ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 22. November 2017 Del Skrevet 22. November 2017 Hovland flyttet vel tilbake til Sogndal pga noe familiegreier. Hvis ikke kunne han kanskje vært en erstatter for Skjønsberg noen år fremover? Hovland bør ikke være umulig. Han sa jo i et intervju her forleden at han var innforstått med at et eventuelt nedrykk ville medføre at landslagsplassen forsvinner, og at han helst vil spille videre for landslaget. I så fall må han nødvendigvis flytte på seg til et eliteserielag. Neste serierunde vil være avgjørende, rykker de ned direkte så håper jeg vi er på ballen og sonderer mulighetene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 22. November 2017 Del Skrevet 22. November 2017 Sånn som Hovland har spilt i sine siste landskamper holder nok ikke et klubbytte for å få ham tilbake... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 22. November 2017 Del Skrevet 22. November 2017 Mos ønsker jeg ikke til Stabæk! Han er målfarlig men tjener over 3 mill og sutrer for å få ting slik han vil. Nei takk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 319 Del Skrevet 25. November 2017 Del Skrevet 25. November 2017 Bolly prater igjen om mulig retur til Noreg...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 25. November 2017 Del Skrevet 25. November 2017 Skulle gjerne fått Skjelvik tilbake; http://www.tv2.no/sport/9513195/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 25. November 2017 Del Skrevet 25. November 2017 En rask midtstopper hadde vært veldig nyttig for oss, men tror vel han er med klar for utlandet enn å kutte lønnen kraftig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 25. November 2017 Del Skrevet 25. November 2017 Jørgen Skjelvik står høyt oppe på min ønskeliste. Har aldri kommet over hvordan vi skuslet han bort i sin tid. Men det er vel ikke realistisk at vi har råd til han. Synd. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 26. November 2017 Del Skrevet 26. November 2017 Jørgen Skjelvik står høyt oppe på min ønskeliste. Har aldri kommet over hvordan vi skuslet han bort i sin tid. Men det er vel ikke realistisk at vi har råd til han. Synd. Nei takk. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 26. November 2017 Del Skrevet 26. November 2017 Jørgen Skjelvik står høyt oppe på min ønskeliste. Har aldri kommet over hvordan vi skuslet han bort i sin tid. Men det er vel ikke realistisk at vi har råd til han. Synd.Ja takk når ny stadion er ferdig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 26. November 2017 Del Skrevet 26. November 2017 Jørgen Skjelvik står høyt oppe på min ønskeliste. Har aldri kommet over hvordan vi skuslet han bort i sin tid. Men det er vel ikke realistisk at vi har råd til han. Synd.Ja takk når ny stadion er ferdig.Som trener/ leder da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 26. November 2017 Del Skrevet 26. November 2017 Jørgen Skjelvik står høyt oppe på min ønskeliste. Har aldri kommet over hvordan vi skuslet han bort i sin tid. Men det er vel ikke realistisk at vi har råd til han. Synd.Ja takk når ny stadion er ferdig.Som trener/ leder da? Hvorfor ikke som spiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 26. November 2017 Del Skrevet 26. November 2017 Jørgen Skjelvik står høyt oppe på min ønskeliste. Har aldri kommet over hvordan vi skuslet han bort i sin tid. Men det er vel ikke realistisk at vi har råd til han. Synd. Ja takk når ny stadion er ferdig.Som trener/ leder da? Hvorfor ikke som spiller? Tipper det var ment som en spøk om at det kommer til å være så lenge til ny stadion er ferdig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 26. November 2017 Del Skrevet 26. November 2017 Jørgen Skjelvik står høyt oppe på min ønskeliste. Har aldri kommet over hvordan vi skuslet han bort i sin tid. Men det er vel ikke realistisk at vi har råd til han. Synd.Ja takk når ny stadion er ferdig.Som trener/ leder da?Vi får prøve å være optimist. Ny stadion om drøye 3 års tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 26. November 2017 Del Skrevet 26. November 2017 2021 eller 2022 skal stadion stå klar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 29. November 2017 Del Skrevet 29. November 2017 Aktuelt hvis Lumanza blir solgt? https://www.nettavisen.no/sport/fotball/niklas-sandberg-forventer-overgang-til-eliteserien/3423393705.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 29. November 2017 Del Skrevet 29. November 2017 Siden de i sommer ville ha over en million for han, kan vi vel egentlig avskrive han bare med det? Med 11 mål + 10 assist lukter det vel også en offensiv spiller, ikke en erstatter for Lumanza? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 29. November 2017 Del Skrevet 29. November 2017 Enig med Odd. Virker sånn ut fra artikkelen at vif kan være interessant også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 1. Desember 2017 Del Skrevet 1. Desember 2017 Tettey snuser på Norgeretur da han er bosman snart og sier at penger ikke er motivasjonen til vg. Sier han har snakket med RBK, men de har vel nok midtbanespillere etter kjøpet av Trondsen? Er den rutinerte defensive kraften vi hadde trengt på midten, men redd lønn kan bli et problem her selv om han sier det ikke er hovedmotivasjonen. Lukter VIF lang vei. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 1. Desember 2017 Del Skrevet 1. Desember 2017 Hvis han helt oppriktig driter i lønn kan det jo henne han vraker enga til fordel for oss, vi må jo være et mer spennende valg. Og vi har jo en trønder i troppen fra før. ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 1. Desember 2017 Del Skrevet 1. Desember 2017 Hvis han helt oppriktig driter i lønn kan det jo henne han vraker enga til fordel for oss, vi må jo være et mer spennende valg. Og vi har jo en trønder i troppen fra før. ?Sæther? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 2. Desember 2017 Del Skrevet 2. Desember 2017 Uh, ja? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 2. Desember 2017 Del Skrevet 2. Desember 2017 Men vi har vel ingen nordlending i troppen? Work your magic IA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 2. Desember 2017 Del Skrevet 2. Desember 2017 Mer om Tetteys situasjon: https://m.nettavisen.no/sport/alexander-tettey-avviser-at-han-er-i-dialog-med-rosenborg/3423394806.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 2. Desember 2017 Del Skrevet 2. Desember 2017 Even Hovland, er han god nok for oss? Men det spørs vel om det er et par andre klubber som tilbyr høyere lønn enn oss som vil ha ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Desember 2017 Del Skrevet 2. Desember 2017 Skal vi ha en god midtstopper, tror jeg ikke vi skal gå for en norsk (=overpriset). Hvor mange "ledige" plasser har vi på utlendingskvota hvis både albuen og løven blir? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 2. Desember 2017 Del Skrevet 2. Desember 2017 Even Hovland, er han god nok for oss? Men det spørs vel om det er et par andre klubber som tilbyr høyere lønn enn oss som vil ha ham. Er han god nok? Kanskje. Er han rett type? Overhodet ikke. Nei takk, til flere sløve midtstoppere. Vi trenger en kriger, gjerne en med litt fart. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Desember 2017 Del Skrevet 2. Desember 2017 Even Hovland har et navn, det er vel alt. Og det er også det siste IAO signerer på. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 2. Desember 2017 Del Skrevet 2. Desember 2017 Skal vi ha en fra Sogndal ville jeg gått for Dyngeland. Sikkert altfor dyr da, men flink fyr. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 2. Desember 2017 Del Skrevet 2. Desember 2017 Even Hovland, er han god nok for oss? Men det spørs vel om det er et par andre klubber som tilbyr høyere lønn enn oss som vil ha ham.Er han god nok? Kanskje. Er han rett type? Overhodet ikke. Nei takk, til flere sløve midtstoppere. Vi trenger en kriger, gjerne en med litt fart.Nice. Har aldri studert ham som spiller, så da er det vel bare det som kkh er inne på, han har skapt seg et navn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 3. Desember 2017 Del Skrevet 3. Desember 2017 Jeg kunne tenkt meg en spiller som Gilles Ruyssen som midtstopper. En riktig terrier på 187 cm som spiller i Lommel United på nivå 2 i Belgia. Kanskje Jonathan kunne friste han til å komme hit til norsk toppnivå ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå