d*u*b 2 363 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Årst er mer i den klassen jeg tenker på ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Ser ut til at Årst ikke er tilgjengelig. Start har allerede vist sin interesse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Har en liten drøm om T. Sokolowski..!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Har en liten drøm om T. Sokolowski..!! Ja.. Siden gutten har tegnet livstidskontrakt med lyn så er nok det meget sannsynlig... keep dreaming Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Nææh, Det blir nok kvalitet fra utlandet og rimeligere norske spillere som Rnkovic og Strand... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Men hva slags spillere trenger vi egentlig? Kunne Tettey vært noe for oss? Jeg mener vi trenger en Venstreback, sentral midtbane, høyre midtbane og en eller to spisser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Venstreback? Bjørnar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Venstreback? Bjørnar? Bjørnar skadet? Holter for gammel... ny venstreback... (eventuelt hente opp en fra junior/rekrutt) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Men hva slags spillere trenger vi egentlig? Kunne Tettey vært noe for oss? Jeg mener vi trenger en Venstreback, sentral midtbane, høyre midtbane og en eller to spisser. Hepp, Back? Det spørs vel hva som skjer med Holter. Vi trenger en solid backup for både Morten og Bjørnar. Tviler på at Pettersen får forlenget kontraken. JA jeg mener vi trenger en forsvarspiller i midten av 20 årene som kan spille både back og stopper. I tilegg til å ta Lasse opp i A-Stallen. En offensiv sentral midtbane med teknikk og blikk er ei heller å forakte. KAOS er nevnt, ikke et dårlig altrenativ! Han var den offensive hjernen i Hammarby. Men vi kan kanskje slå to fluer i en smekk og finne en spilelr som kan spille både høyre og sentralt. Da er ikke Fjørtoft mannen. 2 spisser er et must! Men det blir vel neppe strand, han har forlenget med Follo. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Noen som får tatt seg en tur og sett på Petar denne uka (bortsett fra mot LSK)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Men hva slags spillere trenger vi egentlig? Kunne Tettey vært noe for oss? Jeg mener vi trenger en Venstreback, sentral midtbane, høyre midtbane og en eller to spisser. Du vil ikke bare ha et nytt lag da? Det eneste jeg mener er kritisk er spiss. Der trenger vi forsterkninger, eller at våre spisser utvikler seg litt brennkvikt. Tror Petar kan være en spennende forsterkning til laget. Når er denne treningskampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2005 (endret) Du vil ikke bare ha et nytt lag da? Det eneste jeg mener er kritisk er spiss. Der trenger vi forsterkninger, eller at våre spisser utvikler seg litt brennkvikt. Tror Petar kan være en spennende forsterkning til laget. Når er denne treningskampen? Jeg stoler på Petar, og at Martin kommer tilbake som ballfordeler. Kampen er sannsynligvis nå på fredag Endret 3. Oktober 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Kl? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Synes også vi trenger en ung forsvarspiller som kan ikle en stopper plass.. i 21-24 års alderen. På midtbanen trenger vi en/to kant(er), får vi to trenger vi ikke en sentral offensiv.. da kan henning ta ansvar sentralt. På topp trenger vi en stor sterk (helst også rask) som vinner luftdueller og gir en ny dimensjon på dødballer (m.powell, årst, rush ... etc.. ) Også synes jeg vi trenger en klassekeeper til, som kan gi jon litt fight for plassen... Også trenger vi stadion, og helst en ny speaker på 1.lags kampene. blir det opprykk på b-lags speakern kanskje rich? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Kl? 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Også synes jeg vi trenger en klassekeeper til, som kan gi jon litt fight for plassen... Hva er galt med Isak? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Kl? 12 Adios forelesning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Kl? 12 Adios forelesning. For oss som ikke kan skippe det vi gjør på dagtid. Mulig å få liveoppdateringer her på forumet? For sms-oppdateringene til Stabæk blir vel ikke brukt på en treningskamp. (?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Også synes jeg vi trenger en klassekeeper til, som kan gi jon litt fight for plassen... Hva er galt med Isak? Synes han leser spillet litt for sent.. Og nettopp slike taktiske ting er det vrient å få forbedret i en fei.. Vil ha en klassekeeper, ikke en som har potensiale til å bli det.. Trenger noen ferdige produkter for å heve laget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Men hva slags spillere trenger vi egentlig? Kunne Tettey vært noe for oss? Jeg mener vi trenger en Venstreback, sentral midtbane, høyre midtbane og en eller to spisser. Du vil ikke bare ha et nytt lag da? Nei, vil ikke ha noe nytt lag... Men jeg vil gjerne slippe å reise til mandal, voldsløkka osv en sesong til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Også trenger vi stadion, og helst en ny speaker på 1.lags kampene. blir det opprykk på b-lags speakern kanskje rich? Hva er kriteriet for å bli speaker? At man vet forskjell på Passat og Volkswagen når man tilbyr billig hjulskift? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Også trenger vi stadion, og helst en ny speaker på 1.lags kampene. blir det opprykk på b-lags speakern kanskje rich? Hva er kriteriet for å bli speaker? At man vet forskjell på Passat og Volkswagen når man tilbyr billig hjulskift? Er det ikke er lov å banne for åpen mikrofon når bortelaget scorer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Også trenger vi stadion, og helst en ny speaker på 1.lags kampene. blir det opprykk på b-lags speakern kanskje rich? Hva er kriteriet for å bli speaker? At man vet forskjell på Passat og Volkswagen når man tilbyr billig hjulskift? Er det ikke er lov å banne for åpen mikrofon når bortelaget scorer? Han bør hvertfall ikke ha en stemme som skjærer inn i hjernebarken og forsterker den selvforskyldte hodepinen med en multiplikator på godt over 50... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 En offensiv sentral midtbane med teknikk og blikk er ei heller å forakte. KAOS er nevnt, ikke et dårlig altrenativ! Han var den offensive hjernen i Hammarby. Men vi kan kanskje slå to fluer i en smekk og finne en spilelr som kan spille både høyre og sentralt. Da er ikke Fjørtoft mannen. @ringo Kan ikke helt se hvem det skulle være sånn i utgangspunktet uannsett jeg da. Solli er jo en av få som gjør de to rollene. Jeg mener vi er mer i beit for en kreativ offensiv drivkraft som Kaos, som spiller med ro og autorietet. Dette vil jo eksempelvis kunne gjøre behovet for ny høyrekant mindre, da ballene vil komme bedre, smartere og hurtigere enn hva de gjør i år. Jeg har skrevet det før i dag, og gjør det igjen, det går for treigt sentralt. Ofte akkurat for treigt til at pasningen kommer når bevegelsen skjer. Dessuten må vi bli flinkere til å utnytte bakrom på høyrekant. Føler Branjimir er for glad i å gå innover, og ikke utforde bakrom. Still deg på krittet og løp Branjimir. Det finnes helt klart spennende spillere blant de nedrykkstruende lagene i eliten, hvor Kaos i mine øyne er den mest spennende. L.I. Strand kunne også vært noe. Forsterkninger trenger vi definitivt, så det er bare å kjøre diskusjon. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Forsterkninger trenger vi definitivt, så det er bare å kjøre diskusjon. Forza Stabæk Der er alltid en fordel med forsterkninger, men jeg er så blaaøyd at jeg tror lager vi har i dag er nok til en midt på treet plass i TL. Veigar kan komme enda sterkere tilbake med en god vinters trening, Trond kan muligens begynne å yte allerede neste år, og vi skal vel for f... ha tilbake Stenersen. Det eneste jeg virkelig savner er en god, offensiv midtbanespiller. De vi har er utmerket defensive, men det går alt for tregt og unøyaktig framover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Det har blitt etterlyst sterke hodespillere til stadighet - og jeg er hjertens enig. Etter at gullgutten min havnet i England så synes jeg Rob Friend er et spennende alternativ - særlig hvis Molde rykker ned. Når det gjelder enkeltes skepsis til Rnkovic så mener jeg å huske at Solskjær kom fra 3. div. til Molde i sin tid. Jeg mener også å huske at han ble en habil fotballspiller. Det er lov å håpe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Det har blitt etterlyst sterke hodespillere til stadighet - og jeg er hjertens enig. Etter at gullgutten min havnet i England så synes jeg Rob Friend er et spennende alternativ - særlig hvis Molde rykker ned.Når det gjelder enkeltes skepsis til Rnkovic så mener jeg å huske at Solskjær kom fra 3. div. til Molde i sin tid. Jeg mener også å huske at han ble en habil fotballspiller. Det er lov å håpe. Det er vel en aldersforskjell på disse to, Solskær var vel yngere ved den aktuelle overgangen..... eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Hva er kriteriet for å bli speaker? At man vet forskjell på Passat og Volkswagen når man tilbyr billig hjulskift? Nå er jeg veldig spent: Hva skiller egentlig en Passat fra en Volkswagen? I min verden er Passat en Volkswagen, dvs. jeg kan ikke bli speaker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 For ikke å snakke om den nye Passaten, som ifølge speaker "leveres med en masse ekstrautstyr, nå som standard". Standard ekstrautstyr, er det slik som ratt og panser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Passat, Volkswagen, speaker, hjulskift? Lurte bare på hva man syntes om Rob Friend som en alternativ spissmakker til våre allerede utmerkede spisser med manglende hodestyrke. Og 24 år er vel ikke veldig gammelt. Så lenge man ikke er bil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå