Albert 921 Del Skrevet 3. November 2005 (endret) Del Skrevet 3. November 2005 (endret) Hulsker kan holde seg langt faen unna Nadderud hvertfall. Jeg hørte Hulsker intervjuet i kampens hete, det var sikkert siste serierunde. Han var tatt av, og det eneste han var opptatt av var sin egen innsats. Han hadde gitt to innlegg som det ble mål på, to gjennomspill som de andre burde ha tatt bedre vare på, Holdningen var svært tydelig, alt dreide seg om ham - ikke laget. Vanligvis snakker jo spillerne om laget i slike intervju, kanskje litt om egen innsats, men dette var bare usympatisk. Hørte på TV3 i går at Slatan er beskyldt for å være samme type. Og HAN er det jo mange som vil ha til Nadderud... (Han er jo litt bedre, da). Endret 3. November 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. November 2005 (endret) Del Skrevet 3. November 2005 (endret) Jeg vil hvertfall mye heller se Veigar sammen med Målskog enn Hulsker. Og når du er så god som Zlatan har du lov til å være ego. Endret 3. November 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Jeg vil hvertfall mye heller se Veigar sammen med Målskog enn Hulsker. Og når du er så god som Zlatan har du lov til å være ego. Og dum. Han fikk rødt kort i går, selvfølgelig helt unødvendig. De diskuterte om det var direkte rødt, selv om han hadde gult fra første omgang (er det det som vi kan kalle en "Markus"). Han er såpass brukbar at det ville vært svært kritisk for Juventeus å spille uten ham i neste kamp, dersom de ikke hadde vunnet mot Bayern i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 stemmer albert, burstadi betyr mer enn å slå. tenkte på "å knuse" også, men "å feie av banen" er vel best oversatt. håper ihvertfall at noen i norge/stabækledelsen våkner og kjøper islendinger. når selv svensker sier at de er bedre enn svenske spillere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 stemmer albert, burstadi betyr mer enn å slå. tenkte på "å knuse" også, men "å feie av banen" er vel best oversatt. håper ihvertfall at noen i norge/stabækledelsen våkner og kjøper islendinger. når selv svensker sier at de er bedre enn svenske spillere... Den dagen vi (igjen) spiller med to islendinger på banen samtidig lover jeg å vifte med islandsk flagg størrelse verranda. (Og ikke som jeg nå gjør - islnadsk flagg størrelse 17. mai - eller 17.juni som er islendingenes nasjonaldag). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Kan Helstad være noe? http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle485681.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 977 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 AAARGH! Jeg vil ha konkrete rykter å forholde meg til! @ringo PS: Både Helstad og Ødegård hadde vært kjempespennende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Helstad er jo veldig god han burde det prøves på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 AAARGH! Jeg vil ha konkrete rykter å forholde meg til! @ringo PS: Både Helstad og Ødegård hadde vært kjempespennende! Helstad er jo dritbra på hodet, så sammen med Nanne på topp hadde det vært VELDIG spennende! ...og jeg ønsker også konkrete Stabæk-rykter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Stabæk har jo ikke sagt fler en 2-3 spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 AAARGH! Jeg vil ha konkrete rykter å forholde meg til! @ringo PS: Både Helstad og Ødegård hadde vært kjempespennende! Helstad er jo dritbra på hodet, så sammen med Nanne på topp hadde det vært VELDIG spennende! ...og jeg ønsker også konkrete Stabæk-rykter! Vet ikke helt om det er rykter jeg venter på akkurat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 3. November 2005 (endret) Del Skrevet 3. November 2005 (endret) det blir jo bra med helstad nanne og ødegård på topp da. med denne oppstilingen: JK MMS MK IAO BH JP JJ HH TH DN AØ/AC Endret 3. November 2005 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Hørte rykter om at den tidligere Arsenal-spilleren Paul Davis skal gjøre comeback, og han ønsket seg svært gjerne til nadderud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Hørte rykter om at den tidligere Arsenal-spilleren Paul Davis skal gjøre comeback, og han ønsket seg svært gjerne til nadderud! kødder du?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 HVA MED ADIN BROWN? TIPPELIGAENS DESIDERT BESTE KEEPR I FJOR. UTEN HAN HADDE AAFK RYKKET NED ETTER SOMMER!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Tror de muligens rykket ned med han også... Jon Knudsen er vel bra nok han, er han ikke? Aalesund har dessuten rimelig bra økonomi og vil neppe selge mange spillere. Brown har vel et par år igjen av kontrakten..? God målvakt, men sikker vanskelig å få. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 HVA MED ADIN BROWN? TIPPELIGAENS DESIDERT BESTE KEEPR I FJOR. UTEN HAN HADDE AAFK RYKKET NED ETTER SOMMER!!! Desidert beste? Vil si at både Reitmaier og Al-Habsi er bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Står å lese på Mosebergets (Oslo Øst) forum at Karim Aoudia har skrevet kontrakt med Stabæk. Rent oppspinn eller.. Anyone? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. November 2005 (endret) Del Skrevet 3. November 2005 (endret) Står å lese på Mosebergets (Oslo Øst) forum at Karim Aoudia har skrevet kontrakt med Stabæk.Rent oppspinn eller.. Anyone? 5 års kontrakt - jøss - alan fikk bare 3 - han må være god! tror det ikke før jeg får se det... Vi brukte lang tid på å signere Alan, tviler på at Karim som vel var på første trening på mandag har overbevist såpass kraftig! Endret 3. November 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Jeg kjører alltid samme taktikk når jeg leder Stabæk til toppen i FM: Tilby kontrakt til bøttevis med skikkelig gode spillere, og en eller to sier som regel ja. Så kjør på, kontakt både Helstad og Ødegaard! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Står å lese på Mosebergets (Oslo Øst) forum at Karim Aoudia har skrevet kontrakt med Stabæk. Rent oppspinn eller.. Anyone? 5 års kontrakt - jøss - alan fikk bare 3 - han må være god! tror det ikke før jeg får se det... Vi brukte lang tid på å signere Alan, tviler på at Karim som vel var på første trening på mandag har overbevist såpass kraftig! Det viser seg at Karims bror jobber hos oss. Fikk en mail tidligere i dag der han sier at Karim har fått et meget godt inntrykk av Stabæk. Hvorvidt Stabæk har et tilsvarende godt inntrykk vet jeg ikke. Hans bror kjenner ikke til hvorvidt en avtale er undertegnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Karim er vel på prøvespill i Blackburn nå, så noe må han jo besitte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Karim er vel på prøvespill i Blackburn nå, så noe må han jo besitte. Utaktisk av ham å evt. underskrive med oss før prøvespill i Blackburn (24. november?), men det viser vel hvilket inntrykk han har av Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. November 2005 (endret) Del Skrevet 3. November 2005 (endret) Han har IKKE signert - garrantert! Har IKKE kilde på dette! Endret 3. November 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Hvor gammel er han karim? er han spiss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 http://www.osloeast.no/spiller.asp?spillerID=76 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 OFF TOPIC: Bare måtte kommentere at gamle KAASA er i troppen til Oslo Øst.. "...Egentlig hadde han lagt opp i fjor vår, etter å ha trappet ned i 2 sesonger med Follo i 2. divisjon, men lot seg heldigvis overtale til å hjelpe Oslo Øst med å overleve i 2. divisjon..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 3. November 2005 Del Skrevet 3. November 2005 Står å lese på Mosebergets (Oslo Øst) forum at Karim Aoudia har skrevet kontrakt med Stabæk.Rent oppspinn eller.. Anyone? Så vidt jeg husker sa Maestro på Budstikka TV at han ønsket seg 2 klassespillere fremfor 4-5 "halvgode". Dette ryktet må derfor være oppspinn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 Er Mads tilbake? Spilte iallefall toppkampen i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 Mads styrte midtbanen i går ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå