Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Winner of the Norwegian gadget competition! It gives you live updated table of Premier League, Championship, Bundesliga, Tippeligaen, Adeccoligaen and Primera Division. Updates every hour or when you click refresh. Please write a review or visit www.mobilefootie.com if you have any feedback!

http://gallery.live.com/liveItemDetail.asp...p;bt=1&pl=1

Fungerer ikke linken, så søk på football. Kan ikke misse den. Totalt uunværlig for alle fotball-elskere og Vista brukere.

Finner du det heller ikke etter å ha søkt, kontakt meg så sender jeg filen per e-mail.

terje.jensen@notrac.net

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit bra! Kan velge mellom diverse ligaer, med et trykk får du Toppscorerlisten i den aktuelle ligaen, klikk på et lag så får du opp hele terminlisten til DET laget! Absolutt å anbefale :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit bra! Kan velge mellom diverse ligaer, med et trykk får du Toppscorerlisten i den aktuelle ligaen, klikk på et lag så får du opp hele terminlisten til DET laget! Absolutt å anbefale :)

Kan bare ikke LEVE uten denne. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra! Går det an å bruke den som en integrert del av web-siden vår?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra! Går det an å bruke den som en integrert del av web-siden vår?

Beklager. Ingen anelse. Hadde jo vært suverent for de uten Vista. Mulig denne utgaven av gadget finnes for programmet http://widgets.yahoo.com/ Har ikke tatt meg tid til å lete.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå forsøkt den en tid og den fungerer utmerket. Den ser kanskje litt "enkel" ut grafikkmessig, men det hjelper å sette Opacity til 60%. Da blir den mer i tråd med Vistas grafikkmuligheter.

:rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic,

I fjor var det noen som la ut en outlook calendar fil med alle kampene våre i år..

Etterlyser tilsvarende løsning i år :)

/. E

Jeg og. Den kom sent i fjor. Håper noen tar "jobben" tidligere i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic,

I fjor var det noen som la ut en outlook calendar fil med alle kampene våre i år..

Etterlyser tilsvarende løsning i år :)

/. E

Jeg og. Den kom sent i fjor. Håper noen tar "jobben" tidligere i år?

Tar "noen" denne jobben, Markus?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er down på den kalenderen, hadde vært genialt!

Hedde vært meget takknemlig for en til iCal.

Vi kan samarbeide?

Du ordner første 13 kampene og jeg tar de 13 siste..

Ålreit. Jeg skal forsøk å finne ut av det. Ringer deg om jeg trenger hjelp. Ta gjerne telefonen...

edit: Før jeg begynner, er det noe jeg skal ta med utover turnering, motstander og h/b? Alle ideer mottas med takk. (og en klem til de som ønsker)

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er down på den kalenderen, hadde vært genialt!

Hedde vært meget takknemlig for en til iCal.

Vi kan samarbeide?

Du ordner første 13 kampene og jeg tar de 13 siste..

Ålreit. Jeg skal forsøk å finne ut av det. Ringer deg om jeg trenger hjelp. Ta gjerne telefonen...

Hehe. Jeg skal prøve. Telefonallergien min har blitt litt bedre i det siste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du bruker TL for tippeligaen? Følger du opp med UC = Uefa Cup, NM = cup er cup :-)? F.eks?

Vi får drømme videre om CL på ny stadion om 1 eller 2 år.

Det er planen, men det er vanskelig å finne datoer nå...

Det forstår jeg. Svært glad for jobben du har gjort så langt.... :-) Takk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tippeligaen Vista Gadget
  • Opprett ny...