BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 20. Oktober 2009 Del Skrevet 20. Oktober 2009 Mulig han skulle følge opp André Hansen eller hva han heter. Han er utleid til KR Reykjavik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Jeg mener at vi skal endre litt paa vaar transfer-policy. Hadde vaert interresant aa se litt mer mot Adecco-ligaen og/eller fokusere paa Bosmanspillere fra Sverige/Danmark.Det finnes helt sikkert flere spillere i Adecco med samme potensiale som Thiune i Molde! Djurgaarden og Hammarby er paa full fart ut av Allsvenskan med meget sterkt mannskap som helt sikkert ikke vil spille Superettan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Jeg mener at vi skal endre litt paa vaar transfer-policy. Hadde vaert interresant aa se litt mer mot Adecco-ligaen og/eller fokusere paa Bosmanspillere fra Sverige/Danmark.Det finnes helt sikkert flere spillere i Adecco med samme potensiale som Thiune i Molde! Djurgaarden og Hammarby er paa full fart ut av Allsvenskan med meget sterkt mannskap som helt sikkert ikke vil spille Superettan! Hepp, Problemet med å rekkruttere spillere fra Adeccoligaen er at de beste spillerne koster omtrent like mye som en spiller fra en tippeligaklubb. I tillegg kommer usikkerheten om hvorvidt spilleren virkelig kan prestere i TL. Se f.eks. Thomas Sørum, han kjemper om toppscorertittelen med Lars Lafton, men holder han egentlig TL nivå??? Tidligere erfaringer tyder vel ikke på det. Eller Martin Wiik og Øyvind Hoås som er ett av Adeccoligaens aller beste spisspar, begge med en fortid som relativt misslykkede angrepsspilllere i FFK... Jeg tror derfor at det å kjøpe spillere fra Adecco krever nøye scouting for å identifisere de spillerne som kan heve seg et nivå dersom de blir gitt et tilbud også må de få tillitt og brukes riktig. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Umaru Bangura er blitt nevnt i noen tidligere posts og også for et par år siden. Er det noen som har noen tanker om den karen? (Gjerne noe annet enn "spennende spiller") Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 21. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2009 (endret) Per Egil Flo, Sogndal. Venstrebent hvis jeg ikke husker feil? Ellers synes jeg Sogndal har veldig mange spennende(beklager, ØyvindW) spillere, men kanskje lite sannsynlige hvis de selv rykker opp. Endret 21. Oktober 2009 av s-simen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Per Egil Flo, Sogndal. Venstrebent hvis jeg ikke husker feil? Ellers synes jeg Sogndal har veldig mange spennende(beklager, ØyvindW) spillere, men kanskje lite sannsynlige hvis de selv rykker opp. La oss endelig håpe inderlig at det ikke skjer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 at sogndal rykker opp, eller at vi får p.e. flo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Per Egil Flo, Sogndal. Venstrebent hvis jeg ikke husker feil? Ellers synes jeg Sogndal har veldig mange spennende(beklager, ØyvindW) spillere, men kanskje lite sannsynlige hvis de selv rykker opp. Jepp, Per Egil Flo, Henrik Furebotn, Ole Petter Halvorsen og Even Hovland - alle disse er interessante! Og ja Flo er venstrebent. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Synes generelt sogndalspillere er jævlig dyre i forhold til hva de presterer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 21. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2009 (endret) Synes generelt sogndalspillere er jævlig dyre i forhold til hva de presterer. Hepp, Som sagt Adeccoligaspillere er generelt dyre, men du har rett Sogndalspillere spesielt dyre! Særlig i og med at de mest sannsynlig kun stjeler plassen til et av talentene våre... Men det er likvel enkelte interessante spillere der. @ringo Endret 21. Oktober 2009 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 at sogndal rykker opp, eller at vi får p.e. flo? At vi må stille i bakgården til Fosshaugane VGS: med attest på at vi ikke røyker, er veggiser og aldri får i oss sukker fra andre kilder enn solbærsaft for å se Stabæk spille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 nok en gang får bangura mye skryt etter kampen mot skeid i helga (jeg vet at skeid er helt VILT dårlig, men like fullt). hadde et vanvittig skudd i mål i kampen der og. jeg er positiv, uten å vite altfor mye om mannen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 22. Oktober 2009 Del Skrevet 22. Oktober 2009 http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=19702 Her er det bare aa melde seg paa i kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 23. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2009 (endret) Stabæks fremtidige helt trente i dag sammen med Farnerud. Med andre ord: Jeg så akkurat Farnerud spille fotball med sønnen her ute på Snarøya, der bor det garanterert en fremtidig blaa helt Endret 23. Oktober 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Del Skrevet 24. Oktober 2009 hva med gardar johansson. synes han er undervurdert, og blir bosman etter sesongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Del Skrevet 24. Oktober 2009 hva med gardar johansson. synes han er undervurdert, og blir bosman etter sesongen! Hepp, Tja gitt at det ikke blir noe med hverken Berglund eller VPG så er ikke det et dårlig forslag. Han var god i fjor. Totalt har han 17 mål og 8 målgivende på 56 kamper i TL. Det er ikke imponerende stats, men ei heller avskrekkende. Det trekker ned at han som Nannskog og Aase er venstrebent men jeg mener å ha sett han pirke inn mål med høyre fot også. Stor og sterk spiller som sikkert vil kunne gjøre det godt som oppspillspunkt og tilrettelegger i Stabæk. Han er neppe den dyreste mannen å tegne kontrakt med heller, så som sagt - ingen dum idé det der! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Del Skrevet 24. Oktober 2009 hva med gardar johansson. synes han er undervurdert, og blir bosman etter sesongen! Han gleder seg til å forlate FFK ihvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Vadim Demidov har kjøpt seg hus på snarøya... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Vadim Demidov har kjøpt seg hus på snarøya... Det er vel ikke en type spiller vi har det største behovet for. Dessuten mistenker jeg at han vil koste en del. Men det finnes jo flere lag i Oslo-området. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 943 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Vadim Demidov har kjøpt seg hus på snarøya... The Sun som melder, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Er vel mulig han ser på det som en investering. Pluss at det er greit å ha et krypinn når han er nede og besøker Katarina Flatland. Menneh, skal ikke bidra til at dette blir en Se&Hør-tråd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Nå vet jeg ikke hvordan John Anders Rise har spilt for HamKam i år, i og med at de rykket ned kan det vel kanskje ikke være mye å skryte av. Men han var jo en gang en av de mest hypede ungguttene her i landet, og er i tillegg en venstrebent back/kantspiller, noe vi mangler i dagens tropp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Johan Lædre Bjørdal som i dag rykket ned med Glimt er en fin spillertype som ville passet perfekt i Stabæk tror jeg. Nå er det vel ikke en ny midtstopper som står øverst på ønskelisten, men skulle anledningen by seg og f eks Rogne eller Inge forsvinner ville han vært den perfekte erstatter. Ung, spillende, klok og ikke minst norsk. Ingen kjempekamp i dag, men vanskelig og lite moro å spille stopper på et Glimt lag som har slitt i motbakke hele sesongen. Tviler på at han ønsker å være med Glimt ned, og med den pressede økonomiske situasjonen i klubben gjør at de ikke kan kreve all verden for han. Forøvrig har Viking har blitt linket til han og ønsker han hjem til Stavanger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Ingos ønskeliste - En venstreback - En spiss Det står ingenting om Daigo eller Berglund MEN, sitat Ingo: "Det er viktig å kunne legge fram et godt rammeverk så ikke Jan Jönsson føler at han må leve på sparebluss." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Det betyr vel at Hedenstad ansees å være moden for større oppgaver, og er tiltenkt en rolle sentralt på midten? Jeg kan ikke tenke meg at vi får beholde Henning særlig lenge, som en av våre mest stabile spillere, og som har gjort sine saker bra for Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Det har vel først og fremst med at Vegar ikke egentlig er en venstreback å gjøre. Han har andre posisjoner de vil få enda bedre nytte av ham. Om Henning går, ja da kan sikkert Vegar være en kandidat til den posisjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 26. Oktober 2009 Del Skrevet 26. Oktober 2009 Kan vel være lov å håpe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 26. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2009 (endret) I og med at Ingo ikke nevner noe om en ving så kanskje Hedenstad er tiltenkt en rolle på vingen, mens vi kjøper en vestrebeint back...? Håper Veigar kommer hjem Endret 26. Oktober 2009 av Kasper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 26. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2009 (endret) I og med at Ingo ikke nevner noe om en ving så kanskje Hedenstad er tiltenkt en rolle på vingen, mens vi kjøper en vestrebeint back...? Haaper heller grunnen er at klubben realiserer opsjonen paa Kobayashi. Langt viktigere enn en venstreback. - Om Høiland blir frigjort fra midtforsvaret kan han ta venstre og Hedenstad høyre - hvor sistnevnte vel har prestert meget bra. Endret 26. Oktober 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 26. Oktober 2009 Del Skrevet 26. Oktober 2009 Hva med Everton hos FFK? Han er jo bare på lån der. Han har spennende kvaliteter som han i år riktignok ikke har utnyttet veldig godt. Men har stor tro på at han kunne blitt en stor stjerne i Stabæk og en arvtager til Nann. Ellers synes jeg vi trenger fart på midten, spes på kantene. Erling Knudzon kanskje? Utrolig kjapp, nesten lokal og sikkert ikke for dyr. Venstreback, dessverre klarte vi ikke snappe opp Rindarøy mens han fortsatt hadde en akseptabel pris. Per Egil Flo høres jo spennende ut uten at jeg aner noe om hans kvaliteter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå