Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanari-fansen har ihvertfall tenkt til å holde seg unna hovedtribunen i år:

http://www.straffe.no/?p=13

Her på høgskolen lærer vi å utvise kildekritikk, dvs at vi anser kilder som mer eller mindre pålitelige. Foruten å ha hverken tall eller statistikk i orden på tilskuertall, utsolgte kamper, plassering av bortesupportere (på Hamar så vi ikke ballen fra lengste 5-meter og ut til cornerflagget, bortetribunen vår på 290 plasser (som fyller kvoten bortesupportere har krav på) er plassert på samme tribune som våre egne tilhengere bruker på Fornebulandets motsatte side, samt at de aller fleste har fått med seg mer enn "Stabæk, klapp klapp klapp". Det er kanskje ikke så mye mer å forvente om du har sittet på hovis, men det bør selv den mest encellede kar skjønne.

Med disse parameterne har jeg kalkulert meg fram til at Gleppmeier er heldig hvis han i det hele tatt klarer å tørke seg bak uten å tré fingrene gjennom dopapiret og opp i evigheten.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske ambisiøst av den klubben som hadde færrest tilskuere i Tippeligaen i fjor å bygge et nytt kjempestadion.

Hva skjer hvis vi ser på tilskuertall i forhold til hvor mye Nadderud tar..

Edit:feil

Endret av Blaatthjerte
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske ambisiøst av den klubben som hadde færrest tilskuere i Tippeligaen i fjor å bygge et nytt kjempestadion.

Hva skjer hvis man hvis vi ser på tilskuertall i forhold til hvor mye Nadderud tar..

Tørke seg bak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til kampen allerede.

Tv2 starter lader allerede opp i dag til duellen mellom veigar/daniel og riseth.

Kort fortalt forteller vel veigar at han har planer om å få riseth sur og forbanna med noen finter å tunneller, sånn at tjuvtriksene hans blir lagt merke til hos dommeren.

Riseth eller Kippe utvist på søndag? Odds 1,15?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel fort MMS og Pontus i midten, og Bjørnar (Tom?) på v.back.

Kan være greit mot raske lsk-spisser, men mikes stoiske ro vil bli savnet.

Bjørnar eller Tom på backen?

PS! Er jo mulig han blir klar, men hørtes ut som en skade som tar mer enn to dager å lege.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler vel at siden MMS gjør jobben sin bedre som stopper sammen med pontus enn som back, så er vel ikke dette noen krise.tom på backen pleier jo å gi juling til fugla han, så dette blir nok bare bra!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får finne frem setter'n og hagla, for på søndag blir det en tidlig fuglejakt!!

Du skal ikke se bort ifra at pengegriske og diktatoriske NFF har forbudt skytevåpen på stadion. Alt for å ødelegge stemningen!

Jeg er redd for Riseth. Han er som skapt til å ødelegge angrepspillet vårt, dvs. ta ut Veigar. Og uten Somen til å klyve igjennom midtbanen og skape ubalanse hos LSK, kan jeg ikke helt se hvem som skal gjøre det for oss på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får finne frem setter'n og hagla, for på søndag blir det en tidlig fuglejakt!!

Du skal ikke se bort ifra at pengegriske og diktatoriske NFF har forbudt skytevåpen på stadion. Alt for å ødelegge stemningen!

Jeg er redd for Riseth. Han er som skapt til å ødelegge angrepspillet vårt, dvs. ta ut Veigar. Og uten Somen til å klyve igjennom midtbanen og skape ubalanse hos LSK, kan jeg ikke helt se hvem som skal gjøre det for oss på søndag.

Skjerven naturligvis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser det er forslag til en "sang" i Tømmernestråden. (Jeg håper den ikke finner veien ut av forumet.) Mer relevant, er det noen som har en formening om Tømmernes' hode/duellstyrke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan er god på hodet, og scoret endel av målene sine på hodet i fjor.

Det høres jo helt fantastisk ut. Å score på hodet, er det en videreutvikling av brassesparket? Gleder meg virkelig til å se dette live.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å ta det med teskje: Jeg vet ikke hvor allsidig Tømmernes er - om han kan spille defensiv midtbane for eksempel. Skulle så vaere tilfelle, ville hans eventuelle duell- og hodestyrke kommet godt med i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk v Lillestrøm - 6. april 20:00
  • Opprett ny...