Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Ryktene om en LSK-spiller på vei? Var det forrvirringstaktikk, eller kommer det enda fler i ferien?

Hepp,

I følge Schelvan så var det interessant med LSK spillere i forrige transfer vindu. Jeg tolker det dithen at ingen LSK spillere er aktuelle nå. Hvis det hadde vært LSK spillere på gang ville JPW, Radulovic og Powell vært most likly suspects.

Kanskje en av Brassene blir tilbudt kontrakt, men ellers tror jeg ikke vi vil se noen flere tilganger denne sommeren....

Med mindre Storflor plutselig skulle bli ledig, jeg mistenker Stabæk er rimlig keene på å slå kloa i han.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en av Brassene blir tilbudt kontrakt, men ellers tror jeg ikke vi vil se noen flere tilganger denne sommeren....

40657[/snapback]

Er dette refert fra en Stabæk skikkelse, eller er dette det du tror?

Personlig tror jeg begge eller ingen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger først å fremst en ny venstreving til neste år.

Regner med att vi spiller i TL i 2006.

Spisser har vi greit stillt med men jeg sier ikke nei til Lange.

Personligligen så håper jeg på

Tobias Hysèn(Venstreving)

Lange eller Hannes Sigurdsson(spiss)

Jeg kan bare drømme

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk denne Alanzinho, brassen som er på besøk, 21 år er et kupp. Fotballferdighetene er det ingenting å si på, synd ingen kan snakke Portogusik (?) ellers hadde vi nok hentet han på dagen.

Alle som har sett han spile på treningene har blitt overbevist om hans ferdigheter, og det er flere av oss som virkelig håper Stabæk tar sjansen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ante ikke hvordan man skrev språket som de snakker i Portugal, men fra Budstikka:

87637_1_jpg_76813f.jpg

PRØVESPILL: Denne uken er brasilianerne Alanzihno (til venstre) og Alielson på prøvespill hos Stabæk. FOTO: KARL BRAANAAS

og

Lørdag hadde brasilianerne Alanzihno (21) og Alielson (19) sin første

det var der jeg hentet navnene...

den lille og den store referer til BMI

->

var forresten på Bekkestua i dag og fant den perfekte jobben for Alan...

jobb.jpg

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brassen spiller vistnok kampen mot U19(?) på onsdag - avgjørrelsen taes etter det...

40964[/snapback]

Spennende! Schelvan har nå fått tips om flere norsktalende brasilianere så får vi se hva som skjer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende! Schelvan har nå fått tips om flere norsktalende brasilianere så får vi se hva som skjer.

41097[/snapback]

Bare å utdype dette!

41098[/snapback]

Fortsatt sløv etter ferien.. Gjelder artikkelen på forsiden om at brassene klarer seg fint. Schelvan har nå fått tips om norsktalende brasilianere som kan bistå i kommunikasjonsutfordringene med gutta som er på prøvespill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...