Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Henning sin kontrakt går ut i desember. Er det trolig han lånes fram til da for så å signere eller må vi vente noen overgangsvinduer til før vi får Hauger hjem?

Da hadde vi hatt en sterk midtbane i år ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig stille på denne fronten for tiden, ingen rykter heller. Er vel bare 6 dager igjen av vinduet, og vi må vel ha inn minst 2 spillere til? Noen som vet noe mer?

Etter Ett kjapt søk på nettet kan jeg informere deg om at vinduet stenger 5april.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor signerte ikke vi han? Mener Ingo skrev at pengene vi fikk for Boli skulle brukes til å bla. Kjøpe ut utd.kompensasjonen på han fordi vi ikke hadde råd til den sist. Lukter ny Laajab.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Signer Yassine.. Virker som det er en del uforløst potensialet i den karrieren..

Han var på radaren til flere av storklubbene i Europa for 3-4 år siden. Hvis han ønsker å se på Stabæk som et springbrett, og tar til takke med å spille for knapper og glansbilder (sammenlignet med 500.000 euro) tror jeg dette er en spiller vi skal prøve å signere. Han ser vel ut til å være noen kilo unna toppformen, men samtidig så husker vi jo hvordan Veigar så ut når han kom :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor signerte ikke vi han? Mener Ingo skrev at pengene vi fikk for Boli skulle brukes til å bla. Kjøpe ut utd.kompensasjonen på han fordi vi ikke hadde råd til den sist. Lukter ny Laajab.

Det lurer jeg på også. Hva er det Glimt kan tilby som ikke vi kan?

Nå mangler det bare at han putter 15+ ila sesongen!

Endret av guttensindet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lurer jeg på også. Hva er det Glimt kan tilby som ikke vi kan?

Trenerkapasitet kan det ikke være, så kanskje økonomi ? Glimt har jo en sunn økonomi sånn sett..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan det jo være at vi mener han ikke er god nok målt mot kvaliteten vi faktisk trenger å få inn i troppen nå. Tror f.eks ikke at han er så mye bedre enn Ekblom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gråter ikke over at Azemi går til Glimt. For all del, han kan få suksess. Samtidig har vi hatt et par "målgarantister" (Helle, Banan) fra lavere divisjoner som ikke akkurat har tatt nivået. Ingen automatikk i det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gråter ikke over at Azemi går til Glimt. For all del, han kan få suksess. Samtidig har vi hatt et par "målgarantister" (Helle, Banan) fra lavere divisjoner som ikke akkurat har tatt nivået. Ingen automatikk i det.

Dette. Tror ikke det er noe verre enn at Azemi ikke ble funnet god nok.

Ibba var også et spesielt tilfelle, etter det jeg har forstått var det godt for hans karriere å komme seg langt, langt unna Oslo-området.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at vi prøvde og hente han igjen etter at vi fikk penger jeg, men at han selv takket nei siden det ble så mye frem og tilbake fra vår side.

Samme inntrykket sitter jeg med, men det var kanskje feil det, eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditto,

Hvis man knusler på kronene når man skal kjøpe en spiller så er det også et signal til spilleren om hvor ønsket han egentlig er... Ingo indikerte vel at prisen var uforandret, selv om han hadde tegnet ny kontrakt, så har de nok skrudd opp litt likevel. Men har Glimt råd, hadde vi (etter Boli salget vel og merke), men vi ble jo åpenbart ikke enige. Etter hva jeg har blitt fortalt, ønsket Bob å signere Azemi. Nå får vi ihvertfall anledning til å se om vi gikk glipp av noe eller ikke :)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...