StabækJR 2 630 Del Skrevet 27. November 2016 Del Skrevet 27. November 2016 Ifølge Twitter trener høyreback Simen Rafn(24) med laget denne helgen? Noen som kan bekrefte det/ evnt har sett han i aksjon? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 27. November 2016 Del Skrevet 27. November 2016 Ja da han var i FFK, ikke god nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 27. November 2016 Del Skrevet 27. November 2016 Han var vel sett på som et stort talent i Ffk, men han preget vel aldri 1.div/adecco/OBOS. Utifra det jeg kan se, har han vært ute med kneskade hele 2016... Dette kan umulig være en forsterkning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 27. November 2016 Del Skrevet 27. November 2016 Satt på benken for Gefle i høst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 27. November 2016 Del Skrevet 27. November 2016 Kunne tenkt meg at vi sikret oss Kristoffer Tønnesen fra Jerv, meget talentfull venstre back. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 27. November 2016 Del Skrevet 27. November 2016 Kunne tenkt meg at vi sikret oss Kristoffer Tønnesen fra Jerv, meget talentfull venstre back.Jeppe er mer talentfull 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 27. November 2016 Del Skrevet 27. November 2016 Hadde vært en meget bra signering hvis vi eventuelt selger Birger, men koster vel noen kroner som vi ikke har for å kjøpe nye spillere:/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 414 Del Skrevet 28. November 2016 Del Skrevet 28. November 2016 Martin Ellingsen fra Kongsvinger, bra i kvalikkampene og forsåvidt i cupen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Noen som vet om Lumenza fortsatt er med på treningene? Så han på instagram sammen med Alanzinho, så regner jo egentlig med det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Ja han trente i går Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Han satt vel på benken mot spanjolene også, gjorde han ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Blir det kontrakt?? Han har vært her lenge nå ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Avventer vel sikkert av resultatene fra kvaliken? Kan ikke tro noe annet siden han fortsatt er her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Hva med Ludvig Begby fra FFK, han er kontraktsløs og en meget spennnende spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 30. November 2016 (endret) Del Skrevet 30. November 2016 (endret) Hva med Ludvig Begby fra FFK, han er kontraktsløs og en meget spennnende spiller.Han er linket til godset. Så tror nok han enten blir i FFK eller så går han til Godset. Bare Keita som velger oss foran godset? Endret 30. November 2016 av HenkeBoss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Ny keeper. Den der er faen meg utilgivelig, Sayouba. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Hva med Ludvig Begby fra FFK, han er kontraktsløs og en meget spennnende spiller.Han er linket til godset. Så tror nok han enten blir i FFK eller så går han til Godset. Bare Keita som velger oss foran godset? RBK jakter også Begby! Men på fm har jeg hentet 2 spillere! Begge er fra Jerv! Tønnesen og Obungarou eller hvordan det staves. Begge bør være noe vi ser på til neste år OM vi vinner hjemme.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2016 Ny keeper. Den der er faen meg utilgivelig, Sayouba. Hold kjeft a 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Ny keeper. Den der er faen meg utilgivelig, Sayouba.Hold kjeft a:-P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 1. Desember 2016 (endret) Del Skrevet 1. Desember 2016 (endret) Dette kan jo leses som at alle de åtte er aktuelle gitt at vi berger plassen (selv om jeg tror Budstikka har trukket strikken litt langt for å skape den vinklingen at alle de åtte på utgående kontrakt kan bli i klubben gitt at vi ikke rykker ned). Må innrømme at jeg blir overrasket dersom vi ser Keita, Escoe(!) og Grossman i Stabæk-drakt neste år, Eliteserien eller ei. Ja takk til to av de tre, selvfølgelig, men virker usannsynlig. http://www.budstikka.no/stabak-fotball/fotball/sport/atte-stabak-spillere-avventer-om-det-blir-eliteserie-eller-1-divisjon/s/5-55-405120 Endret 1. Desember 2016 av blaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 1. Desember 2016 Del Skrevet 1. Desember 2016 Grossman tror jeg faktisk er litt keen på å bli med videre. Keita er usannsynlig, men om han ikke finner en ny utenlandsk klubb i vinter er sjansen god for at han velger oss fremfor andre eliteserieklubber til å spille ut den polske kontrakten. Escoe er ikke god nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 1. Desember 2016 Del Skrevet 1. Desember 2016 Håper Keita sier adjø og det gjør han jo også, heldigvis. En helt ok spiller men en udugelig lagspiller. Han kan komme opp med utrolige mål men ellers er det farlige balltap eller situasjoner hvor han er for ego. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 1. Desember 2016 (endret) Del Skrevet 1. Desember 2016 (endret) Håper Keita sier adjø og det gjør han jo også, heldigvis. En helt ok spiller men en udugelig lagspiller. Han kan komme opp med utrolige mål men ellers er det farlige balltap eller situasjoner hvor han er for ego. Eller hvor han kaster seg for å få straffe isedet for å skyte mot mål Han er selvsagt klasse, men det er en grunn til at han aldri kommer seg til en stor klubb i en stor liga. Endret 1. Desember 2016 av veigarP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 1. Desember 2016 Del Skrevet 1. Desember 2016 Håper Keita sier adjø og det gjør han jo også, heldigvis. En helt ok spiller men en udugelig lagspiller. Han kan komme opp med utrolige mål men ellers er det farlige balltap eller situasjoner hvor han er for ego.Pff, i år har han vært mer enn god nok for oss. Etter sesongen i fjor passer denne beskrivelsen noe bedre. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 1. Desember 2016 Del Skrevet 1. Desember 2016 Grossman tror jeg faktisk er litt keen på å bli med videre. Keita er usannsynlig, men om han ikke finner en ny utenlandsk klubb i vinter er sjansen god for at han velger oss fremfor andre eliteserieklubber til å spille ut den polske kontrakten. Escoe er ikke god nok. Cole har for lengst bekreftet at han reiser etter sesongen. Det gjorde han blant annet da gutta ble streamet live under lunsjen for mer enn en måned siden. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 2. Desember 2016 Del Skrevet 2. Desember 2016 Ikke fått med meg, da forsvant den magefølelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. Desember 2016 Del Skrevet 2. Desember 2016 Grossman tror jeg faktisk er litt keen på å bli med videre. Keita er usannsynlig, men om han ikke finner en ny utenlandsk klubb i vinter er sjansen god for at han velger oss fremfor andre eliteserieklubber til å spille ut den polske kontrakten. Escoe er ikke god nok. Cole har for lengst bekreftet at han reiser etter sesongen. Det gjorde han blant annet da gutta ble streamet live under lunsjen for mer enn en måned siden. Cole's fly går fra Gardermoen ved 06 tiden på morgenen på mandag. Vi får håpe på en heidundrandes fest for gutta etter at plassen er sikret, så han ikke kommer seg med flyet...... Dersom han ikke har skrevet under noen ny kontrakt, med ny klubb tror jeg han vil være livredd for skade under kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 2. Desember 2016 Del Skrevet 2. Desember 2016 Fly kl. 06 morgen etter siste kamp kan vel ikke kalles noe annet enn et statement. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 2. Desember 2016 Del Skrevet 2. Desember 2016 Eller ferie ☺ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 2. Desember 2016 Del Skrevet 2. Desember 2016 Grossman tror jeg faktisk er litt keen på å bli med videre. Keita er usannsynlig, men om han ikke finner en ny utenlandsk klubb i vinter er sjansen god for at han velger oss fremfor andre eliteserieklubber til å spille ut den polske kontrakten. Escoe er ikke god nok.Cole har for lengst bekreftet at han reiser etter sesongen. Det gjorde han blant annet da gutta ble streamet live under lunsjen for mer enn en måned siden. Cole's fly går fra Gardermoen ved 06 tiden på morgenen på mandag. Vi får håpe på en heidundrandes fest for gutta etter at plassen er sikret, så han ikke kommer seg med flyet......Dersom han ikke har skrevet under noen ny kontrakt, med ny klubb tror jeg han vil være livredd for skade under kampen. Er han spilleklar? Ble byttet halvveis mot Jerv pga hodeskade. Og er det noe vi vet Cole ikke tar lett på så er det hodeskader 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå