Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser at Mikkel ikke blir tilbydt ny kontrakt - Vet ikke om det er riktig eller galt - det eneste jeg vet er at hvis vi slipper han så hentes han av en annen klubb og blir topskårer i eliteserien neste år...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn er det bare. Jeg personlig synes det er trist at det ikke er plass til Mikkel. Han er uten tvil vår beste innenfor 16'metern. Men det hjelper jo lite når han blir brukt på midtbanen.

Ser ikke bort fra at du får rett i dine spådommer om at han kan blomstre stort i en anne klubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mikkel har aldri slått til på Stabæk og jeg skjønner godt at han blir vraka.

Det jeg setter et stort spørsmål ved er at Finstad får ny kontrakt ?

skjønner ikke hvorfor han ikke klarer å ta med seg ballen og putte den der den hører hjemme. Han har potensialet til å bli en stor spiller men surrer det bort. Husker for noen sesonger siden hvor han satte grå hår i hue på Hoftun :D

Hva skal til for at Tommas slår igjennom?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mikkel er kanskje den spilleren jeg har unnet mest å slå igjennom for Stabæk...trodde kanskje han skulle få noen sjanser på topp sammen med Peter, men dengang ei. har for få kantspillere i klubben...

jeg vet ikke hva det er med mange av stabæks spillere, men det virker som om mange av dem ikke har den rette mentaliteten, den berømte fandenivoldskheten...hehe...mikkel og thomas er vel kanskje de to spillerne ved siden av muri som jeg savner å se det lyne litt fra blikket av fra tid til annen. virker som om de mangler den rette tenningen. Se på spillere som Martin, Peter, branimir og til dels tryggvi. de går på banen for å vinne og viser det med hele kroppen. Se på Skeidspillerne igår, den selvtillitten og respektløsheten de viste på Lerkendal...Kontante taklinger hele veien, knallhard jobbing hele veien...

Nok pjatt...

Mikkel kommer nok til å slå an hvor enn han havner. Det ligger i kortene...Trist at han kanskje skal dra.

Er det forresten noen som vet om han er blant de best betalte i klubben? Han har jo vært her en stund...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Mikkel
  • Opprett ny...