Mihawk 1 744 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Artig! Kan se ut som vi får et spennende lag i år alikevel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Stusser litt over denne setningen Midtbanespilleren går gratis til Stabæk, men får en solid årslønn. vi gir fra oss spillere med store poser med gull, fordi vi ikke har penger også nå henter vi inn en som får "en solid årslønn"... <br class="Apple-interchange-newline"> Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Stusser litt over denne setningen Midtbanespilleren går gratis til Stabæk, men får en solid årslønn. vi gir fra oss spillere med store poser med gull, fordi vi ikke har penger også nå henter vi inn en som får "en solid årslønn"... <br class="Apple-interchange-newline"> Man skal vel ikke tro på alt avisen skriver heller (uten at jeg vet om det stemmer eller ikke) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Stusser litt over denne setningen Midtbanespilleren går gratis til Stabæk, men får en solid årslønn. vi gir fra oss spillere med store poser med gull, fordi vi ikke har penger også nå henter vi inn en som får "en solid årslønn"... <br class="Apple-interchange-newline"> Betyr vel at han får over 100000 i året! Er vel det som er solid lønn i Stabæk i disse dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ekstra 54 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Med 6-7 mill i lønnsbudsjett blir det forsatt ca 300 000 i snitt i lønn. OK for en ungutt uten hus og familie. Litt værre å leve på for en etablert familiefar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 IAO melder at Kleiven signerer i løpet av dagen - Vi bygger et lag av unge spillere med stort potensiale, og Kleiven kommer til å bli en av nøkkelspillerne. Han blir en utrolig viktig brikke i laget, sier Olsen. Link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Hvordan er Kleiven som spillertype? Han scoret veldig mange år for to år siden. I min hukommelse var den en blanding av langskudd og god plassering i boksen. Som spiller, likner det mest på en Henning, Mix, Leo eller noe helt annet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Skyter mye, løpsterk. Ligner vel ikke ekstremt mye på noen av de du nevner. Kan vel nesten sammenlignes med en norsk Lampard. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Gode nyheter! TL-erfaringen hans er viktig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 2. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 2. Februar 2012 (endret) http://www.stabak.no/menn/article186683.ece Virker som en fin fyr med talent: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2876086.ece Endret 2. Februar 2012 av blaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Den dagen vi signerer Iversen vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør.. For meg nådde vi bunnen med Hulsker. Tror ikke det kan bli særlig mye verre enn det. Fitte Onstad....... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Onstad hadde vært et talent som aldri slo gjennom. Hulsker var en feit gammel gris. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Fint om vi som leser tråden "nye spillere" kan få slippe "bæsj tiss promp"-innlegg som umulig kan ha interesse for den som skriver det engang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Hepp, En midtbane bestående av (fra høyre) Haugsdal, Haidar, balansespiller, Kleiven Kan bli ganske så spennende, men vi mangler halvparten av oppsetninga fremdeles. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Skal Helge Haugen spille for Hønefoss denne sesongen også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 2. Februar 2012 (endret) Hepp, En midtbane bestående av (fra høyre) Haugsdal, Haidar, balansespiller, Kleiven Kan bli ganske så spennende, men vi mangler halvparten av oppsetninga fremdeles. @ringo Tror du Kleiven er hentet inn som kant? Start-folk er ganske klare på at han ikke fungerer over hodet som kantspiller og må spille sentralt, eller aller helst indreløper i 4-3-3. Samtidig tror jeg han blir altfor veik og svak defensivt til å passe spesielt godt i en sentral duo med Haidar. Usikker på hvordan han passer inn, for å være ærlig. Skal Helge Haugen spille for Hønefoss denne sesongen også? Tror det var klart allerede da han ble lånt ut fra Tromsø at han skulle skrive under for Hønefoss i det utlånsperioden utløp. En gammel personlig favoritt, må jeg innrømme. Hadde han ikke bli helt ufortjent satt ut av laget i Brann da Hardball holdt på som verst, ville karrieren fort ha blitt langt bedre. En av de mest undervurderte spillerne i Tippeligaen de siste 10 årene. Endret 2. Februar 2012 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Tror du Kleiven er hentet inn som kant? Start-folk er ganske klare på at han ikke fungerer over hodet som kantspiller og må spille sentralt Dette høres da ut som en kantspiller i beste stabæktradisjon? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 3. Februar 2012 Del Skrevet 3. Februar 2012 Tror du Kleiven er hentet inn som kant? Start-folk er ganske klare på at han ikke fungerer over hodet som kantspiller og må spille sentralt, eller aller helst indreløper i 4-3-3. Samtidig tror jeg han blir altfor veik og svak defensivt til å passe spesielt godt i en sentral duo med Haidar. Usikker på hvordan han passer inn, for å være ærlig. Hepp, Det reflekterte jeg egentlig ikke over - for meg var det helt soleklart at han var tiltenkt en kantrolle nettopp fordi det som du også sier kommer til å bli for offensivt og veikt sentralt med Haidar og Kleiven sammen. Haidar har dog fysikken til å ta for seg duellspillet og kan sikkert dreseres til å bli en mer balanserende spiller, men han er en offensiv spiller av natur så det krever øving over tid. Putter vi på to offensvie kantspillere sammen med disse to, pluss at vi har to backer som liker å flytte seg oppover så blir det fort Bonanza i forsvaret vårt i år også. Konklusjon - Vi trenger en balansespiller på midtbanen. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 3. Februar 2012 Del Skrevet 3. Februar 2012 Førtst og fremst må jeg si at signeringen av Kleiven kom som en enorm overraskelse. Og ikke minst gledelig overraskelse. Posisjon til Kleiven? Jeg ser han som en offensiv midtbanespiller men kan også figurere i en hengende spiss rolle. Kantspiller passer han nok ikke. Han må være borti ballen mest mulig for å blomstre ikke gjemmes bort på en kant. Evt en type Mix-kant (anno2010) som hele tiden trakk inn sentralt. Noe krittspiller må ihvertfall ikke Kleiven brukes som. Men enig at Haidar og Kleiven sentralt høres noe spinkelt ut. Om ikke Belsvik plutselig drar fram en midtbane 3'er? Men det er vel lite sannsynlig. Vi er vel programforpliktet til å spille 4-4-2, selv om vi aldri har vært kjent for å ha bredde i spillet. Spennende å se hvor han blir brukt. Det eneste jeg er ganske sikker på er at han må brukes ett sted han trives ellers vil han neppe bli noen hit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ekstra 54 Del Skrevet 3. Februar 2012 Del Skrevet 3. Februar 2012 Fredrik Stoor fortsatt ledig på markedet. Vi trenger en erfaren back!! Svensker trives da i Stabæk. Bestod ikke medisinsk test "Vil ikke bli klar raskt nok til å møte RBKs behov" Mao, vil bli klar, men trenger litt tid. Etter den medisinske testen er vel er vel markedsverdien fortsatt gratis og lønnsforhåpningene redusert. Kompetansen i Stabæks medisinske apparat er vel nesten i verdenstoppen, kan det være verdt å ta en sjekk? http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10077536 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 3. Februar 2012 Del Skrevet 3. Februar 2012 Fredrik Stoor fortsatt ledig på markedet. Vi trenger en erfaren back!! Svensker trives da i Stabæk. Bestod ikke medisinsk test "Vil ikke bli klar raskt nok til å møte RBKs behov" Mao, vil bli klar, men trenger litt tid. Etter den medisinske testen er vel er vel markedsverdien fortsatt gratis og lønnsforhåpningene redusert. Kompetansen i Stabæks medisinske apparat er vel nesten i verdenstoppen, kan det være verdt å ta en sjekk? http://www.vg.no/spo...?artid=10077536 Ledig og ledig. Han har kontrakt med Enga i to år til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 3. Februar 2012 Del Skrevet 3. Februar 2012 Fredrik Stoor fortsatt ledig på markedet. Vi trenger en erfaren back!! Svensker trives da i Stabæk. Bestod ikke medisinsk test "Vil ikke bli klar raskt nok til å møte RBKs behov" Mao, vil bli klar, men trenger litt tid. Etter den medisinske testen er vel er vel markedsverdien fortsatt gratis og lønnsforhåpningene redusert. Kompetansen i Stabæks medisinske apparat er vel nesten i verdenstoppen, kan det være verdt å ta en sjekk? http://www.vg.no/spo...?artid=10077536 En spiller som er vant med Premier League lønn er neppe interessant for oss. Dessuten har han ikke vist noenting i tiden han har hatt i Enga. Finnes spillere som er billigere og med vesentlig større potensial andre steder i landet. La RBK ta seg av bomkjøpene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 3. Februar 2012 Del Skrevet 3. Februar 2012 En Stoor uten skadeproblemer ville vært en solid forsterkning. Kunne vi akseptert at han ikke blir kampklar før sommern? Ja. Problemet er at han har en lønn i Enga som er hinsides. De ville slippe han gratis til Rosenborg for å bli kvitt det problemet. Sannsynligvis ga Rosenborg han en god pakke nettopp fordi Enga ville slippe han. Jeg tror ikke Stoor er interessert i å kutte lønnen så mye som må til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk!! 0 Del Skrevet 3. Februar 2012 Del Skrevet 3. Februar 2012 Det ville hvert en stoor forsterkning med Stoor, men han skal nok ha veldig mye penger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Februar 2012 Del Skrevet 3. Februar 2012 Jeg kan ikke se at det ville være en stor forsterkning. Forsvarsrekka vår er god, det er backup vi mangler. Der vi trenger forsterkninger er framover på banen. Stoor er overvurdert og alt for dyr i drift. Vi trenger en midtbanegeneral (fortrinnsvis defensiv) og en goalgetter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 3. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2012 (endret) Jeg kan ikke se at det ville være en stor forsterkning. Forsvarsrekka vår er god, det er backup vi mangler. Der vi trenger forsterkninger er framover på banen. Stoor er overvurdert og alt for dyr i drift. Vi trenger en midtbanegeneral (fortrinnsvis defensiv) og en goalgetter. Mener du at vi trenger en spiss nå? Virkelig? KANT og STOPPER, takk! Endret 3. Februar 2012 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 3. Februar 2012 Del Skrevet 3. Februar 2012 Jeg kan ikke se at det ville være en stor forsterkning. Forsvarsrekka vår er god, det er backup vi mangler. Der vi trenger forsterkninger er framover på banen. Stoor er overvurdert og alt for dyr i drift. Vi trenger en midtbanegeneral (fortrinnsvis defensiv) og en goalgetter. Forsvarsrekka god?? Den rekka som har vært tippeligaens dårligste siden Segerstrøm forsvant. Ja, unge folk som kan vokse men skulle gjerne hatt inn en stopper som kan styre 4'ern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Februar 2012 Del Skrevet 3. Februar 2012 Ja, forsvarsrekka er god, men består kun av 5 alternativer. Det mest prekære er å skaffe ny høyreback ettersom VEH blir Bosmanspiller til høsten. Vi har 3 stoppere som holder TL-nivå. Ikke kom og si at fiaskoen Stoor vil dra opp forsvaret vårt voldsomt, annet enn lønnsmessig. Skal vi virkelig forsterke forsvaret må vi opp på nivået Hangeland. Hva gjelder kantspillere mangler vi forsåvidt rene kantspillere ja, men vi kan ikke ha at Haidar, Sortevik, Brustad, Benjaminsen, Stengel, Kleiven alle skal konkurrere om én av to plasser på sentral midtbane. Uansett spiller Stabæk med samme spillertyper over alt på midtbanen - da vi hadde Olle Olle som var en utpreget kantspiller, lot vi Andersson få plassen, ettersom han var svensk eller kjeks eller bosmann eller noe sånt. Med Aase ute synes jeg det er syltynt på topp, særlig ettersom vi MÅ spille 4-4-2 med Boli og Stokkelien som rene spisser, evt. med Sortevik og Brustad som alternativer. Derfor ønsker jeg meg fremdeles en spiller med gode avslutteregenskaper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 3. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2012 (endret) Vi trenger: 1. En midbanesjef, ala Jesper Jansson 2. En målgarantist. Noen kan selvsagt overraske og ta på seg disse rollene, men inntil det skjer er dette min ønskeliste. Har lansert Gromstad tidligere som en potensiell Jesper Jansson, og hvis han tar plassen trenger vi en stopper. Endret 3. Februar 2012 av hoffisking Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. Februar 2012 Del Skrevet 3. Februar 2012 Vi trenger det samme som vi trengte i 2005 - 2-3 gamlinger*, gjerne svensker. Noen må holde alle disse talentfulle unggutta oppe når det blåser som verst. * = helst født på 70-tallet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå