KongKjakan 4 Del Skrevet 4. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 4. Juli 2005 (endret) Det er mange spillere i troppen som antagelig vil slite i TL. 40330[/snapback] Det er nok dessverre mer sant enn det burde være. 40332[/snapback] Kan du være så vennlig å navngi noen av de spillerene? Eller nevner vi ikke navn? 40333[/snapback] Vil ikke nevne noen navn, men vi herjet vel ikke akkurat tippeligaen i 2004, med mange av de samme spillerne Endret 4. Juli 2005 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vincent Kompany 3 0 Del Skrevet 4. Juli 2005 Del Skrevet 4. Juli 2005 Det er mange spillere i troppen som antagelig vil slite i TL. 40330[/snapback] Det er nok dessverre mer sant enn det burde være. 40332[/snapback] Kan du være så vennlig å navngi noen av de spillerene? Eller nevner vi ikke navn? 40333[/snapback] Vil ikke nevne noen navn, men vi herjet vel ikke akkurat tippeligaen i 2004, med mange av de samme spillerne 40334[/snapback] hehe, sant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 4. Juli 2005 Del Skrevet 4. Juli 2005 Vi trenger nok forsterkninger når vi rykker opp, og det må jo være ti ganger bedre at de kommer i sommer enn til påske neste år. Nye spillere bruker som regel litt tid på å bli kjent med lag, spillestil etc. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 4. Juli 2005 Del Skrevet 4. Juli 2005 Vi trenger nok forsterkninger når vi rykker opp, og det må jo være ti ganger bedre at de kommer i sommer enn til påske neste år. Nye spillere bruker som regel litt tid på å bli kjent med lag, spillestil etc. 40336[/snapback] Jepp, det er helt sikkert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 4. Juli 2005 (endret) Point taken markus .. edit Uansett, det aller viktigste er vel å få inn en kantspiller eller 2, og kanskje også en spiss av nannskogklasse(drøm)... Endret 4. Juli 2005 av ErikErik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 4. Juli 2005 Del Skrevet 4. Juli 2005 Det er mange spillere i troppen som antagelig vil slite i TL. 40330[/snapback] Det er nok dessverre mer sant enn det burde være. 40332[/snapback] Kan du være så vennlig å navngi noen av de spillerene? Eller nevner vi ikke navn? 40333[/snapback] Vil ikke nevne noen navn, men vi herjet vel ikke akkurat tippeligaen i 2004, med mange av de samme spillerne 40334[/snapback] Men ifjor trente man hele vintersesongen på å tape kamper...... Dette laget hadde helt klart gjort det bra i TL iår! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Juli 2005 Del Skrevet 4. Juli 2005 Start har ikke kjøpt mange, men riktig - jeg sier det at store deler av troppen er gode nok for TL, men noen er ikke det. Å nevne navn på mennesker som burde ut av troppen/laget/stallen gavner ingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. Juli 2005 Del Skrevet 4. Juli 2005 Start har ikke kjøpt mange, men riktig - jeg sier det at store deler av troppen er gode nok for TL, men noen er ikke det. Å nevne navn på mennesker som burde ut av troppen/laget/stallen gavner ingen. 40341[/snapback] Point taken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Fett, da gleder jeg meg til i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Samme hvem det er som kommer til oss, tviler jeg på at vi klarer å matche karen som FK Tønsberg har skrevet avtale med. Spørs om ikke dette er sommerens toppers-deal i Skandinavia. Heia Tønsberg Tønne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Er det ikke "i morgen" nå a? Kommer det no nytt snart eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 På en konkurrerende klubbs supporter side er det skrevet følgende i dag: Dessverre er SPILLER tapt, snart klar for en annen nordisk klubb.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Har spillern vært nevnt i forumet til briskebybanden eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 På en konkurrerende klubbs supporter side er det skrevet følgende i dag: Dessverre er SPILLER tapt, snart klar for en annen nordisk klubb.... 40346[/snapback] Konkurrerende som i samme liga eller som i vi slåss om den samme CL pokalen på sikt..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 På en konkurrerende klubbs supporter side er det skrevet følgende i dag: Dessverre er SPILLER tapt, snart klar for en annen nordisk klubb.... 40346[/snapback] Link. Give it to me. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 På en konkurrerende klubbs supporter side er det skrevet følgende i dag: Dessverre er SPILLER tapt, snart klar for en annen nordisk klubb.... 40346[/snapback] Du har det moro nå, Markus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Men ifjor trente man hele vintersesongen på å tape kamper......Dette laget hadde helt klart gjort det bra i TL iår! 40340[/snapback] Helt riktig, ifjor sleit vi i begge ender. Vi hadde ingen klassespiss som kunne redde oss gang etter gang. Og vi hadde Muri som gjorde hver kamp til en prøvelse av supporternes mentale helse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Du har det moro nå, Markus? 40353[/snapback] Jeg syntes dette er like spennende som dere, det eneste jeg garranterer er at neste gang holder jeg kjeft - blir bare tull at man kommenterer noe før ting er i boks... SKulle likt å spytte ut navn og alt, men jeg kan dessverre ikke gjøre det. Det ser lovende ut - veldig lovende. Og da var vel mitt sagt om denne spilleren før han signerer ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Når signerer han da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hallo - jeg har et navn, jeg aner vel ikke når han signerer. Joffen har dog lagt ut en kommentar fra Ingo på dette forumet hvor det spekuleres i når! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Aaahhh kom igjen a... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Har spillern vært nevnt i forumet til briskebybanden eller? Hepp, Det innlegget er det jeg som har skrevet Ingen vil gå ut med et navn før det er bekreftet på stabak.no. Dersom det skjer noe i dag, vil dere kunne lese alt om spilleren på forsiden, kort tid etterpå. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Du har det moro nå, Markus? 40353[/snapback] Jeg syntes dette er like spennende som dere, det eneste jeg garranterer er at neste gang holder jeg kjeft - blir bare tull at man kommenterer noe før ting er i boks... SKulle likt å spytte ut navn og alt, men jeg kan dessverre ikke gjøre det. Det ser lovende ut - veldig lovende. Og da var vel mitt sagt om denne spilleren før han signerer ! 40355[/snapback] hehe like greit å holde kjeft neste gang ja.... Forresten, kommer det en kar til også snart, siden du allerede snakker om neste gang? Hvem da, har du et navn eller initialer, eller kanske en fargekombinasjon, kom igjen'a Markus. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Du har det moro nå, Markus? 40353[/snapback] Jeg syntes dette er like spennende som dere, det eneste jeg garranterer er at neste gang holder jeg kjeft - blir bare tull at man kommenterer noe før ting er i boks... SKulle likt å spytte ut navn og alt, men jeg kan dessverre ikke gjøre det. Det ser lovende ut - veldig lovende. Og da var vel mitt sagt om denne spilleren før han signerer ! 40355[/snapback] hehe like greit å holde kjeft neste gang ja.... Forresten, kommer det en kar til også snart, siden du allerede snakker om neste gang? Hvem da, har du et navn eller initialer, eller kanske en fargekombinasjon, kom igjen'a Markus. 40360[/snapback] Stakkar Markus! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Ordet på gatene sier at NESTE signings farger er Grønn lilla og oransje... Initialer QWERTY... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 5. Juli 2005 (endret) Sol i dag og gitt Endret 5. Juli 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Synes det er litt morsomt med slike små "lekkasjer" jeg. Så lenge de er så anonymiserte og kryptiske at ikke selve signeringen går i vasken nettopp på grunn av lekkasjen! Får en litt sånn "julaften-formiddag-som-barn-klemme-på-pakkene-kribling-i-magen" følelse når jeg vet at det kommer en ny spiller jeg ikke vet hvem er! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 I know the feeling... Det er en god følelse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hvis det stemmer, får vi bare håpe at ting blir klart fort så vi slipper å vente i dagesvis... Føler meg litt som en unge som venter på å kunne åpne gavene på julaften... Du vet du får noe, men ikke hva? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hepp, Det er ikke bestandig lett å vite heller! Man skal liksom holde helt kjeft og det er ikke bestandig like enkelt, særlig hvis man synes signingen er litt merkelig... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå