ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Tror ikke RBK slipper han billig.. Gav 12-15 mill for han for et år siden.. vil nok ha igjen endel av det skulle jeg tro.... Men bevares, jeg er überkeen på å få han til stabæk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Hva med ødegård ødegård ønsker mer spille tid han kan jo være noe Ødegård burde, ved rett pris, kunne blomstre opp her... men vi må nok ut med 1,5 mill eller noe marel kan jo bli en bauta ved siden av Målskog. (fra 1-5 etter hvor mye jeg ønsker dem.) Min liste: 1.Marel 2.Ødegård 3.Karl Oskar Fjørtoft 4.Rudi 5.eguren ( han sliter jo bare benken) Tror ikke RBK slipper han billig..Gav 12-15 mill for han for et år siden.. vil nok ha igjen endel av det skulle jeg tro.... Men bevares, jeg er überkeen på å få han til stabæk... trokke det ass han har så vidt begynt 7 kamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Hva med ødegård ødegård ønsker mer spille tid han kan jo være noe Ødegård burde, ved rett pris, kunne blomstre opp her... men vi må nok ut med 1,5 mill eller noe marel kan jo bli en bauta ved siden av Målskog. (fra 1-5 etter hvor mye jeg ønsker dem.) Min liste: 1.Marel 2.Ødegård 3.Karl Oskar Fjørtoft 4.Rudi 5.eguren ( han sliter jo bare benken) Tror ikke RBK slipper han billig..Gav 12-15 mill for han for et år siden.. vil nok ha igjen endel av det skulle jeg tro.... Men bevares, jeg er überkeen på å få han til stabæk... trokke det ass han har så vidt begynt 7 kamper -P. Rudi?? Nei huff og huff. - Baldvin, ja bevares. - K. A. Fjørtoft har vel vært syk med no mystsike greier... kanskje det er smittsomt.. best å holde han unna nadderud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Henning (jeg synes han bør rendyrkes som venstreving). Mener du som en klassisk venstreving eller mer av typen Seedorf i Milan? Sistnevnte er vel det som passer best ut i fra både Hennings egenskaper og resten av midtbanen vår. Min mening er uansett at Henning absolutt bør rendyrkes sentralt - synes det blir litt bakvendt å bruke en sånn spiller på venstrekanten, tror det er best både for Henning og laget at han er sentralt - og at han da bør være et førstevalg på bekostning av enten Jeppe eller Jocke. Han har så absolutt vist at han duger også på kanten, og det er i og for seg ingen skandale om han blir satt til å satse på den posisjonen. Bedre det enn at han flyttes rundtomkring etter behov. Bare å se på formsvikten til en såpass god spiller som Solli, så ser man hva usikkerhet rundt posisjon og rolle kan medføre. Vi har jo også eksempler på "poteter" i eget lag som liksom aldri klarer å slå helt gjennom noe sted. Synes forresten ikke vi trenger forsterkninger på sentral midtbane. Selvsagt alltid ønskelig å forsterke mest mulig, men sentral midtbane er sannsynligvis der det trengs minst. Der er det dobbel dekning og vel så det. Skal det nye inn der, må det være noen som er klart bedre enn dem vi har, ikke bare enda en konkurrent som kanskje er god nok eller kanskje ikke. Er nesten like spent på hvem som forsvinner som hvem som kommer. Er f.eks. Mads Clausen helt ute av bildet, eller ikke mer enn Branimir var det på tilsvarende tid i fjor? Clausen viste jo veldig bra potensiale året før militæret. Hepp, Jeg var tidligere av den oppfatningen at Henning burde brukes sentralt. Dels fordi han var det beste alternativet sentralt før Jocke kom til klubben, dels fordi han ikke fungerte særlig godt på kanten (høyre). Med Jockes inntreden i klubben ble Henning fort tredjevalg til en av de to plassene på sentral midtbane. For en spiller på Hennings alder er det best for utviklingen at han spiller mest mulig. Når han da viser at han har et talent for å spille på venstre kant så synes jeg det er riktig å rendyrke ham der av flere årsaker. Først og fremst fordi det fungerer godt og at vi derfor kan bruke våre tre beste midtbanespillere samtidig. For det andre så vokser gode venstreflanker ikke på trær. Stabæk har i alle år slitt med å finne et godt alternativ på venstre kant. Når vi nå har en spiller som er ung, talentfull og fungerer godt i denne posisjonen bør vi vite å utnytte oss av det. Dessuten er det ikke bare i Norge det er manko på venstreflanker. Derfor vil antagelig salgsverdien av Henning være større hvis han blir en god venstrekant. Cluasen har stoppet litt opp i utviklingen. Det spørs vel om han har tatt fotballen seriøst nok. DEt står vel ved et veiskille. Enten skjerper han og spiller seg opp til det potensialet vi vet han har. Eller så blir det ikke bedre enn det er nå. Det er i grunn opp til Mads selv. @ringo Det jeg ikke er helt med på er kunstgresset. Hvis du spør meg(noe du ikke gjør, men du skal få vite hva jeg synes for det) så skal fotball spilles på naturgress. På Nadderud har vi hatt en av Norges fineste gressmatter i flere år nå, og nå som vi skal bygge opp fra grunnen av kan det ikke være så vanskelig å legge forholdene til rette for en matte som tåler litt kulde og norsk høstvær. Det er vel ikke sikkert det blir så veldig stort problem heller, i og med at det er innendørs, eller hur? Hva med at stabæk spiller en slags 433 med jokke, jeppe og henning på midten. så kan du ha målskog på topp sammen med poljac og alan på flankene. finnes mange muligheter her og da vil ikke alan få så stort defensivt ansvar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. November 2005 (endret) Del Skrevet 2. November 2005 (endret) Høres ikke så dumt ut... Endret 2. November 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 (...)marel kan jo bli en bauta ved siden av Målskog. kanskje...hvis han får selvtilliten tilbake, kunne han bli en bra spiller, har lært mye i belgia og er blitt 3 år eldre :-) (fra 1-5 etter hvor mye jeg ønsker dem.) Min liste: 1.Marel 2.Ødegård 3.Karl Oskar Fjørtoft 4.Rudi 5.eguren ( han sliter jo bare benken) marel på toppen av din ønskeliste??? hui!hm..hmmm...så vidt jeg vet er han redd for å bli skadet igjen, og har derfor valgt å slutte med proff fotball. ok, en annen ting var at han ikke tålte pressen som han fikk under oppholdet i belgia. stadig nye trenere, stadig nye spillere, en forman som ville for mye, et språk han aldri lærte osv. heller ikke var det sosiale og sportslige området i belgia bra, det var egentlig så dårlig at ingen klarer å bli heldig der. - Baldvin, ja bevares. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 TV2-sporten melder at RævBK vurderer å fristille Eguren. Skal man tro talentspeideren i rosa dress (hvor tar de det fra???) er han et scoop. Noe han strengt tatt har til gode å bevise, men man vet aldri hva litt miljøskifte kan gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Hva med å signe en av Tufte-gutta? Ser at Tufte selger ut både Valhall og Viking Station i løpet av kort tid. Publikumsinteressen har vel aldri vært helt på topp på Nadderud, men med en av Tufte-gutta på laget øyner jeg håp. Ser for meg han lange på 203, han kan bli en farlig mann på dødball! :-) Ellers ser jeg at Kopteff er bosmannspiller. Om han ikke går til Chievo kan han kanskje være en spennende mann på vingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 TV2-sporten melder at RævBK vurderer å fristille Eguren. Skal man tro talentspeideren i rosa dress (hvor tar de det fra???) er han et scoop. Noe han strengt tatt har til gode å bevise, men man vet aldri hva litt miljøskifte kan gjøre. Var det han som hadde litt mye pudder i nesa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 2. November 2005 (endret) Del Skrevet 2. November 2005 (endret) bare si spillere dere ønsker så lager vi en liste. vi begynner nå . jeg kan lege listen jeg. Endret 2. November 2005 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Hva med å signe en av Tufte-gutta? Ser at Tufte selger ut både Valhall og Viking Station i løpet av kort tid. Publikumsinteressen har vel aldri vært helt på topp på Nadderud, men med en av Tufte-gutta på laget øyner jeg håp. Ser for meg han lange på 203, han kan bli en farlig mann på dødball! :-) Når Tufte fyller Valhall mot viff skjønner jeg plutselig hvorfor klanen har over 10000 medlemmer..... Vil vi ha slike medlemmer? Nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Hva med å signe en av Tufte-gutta? Ser at Tufte selger ut både Valhall og Viking Station i løpet av kort tid. Publikumsinteressen har vel aldri vært helt på topp på Nadderud, men med en av Tufte-gutta på laget øyner jeg håp. Ser for meg han lange på 203, han kan bli en farlig mann på dødball! :-) Når Tufte fyller Valhall mot viff skjønner jeg plutselig hvorfor klanen har over 10000 medlemmer..... Vil vi ha slike medlemmer? Nei. men morsom tanke var det lell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 TV2-sporten melder at RævBK vurderer å fristille Eguren. Skal man tro talentspeideren i rosa dress (hvor tar de det fra???) er han et scoop. Noe han strengt tatt har til gode å bevise, men man vet aldri hva litt miljøskifte kan gjøre. Var det han som hadde litt mye pudder i nesa? Tror kanskje det. Hvis vi signerer ham og Andreas Strand kan de feire bursdag sammen. Andreas baker kake og Sebastian lager glasur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 TV2-sporten melder at RævBK vurderer å fristille Eguren. Skal man tro talentspeideren i rosa dress (hvor tar de det fra???) er han et scoop. Noe han strengt tatt har til gode å bevise, men man vet aldri hva litt miljøskifte kan gjøre. Var det han som hadde litt mye pudder i nesa? Tror kanskje det. Hvis vi signerer ham og Andreas Strand kan de feire bursdag sammen. Andreas baker kake og Sebastian lager glasur. hahaha.. G.best kjøper inn brus han da....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 TV2-sporten melder at RævBK vurderer å fristille Eguren. Skal man tro talentspeideren i rosa dress (hvor tar de det fra???) er han et scoop. Noe han strengt tatt har til gode å bevise, men man vet aldri hva litt miljøskifte kan gjøre. Var det han som hadde litt mye pudder i nesa? Tror kanskje det. Hvis vi signerer ham og Andreas Strand kan de feire bursdag sammen. Andreas baker kake og Sebastian lager glasur. hahaha.. G.best kjøper inn brus han da....... Og Daniel Berg Hestad kjører alle hjem fra festen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Graham Poll tar med sprudlebrus http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=88770 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 ok, kan ta det først som sist: når og hvor kommer B. Riise inn i bildet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Hmm... Kanskje vi kan skaffe noen spillere herifra hvis "lykken" er med oss... http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=88767 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Hmm... Kanskje vi kan skaffe noen spillere herifra hvis "lykken" er med oss... http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=88767 Kanskkje vi kan ansette Mats Persson til jobben som økonomisk ansvarlig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 Hmm... Kanskje vi kan skaffe noen spillere herifra hvis "lykken" er med oss... http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=88767 Kanskkje vi kan ansette Mats Persson til jobben som økonomisk ansvarlig.. ....og Finance credit til å ta vare på sponsorpengene, samt utfakturering..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. November 2005 (endret) Del Skrevet 2. November 2005 (endret) For de av oss som ikke er så veldig gode i islandsk, Albert eller pauligirl, kan en av dere oversette??? det var bare en artikkel om islandske spillere som allerede er i sverige, eller som skal til sverige for å prøvespille. og så ga den svenske rådgiveren patrick mörk en liten forklaring om hva guttene er god for, om styrkene og talentene deres osv. "island slo sverige, da u21 lagene traffes i vm kvalikkampen. når er nesten hele islandske laget på vei til sverige" (aftonbladet) "det l ønner seg å hente unge islendinger, ikke bare fordi de er mye billigere enn andre spillere, men også fordi de er mye bedre enn jevnaldrende svenske spillere." (aftonbladet) til spillerene skreves: - gunnar heidar thorvaldsson : spiller med halmstad, en bra forsterkning (kamper spilt for hbk: 46, mål 26) - sigmundur kristjansson, prøvespiller i häcken: fantastisk venstrefot, kantspiller - gardar gunnlaugsson, prøvespiller i kalmar: målmaskin, scorte 16 mål denne sesongen - andri olafsson, prøvespiller i öster:stor og fysisk sterk midtbane spiller - hördur sveinsson, prøvespiller i aik: rask og farlig spiss - david thor vidarsson, fh (island): var på prøvespill i halmstad, kaptein av det islandske u21 landslaget, veldig kamp bestemmende/gjør mye på banen, skal også prøvespille i moeskroen (belgia) og lokeren (belgia, broren hans arnar vidarsson spiller der...) - helgi valur danielsson: skrev under for svenske öster så er kanskje allan borgvardt (eks-fh/island, årets spiller i island, gikk til viking stavanger) uten kontrakt etter sesongen. og så finnes det mange islendinger som står uten kontrakt nå: komnir, farnir og samningslausir i landsbankadeild Godt oversatt Pauligirl - må bare understreke at "burstadi" betyr mer enn "å slå" - vi kan oversette det direkte med "børstet" eller "feide" - betydning er "å feie noen av banen", brukes når et lag er totalt overlegne. Stabæk "burstadi" Pors sist søndag. Endret 2. November 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 2. November 2005 Del Skrevet 2. November 2005 måtte moss burstadi molde ned i første divisjon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Budstikka meldte for noen dager tilbake at Karim Aoudia fra Oslo Øst skulle trene med oss. Noen som vet om han har imponert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 måtte moss burstadi molde ned i første divisjon! Vonar Moss burstar Molde niður í fyrsta deilðinni. (Omtrentlig...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Hører rykter om at hulsker er klar for Sandefjord.. Ringo ville ikke du ha han hit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 976 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Hører rykter om at hulsker er klar for Sandefjord.. Ringo ville ikke du ha han hit? Hepp, En midlertidig lapsus! De kan få kose seg med Hulsker i Hvalfangerbyen... Han og Thorsen kan få lage den mest sympatiske angrepsduoen i manns minne! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Hører rykter om at hulsker er klar for Sandefjord.. Ringo ville ikke du ha han hit? Hepp, En midlertidig lapsus! De kan få kose seg med Hulsker i Hvalfangerbyen... Han og Thorsen kan få lage den mest sympatiske angrepsduoen i manns minne! @ringo Hulskler skulle vært slakta, eller flådd! den dri... kan jo ikke spille fotball. hva med wrestling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Men over til mere realistiske faktabetonte ting... Åssen har det gått med Rikardsson og Rnkovic...? Noen som vet?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Har ikke Rnkovic gått til Sandefjord? Leste noe om det på forumet til Blåhvalene, men der sto det så mye rart, så ikke godt å vite. Men i så fall betyr vel det at han ikke var god nok for oss. Noe annet ville vel egentlig også være en smule pussig. Richardsson uttaler mest interesse for å bli i Sverige. Virker som han faktisk er mer interessert i å bli i Trelleborg til og med enn å komme hit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Hulsker kan holde seg langt faen unna Nadderud hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå