Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Virker som Steve Clark og dama trives i landet, men kan ikke skjønne hvorfor i all verden en 24-åring, helt uten erfaring fra toppfotball, i det hele tatt får prøvespille for oss? Særlig tatt i betraktning av at Tom Schelvan avslår 30 prøvespillere per dag(inkl. Denilson...).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen anelse om hvor denne skal postes :P men Isak Scheel (tidl. juniorspiller for Stabæk) har signert en tre-års kontrakt med Hønefoss.. Det gikk rykter om at han signerte for Stabæk, for så å bli leid ut til Hønefoss, men slik var det ikke.. Dette er en spiller som har spilt landslagsfotball for G18 tror jeg. Ergelig at vi mistet ham, han har potensial :/ men, men..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper hvertfall at vi ikke signer nystuen ass. treg, dårlig til å kommunisere og rævva med ball. han kan holde seg i sandefjord. det går fortsatt gjeteord på avløs om nystuen og hvor rævva han var når han var her sist.

thomas rogne får kose seg på tribunen i skottland og komme tilbake til sommeren og lære gutta noen klasiske skotske gloser.

er heller ikke imponert over signeringen av flittie onstad. en som ikke er god nok for verken brann eller esbjerg skal være god nok for oss? litt rart.

stian ringstad på lillestrøm er et spennende talent som burde være aktuell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nystuen er vel ikke spesielt aktuell etter signeringen av Kristian Flittie Onstad, kan vi vel anta? Må ærlig innrømme at jeg ikke har særlig god kunnskap om Flittie Onstad. Var det virkelig sånn at han ikke var god nok for Esbjerg og Brann? Det kan vel være andre årsaker til at han ikke fortsatte i de klubbene. Jeg har ikke høye forventninger til Flittie Onstad, rett og slett fordi jeg ikke vet hva som kan forventes. Uansett kan vi vente med å bedømme hvor god signering det var til han har fått noen kamper. Jeg har like fullt et håp om at vi skaffer oss en mer åpenbar rett-inn-på-laget-midtstopper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er sagt av Janne på intervjuet hos Budstikka at vi jakter enda en stopper for IA og stenvoll så blir spennende å se hva vi drar i land, kan jo være bra dette...

tror vi får en Blaa sesong, rå og hard og uten dong ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper hvertfall at vi ikke signer nystuen ass. treg, dårlig til å kommunisere og rævva med ball. han kan holde seg i sandefjord. det går fortsatt gjeteord på avløs om nystuen og hvor rævva han var når han var her sist.

thomas rogne får kose seg på tribunen i skottland og komme tilbake til sommeren og lære gutta noen klasiske skotske gloser.

er heller ikke imponert over signeringen av flittie onstad. en som ikke er god nok for verken brann eller esbjerg skal være god nok for oss? litt rart.

:blink:

Problemet med Nystuen er ikke ferdighetene. De er der i massevis på stopperplass. Problemet er nok heller at han har samme agent som Rogne. Så da blir det nok tatt en avgjørelse i løpet av uka...

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen anelse om hvor denne skal postes tongue.gif men Isak Scheel (tidl. juniorspiller for Stabæk) har signert en tre-års kontrakt med Hønefoss.. Det gikk rykter om at han signerte for Stabæk, for så å bli leid ut til Hønefoss, men slik var det ikke.. Dette er en spiller som har spilt landslagsfotball for G18 tror jeg. Ergelig at vi mistet ham, han har potensial :/ men, men..

Nå har vel Scheel vært ute av tankene til Stabæk helt siden Schelvan uttalte at han var uaktuell for tre/fire måneder siden. Så det er ikke noen stor overraskelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt var det aldri snakk om at Onstad ikke var god nok for brann. Ryktene skal også ha det til at han valgte Stabæk foran 2-3 andre klubber, noe vi også bør være fornøyd med.

Når det gjelder Nystuen så er han glimrende som stopper, men ikke som midtbanemann. Du referer jo til perioden han var her sist, kanskje du husker hvilken posisjon han ble brukt på? Men han har jo som alz nevner Mike Kjølø som agent så da blir det vel ikke noen Stabæk overgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det riktig at Erik Benjaminsen skal få sin A-lags debut i treningskampen mot Moss?

Er han aktuell for kontrakt?

Eller han allerede fått kontrakt eller kontraktstilbud? :mellow:

Han trener med A-laget om dagen, så er sikkert ikke utenkelig at han kan få prøve seg i treningskampen mot Moss.

Og han er garantert aktuell for kontrakt, får sikkert litt tid på å vise seg frem nå.

Spennende spiller for fremtiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnar Ødegaard

Jacob Falch Meidell

Vet mange ønsker seg Lædre Bjørdal eller Espen Nystuen, men kunne ikke en av disse også vært et alternativ?

Helt sikkert gutter for fremtiden, men er vel ikke akkurat spillere som kan gå inn å kjempe om fast plass i 2010-sesongen...

Har du sett disse to spille??

Ødegaard spilte vel i TL-kvaliken i fjor. Et av mange unge talenter av den nye generasjonen. Kommer garantert til å bli TL-spiller etterhvert.

Noe alternativ til Bjørdal eller Nystuen er de ikke på dette tidspunktet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Jönsson til Stabæk-TV: - De fleste får prøve seg mot Moss

Vi har også snakket med keeper Steve Clark. Amerikaneren som prøvespiller for Stabæk. Morsom kar.

Bare jeg som synes Janne virker noe avmålt i forhold til Diogo? I alle fall målt opp mot entusiasmen rundt Steve Clark.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har også snakket med keeper Steve Clark. Amerikaneren som prøvespiller for Stabæk. Morsom kar.

Bare jeg som synes Janne virker noe avmålt i forhold til Diogo? I alle fall målt opp mot entusiasmen rundt Steve Clark.

veldig enig. litt lignende sånn det var med Zenky i fjor... håper jeg tar feil!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt med akkurat samme følelse selv. Virker nesten som at han var skuffet over prestasjonene hans da han kom, så har det hjulpet litte grann med noe trening med resten av laget, men ikke helt fornøyd virker det som.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig enig. litt lignende sånn det var med Zenky i fjor... håper jeg tar feil!

Det han hovedsaklig uttaler seg om er jo innstillingen hans [edit: altså amerikanerens]. Enten han blir tilbudt kontrakt eller ikke er det et bidrag i seg selv å bringe litt iver til januartreningene. Uten at jeg skal påstå at det er ene og alene hans fortjeneste, så virker det som det er mye mer glød på treningene nå enn på samme tid i fjor. Så kan vi jo håpe at ferdighetene matcher innstillingen, og at vi får nyte godt av begge deler.

Hva gjelder Diogo sier han at han ser bedre og bedre ut for hver pasning. Han skal uansett prøvespille lenge, så det er sikkert lurt å ikke ha gjort seg opp en for sterk mening enda. Kan vi forresten slutte å sammenligne ham med Alan hver gang han nevnes? Ille nok at Hoff måtte gå i Veigars sko halve fjorårssesongen, la oss ikke presse enda en stakkar inn i fottøy med feil passform.

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjelder Diogo sier han at han ser bedre og bedre ut for hver pasning. Han skal uansett prøvespille lenge, så det er sikkert lurt å ikke ha gjort seg opp en for sterk mening enda. Kan vi forresten slutte å sammenligne ham med Alan hver gang han nevnes? Ille nok at Hoff måtte gå i Veigars sko halve fjorårssesongen, la oss ikke presse enda en stakkar inn i fottøy med feil passform.

Klart man ikke skal sammenligne ham med Alan. Men med Daigo, derimot....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnar Ødegaard

Jacob Falch Meidell

Vet mange ønsker seg Lædre Bjørdal eller Espen Nystuen, men kunne ikke en av disse også vært et alternativ?

Helt sikkert gutter for fremtiden, men er vel ikke akkurat spillere som kan gå inn å kjempe om fast plass i 2010-sesongen...

Har du sett disse to spille??

Ødegaard spilte vel i TL-kvaliken i fjor. Et av mange unge talenter av den nye generasjonen. Kommer garantert til å bli TL-spiller etterhvert.

Noe alternativ til Bjørdal eller Nystuen er de ikke på dette tidspunktet.

Ødegaard er vel den mest spennende av disse to, og virker interessant. Han kunne også bidratt på juniorlaget i noen år og det er ingen ulempe. Misforstå meg rett, Lædre Bjørdal hadde vært en drømmeovergang (litt mer lunken til Nystuen) men vi må fremdeles tenke innenfor økonomiske rammer. Spesielt med tanke på at vi forhåpentligvis skal ha råd til å signere et par spillere til i løpet av overgangsvinduet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange midstoppere skal vi hente inn?

Nå som IA legger opp har vi tross alt mistet 3 stoppere og hentet inn 1.

... men Gromstad skal ha Rognes rolle i år, så da mangler vi kanskje en. Får vi inn en back, vil det uansett løse mye fordi JIH da kan frigjøres til midtstopper når det treng. Enig i at det er litt tynt nå, men det blir bedre med en back til (og Tom frisk).

P.t har vi (etter hukommelsen):

JIH, MMS, KFO, VEH, TMG, TS

Forutsatt at KFO holder noe i nærheten av Pontus S' kvalitet, er vel startingen bra. Bredden er derimot ikke bra, og vi er helt ekstremt avhengige av at JIH ikke blir skader eller får karantener (og det er vel å tro på julenissen).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange midstoppere skal vi hente inn?

Nå som IA legger opp har vi tross alt mistet 3 stoppere og hentet inn 1.

... men Gromstad skal ha Rognes rolle i år, så da mangler vi kanskje en. Får vi inn en back, vil det uansett løse mye fordi JIH da kan frigjøres til midtstopper når det treng. Enig i at det er litt tynt nå, men det blir bedre med en back til (og Tom frisk).

P.t har vi (etter hukommelsen):

JIH, MMS, KFO, VEH, TMG, TS

Forutsatt at KFO holder noe i nærheten av Pontus S' kvalitet, er vel startingen bra. Bredden er derimot ikke bra, og vi er helt ekstremt avhengige av at JIH ikke blir skader eller får karantener (og det er vel å tro på julenissen).

Blant de spillerne du oppgir her er det kun to rene midstoppere. Det sier dessverre altfor mye når spillere som Stenvoll og Høiland er skadeutsatt, og Gromstad fremdeles har et lite stykke igjen til tippeligastandard. Morten viste seg i hele fjor som et noe usikkert kort (dog han kan jo finne tilbake til 2008-formen også) og jeg føler meg ikke 100% på Flitte Onstad heller. Merker at en spiller som Keller hadde hjulpet enormt i den situasjonen vi er nå.

Håper virkelig at vi får tak i en back og en midtstopper...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...