Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Drømmesigneringer:

Keeper - Myhre

Forsvar - Reginiussen (her er jeg egentlig ganske blank)

Midtbane - Tobbe

Spiss - Friend

signere Myhre??? Jaja, holder han benken varm i tilfelle Jon blir skadet eller fryser og vil bytte...

Jeg for min del syns vi definitivt trenger en ny keeper.

Om ikke en ny første keeper, så hvertfall en såpass god keeper som gjør at Jon blir tvunget til å alltid være 100% skjerpet for å beholde plassen. Småtabber må lukes ut og utspill MÅ forbredes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Andreas Strand helt ute av bildet? Bra med mål for et bånnlag og en spillertype vi kunne trengt, selv omkakespising og grisetaklinger hører bedre hjemme i Enga eller et annet drittlag.. Ellers er jeg ganske keen på Tommy Øren selv om han ikke har vært i toppslag iår..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å opfylle enkeltes "krav" på alder og posisjon, så må jo Anders Stadheim være en god forsterkning, han kan vel spille både sentralt og ute på venstere vingen(?).

Og mens andre drømmer om Henke drømmer jeg fortsatt om DIOH

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg han derre Kah med de sinnsyke negerleppene jeg... Hvor spiller han nå? nederland? Roda eller noe sånt?

Hvis FM er noe å stole på spiller han i Roda ja.

Hepp,

Det stemmer... Men vi vil vel ikke ha Pah inn på Nadderud...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Hva med Stefan Ishizaki?

En god spiller som kom til Enga fra Stjernestatus i AIK, men ikke helt fått ting til å stemme hos oslos selvutnevnte stolthet... (Som om det er nytt når det er snakk om Enga). En god høyrekant som sikkert er interessert i å prøve å komme seg med i Sveriges VM tropp og derfor trenger mer spilletid. Det får han ikke i den primitive spillestilen til Enga. Han har meget god teknikk og er en eminent frisparksytter. Han mangler kanskje litt tempo, men jeg mener han har kvalitet nok til å gå rett inn i vår startelver.

@ringo

Ishizaki har spilt for Enga. Han er skitten!

Jeg kunne tenkt meg han derre Kah med de sinnsyke negerleppene jeg... Hvor spiller han nå? nederland? Roda eller noe sånt?

Pa Kah har spilt for Enga. Han er skitten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 8. Nov 2005, 17:22) 54347[/snapback]
Hepp,

Hva med Stefan Ishizaki?

En god spiller som kom til Enga fra Stjernestatus i AIK, men ikke helt fått ting til å stemme hos oslos selvutnevnte stolthet... (Som om det er nytt når det er snakk om Enga). En god høyrekant som sikkert er interessert i å prøve å komme seg med i Sveriges VM tropp og derfor trenger mer spilletid. Det får han ikke i den primitive spillestilen til Enga. Han har meget god teknikk og er en eminent frisparksytter. Han mangler kanskje litt tempo, men jeg mener han har kvalitet nok til å gå rett inn i vår startelver.

@ringo

Ishizaki har spilt for Enga. Han er skitten!

Pa Kah har spilt for Enga. Han er skitten!

Jeg vil ha Mabizela om han så er skitten eller ei, det gjelder også Ishizaki

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Hva med Stefan Ishizaki?

@ringo

jeg vil tørre å påstå at branimir er mye bedre og hadde spilt Ishizaki ut av laget på sekundet (!) hvis han kom hit!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke mye bedre så i hvert fall jevngod. Ishizaki har potensiale, men ser mest ut som en humørspiller som kan glimte til med lekre saker med svært ujevne mellomrom. Tror ikke Ishizaki ville forsterket førsteelleveren vår, men det ville så klart gitt større bredde. Har nok en bedre skudd- og innleggsfot enn Branimir, men alt i alt neppe noe særlig bedre.

Mabizela er vel ikke noe mer enn en spiller som tilfeldigvis havnet i en engelsk toppklubb, der han var en gedigen flopp. Ikke alle er gode bare fordi de har hatt et lite opphold i en kjent klubb. Afrikanske land har det med å slippe til en del mindre gode spillere på U-landslagene sine for å tiltrekke interesse fra europeiske klubber og tjene penger. Mye rusk og rask har havnet i Europa nesten utelukkende pga U-landslagsspill. Mye av det er bare taktikkeri/lureri. Mange klubber i Europa kjøper afrikanske U-landslagsspillere usett i håp om å gjøre et stort kupp. Dette vet de å utnytte. At Gashi foretrekkes fremfor Mabizela sier, om ikke veldig mye, så i det minste en del. Han er god teknisk men eier jo ikke spilleforståelse eller taktiske ferdigheter, og har fysikk som Raymond Kvisvik. Mabizela håper jeg havner i Stabæk like mye som jeg ønsker Alexander Tettey hit...

Pa Madou-Kah, derimot, hadde ikke vært så dumt. Tror han spiller fast på Roda. Av det jeg husker av han, så han ut til å kunne bli skikkelig god. Han kan neppe ha stagnert helt når han spiller fast på et lag i øverste divisjon i Nederland. Har han utviklet seg videre, skulle det ikke forundre meg om han er god nok for landslaget, hvis han brukes som høyreback i Roda, vel å merke. Men vi har jo Skjønsberg. Kah er sikkert ikke noe dårligere, men håper jo på at det satses på MMS og at han utvikler seg videre og er fast innslag i mange år fremover. Kah kan forresten spille midtbane óg. Jo, han hadde vært spennende. Men spørs vel om han ikke blir litt vel dyr. Har sikkert et par år igjen av kontrakten, og tjener nok dessuten bedre i Nederland enn han kan gjøre her.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kovac har hvert skadet nesen hele sesomgem og østenstad legger opp så spørs hva som skjer!

Ute hele sesongen med en neseskade?? Jøss, det må være litt av et snyteskaft på han Kovacs... :huh:

han røk korbåndet eller no tidelig i sesongen! det var derfor de var så nøye med å ikke slege hannes sigurdsson med en gang! (ps! info fra viking fyr!) men for all del, gjerne kovac!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

George Weah - årets spiller i verden for ti år siden.

I går stilte han i finaleomgangen i presidentvalget i Liberia, en liten krigsherjet nasjon i det vestlige Afrika. Dersom han taper får Afrika sin første kvinnelige president, vinner han, ja - da får Liberia en fotballhelt med minimalt med skolegang som president.

Om han taper vil han kanskje spille fotball igjen. Shittu er en av hans venner, så vi må nok jobbe hardt med å sikre oss ham i kampen med Lyn. Eller...

Mer her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å titte på det Svenske U21 landslage? Det må da være noen karer der... Lillestrøm og Lyn har klart å få til en del via det norske U21, vi har riktig nok et par der vi og, men det svenske U21 landslaget har mange flinke spillere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å titte på det Svenske U21 landslage? Det må da være noen karer der... Lillestrøm og Lyn har klart å få til en del via det norske U21, vi har riktig nok et par der vi og, men det svenske U21 landslaget har mange flinke spillere...

Benytter da anledningen til å veive litt med det islandske flagget - viser til dette innlegget av Pauligirl.

Teksten forteller i korte trekk at det islandske U21 er overlegent bedre enn det svenske U21, og at interessen for unge islandske spillere er svært stor i Sverige.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden begynner å nærme seg 100 sider. Vi får satse på at vi har en ny spiller i boks til vi når den milpælen!

Ja - la oss håpe at det skjer noe "i bua". (Det er vel ikke i noen bu det skjer, men på ICA?). For alternativet - at AndersBD, Albert og de andre begynner å skrive færre innlegg er ikke noen god ide!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel egentlig ganske klart at hugo må finne seg en annen klubb... tviler på at det er jon som skal ut, tror heller ikke man budsjetterer med 3 keepere...

Heller en langsiktig forsterkning enn en på reitmeiers alder...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...