Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rnkovic er en slik sterk spiss med hodestyrke, han er dessuten en trivelig kar etter hva jeg forstår. Men spørsmålet Stabæk må stille seg er om han har Eliteserienivået inne... Hvis den sportslige ledelsen finner ut at de synes han holder nivået så trenger vi ham....

Ifølge denne Godset-duden har Petar fått tilbud både fra oss og Godset.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rnkovic er en slik sterk spiss med hodestyrke, han er dessuten en trivelig kar etter hva jeg forstår. Men spørsmålet Stabæk må stille seg er om han har Eliteserienivået inne... Hvis den sportslige ledelsen finner ut at de synes han holder nivået så trenger vi ham....

Hepp,

Det er i såfall i strid med den informasjonen klubben har gitt tidligere...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan virke som om klubben har endret litt på tankene vedrørende forsterkninger. Tidligere var det kun klassespillere, det er vel ikke akkuratt det som har frekventert på treingene i det siste!

Nope,

Det kan være at de har endret litt filosofi... Denne Idris og Aouida er forsterkninger til Stabæk2 slik jeg ser det.... Det er vel strengt tatt Rnkovic også...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan virke som om klubben har endret litt på tankene vedrørende forsterkninger. Tidligere var det kun klassespillere, det er vel ikke akkuratt det som har frekventert på treingene i det siste!

Nope,

Det kan være at de har endret litt filosofi... Denne Idris og Aouida er forsterkninger til Stabæk2 slik jeg ser det.... Det er vel strengt tatt Rnkovic også...

@ringo

Vel, det var vel strengt tatt Chippen også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope,

@ringo

Hepp,

Sant, sant og Aouida er det jo ganske mye interesse runt! Det var vel han Ipswich skulle avgårde å se på når de fant han Brummundalspilleren også...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope,

@ringo

Hepp,

Sant, sant og Aouida er det jo ganske mye interesse runt! Det var vel han Ipswich skulle avgårde å se på når de fant han Brummundalspilleren også...

@ringo

en eller annen hadde sett en oppsummering fra årets g19 mesterkskap i england hvor Aouida hadde scoret både 1 og 2 pene mål...

Karim Aoudia utlignet til 1-1 etter 23. minutter. En flott scoring med venstrefoten helt oppe i vinkelen.

Og gutta skuffet ikke. Etter 21. minutter leverte Per Ciljan Skjelbred fra seg ballen til Aoudia ute på kanten. Spissen så at keeper sto langt ute, og lobbet like godt Norge i ledelsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha HENKE LARSSON!

Den er jeg derimot med på! Og han er tross alt svensk. (Budstikka har jo lagt ut i det vide og det brede hvor fint det er....)

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Hva med Stefan Ishizaki?

En god spiller som kom til Enga fra Stjernestatus i AIK, men ikke helt fått ting til å stemme hos oslos selvutnevnte stolthet... (Som om det er nytt når det er snakk om Enga). En god høyrekant som sikkert er interessert i å prøve å komme seg med i Sveriges VM tropp og derfor trenger mer spilletid. Det får han ikke i den primitive spillestilen til Enga. Han har meget god teknikk og er en eminent frisparksytter. Han mangler kanskje litt tempo, men jeg mener han har kvalitet nok til å gå rett inn i vår startelver.

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kilden hans!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Vi er fortsatt interesserte, men skal vi ha noen inn i troppen så må noen også ut. Det har ikke skjedd ennå. Vi holder kontakten, sier Schelvan."

Holder vi fortsatt på dette, selv når vi har gått klart ut og sagt at vi skal forsterke? Kan bli mange utskiftinger i vinter, gitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drømmesigneringer:

Keeper - Myhre

Forsvar - Reginiussen (her er jeg egentlig ganske blank)

Midtbane - Tobbe

Spiss - Friend

signere Myhre??? Jaja, holder han benken varm i tilfelle Jon blir skadet eller fryser og vil bytte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...