Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Hvis jeg hadde vært Sundgot og noen hadde gitt meg en flaske Upper Ten, hadde jeg dratt til en annen klubb av rent prinsipp!!! Spørsmålet som dukker opp er naturligvis om vi ønsker å ha spillere i klubben som smiler av å få en upper-ten flaske! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Er det noen som vet når Janne skal snakke med Arild? Er Janne kommet hjem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Lurer på hva de ga ham... Upper Ten? Bortsett fra at kortet er vanvittig banalt, gir teksten "Bli hos oss" meg assosiasjoner til en av de mest vanlige salmene vi har - sunget i nesten alle begravelser... Hvis jeg hadde vært Sundgot og noen hadde gitt meg en flaske Upper Ten, hadde jeg dratt til en annen klubb av rent prinsipp!!! Enig - om noen skal forsøke å bestikke meg, bør de gjøøre det på en slik måte at jeg ikke fornærmes. Håper Sundgot tenker likt. (Ikke det at vi kan garantere større bestikkelser...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle43692.ece Klarte ikke la vær, selvom det koster meg 100spenn... Endret 22. Desember 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle43692.ece Kom igjen Stabæk, gi oss denne julegaven! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle43692.ece Klarte ikke la vær, selvom det koster meg 100spenn... Det er det forhåpentligvis verdt, Mortimer. Du får en øl av meg dersom dette går i box. Ja, hvis du ikke vil ha en Upper Ten istedenfor, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle43692.ece Kom igjen Stabæk, gi oss denne julegaven! Vet ikke om verdien på gaven har økt eller falt etter avsløringen at den innehar en flaske med UpperTen. Uansett, skulle vel klart å karre ned en flaske hvis jeg fikk den til jul... Ja til tidlige julegaver! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Her på kontoret er det lite å gjøre akkurat nå...kremt. Kom igjen da Sundgot, vis oss at du kan skrive navnet ditt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Da er det bare å håpe på at JJ har gode nok overtalelsesevner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle43692.ece Kom igjen Stabæk, gi oss denne julegaven! Vet ikke om verdien på gaven har økt eller falt etter avsløringen at den innehar en flaske med UpperTen. Uansett, skulle vel klart å karre ned en flaske hvis jeg fikk den til jul... Ja til tidlige julegaver! Han skal møte LSK senere i dag for å fortelle at han har signert for Stabæk og gi Upper Ten' videre til Fjørtoft som takk for at du ikke ville ha meg på laget lenger... Hvis jeg hadde vært Sundgot og noen hadde gitt meg en flaske Upper Ten, hadde jeg dratt til en annen klubb av rent prinsipp!!! Spørsmålet som dukker opp er naturligvis om vi ønsker å ha spillere i klubben som smiler av å få en upper-ten flaske! Kanskje han smilte fordi LSK-fansens gave hjalp ham til å bestemme seg for å forlate LSK der og da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Dette kan man tolke hvor man vil, men jeg velger å tro at det er positivt at han er i møte med oss først. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Dette kan man tolke hvor man vil, men jeg velger å tro at det er positivt at han er i møte med oss først. Jeg vet hvor de er. Er på vei nå med 2 flasker UpperTen og et rørende kort jeg har tegna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Jeg håper stadig på en signing 24 desember... (Selvsagt gjerne før) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Dette kan man tolke hvor man vil, men jeg velger å tro at det er positivt at han er i møte med oss først. Jeg vet hvor de er. Er på vei nå med 2 flasker UpperTen og et rørende kort jeg har tegna Blir litts om i et lotteri jeg var med i en gang. 1. premien var et stk. Lada,- 2. premien var 2 stk Så kanskje det bør droppes Endret 22. Desember 2005 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Dette kan man tolke hvor man vil, men jeg velger å tro at det er positivt at han er i møte med oss først. Jeg vet hvor de er. Er på vei nå med 2 flasker UpperTen og et rørende kort jeg har tegna Hepp, Likte motiveringen deres for valg av drikke. Upper Ten er en folkelig whiskey som Fiffen (les oss) ikke vil befatte oss med. Siden Lillestrøm er en folkelig klubb så valgte man å gi bort denne gaven som et symbol på at det var blandt folket på romeriket Sundgot hører hjemme. Dem om det, jeg er fra Grorud og her kjøper vi sprit på plastkanne! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Vet ikke om denne er "released" i forumet... ROMERIKESBLAD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rønnern 0 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Dem om det, jeg er fra Grorud og her kjøper vi sprit på plastkanne! He, he. En klassiker det der. Med litt god essens så blir en fiiiin drikke. Mvh Ronnie "The Runner" LSK for alltid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Dem om det, jeg er fra Grorud og her kjøper vi sprit på plastkanne! He, he. En klassiker det der. Med litt god essens så blir en fiiiin drikke. Mvh Ronnie "The Runner" LSK for alltid Dere får vurdere om dere vil invitere *d*u*b* (eller han på avataren hans)... Om Arild blir med er det uvisst om han spiller for noen klubber i framtiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Er det så digge benker på Åråsen? Sundgot blir ikke benkers neste år i LSK. Kanskje en fordel med er minimum av kunnskap før du snakker med voksne folk? Mvh Ronnie "The Runner" LSK for alltid Oooooh, du er jaggu tøff. Du vet akkurat like lite som meg om hvem som kommer til å spille neste år (eller kanskje ikke. Uwe, er det deg?). Men hvis du tror Sundgot danker ut Mifsund eller Occean på topp har du vel store forhåpninger for lsk's store sønn. Mvh Anders, "Uten Døvt Kallenavn" Stabæk for alltid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Oooooh, du er jaggu tøff. Du vet akkurat like lite som meg om hvem som kommer til å spille neste år (eller kanskje ikke. Uwe, er det deg?). Men hvis du tror Sundgot danker ut Mifsund eller Occean på topp har du vel store forhåpninger for lsk's store sønn. Mvh Anders, "Uten Døvt Kallenavn" Stabæk for alltid Hei! Ikke kødd med Ronny. Han er sjef. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 CATFIGHT!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 CATFIGHT!!!! Hehehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 CATFIGHT!!!! Hehehe du har min stötte hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Nyheten på budstikka er endret; Diskuterte kontrakt med Sundgot Arild Sundgot har pratet med Stabæk og skal i møter med Lillestrøm. Han har diskutert kontrakt med Stabæk. -- Håpe håpe håpe! Endret 22. Desember 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Nyheten på budstikka er endret; Diskuterte kontrakt med Sundgot Arild Sundgot har pratet med Stabæk og skal i møter med Lillestrøm. Han har diskutert kontrakt med Stabæk. -- Håpe håpe håpe! Dette er faktisk litt spennende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Jeg lover å gå i kirken på julaften om han takker ja til Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 "Vi skal ha et møte med Jan Åge Fjørtoft (manager i Lillestrøm) litt senere i dag. Vi får se hva som kommer ut av det møtet. Så mye mer har vi ikke å si om saken nå, sier Arild Sundgots agent, Bjarne Sognnæs til Budstikka." Hvis han velger Fjøra over Janne står ikke verden til påske. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
inZane 0 Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Stabæk har ikke råd til Sundgot. Forlanger alt for mye i lønn... Hva med å hente hjem Thomas F? Han er vel mer på nivå med resten av stallen? Endret 22. Desember 2005 av inZane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Stabæk har ikke råd til Sundgot. Forlanger alt for mye i lønn... Hva med å hente hjem Thomas F? Han er vel mer på nivå med resten av stallen? er det bare meg eller har du elendig humor? :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå