Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Kunne Aarøy (Ålesund) ha vært et alternativ, har i lang tid savnet en skikkelig hodesterk spiller, han har i hvertfall høyden inne (204?) og burde vel være interessert i fortsatt TL-spill. En spiss som vinner "alt" i luften burde være en god makker til Nanne. Andre Ålesundspillere som er av interesse?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rush er bra, men ikke for enhver pris.. kommer han billig er jeg veldig for det, men blir han dyr syns jeg vi heller skal se på noe yngre..

Aarøy er en kløne jeg ikke har sansen for i det hele tatt, håper ikke han kommer... Adin Brown derimot kunne jeg god tenke meg som konkurent til jon.. lasse olsen er og spennende.. eller hva med Oliveira??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne Aarøy (Ålesund) ha vært et alternativ, har i lang tid savnet en skikkelig hodesterk spiller, han har i hvertfall høyden inne (204?) og burde vel være interessert i fortsatt TL-spill. En spiss som vinner "alt" i luften burde være en god makker til Nanne. Andre Ålesundspillere som er av interesse?

Lasse Olsen hadde ikke vært noen dårlig signing heller

Jeg mener veigar er bedre å starte med en begge disse! lasse olsen gir jo full innsats men det er jo det, og hogne er bare høy og eier ikke teknikk så jeg vet ikke jeg! håper og tror ikek stabæk henter dem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nick Rios Haugen??? Ung og sulten

Eldar Hadzmehmedovic? Stortalent i feil klubb

Thomas Øverby? Spiller der du ber han...scorer mye også

Kamal Saliti? mye kort men mye mål også

Dette er spennende!

Nick Rios Haugen er en sinnsykt spennende spiller. På tide at vi får Bærum komune sitt svar på Per Ciljan Skjeldbred opp i tippeligaen. Nick Rios Haugen var med i proffdrømmen han også og han har storspilt for Bærum siden han ble skadefri.

De andre tre vet jeg ikke stort om, bortsett fra at jeg har hørt rykter om at Eldar Hadzmehmedovic har løyet om alderen sin i alle år og at det er derfor han har vært ansett som et ekstremt talent i den aldersbestemte fotballen og ikke slått igjennom som toppspiller. Men jeg antar at dette kun er rykter satt ut av bittre motstandere som selv ikke har talentet til Eldar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nick Rios Haugen??? Ung og sulten

Eldar Hadzmehmedovic? Stortalent i feil klubb

Thomas Øverby? Spiller der du ber han...scorer mye også

Kamal Saliti? mye kort men mye mål også

Dette er spennende!

Nick Rios Haugen er en sinnsykt spennende spiller. På tide at vi får Bærum komune sitt svar på Per Ciljan Skjeldbred opp i tippeligaen. Nick Rios Haugen var med i proffdrømmen han også og han har storspilt for Bærum siden han ble skadefri.

De andre tre vet jeg ikke stort om, bortsett fra at jeg har hørt rykter om at Eldar Hadzmehmedovic har løyet om alderen sin i alle år og at det er derfor han har vært ansett som et ekstremt talent i den aldersbestemte fotballen og ikke slått igjennom som toppspiller. Men jeg antar at dette kun er rykter satt ut av bittre motstandere som selv ikke har talentet til Eldar.

Så Nick Rios Haugen har altså like mye talent i virkeligheten, som han har på cm4....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

apropos: på fm (både 05* og 06), er erik mjelde fra løv-ham et stort talent og blir like god hver gang.. Stemmer dette i det hele tatt? Husker bare at han kom inn i 2. omgang på nadderud, men han imponerte meg ikke noe særlig hvis jeg husker riktig..

*(på fm05 kjøpte jeg han for 70.000kr, hadde han i 2 og et halvt år og solgte han så for 27 mill til en eller annen engelsk klubb! Det hadde vært no på ordentlig det!)

forøvrig kan jeg melde, for de som ikke har kjøpt 06 enda (vi spiller vel alle fm?), at jokke og bjørnar er jævlig gode, mens daniel er dårlig og mike er en illojal faen..(helt urealistisk!) Og Alan, han suger noe så inn i helvete..! dette er litt på trynet, men alt i alt et knall spill!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

apropos: på fm (både 05* og 06), er erik mjelde fra løv-ham et stort talent og blir like god hver gang.. Stemmer dette i det hele tatt? Husker bare at han kom inn i 2. omgang på nadderud, men han imponerte meg ikke noe særlig hvis jeg husker riktig..

*(på fm05 kjøpte jeg han for 70.000kr, hadde han i 2 og et halvt år og solgte han så for 27 mill til en eller annen engelsk klubb! Det hadde vært no på ordentlig det!)

forøvrig kan jeg melde, for de som ikke har kjøpt 06 enda (vi spiller vel alle fm?), at jokke og bjørnar er jævlig gode, mens daniel er dårlig og mike er en illojal faen..(helt urealistisk!) Og Alan, han suger noe så inn i helvete..! dette er litt på trynet, men alt i alt et knall spill!

hørt om editor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke Daniel som er sårlig, men Veigar som er villt god. Dessuten er jo Alan også god.. Nå er han servitør for Torres..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne Rushfeldt..

Hepp,

Det er flere angripere jeg kunne tenkt meg før Rush...

@ringo

Hvem?

Du tenker da selvsagt i forholdet pris/kvalitet?

Hepp,

Både og….

Jeg synes kanskje ikke Rush har sett skikkelig pigg ut de siste gangene han har sluppet til på landslaget. Dessuten har han en status på nivå med Ivers og ditto tilhørende prislapp. Jeg er redd for å gå på en Flo her. Klart media oppmerksomheten ville blitt enorm, og hvis han fremdeles har det inne så hadde vi fått Norges suverent beste spisspar. Misforstå meg rett, jeg hadde ikke lagt meg ned for å gråte om Rush hadde trukket i den Blaa drakta.

Andre alternativer…

Tja, vi har et par andre utenlandsproffer som jeg er litt nysgjerrig på. Synes Erik Nevland har imponert stort i Nederland. Skal vi bruke mye penger på en Norsk spiss, ville jeg foretrukket Nevland fremfor Rush.

Når Landskrona BOIS nå rykket ned er det et par alternativer der jeg gjerne skulle likt å utforske. Andre Schei Lindbæk for eksempel og før hylekoret starter. Ja han har gjort noen klønete valg og oppført seg merkelig bl.a. i Viking. Men som spillertype er han det vi mangler, og ikke minst Molde mistet evnen til å avgjøre jevne kamper når Schei Lindbæk forlot klubben. Det sier faktisk en hel del!

Ellers så kommer Jörgen Pettersson til å bli brennhet på markedet nå når BOIS har rykket ned. Han ble hentet hjem til Sverige av JJ. Han har stor rutine fra Bundesliga og det Svenske landslaget og ville vært en tilvekst.

Når vi er inne på Svensker, på Lillestrøm har de en veldig interessant svenske på lån. Hvis de ikke velger å gjøre oppholdet permanent så skulle jeg gjerne sett at vi hentet Andreas Haddad. Han har et stort potensial, men en Zlatan gemytt.

Går Molde ned så bør man kanskje vurdere Rob Friend. Han er kanskje eliteseriens beste hodespiller offensivt. Markus Ringberg i Ham-Kam er en spiller jeg har sansen for. Må kjøpes fri, men jeg tror det fremdeles vil være billiger enn å hente hjem Rush. Også er jeg litt fysen på å få testet ut Dylan MacAllister fra Brann. Her værer jeg en ny Clayton Zane historie. Han får utrolig mye pepper i Bergen, men de gangene jeg har sett ham synes jeg at han har vært veldig god. Han kan vi antagelig hente billig og selge videre for en god slump penger. Tror ikke han får løst ut sitt fulle potensial i Brann.

Det var i hvert fall noen navn from the top of my head!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil utvilsomt være gunstig om Norge slår Tsjekkia i VM-kvalik. Da vil det være svært aktuelt for "mislykkede" utenlandsproffer å komme hjem for å spille seg inn i VM-troppen. Hareide har vist før at formspillere i TL kommer med på landslaget. Jeg er av den oppfatning at vi må ha en ny spiss med ekstreme egenskaper i luften offensivt. Jeg synes at vi mangler det på dagens Stabækmannskap, og det er vel ingen hemmelighet at dødballer er og blir viktig, spesielt i øverste divisjon med mange jevne kamper. Av utenlandsproffer som tidligere har vist nivå på hjemmebane har vi jo selvfølgelig Rush, vi har også Rune Lange (usikker på hvor han befinner seg), men kanskje mest spennende synes jeg Azar Karadaz er. Han har stor arbeidskapasitet, sterk og god i luften. Han burde også være interessert i å spille i TL for evt å komme med på VM-laget. Ellers er jeg enig i at Molde har flere spennende spillere om de skulle rykke ned, så da er det vel bare å heie på Moss? (Eller er vi redd for at de beste spillerne i Molde havner i VIF om de rykker ned?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello..!!

Synes det en del fiiiine forslag på ringo sitt innlegg:

- Andre s. lindbæk, definitivt ja. tror han passer bra i stabæk

- Dylan MacAllister, høres unektelig spennende ut. tror det finnes potensiale der som holder på å bli ødelagt av ekle bergensere

Mitt tips:

- Fredrik Winsnes, han må vel ha tenkt tanken om klubb-bytte etter å ha blitt benka til fordel for solli, som etter min mening er helt tragisk dårlig

- D. Hanssen, signerte jo for start, men tror hans muligheter der er begrensede. Han vil jeg ha tilbake!

- M.Baldvinsson.... eller P. Marteinsson

- Iain Dowie, må vel være tidenes mest undervurderte angriper, tekniker av rang

bye.............

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes fortsatt Thomas Øverby fra Hønefoss ville vært en god forsterkning. Han scorer alltid avgjørende mål, kan spille de fleste plasser unntatt keeper, gir alt i alle kamper, er en publikumsyndling og som en TV kommentator sa "...den mannen er jo overalt..."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørt om editor?

ja, men det mister litt av sjarmen føler jeg hvis man går inn og tukler..

alan ER forøvrig dårlig(!) på mitt spill, men nå skal det sies at tallene på f.eks spillere i norge kan være varierende fra spill til spill..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørt om editor?

ja, men det mister litt av sjarmen føler jeg hvis man går inn og tukler..

alan ER forøvrig dårlig(!) på mitt spill, men nå skal det sies at tallene på f.eks spillere i norge kan være varierende fra spill til spill..

det går vel ann å bruke editor med en viss forsiktighet??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...