StabækJR 2 630 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 VG melder Demidov er enig med Stabæk https://www.vg.no/sport/fotball/i/ddbQ0X/vg-erfarer-demidov-enig-med-stabaek 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 Må si jeg synes det er bra at vi ser ut til å klare å signere en så god spiller som Demidov. Tilfører laget sårt tiltrengt rutine i forsvaret. Kanskje slipper vi å stå med hjertet i halsen ved hver defensiv dødball? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 Ryktes om kontrakt over flere år, det er isåfall utrolig sterkt, må nok trene litt igjen før han er fit igjen 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 Vi er gode på å få folk i form da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 Budstikka kjenner også til at det skal dreie seg om flere sesonger, det er fantastiske nyheter! https://www.budstikka.no/sport/fotball/stabak-fotball/kilder-til-budstikka-demidov-signerer-i-dag/s/5-55-632639 Kilder i klubben forteller Budstikka at det skal dreie seg om en avtale over flere sesonger. – Etter alt å dømme går dette i orden, men de siste papirene er ikke signert. Derfor er ikke alt 100 prosent sikkert enda, sier sportslig leder i Stabæk, Inge André Olsen, til Budstikka. – Vi må ta det senere i dag. Jeg kan ikke snakke nå, sier Demidov i en kort kommentar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 Blir jo spennende å se hvor vi først og fremst vil bruke Demidov, han har vel spilt en god del på defensiv midtbane og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 Budstikka på Twitter: Vadim Demidov presenteres som @Stabaek-spiller kl 18.15 i kveld. Budstikka dekker begivenheten. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 Budstikka på Twitter: Vadim Demidov presenteres som @Stabaek-spiller kl 18.15 i kveld. Budstikka dekker begivenheten. Pressekonferansen er også live på klubbens facebooksiden fra 18.15, for de som ikke har budstikka pluss. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 Får ikke opp noe på FB? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 Får ikke opp noe på FB? Funker nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 Får ikke opp noe på FB? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 Med Demidov på plass idag. Kan vi forvente enn defensiv midt innen seriestart? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 7. Mars 2018 Del Skrevet 7. Mars 2018 På det smilet til IA på artikkelen om Demidov signeringen, så har jeg på følelsen at handlingen ikke er over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. Mars 2018 Del Skrevet 8. Mars 2018 Vi har jo ikke signert en tilfeldig sør-amerikansk fyr enda. Lenge leve Mynor Escoe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. Mars 2018 Del Skrevet 8. Mars 2018 Vi har jo ikke signert en tilfeldig sør-amerikansk fyr enda. Lenge leve Mynor Escoe. Troppen kjennes i tillegg ufullstendig uten svenske innslag. Utenom Albue er det er stund siden sist. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 8. Mars 2018 Del Skrevet 8. Mars 2018 Og hvor er islendingene? Selv har jeg ikke tid til en jobb til, men noen burde representere øya. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 9. Mars 2018 Del Skrevet 9. Mars 2018 Danske innslag? Det er for lenge mellom hver gang vi har en danske. Selv er jeg bare halvt dansk, samt at jeg jobber mye i helger. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 9. Mars 2018 Del Skrevet 9. Mars 2018 Jeg kan en finsk barnesang... Holder det til en plass i troppen? Jobber ikke helger, og 7.divisjon har kun midtukekamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 9. Mars 2018 Del Skrevet 9. Mars 2018 Slutt aaa. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 9. Mars 2018 Del Skrevet 9. Mars 2018 Danske innslag? Det er for lenge mellom hver gang vi har en danske. Selv er jeg bare halvt dansk, samt at jeg jobber mye i helger.Brochman...? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 129 Del Skrevet 9. Mars 2018 Del Skrevet 9. Mars 2018 Danske innslag? Det er for lenge mellom hver gang vi har en danske. Selv er jeg bare halvt dansk, samt at jeg jobber mye i helger.Brochman...? Han er sikkert fra feil øy. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2018 Fy, så kjipt det er å gå inn her hver gang man tror det er noe nytt på gang. Hva med å lage en egen Pisspreik-om-nye-spillere-tråd? 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mars 2018 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mars 2018 (endret) Fy, så kjipt det er å gå inn her hver gang man tror det er noe nytt på gang. Hva med å lage en egen Pisspreik-om-nye-spillere-tråd? Hva med å lage et eget forum for dere hvis tid er så verdifull at å lese noe annet enn konkrete bekreftede overganger er en liten livskrise? Endret 10. Mars 2018 av enda en jævla islending 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Del Skrevet 10. Mars 2018 Del Skrevet 10. Mars 2018 Fy, så kjipt det er å gå inn her hver gang man tror det er noe nytt på gang. Hva med å lage en egen Pisspreik-om-nye-spillere-tråd? Hva med å lage et eget forum for dere hvis tid er så verdifull at å lese noe annet enn konkrete bekreftede overganger er en liten livskrise? Ja, gjør det! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 10. Mars 2018 Del Skrevet 10. Mars 2018 Fy, så kjipt det er å gå inn her hver gang man tror det er noe nytt på gang. Hva med å lage en egen Pisspreik-om-nye-spillere-tråd?Hva med å lage et eget forum for dere hvis tid er så verdifull at å lese noe annet enn konkrete bekreftede overganger er en liten livskrise? Ja, gjør det! De 3 siste postene handler ikke om nye spillere. 2 av dem er dine. Takk for at du bidrar! Tommelen opp! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 11. Mars 2018 Del Skrevet 11. Mars 2018 Kan vel forvente å få inn minst en spiller til før neste match mot Ranheim? Hva tenkes av spillertyper? Personlig mener jeg vi sårt kan trenge en defensiv spiller på midten, for ved eventuell skade på Ovenstad og/eller Hugo, har vi ikke noe særlig til dekning der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 11. Mars 2018 Del Skrevet 11. Mars 2018 Tror ikke vi skal forvente det. Personlig er jeg egentlig veldig fornøyd med troppen nå. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 12. Mars 2018 (endret) Del Skrevet 12. Mars 2018 (endret) Fortsetter vi å få så mange gule kort som igår, trenger vi en stor tropp. De fleste var greie nok, men dommer var inkonsekvent og det til Boli for filming var helt feil og imot internasjonal praksis hvor det med mindre berøring i beinhøyde og fall ikke gir gult kort. Endret 12. Mars 2018 av Vivian Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 12. Mars 2018 Del Skrevet 12. Mars 2018 Unødige/tullete gule kort må vi unngå, men i en kamp som inngår hadde jeg nesten vært bekymret for om vi ikke fikk noen... Det skal være tøft og vondt å møte Stabæk, men helst tøft og fair Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 12. Mars 2018 Del Skrevet 12. Mars 2018 Hvis vi skal få inn en spiller til nå kunne det vært ett wildcard, typ Boli/Sæter ifjor. En spiller som sliter etter å ha vært skadet lenge eller fryst ut i en klubb over lengre tid, men som har et potensielt kjempetoppnivå inne hvis han bare får en måned eller to med trening med laget. Og da gjerne en defensiv midt, siden Ovenstad fort forsvinner i sommer. Og med den spillestilen han viste i går tar det vel ikke lange tiden før han må sone. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå