Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Desember 2018 (endret) Del Skrevet 7. Desember 2018 (endret) 10 timer siden, @ringo skrev: Noen som har noen tanker om denne krabaten kunne vært noe for oss? https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2018/ferdig-i-lillestrom-vondt_lsk_sto7038741/story.shtml LSK snitter visstnok 1,66 poeng med han på banen... jeg lar meg også fortelle at han god på hodet og har en bra pasningsfot... Dette er en spennende spiller. Kan tilføre en hodestyrke vi sårt trenger. Ville definitivt forfulgt denne men ikke som en kortsiktig løsning. Han har helt sikkert 2-3 år til i seg. Endret 7. Desember 2018 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 7. Desember 2018 Del Skrevet 7. Desember 2018 Er han ikke bare 29 da? Da kan han fort 6-7 år igjen..., kanskje mer. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Desember 2018 Del Skrevet 7. Desember 2018 Han bør ihvertfall bli med inn i nye Nadderud sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 8. Desember 2018 Del Skrevet 8. Desember 2018 Slik jeg har sett ham er han utrolig lang, utrolig tung og utrolig dårlig. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sta 40 Del Skrevet 8. Desember 2018 Del Skrevet 8. Desember 2018 På 6.12.2018 den 23.47, @ringo skrev: Noen som har noen tanker om denne krabaten kunne vært noe for oss? https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2018/ferdig-i-lillestrom-vondt_lsk_sto7038741/story.shtml LSK snitter visstnok 1,66 poeng med han på banen... jeg lar meg også fortelle at han god på hodet og har en bra pasningsfot... Snakket med noen LSK-supportere i går. De anbefalte å ligge langt unna. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Desember 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Desember 2018 1 time siden, sta skrev: Snakket med noen LSK-supportere i går. De anbefalte å ligge langt unna. Jeg hadde anbefalt å ligge langt unna LSK-supportere... 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 8. Desember 2018 Del Skrevet 8. Desember 2018 2 timer siden, sta skrev: Snakket med noen LSK-supportere i går. De anbefalte å ligge langt unna. Dere er klar over at spilleren dere ønsker at Stabæk skal signere bokstavlig talt har pisset på stadion vår? Han fulgte Arne Erlandsens eksempel under samme kamp i 2017. https://www.tv2.no/a/9186813/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 8. Desember 2018 Del Skrevet 8. Desember 2018 So what? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. Desember 2018 Del Skrevet 8. Desember 2018 1 time siden, s-simen skrev: So what? 666 likes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 9. Desember 2018 Del Skrevet 9. Desember 2018 Er Pape Habib Guèyes med troppen tilbake fra Ålesund? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 9. Desember 2018 Del Skrevet 9. Desember 2018 35 minutter siden, Harry skrev: Er Pape Habib Guèyes med troppen tilbake fra Ålesund? Hehe, ja han er jo alt delt toppscorer for oss i playoff Spøk til side, stakkars gutt! Vi har allerede noen spennede unge offensive spillere bl.a. en som avgjorde en cupfinale i vår favør for en ukes tid siden. Så heller Geelmuyden enn Guèye takk 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 9. Desember 2018 Del Skrevet 9. Desember 2018 Noen aktuelle fra denne listen? https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2017/dette-er-eliteseriens-bosman-spillere_fot_sto7017443/story.shtml Viktigste for oss blir å signere Granli og Moussa på ny kontrakt. Kanskje også Bohinen og Moe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 9. Desember 2018 Del Skrevet 9. Desember 2018 Veldig usikker om Moe egentlig har kvaliteter nok. Han glimter til innimellom men er milevis unna den stabilitet vi trenger på backen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 9. Desember 2018 Del Skrevet 9. Desember 2018 46 minutter siden, Hushovd skrev: Noen aktuelle fra denne listen? https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2017/dette-er-eliteseriens-bosman-spillere_fot_sto7017443/story.shtml Viktigste for oss blir å signere Granli og Moussa på ny kontrakt. Kanskje også Bohinen og Moe. Tar gjerne Simen Wangberg eller Petter Strand fra denne listen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 9. Desember 2018 Del Skrevet 9. Desember 2018 Wangberg har vel signert en ny kontrakt med TIL. Strand er interessant, men sannsynligvis også for mange andre klubber i ligaen. Litt nyskjerrig på Peter Orry Larsen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 9. Desember 2018 Del Skrevet 9. Desember 2018 17 minutter siden, @ringo skrev: Wangberg har vel signert en ny kontrakt med TIL. Strand er interessant, men sannsynligvis også for mange andre klubber i ligaen. Litt nyskjerrig på Peter Orry Larsen Orry Karsen har signert får Ålesund. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 9. Desember 2018 Del Skrevet 9. Desember 2018 Hva med Dan Petter Ulvestad? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 10. Desember 2018 Del Skrevet 10. Desember 2018 Jeg har hørt at vi er i samtaler med Madsen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 10. Desember 2018 Del Skrevet 10. Desember 2018 Jeg ble overrasket over at Mattias Moström fortsatt er aktiv, og at han er yngre enn 40! Føles som han har vært i Molde siden tidenes morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 10. Desember 2018 Del Skrevet 10. Desember 2018 5 timer siden, blaa_speider skrev: Jeg har hørt at vi er i samtaler med Madsen Ja det er plausibelt, han har spilt for berg før og er i rett alder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 10. Desember 2018 Del Skrevet 10. Desember 2018 5 timer siden, BelgiskBlaa skrev: Jeg ble overrasket over at Mattias Moström fortsatt er aktiv, og at han er yngre enn 40! Føles som han har vært i Molde siden tidenes morgen. Han er etter hva jeg skjønner deres versjon av Frode Kippe, eller Morten Berre (vi har heldigvis ikke hatt så mange sånne spillere, derav eksemplene fra andre lag). Spiller stort sett på et litt under middels eliteserienivå, blir litt dårligere for hvert år, men putter noen få mål og forblir derfor i supporternes hjerter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 10. Desember 2018 Del Skrevet 10. Desember 2018 8 timer siden, blaa_speider skrev: Jeg har hørt at vi er i samtaler med Madsen Han har jo hvert ganske skade plaget, skal vi sjangse på slike spillere igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 11. Desember 2018 Del Skrevet 11. Desember 2018 Dagens silly season rykte: Stabæk fotball har begynt å følge Dadi Dadou Alves på Instagram. Venstrebacken til KFUM som har levert bra iår. 1995 modell fra Holmlia/Enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 11. Desember 2018 Del Skrevet 11. Desember 2018 Ser at det spekuleres i at Trandarsson forlater Aafk etter at det ikke ble opprykk. Kjenner ikke så godt til ham, kunne han være noe for oss? Er vel ikke Bosman, så kanskje uaktuelt allerede av den grunn (med mindre vi selger noen)... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 11. Desember 2018 Del Skrevet 11. Desember 2018 14 minutter siden, Drosselmeyer skrev: Ser at det spekuleres i at Trandarsson forlater Aafk etter at det ikke ble opprykk. Kjenner ikke så godt til ham, kunne han være noe for oss? Er vel ikke Bosman, så kanskje uaktuelt allerede av den grunn (med mindre vi selger noen)... Åja ... Stabæk er ikke helt Stabæk uten en eller annen jævla islending 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 12. Desember 2018 (endret) Del Skrevet 12. Desember 2018 (endret) 11 timer siden, StabækJR skrev: Dagens silly season rykte: Stabæk fotball har begynt å følge Dadi Dadou Alves på Instagram. Venstrebacken til KFUM som har levert bra iår. 1995 modell fra Holmlia/Enga Bra. Konkurranse på ventreback-plass trenger vi desperat. Men er jo kunn Jeppe som får lov til å prøve seg der... Endret 12. Desember 2018 av dirtyharry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 12. Desember 2018 Del Skrevet 12. Desember 2018 Vi har jo Morten Renå Olsen da... Blir vel litt mye med tre stykk på venstreback hvis det er noe sannhet i denne KFUM- spilleren. Renå Olsen har dog kanskje godt av å bli leid ut en til sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 12. Desember 2018 Del Skrevet 12. Desember 2018 Hva skjedde egentlig med han? Så vidt jeg forsto var han utleid ut sesongen, men Berg ville ha han tilbake. Og etter det ble det 0 minutter spilletid? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 12. Desember 2018 Del Skrevet 12. Desember 2018 19 minutter siden, odd skrev: Hva skjedde egentlig med han? Så vidt jeg forsto var han utleid ut sesongen, men Berg ville ha han tilbake. Og etter det ble det 0 minutter spilletid? En ting er sikkert, Jeppe begynte å spille bedre da han ble hentet tilbake. Berg så nok at det hadde blitt en hvilepute for Jeppe å ikke ha en reel utfordrer på backen. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 12. Desember 2018 Del Skrevet 12. Desember 2018 Var ikke sånn at Renå hadde veldig mye tillit i HamKam heller. Inn og ut av laget. Tror han heller ville spille fast i 2. divisjon og jobbe seg opp mot A-lagsplass i Eliteserien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå