MSL 215 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Bjørnar hadde ingen god kamp igår nei, først og fremst ett par forferdelige involveringer bakover. Men kom vel inn som en direkte følge av MMS sitt røde, og det i seg selv ett kjipt utgangspunkt. Hjelper heller ikke å ha Alan foran seg, så å kalle ham forferdelig er vel kanskje litt ekstremt. Ikke ett stygt ord om Mike men MMS / Pontus virker tryggere. Funket som f i vårsesongen ifjor, med Bjørnar på venstre... Ett lite tankekors: VIF og Stabæk hadde like mange "nøkkelspillere" ute, (Hhv. Andresen, Hæstad, Storbæk, Sæternes og Høiland, Hauger, Somen og VPG) Stabæk vant 1-0, med 10 mann i nesten 55min. Hvilken stall er tynnest? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Ett lite tankekors: VIF og Stabæk hadde like mange "nøkkelspillere" ute, (Hhv. Andresen, Hæstad, Storbæk, Sæternes og Høiland, Hauger, Somen og VPG) Stabæk vant 1-0, med 10 mann i nesten 55min. Hvilken stall er tynnest? I følge de såkalte ekspertene er det vår stall som er tynn. Syltynn er den visst og det er perfekt at alle tror det! En solid venstreback inn nå på tampen så har vi den beste troppen i TL (men ikke si det til noen...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Det har vel vaert foreslått - og avslått - tjue til tredve kandidater til venstreback på forumet i tippeligadvalen. Klarer Bohinen & co og signere en back som er tilnaermet like sterk som Høiland skal jeg spise den hatten jeg ikke har. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Det har vel vaert foreslått - og avslått - tjue til tredve kandidater til venstreback på forumet i tippeligadvalen. Klarer Bohinen & co og signere en back som er tilnaermet like sterk som Høiland skal jeg spise den hatten jeg ikke har. Da kjøper jeg en hatt for å spise den, for nå er bare venstre back som er litt tynt besatt (med mindre det blir pest i troppen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Fra forum.klanen.no: Reflektor: Resultatet er forsåvidt ikke viktig, men synes man en uke før seriestart er naiv dersom man mener dette ser spesielt bra ut. Stabæk var klart bedre enn oss i store deler av kampen. Vi spiller planløst og det blir veldig tydelig at Stabæk har enkeltspillere vi ikke er i nærheten av å ha. Begge lag manglet sentrale spillere og vi spilte 50 min med en mann mer på banen uten at det var merkbart Pyro-fan:Ser alle fokuserer på at spillerne ikke presterte, men skal vel ikke kaste stein i glasshus?Klanen presterte heller ikke, så skjønner at det er en del som trenger noen flere treningskamper blant også. Skuffende å bli syngi ut av noen få små pappadalter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Dagsavisen skriver også om kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Dagsavisen skriver også om kampen. Lurer på om de hadde gjort det hvis vi hadde spilt mot Liiin? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Dagsavisen skriver også om kampen. Lurer på om de hadde gjort det hvis vi hadde spilt mot Liiin? Dagsavisen skriver faktisk ganske fint om Stabæk alltid Det er rett så hyggelig å lese om Stabæk fra dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå