blaasoldat 8 363 Del Skrevet 26. Januar 2018 Del Skrevet 26. Januar 2018 http://www.stabak.no/nyheter/stromnes-pa-vei-til-stabaek Ser ut som det blir en 3 års kontrakt! Velkommen skal du være, for regner med at medisinske bare er en formalitet 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 26. Januar 2018 Del Skrevet 26. Januar 2018 Synes han hørtes litt gammel ut når man ser at han er 30, men så tittet jeg i artikkelen over her og ser at han er født i samme år som meg. Så da er enten også jeg gammel eller han ung. Velger å satse på det siste! Vi trenger rutine og et godt forbilde for unggutta frem til akademispillerne våre er gamle nok til å være klare førstevalg. Inspirasjon måte perfekt med en erfaren spiller med perspektiv på 3-4 årHelt enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Matsemann 31 Del Skrevet 27. Januar 2018 Del Skrevet 27. Januar 2018 Vært mye snakk om få inn en playmaker i tråden her. Må si at Emil Bohinen har klart seg veldig bra i den rollen mot Gøteborg i dag. Hadde vært greit å få inn en, men blitt mere optimist over at Emil kan tre fint inn i den rollen etter i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Hva skjedde med Bruno? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Trener med Lillestrøm og hevder han trives MYE bedre der enn hos oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Trener med Lillestrøm og hevder han trives MYE bedre der enn hos oss... Det er vel kanskje ingen som har RB+-abonnement og kan si noe om hvorfor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Trener med Lillestrøm og hevder han trives MYE bedre der enn hos oss... Det er vel kanskje ingen som har RB+-abonnement og kan si noe om hvorfor? Jeg liker meg bedre i LSK enn Stabæk. Alt virker bedre her, og jeg håper å spille meg til kontrakt, sier Bruno. Utover det står det ikke noe spes om hvorfor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Trener med Lillestrøm og hevder han trives MYE bedre der enn hos oss... Det er vel kanskje ingen som har RB+-abonnement og kan si noe om hvorfor? Jeg liker meg bedre i LSK enn Stabæk. Alt virker bedre her, og jeg håper å spille meg til kontrakt, sier Bruno. Utover det står det ikke noe spes om hvorfor. Kanskje ikke helt unaturlig reaksjon/uttalelse hvis han har blitt avslått av Stabæk og fortsatt er på prøve i LSK... 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Tipper det kan oversettes med: "Jeg fikk ikke kontrakt med Stabæk, så nå håper jeg å få det med LSK". 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Lettere å trives når du er bedre enn alle du spiller med 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Ser på Twitter at noen sier at Bonde Innocent avslo et lån til Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Kan det ha noe med treningsfasiliteter å gjøre, inne- vs utetrening i minusgrader og snøføyke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Bonke Innocent hadde vært en typisk lånesignering for oss. Talentfull spiller som har mislyktes fullstendig i nåværende klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Hinter Ohi i Instastoryen sin til at vi henter en spiller fra Sogndal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Hinter Ohi i Instastoryen sin til at vi henter en spiller fra Sogndal? Siden han mobber Tony og det er Tony som er «utstøtt» på bilde fra Sogndal så tror jeg nok ikke det, men jeg kan så Klart ta feil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 28. Januar 2018 Del Skrevet 28. Januar 2018 Hinter Ohi i Instastoryen sin til at vi henter en spiller fra Sogndal?Siden han mobber Tony og det er Tony som er «utstøtt» på bilde fra Sogndal så tror jeg nok ikke det, men jeg kan såKlart ta feil Aha, din tolkning virker riktig ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 29. Januar 2018 Del Skrevet 29. Januar 2018 IKKE STABÆK-AKTUELL: Sportslig leder Inge André Olsen sier de ikke kommer til å prøve å få låne Mikkel Diskerud.FOTO: KNUT BJERKE Fotball. Stabæk henter ikke inn erstatter for langtidsskadde Moussa Njie. Klubbens unggutter skal erstatte ham. André Strømnes I begynnelsen av januar opererte Moussa Njie ankelen. Han har selv fortalt at det ikke blir fotballspill på ham før sommeren. 18 år gamle Ola Brynhildsen har spilt på venstrekanten i treningskampene så langt, og levert mål og målgivende pasninger på løpende bånd. I helgen fikk han storskryt for innsatsen mot IFK Göteborg. Vi er godt forspent på den plassen. I tillegg har vi hentet Basit (Abdul-Basit Agouda) som kan spille kant. Det kan også Tonny Brochmann. Og vi skal ikke gjøre det vanskeligere for de unge vi har ved å hente noen flere i den posisjonen, sier sportslig leder Inge André Olsen. Raskt voksne Stabæk ledet 20 mot IFK Göteborg lørdag, men tapte 32. Ungguttene skal bli voksne kjapt. De må klare å håndtere voksenfotballen, sier Olsen. Han understreker at en god treningskamp i januar ikke betyr noe som helst når sesongen skal oppsummeres. Vi må ta med oss det som var positivt og samtidig lære hvordan man holder en ledelse. Diskerud ikke Stabæk-aktuell I helgen skrev Umbro på Twitter at tidligere Stabæk-spiller Mikkel Diskerud har skrevet under en avtale med Manchester City. Hverken Manchester City eller New York City, som begge inngår i City Football Group, har kommet med en bekreftelse på avtalen. Ifølge TV2 skriver ESPN at Diskerud blir solgt videre eller lånt ut til en annen klubb. Olsen sier Stabæk ikke har noen planer om å prøve å få låne Diskerud. Nei, det har vi prøvd på så mange ganger. Det tror jeg ikke vi gjør noe med før det ligger på bordet vårt. Jeg har ikke fått signaler på at det er aktuelt nå, sier han. Stabæk ser etter en midtbanespiller, men sier de nok ser etter en noe mer defensiv midtbanespiller en Diskerud. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermann 0 Del Skrevet 1. Februar 2018 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2018 (endret) Hinter Ohi i Instastoryen sin til at vi henter en spiller fra Sogndal? Måtte vært Even Hovland - men det blir jo ikke nå som Strømnes har signert! Endret 1. Februar 2018 av tigermann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermann 0 Del Skrevet 1. Februar 2018 Del Skrevet 1. Februar 2018 Men dersom Ohi forsvinner så kan vi hente Ramsland fra Sogndal. Var strålende for dem på vårsesongen. Sammen med resten av laget så dabbet det kraftig av på høsten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
laban 47 Del Skrevet 5. Februar 2018 Del Skrevet 5. Februar 2018 Tony skrøt av Strømnes etter kampen fredag. Da skulle vel den plassen være dekket. DM er neste kapittel. Inkl. backup trenger vi vel 2 i tillegg til Hugo. Ung-gutta imponerer mer og mer. Gi dem sjansen! (Best for budsjettet også). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 5. Februar 2018 (endret) Del Skrevet 5. Februar 2018 (endret) Må vel ha en keeper til og, når Tredal forsvinner til Asker: https://www.budstikka.no/sport/asker-fotball/stabak-fotball/stabak-keeper-til-asker/s/5-55-614794 Red: Glemte Lillevik Kjellevold. Endret 5. Februar 2018 av PhunxZtar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 5. Februar 2018 Del Skrevet 5. Februar 2018 Selv om du tar med Lillevik er vi likevel i en situasjon der vi har en relativt urutinert andrekeeper og ingen tredjekeeper. Det gir mening å slå til hvis det finnes en billig og god keeper på markedet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 5. Februar 2018 Del Skrevet 5. Februar 2018 Selv om du tar med Lillevik er vi likevel i en situasjon der vi har en relativt urutinert andrekeeper og ingen tredjekeeper. Det gir mening å slå til hvis det finnes en billig og god keeper på markedet. Nå kommer Ulla 1.7.18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 5. Februar 2018 Del Skrevet 5. Februar 2018 Er ikke Ulla 15? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensh 1 108 Del Skrevet 5. Februar 2018 Del Skrevet 5. Februar 2018 Er ikke Ulla 15? Jo, født i 2002. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 807 Del Skrevet 5. Februar 2018 Del Skrevet 5. Februar 2018 vi har vel ikke hatt tradisjon for å ha mer enn to seniorkeepere i troppen uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 5. Februar 2018 Del Skrevet 5. Februar 2018 Er ikke Ulla 15? Jo, født i 2002. Sant det, men vi trenger vel derfor ikke enda en keeper i troppen om ikke en klar 1 keeper/leder type Alvbåge, når vi har Løve, en andre keeper (urutinert i ES, men spilt i 1 Div), en 19 åring på utlån til asker og en 15 åring med A-lags kontrakt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 7. Februar 2018 Del Skrevet 7. Februar 2018 Tromsdalen-spiller på prøvespill: https://www.nordlys.no/fotball/1-divisjon/eliteserien/tuil-spiller-far-sjansen-hos-eliteserieklubb/s/5-34-784450 Synes IA legger lista litt lavt: "Man regner ikke med å få Ronaldo inn i løpet av to treninger" 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 619 Del Skrevet 13. Februar 2018 Del Skrevet 13. Februar 2018 Mange vil ha en ny defensiv midtbane spiller, men det ser ikke ut som Stabæk vil signere mange flere spillere. Kanskje noen i Stabæk kan endres til å passe i defensiv midt rolle som ikke spiller der fra før. For eksempel Hernández eller Moe er gode ballspillere som midtbane spillere trenger, og har også defensive egenskaper. Bare en tanke jeg har. Beklage hvis min norsk er dårlig å forstå. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 13. Februar 2018 Del Skrevet 13. Februar 2018 Det gikk fint helt til den siste setningen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå