Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nervene er i høyspenn, og jeg gleder meg virkelig til imorgen:D

Endelig kommer vi igang på eget gress..

og spiller vi som mot engen kan dette bli bra:D

Molde kampen var nok bare ett blaff, håper jeg da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gleder meg som f jeg og nik, blir sinnsvakt morro! alan spiller og folk kan si som de vil; gutten er jo en fantastisk spiller som jeg håper klubben bruker så lenge de kan!

jaja, nå skal jeg lese resten av aftenposten søndag før jeg legger meg, natta

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir laget i dag?

JK

JIH - MMS - PS - TS

CK - AA - JA - BH

VPG - DN

Jeg setter store spørsmålstegn på Alan og Somen. Alan pga oppstyret rundt kontraktsforhandlignene og Somen da jeg jeg ikke er sikker på at han er helt der han skal ennå. Vi trenger folk som tar i et tak helt fra start, dermed benker jeg begge til fordel for Johan og Bjørnar.

Det finnes også andre alternativ, som å starte med Somen og Alan med mulighet for tidlige bytter, evt Tømmernes inn fra start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- LSK er fullstendig klar over hvordan Stabaek spiller, og mottrekkene er planlagt. (Tom Nordlie)

Godt noen har oversikt. JJ har sannsynligvis sin fulle hyre med å komponere midtbane/angrep.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- LSK er fullstendig klar over hvordan Stabaek spiller, og mottrekkene er planlagt. (Tom Nordlie)

Godt noen har oversikt. JJ har sannsynligvis sin fulle hyre med å komponere midtbane/angrep.

Jeg er stygt redd for at vi går på en smell i denne kampen. Vi sliter alltid stort mot lag som setter alt inn på å ta våre viktigste våpen ut av kampen. Når vi heller ikke har Somen i form som kan gjøre det lille ekstra, eller Alan som kanskje ikke engang får spille, og Henning ute - frykter jeg stort for denne kampen. Vårt store problem er at vi fortsatt ikke har troverdige alternativer å sette inn på topp, når det ikke fungerer med Pallskog. At det er TV-kamp gjør saken heller ikke bedre. Vi viser oss "alltid" fra vår verste side i slike kamper. I tillegg er vi tidlig i sesongen, hvor vi normalt ikke er spesielt gode.

Tipper LSK vinner greit 3-0, etter å ha kjørt over oss fullstendig. Det verste vil trolig ikke være resultatet, men at vi ikke får til noe som helst form for godt spill. Noen synes sikkert dette blir for ensidig negativt, men sann mine ord - jeg har mage for dette. Kan ikke huske sist jeg hadde like dårlig magefølelse før en kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle forundre meg littegrann om LSK faktisk går ut så defensivt at de fullstendig legger opp sitt spill etter oss. Jeg tror de taper mer på en slik taktikk enn vi.

Jævli synd at vi mangler Somen i form. Han hadde vært super i krigen mot gRiseth.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er stygt redd for at vi går på en smell i denne kampen. Vi sliter alltid stort mot lag som setter alt inn på å ta våre viktigste våpen ut av kampen. Når vi heller ikke har Somen i form som kan gjøre det lille ekstra, eller Alan som kanskje ikke engang får spille, og Henning ute - frykter jeg stort for denne kampen. Vårt store problem er at vi fortsatt ikke har troverdige alternativer å sette inn på topp, når det ikke fungerer med Pallskog. At det er TV-kamp gjør saken heller ikke bedre. Vi viser oss "alltid" fra vår verste side i slike kamper. I tillegg er vi tidlig i sesongen, hvor vi normalt ikke er spesielt gode.

Tipper LSK vinner greit 3-0, etter å ha kjørt over oss fullstendig. Det verste vil trolig ikke være resultatet, men at vi ikke får til noe som helst form for godt spill. Noen synes sikkert dette blir for ensidig negativt, men sann mine ord - jeg har mage for dette. Kan ikke huske sist jeg hadde like dårlig magefølelse før en kamp.

Voldsomt så negativ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle forundre meg littegrann om LSK faktisk går ut så defensivt at de fullstendig legger opp sitt spill etter oss. Jeg tror de taper mer på en slik taktikk enn vi.

Jævli synd at vi mangler Somen i form. Han hadde vært super i krigen mot gRiseth.

Somen i form hadde vært meget god å ha i denne kampen. Er ellers ikke enig at LSK vil tape på å legge opp spillet etter oss. Erfaringen fra tidligere viser nettopp vi sliter mot lag som demmer opp for våre viktigste kort. Tas Veigar ut av kampen er mye gjort, spesielt dersom spillere som Somen, Alan og Henning er ute eller ikke er i slag. Stikkerne til Nannskog er helt avgjørende for vår effektivitet. Uteblir disse, blir vi bare stående å stange.

Det er derfor vi trenger kantspillere som gjør at vi alternativt kan bruke kantene mer. La oss håpe at Keller storspiller i denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Somen i form hadde vært meget god å ha i denne kampen. Er ellers ikke enig at LSK vil tape på å legge opp spillet etter oss. Erfaringen fra tidligere viser nettopp vi sliter mot lag som demmer opp for våre viktigste kort. Tas Veigar ut av kampen er mye gjort, spesielt dersom spillere som Somen, Alan og Henning er ute eller ikke er i slag. Stikkerne til Nannskog er helt avgjørende for vår effektivitet. Uteblir disse, blir vi bare stående å stange.

Det er derfor vi trenger kantspillere som gjør at vi alternativt kan bruke kantene mer. La oss håpe at Keller storspiller i denne kampen.

Enig med Tom, godt skrevet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt enig i det Tom skriver, og er redd tendensene fra Molde kampen fortsetter. Nå spiller vi uten Alan og Somen, og vi mister mye av den uforutsigbarheten som vi profiterte stort på forrige sesong. Når vi gjør det, så trenger vi et mer tydelig offensivt mønster enn hva vi viste mot Molde, men forhåpentligvis har en ukes trening bedret på dette.

I tillegg er jeg redd for at Johan og Annan blir litt lette mot LSKs midtbane, men forhåpentligvis står Keller opp og kriger. Med Keller og Bjørnar på kantene, åpnes det vel for at Johan kan skyves fremover i en trequartista rolle? Han var god fremskutt mot Vif, og forhåpentligvis kan han gi tilstrekkelig støtte til Veigar og Daniel.

Ellers håper jeg å se mer til Høiland offensivt, enn hva var tilfellet mot Molde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan gressmatta på nadderud er nå?

Den ser bra ut fra tribunen, men ser man nærmere på den er det ikke mye gress, men ser jevn å bra ut sett utifra været i det siste..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka bekrefter at Mike er ute, men Alan vrakes ikke (ennå), men det kan skje utover i sesongen om konkurransen er hard og jevn om venstrekanten. Da blir spørsmålstegnet om man gambler med Somen fra start.

Dersom LSK skal opp i Veigar og Nannskog og presser de tilbake på banen, er jeg godt fornøyd. Gleder meg til å se Nanne knuse Kippe i løpsduell, det blir litt som en sportsbil mot en traktor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yezz! Knall vi fikk den skoringen før pause!

Nannskog og Andersson kombinerer herlig :) Annan imponerer også sentralt, med unntak av et par farlige pasninger i begynnelsen som han må slutte med!

KOM IGJEN STABÆK ;)

Endret av Batistuta
Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva stod på banneret? Ett eller et annet med Greed is a sin, go to hell?

Greed is a sin, sinners go to hell.

Forøvrig har vel dagens hendelser i Sandvika og på Nadderud, både på og utenfor banen, vist at alt med tilhørighet til Lillestrøm er søppel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk v Lillestrøm - 6. april 20:00
  • Opprett ny...