joogs 1 717 Del Skrevet 4. November 2005 (endret) Del Skrevet 4. November 2005 (endret) Er Mads tilbake? Spilte iallefall toppkampen i går. det er bra han kan jo være god han Endret 4. November 2005 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Han var i hvert fall billig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Både han Karim Aoudia og en Idris (lillebroren hans tror jeg) var på dagens trening ifølge ryktene rundt kunstgresset. Var ikke der, så jeg har dessverre ikke mer enn disse totalt ubekreftede ryktene å komme med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 sletta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 7. November 2005 Del Skrevet 7. November 2005 Rnkovic er en slik sterk spiss med hodestyrke, han er dessuten en trivelig kar etter hva jeg forstår. Men spørsmålet Stabæk må stille seg er om han har Eliteserienivået inne... Hvis den sportslige ledelsen finner ut at de synes han holder nivået så trenger vi ham.... Ifølge denne Godset-duden har Petar fått tilbud både fra oss og Godset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. November 2005 Del Skrevet 7. November 2005 Rnkovic er en slik sterk spiss med hodestyrke, han er dessuten en trivelig kar etter hva jeg forstår. Men spørsmålet Stabæk må stille seg er om han har Eliteserienivået inne... Hvis den sportslige ledelsen finner ut at de synes han holder nivået så trenger vi ham.... Ifølge denne Godset-duden har Petar fått tilbud både fra oss og Godset. Hepp, Det er i såfall i strid med den informasjonen klubben har gitt tidligere... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. November 2005 Del Skrevet 7. November 2005 Det kan virke som om klubben har endret litt på tankene vedrørende forsterkninger. Tidligere var det kun klassespillere, det er vel ikke akkuratt det som har frekventert på treingene i det siste! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. November 2005 Del Skrevet 7. November 2005 Det kan virke som om klubben har endret litt på tankene vedrørende forsterkninger. Tidligere var det kun klassespillere, det er vel ikke akkuratt det som har frekventert på treingene i det siste! Nope, Det kan være at de har endret litt filosofi... Denne Idris og Aouida er forsterkninger til Stabæk2 slik jeg ser det.... Det er vel strengt tatt Rnkovic også... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. November 2005 Del Skrevet 7. November 2005 Det kan virke som om klubben har endret litt på tankene vedrørende forsterkninger. Tidligere var det kun klassespillere, det er vel ikke akkuratt det som har frekventert på treingene i det siste! Nope, Det kan være at de har endret litt filosofi... Denne Idris og Aouida er forsterkninger til Stabæk2 slik jeg ser det.... Det er vel strengt tatt Rnkovic også... @ringo Vel, det var vel strengt tatt Chippen også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 7. November 2005 Del Skrevet 7. November 2005 Pessimister blir aldri skuffa Off Topic: Pessimister må da i det minste skuffe seg selv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. November 2005 Del Skrevet 7. November 2005 Det kan virke som om klubben har endret litt på tankene vedrørende forsterkninger. Tidligere var det kun klassespillere, det er vel ikke akkuratt det som har frekventert på treingene i det siste! Nope, Det kan være at de har endret litt filosofi... Denne Idris og Aouida er forsterkninger til Stabæk2 slik jeg ser det.... Det er vel strengt tatt Rnkovic også... @ringo Vel, det var vel strengt tatt Chippen også! Hepp, Sant, sant og Aouida er det jo ganske mye interesse runt! Det var vel han Ipswich skulle avgårde å se på når de fant han Brummundalspilleren også... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. November 2005 Del Skrevet 7. November 2005 Det kan virke som om klubben har endret litt på tankene vedrørende forsterkninger. Tidligere var det kun klassespillere, det er vel ikke akkuratt det som har frekventert på treingene i det siste! Nope, Det kan være at de har endret litt filosofi... Denne Idris og Aouida er forsterkninger til Stabæk2 slik jeg ser det.... Det er vel strengt tatt Rnkovic også... @ringo Vel, det var vel strengt tatt Chippen også! Hepp, Sant, sant og Aouida er det jo ganske mye interesse runt! Det var vel han Ipswich skulle avgårde å se på når de fant han Brummundalspilleren også... @ringo en eller annen hadde sett en oppsummering fra årets g19 mesterkskap i england hvor Aouida hadde scoret både 1 og 2 pene mål... Karim Aoudia utlignet til 1-1 etter 23. minutter. En flott scoring med venstrefoten helt oppe i vinkelen. Og gutta skuffet ikke. Etter 21. minutter leverte Per Ciljan Skjelbred fra seg ballen til Aoudia ute på kanten. Spissen så at keeper sto langt ute, og lobbet like godt Norge i ledelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Skuffende at ikke Stabæk står på lista over interesserte... Rush med mange tilbud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 --> QUOTE(d*u*b @ 8. Nov 2005, 09:16) 54259[/snapback] Skuffende at ikke Stabæk står på lista over interesserte... Rush med mange tilbud Synes du egentlig det? Er det fotballpensjonister og falmende stjerner vi skal bygge vår fremtid på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Jeg vil ha HENKE LARSSON! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Jeg vil ha HENKE LARSSON! Støtter den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. November 2005 (endret) Del Skrevet 8. November 2005 (endret) Jeg vil ha HENKE LARSSON! Den er jeg derimot med på! Og han er tross alt svensk. (Budstikka har jo lagt ut i det vide og det brede hvor fint det er....) Endret 8. November 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Henke hadde ikke vært noe annet enn en drøm, men det blir vel med drømmen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 8. November 2005 (endret) Del Skrevet 8. November 2005 (endret) Hepp, Hva med Stefan Ishizaki? En god spiller som kom til Enga fra Stjernestatus i AIK, men ikke helt fått ting til å stemme hos oslos selvutnevnte stolthet... (Som om det er nytt når det er snakk om Enga). En god høyrekant som sikkert er interessert i å prøve å komme seg med i Sveriges VM tropp og derfor trenger mer spilletid. Det får han ikke i den primitive spillestilen til Enga. Han har meget god teknikk og er en eminent frisparksytter. Han mangler kanskje litt tempo, men jeg mener han har kvalitet nok til å gå rett inn i vår startelver. @ringo Endret 8. November 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Hva med Stefan Isizaki? Det kunne vært spennende. Hva ga VIF for han i fjor? Markedsverdien har selvfølgelig gått endel ned siden da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Hepp, 3 mill NOK... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Rnkovic er en slik sterk spiss med hodestyrke, han er dessuten en trivelig kar etter hva jeg forstår. Men spørsmålet Stabæk må stille seg er om han har Eliteserienivået inne... Hvis den sportslige ledelsen finner ut at de synes han holder nivået så trenger vi ham.... Ifølge denne Godset-duden har Petar fått tilbud både fra oss og Godset. Kilden hans! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 "Vi er fortsatt interesserte, men skal vi ha noen inn i troppen så må noen også ut. Det har ikke skjedd ennå. Vi holder kontakten, sier Schelvan." Holder vi fortsatt på dette, selv når vi har gått klart ut og sagt at vi skal forsterke? Kan bli mange utskiftinger i vinter, gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Holter er jo ute... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Holter er jo ute... og Pettersen har vel strengt tatt ikke kontrakt, eller....?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Holter er jo ute... og Pettersen har vel strengt tatt ikke kontrakt, eller....?? Og hva skjer med Mads og Tommy? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Drømmesigneringer: Keeper - Myhre Forsvar - Reginiussen (her er jeg egentlig ganske blank) Midtbane - Tobbe Spiss - Friend Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Drømmesigneringer: Keeper - Myhre Forsvar - Reginiussen (her er jeg egentlig ganske blank) Midtbane - Tobbe Spiss - Friend signere Myhre??? Jaja, holder han benken varm i tilfelle Jon blir skadet eller fryser og vil bytte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 8. November 2005 (endret) Del Skrevet 8. November 2005 (endret) Keeper - MyhreMidtbane - Tobbe Spiss - Friend Får vi inn en av dem skal jeg ta (vel, iallefall prøve) på en Minisalto!! Endret 8. November 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Som sagt, "drømme..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå