atleten 1 675 Del Skrevet 29. September 2003 Del Skrevet 29. September 2003 Er det andre enn meg som fikk tårer i øyekroken da RBK vant serien i går? Faen det er fine mennesker. Hva hadde norsk fotball vært uten RBK? Spesielt rørende var det å se Roar Strand synge dde's "E6" på karaokefesten etter kampen. Måtte de andre norske lagene se sitt nasjonale ansvar med å holde RBK i toppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bambo 0 Del Skrevet 29. September 2003 Del Skrevet 29. September 2003 Så søtt. Her har jeg hele tida trodd at alle Stabæk-fans mente vi var taterhorer hele gjengen. Gullet ble grundig feiret i natt iallefall, noe både stemmen og ikke minst formen min bærer preg av. La forøvrig merke til at hver eneste gang SS var på skjermen på lørdag så var det avbildet folk som stod og viste fingern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 29. September 2003 Del Skrevet 29. September 2003 Det var ikke Trondheims Ørn - Fløya du så, men Vålerenga - Stabæk. Var det ikke noen lure folk som en gang kom opp med slagordet "Fotball er følelser - slipp dem fri?" Håper ikke det har mistet gyldighet i Trondheim allerede etter er par år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bambo 0 Del Skrevet 30. September 2003 Del Skrevet 30. September 2003 Å slippe følelsene fri burde likevel ikke forhindre folk fra å selv vurdere hvordan man ønsker å fremstå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 30. September 2003 Del Skrevet 30. September 2003 hold munn, bartefaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest eru Del Skrevet 30. September 2003 Del Skrevet 30. September 2003 hold munn, bartefaen Nå har jeg ALDRi sett Bambo med bart Ellers syns jeg det er greit å rekke finger når man er på kamp, jeg gjør det selv til stadighet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Oktober 2003 Del Skrevet 2. Oktober 2003 Er det ikke lov å vise følelser?Eller er det bare i trondheim dette gjelder?? Meningsløst med en negativ kommentar om at "hver gang SS var på skjermen var det en finger i bildet" eller hva faen det stod... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg