fortsatt litt blindt på Huseklepp, hvis ikke må det letes etter en kreativ spiller, helst med en kvart til halv hjerne for defensiv tankegang, *Jeg tror ikke Alan blir solgt. Skjønt det er nok mange som sikler der ute. Jeg tror dog de lar seg skremme av fysikken. Det har vært noen kamper nå hvor motstanderen har brukt mer kollektiv fysikk for å stoppe ham, med andre ord en vegg av folk, og for Alan å være har han være direkte blek. Som nevnt tidligere tror jeg Bjørnar blir et bra alternativ på denne kanten. Jeg frykter at Alan og Huseklepp/”ny kreativ høyre kant”, på hver sin side blir litt mye Møllers tran på en gang, og da kan jo Bjørnar kanskje være balansen der, slik Keller er motsatt. Angrep: *Veigar blir. Vi hører vel fra Belgia igjen, men nei Veigar blir og dermed er vi ferdig med den saken. *Daniel blir. Espen blir, og jeg må bare nevne at det jeg har sett av Espen til nå er positivt, men han er jo en backup selvsagt. Ellers håper jeg at Ola Kamara tilbringer neste sesong hos oss. Jeg tror han lærer mer her. Ellers så har jeg ikke så god oversikt over junior stallen til å gjette på hvem som tar steget, om noen. En og annen lokal gutt må vel være på gang snart? Tanker om hvem som skal inn lar jeg andre ta seg av. Edit: Til slutt jeg beklager orddelingsfeilene, men jeg gidder ikke å rette opp. Endret 23. Oktober 2007 av LittleBlueAlien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Han har spilt på høyrekanten mange ganger for Brann, bl.a da han hadde målgivende på Nadderud:( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Godt mulig han er god på høyrekanten, men han er best på venstre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Trodde Huseklepp var best på høyrekanten jeg da, men uansett.. Han er flink på begge kanter og hvis han skulle komme så vil nok uansett han og Alan bytte på kant underveis i matchen. Han vil nok klare dette med mere hell en Keller:). Hvis vi bare bruker de siste midlene vi har på Huseklepp, passer på at IA kommer tilbake, og ikke selger noen av de fantastic four så bør vi være mer enn nok fornøyde med vinterens overgangsvindu. Austbø vil være en ekstra stor bonus isåfall, men Huseklepp vil nok være en tusen ganger bedre signering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Trodde Huseklepp var best på høyrekanten jeg da, men uansett.. Han er flink på begge kanter og hvis han skulle komme så vil nok uansett han og Alan bytte på kant underveis i matchen. Han vil nok klare dette med mere hell en Keller:). Hvis vi bare bruker de siste midlene vi har på Huseklepp, passer på at IA kommer tilbake, og ikke selger noen av de fantastic four så bør vi være mer enn nok fornøyde med vinterens overgangsvindu. Austbø vil være en ekstra stor bonus isåfall, men Huseklepp vil nok være en tusen ganger bedre signering. Det hadde vært konge med IA og Huseklepp hit, men for hver dag som går tror jeg mindre og mindre på det. IA kommer nok tilbake til Stabæk hvis Start rykker ned, så for håpe de gjør det. Huseklepp derimot...kommer vel ann på hvordan det går i europa for Brann og hvor mye spilletid han får Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Trodde Huseklepp var best på høyrekanten jeg da, men uansett.. Han er flink på begge kanter og hvis han skulle komme så vil nok uansett han og Alan bytte på kant underveis i matchen. Han vil nok klare dette med mere hell en Keller:). Hvis vi bare bruker de siste midlene vi har på Huseklepp, passer på at IA kommer tilbake, og ikke selger noen av de fantastic four så bør vi være mer enn nok fornøyde med vinterens overgangsvindu. Austbø vil være en ekstra stor bonus isåfall, mehttp://www.vg.no/n Huseklepp vil nok være en tusen ganger bedre signering. Det hadde vært konge med IA og Huseklepp hit, men for hver dag som går tror jeg mindre og mindre på det. IA kommer nok tilbake til Stabæk hvis Start rykker ned, så for håpe de gjør det. Huseklepp derimot...kommer vel ann på hvordan det går i europa for Brann og hvor mye spilletid han får Hvor store er sjansene for at han får mye mer spilletid mot presumtivt sterkere motstand (Europa), når man tydeligvis ikke mener han er god nok i TL? Hører du det, Erik? Brann har vist gang på gang at de ikke satser på deg - kom til oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 24. Oktober 2007 Del Skrevet 24. Oktober 2007 Huseklepp forlenget med Brann Men bare med en drøy måned. Huseklepps kontrakt med Brann går egentlig ut 31. oktober, men nå blir han i Brann til og med 5. desember. Det er samme dag som Brann møter FC Basel på bortebane i UEFA-cupen. – Det er riktig at vi er enig med Erik ut sesongen. Når det gjelder de øvrige kontraktene som går ut etter 2007-sesongen så vil vi sette oss ned og få avklaring på det i løpet av neste uke, sier sportslig leder i Brann, Roald Bruun-Hanssen, til BA.no. http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle146408.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 25. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 25. Oktober 2007 (endret) Kanskje Quirinho kan være en mann for oss?? En god spiller som er/var tidenes dyreste spiller i Sverige da Djurgården kjøpte han for et par år siden. Han brukte litt tid på å slå til, men ser ut til å ha funnet seg til rette nå. Litt Alan over det, altså... Daniel blir jo ikke yngre selv om han sikkert holder en sesong til. Det hadde vært positivt med litt tøffere konkurranse for begge spissene. Men han blir kanskje litt dyr..? EDIT: Vi har vel forsåvidt 2 spillere utenfor EU allerede... Endret 25. Oktober 2007 av Dennis Iliohans leggskinn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 EDIT: Vi har vel forsåvidt 2 spillere utenfor EU allerede... Grensen er på 3 nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Grensen er på 3 nå! Ok, my bad. Da er ikke det noen hindring ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Hepp, Tiden flyr fremover mot Jul og det ser ut som om vi kan gå tidenes bonanza sillyseason i møte... Dermed er det kanskje på tide med en aldri så liten ønskeliste... Kjære Lasse Bo, jeg ønsker meg: En ny keeper som kan utfordre Jon om plassen fra dag 1. Ikke det at Jon gjør det så dårlig, men han trenger å kjenne at noen puster ham i nakken han også. Vi skal ikke drive forskjellbehandling også Jon må ha konkurranse. En venstrebent midtstopper med en god pasningsfot, men en som samtidig vet å ta for seg i nærkampsspillet. En sint jævel til midtbanen. En spiller som med sitt blåtte nærver skremmer vannet av motstanderene og pisker medspillerne til innsats. En som blir bedre når andre er dårlige og som bretter opp ermene og går i krigen når resten av laget ser ut som om de sover. En JJ som oppdager at han har en hel tropp å velge fra og ikke bare 11 mann. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 En sint jævel til midtbanen. En spiller som med sitt blåtte nærver skremmer vannet av motstanderene og pisker medspillerne til innsats. En som blir bedre når andre er dårlige og som bretter opp ermene og går i krigen når resten av laget ser ut som om de sover. Martin? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Hepp, Tiden flyr fremover mot Jul Prøver @Ringo å hinte om at Martin Jol kommer til å trene Stabæk neste år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Kanskje Quirinho kan være en mann for oss?? Men han blir kanskje litt dyr..? Siste linje her var vel deteneste fornuftige i det innlegget? Som du faktisk selv har oppdaget var han svindyr da han gikk til DIF. Så har han gått gjennom den perioden sør-amerikanere nesten alltid trenger for å etablere seg i Europa. Og nå tror du DIF vil selge på billigsalg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 En sint jævel til midtbanen. En spiller som med sitt blåtte nærver skremmer vannet av motstanderene og pisker medspillerne til innsats. En som blir bedre når andre er dårlige og som bretter opp ermene og går i krigen når resten av laget ser ut som om de sover. Martin? Jocke P? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Avslo bud på Austbø – Viking er i sin fulle rett til å si nei til Stabæks tilbud. For Iven sin del er Stabæk veldig interessant, men foreløpig avventer vi situasjonen, sier Lillejord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Avslo bud på Austbø– Viking er i sin fulle rett til å si nei til Stabæks tilbud. For Iven sin del er Stabæk veldig interessant, men foreløpig avventer vi situasjonen, sier Lillejord. Nå må Lars Bohinen gi litt gass for å sikre Huseklepp og Austbø. Bohinen stod selv på tv og forklarte at neste sesong blir en av de viktigste i klubbens histore - nå må han bevise at han gjør det han kan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Avslo bud på Austbø– Viking er i sin fulle rett til å si nei til Stabæks tilbud. For Iven sin del er Stabæk veldig interessant, men foreløpig avventer vi situasjonen, sier Lillejord. Nå må Lars Bohinen gi litt gass for å sikre Huseklepp og Austbø. Bohinen stod selv på tv og forklarte at neste sesong blir en av de viktigste i klubbens histore - nå må han bevise at han gjør det han kan! Er redd lave bud fra Bohinen virker mot sin hensikt.. Istedenfor å få spillere til en så lav pris som mulig (som jeg regner med er hva han håper på), kan effekten bli at det blir en kjent sak at budene fra Stabæk generelt er altfor lave, så prisene skrus opp når vi kommer på banen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 006 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Er redd lave bud fra Bohinen virker mot sin hensikt.. Istedenfor å få spillere til en så lav pris som mulig (som jeg regner med er hva han håper på), kan effekten bli at det blir en kjent sak at budene fra Stabæk generelt er altfor lave, så prisene skrus opp når vi kommer på banen.. Nja, skulle man gjort mottsatt ville man risikert å til stadig å betale overpris. Hvor ofte hører man at man blir enige med en gang når det gjelder atraktive spillere? Viking vil ha penger for han, og så mye som mulig. Men det er markedet som bestemmer, og det markedet er Stabæk med på å skape. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Er redd lave bud fra Bohinen virker mot sin hensikt.. Istedenfor å få spillere til en så lav pris som mulig (som jeg regner med er hva han håper på), kan effekten bli at det blir en kjent sak at budene fra Stabæk generelt er altfor lave, så prisene skrus opp når vi kommer på banen.. Nja, skulle man gjort mottsatt ville man risikert å til stadig å betale overpris. Hvor ofte hører man at man blir enige med en gang når det gjelder atraktive spillere? Viking vil ha penger for han, og så mye som mulig. Men det er markedet som bestemmer, og det markedet er Stabæk med på å skape. Joda, naturligvis er det dumt å gå for høyt ut. Men jeg har på følelsen at budene som kommer ofte er så lave at det ikke er noe å vurdere engang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 26. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2007 (endret) Dette er jo snakk om forhandlinger, som er en kunst i seg selv. Har ingen anelse om hva slags kompetansenivå bohinen og andre i ledelsen ligger på når det gjelder dette. Bedre kan man sikkert bli! Endret 26. Oktober 2007 av booi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 alt er jo en del av en forhandling. regner med at de fleste klubber skjønner det.. er vel en del av game.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Kanskje Quirinho kan være en mann for oss?? Men han blir kanskje litt dyr..? Siste linje her var vel deteneste fornuftige i det innlegget? Som du faktisk selv har oppdaget var han svindyr da han gikk til DIF. Så har han gått gjennom den perioden sør-amerikanere nesten alltid trenger for å etablere seg i Europa. Og nå tror du DIF vil selge på billigsalg? Ehh, nei. I min siste linje som du faktisk også siterer skriver jeg at han kanskje blir litt for dyr (underforstått: IKKE på billigsalg) Forøvrig tilbakeviser DIF-ledelsen at han er til salgs.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Nå kjenner jeg ikke det konkrete forholdet mellom Stabæks tilbud og Viking/Branns pris på hensholdvis Austbø og Huseklepp, men jeg synes det er rart om forhandlingsstrategien til Bohinen m.fl er å bevisst legge inn alt for lave bud. I så fall skyter man seg selv i foten egentlig, da det ikke bidrar til konstruktive forhandlinger. Viking og Brann vet allerede hva de vil ha, og firer dermed ikke på kravene om Stabæk skulle lansere et latterlig lavt bud. Det spørs nok heller om at vi for det første snakker om rivaliserende klubber, og Brann og Viking således skal ha litt ekstra da Stabæk er en konkurrent i toppen av TL. For det andre er nok Stabæks økonomiske kapaisitet fremdeles begrenset, og dermed har kanskje ikke Bohinen mer midler enn disse lave budene. Personlig tror jeg Huseklepp er tapt for Stabæk i denne omgang. Tror han forblir i Brann også neste sesong. Men jeg er født negativ, så jeg håper jag tar feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Hva vil en spiller son Austbø koste?? 2-3 mill?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Personlig tror jeg Huseklepp er tapt for Stabæk i denne omgang. Tror han forblir i Brann også neste sesong. Men jeg er født negativ, så jeg håper jag tar feil. Kan godt hende han blir i Brann, men er det ikke litt rart at han ikke skriver ny kontrakt for en lengre periode enn til desember da? At han skriver en ny kort kontrakt tar jeg som et tegn på at han forsvinner fra Bergen. Om han går til Stabæk er en annen sak... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå