Batistuta 3 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Shit for en kamp! Stabæk skaper utvilsomt den beste tv underholdningen Deilig å se vi rundspiller Lillestrøm i veldig mye av 2 omgang, selvom vi ikke trengte den siste reduseringen. Lekre detaljer fra Alanzinho, Annan, Nannskog, Andersson etc. Og alltid morsomt med litt bråk på slutten og rødt kort til Lillestrøm (som vanlig) ^^ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Annen omgang ble heldigvis mindre spennende enn jeg trodde. Desto morsommere at spillet synes å løsne. Muligens innbildning; men jeg kunne formelig se selvtilliten vokse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Vi har fått en ny dimensjon gjennom Annan og Andersson. Med Henning og Somen i slag etterhvert ser dette svært lovende ut. Andersson er også et alternativ til Veigar ved skader. Hvem snakker om tynn stall? Og jeg som trodde Annan og Andersson ble for tynt mot grisespillerne fra LSK. Ufattelig digg å ta feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Jeg skjønner at folk er skuffet over kontraktbruddet med Alanzinho men jeg kan love at jeg er enda mer skuffet over Stabæk supportere som ikke støtter egne spillere. Jeg regner med at dere ikke jublet på målene han var innvolvert i heller. Eller har dere en stor mengde dobbeltmoral? Kampen ellers synes jeg vi spilte strålende. LSK produserte minimalt og vi var giftige fremover. Deres elendige gampefotball og skitne spill førte ikke frem og det gleder meg stort. Gratulerer med tabelltopp, om enn med en bismak av svik fra Alan og enkelte supportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 hva stod på banneret? Ett eller et annet med Greed is a sin, go to hell? Greed is a sin, sinners go to hell. Forøvrig har vel dagens hendelser i Sandvika og på Nadderud, både på og utenfor banen, vist at alt med tilhørighet til Lillestrøm er søppel. At folk som kan sympatisere med det #¤%!&laget, lager bråk er jo ikke så merkelig. For neandertaler er slåssing, innavl og Vidar Riseth det feteste i verden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 At folk som kan sympatisere med det #¤%!&laget, lager bråk er jo ikke så merkelig. For neandertaler er slåssing, innavl og Vidar Riseth det feteste i verden. Og en suppegjeng som står med tromme og megafon! Hva skjedde med god gammel sang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 For en deilig, deilig dag og tippeligarunde! Viking, Brann, Enga og Lillestrøm taper og vi ydmyker Lillestrøm! Meget imponert av Annan og Andersson. Veldig bra spill av begge to. Noen som vet status til Nannskog? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Hva mener du? Han hadde jo krampe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 6. April 2008 (endret) Del Skrevet 6. April 2008 (endret) Kjempekamp av alle gutta i dag. I kveld gleder jeg meg over 3 utrolig viktige poeng og glemmer alt annet gruff. Hyll hyll! Endret 6. April 2008 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Hva mener du? Han hadde jo krampe? Så bare at han signaliserte at han måte ut, var ikke sikker hvorfor. Godt å høre at det bare var krampe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Voldsomt så negativ... Som sagt: "Noen synes sikkert at dette blir for ensidig negativt........" Slakt meg gjerne dersom jeg tar feil. Du som sa det. Klar til å slakte deg jeg Forøvrig var vel dette første seriekamp med Veigar og Daniel på banen hvor vi scorer så mange mål uten at noen av de to er målscorere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Jeg skjønner at folk er skuffet over kontraktbruddet med Alanzinho men jeg kan love at jeg er enda mer skuffet over Stabæk supportere som ikke støtter egne spillere. Jeg regner med at dere ikke jublet på målene han var innvolvert i heller. Eller har dere en stor mengde dobbeltmoral? Jeg jublet for stabæk. Ikke for alan. Ei heller ingen alanzinho sang av noen av oss som startet sangene. Punktum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Voldsomt så negativ... Som sagt: "Noen synes sikkert at dette blir for ensidig negativt........" Slakt meg gjerne dersom jeg tar feil. Du som sa det. Klar til å slakte deg jeg Forøvrig var vel dette første seriekamp med Veigar og Daniel på banen hvor vi scorer så mange mål uten at noen av de to er målscorere. Deilig å bli slaktet på en sånn dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Intervju med Kippe på KFL "- Du er en haltepikk etter kampen i dag! Wie gehts?" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Håper JJ tar ut Stenvoll og Alan. He-he. Mener du det enda? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 478 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 fantastisk å se hvor mange vi har blitt... var litt vel mange til 2 forsangere dessverre.. sto nede til venstre på feltet, mange rundt meg som virket som nye og slet med sangene... prøvde å få med meg folkene rundt på å synge men var mange som var slappe.. tror det også hadde hjulpet med en forsanger til foran oss... Er stolt av og håper vi slipper unna sånn tullete innside bråk som LSK (ultras) satt igang borte på sitt eget felt.. la det være sånn i framtiden også... er ufattelig trist at noen få supportere kan ødelegge så mye... noen som vet hvem som får boten? håper ærlig talt LSK får den... Forza stabæk en fantastisk morsom kamp etter hvert, med en dårlig dommer som var for snill mot riseth og kippe. virket som han skulle gjøre "opp" for fjorårets kamp. gøy at vi avslutter kampen med to nye spennende talenter på topp:D gleder meg til framtiden, og elsket at Jan ikke var redd for kippe. faktisk slo han i luften, så "lille" kippe fikk vondt stakkars... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Er stolt av og håper vi slipper unna sånn tullete innside bråk som LSK (ultras) satt igang borte på sitt eget felt..la det være sånn i framtiden også... er ufattelig trist at noen få supportere kan ødelegge så mye... noen som vet hvem som får boten? håper ærlig talt LSK får den... Som lag, som supporter..... Faen for en gjeng tullinger skal du lete lenge etter... Hadde satt pris på om det ble en saftig bot med en lik reaksjon som det Brann ga til kule-kastern.. Følte meg i hvertfall "trygg" på Blaa i dag med omringelse av politi... HAHA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Er stolt av og håper vi slipper unna sånn tullete innside bråk som LSK (ultras) satt igang borte på sitt eget felt.. håper du mener casualsene, ultras er no helt annet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 478 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Er stolt av og håper vi slipper unna sånn tullete innside bråk som LSK (ultras) satt igang borte på sitt eget felt.. håper du mener casualsene, ultras er no helt annet... ja jeg mener de som lagde bråket... bildene fra bråket på nettet blir det holdt opp en banner midt inni der hvor det står ULTRAS i stor skrift og i Lsk fargene, så tror det kanskje var de som sto bak... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 Er stolt av og håper vi slipper unna sånn tullete innside bråk som LSK (ultras) satt igang borte på sitt eget felt.. håper du mener casualsene, ultras er no helt annet... ja jeg mener de som lagde bråket... bildene fra bråket på nettet blir det holdt opp en banner midt inni der hvor det står ULTRAS i stor skrift og i Lsk fargene, så tror det kanskje var de som sto bak... Ultras og Cashuals er to forskjellige ting, men ekke sikkert Lsk har forstått det enda.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 Er stolt av og håper vi slipper unna sånn tullete innside bråk som LSK (ultras) satt igang borte på sitt eget felt.. håper du mener casualsene, ultras er no helt annet... ja jeg mener de som lagde bråket... bildene fra bråket på nettet blir det holdt opp en banner midt inni der hvor det står ULTRAS i stor skrift og i Lsk fargene, så tror det kanskje var de som sto bak... Ultras og Cashuals er to forskjellige ting, men ekke sikkert Lsk har forstått det enda.. For et sted som stort sett livnærer seg på folk som venter på toget blir det nok litt mye med alle disse utenlandske ordene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 Nordli: Fortjent seier til et veldig godt fotballlag, men skuffet over at Annan filmer på LSK et rødt kort Det er nettopp sånne holdninger som gjør at jeg tror LSK kommer til å dra på så mange kort i år også. De har ingen vilje til å ta tak i problemet, bare skylder på alle andre. Riseth har virkelig kommet til et lag som matcher personligheten hans: Spille grisete og sutre over alt som går en i mot. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 Kan anbefale å lese litt på http://www.kanari-fansen.no/debatt/Mye sure miner. Blir i godt humør av sånt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 MÅ bare få det ut. 1 - FANTASTISK KAMP. Livet mitt går litt i mot meg om dagen, men det jeg opplevde i går veier opp for mye. Lenge siden jeg har smilt så mye på veldig veldig veldig lenge. 2 - Alan. Jeg har skrevet og uttalt en del negative ting om deg i den senere tid. Du får mye pepper og personlig mener jeg du må tåle en del. Nå er jeg også den første til å gi like mye berøm som ris og kampen i går var outstanding. Tror mye av supporternes frustrasjon går på at vi er så jævlig lei oss for at du ikke ønsker å fortsette i Stabæk med det tilbudet som foreligger og som gjør deg til lagets best betalte. Uansett.... MUTO OBRIGADO Alan for innsatsen i går. Du er en fantastisk fotballspiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 det som er så bra med UFC og kompani er at de er ultras, casuals, tifogjengen, sittende supportere, alt etter som det passer seg, casuals på internett og mot sandefjord o.l., ultras mot oss og molde, sittende mot enga, eller muligens casuals, men de kan ikke møte IB, fordi de må gå tur med hunden... artig gjeng igrunn"! egentlig litt synd at de roter så jævlig, for de har en del gode poenger.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 fra vg nett 31. STRAFFE til Lillestrøm! Bjørkøy blir tatt unødvendig av Tom Stenvoll. TV-bildene viser at Kippe var borti ballen med hånden i forkant av situasjonen. 32. 1 - 1 MOUELHI. Khaled Mouelhi med et kort tilløp, og setter ballen i Knudsens høyre hjørne. Stabæk-keeperen er etter ballen, men straffen er for hard. 36. Stabæk spiller seg gjennom på høyresiden, og inlegget fra Nannskog er perfekt. Gunnarsson skal avslutte fra 6-7 meters hold - men blir stoppet av en forsvarer. Ligner veldig på straffespark, men Skjerven dømmer corner. Like etterpå er Nannskog på farten igjen. Nå blir han spilt gjennom - tror det er av ALanzinho - men skyter like utenfor! 71. Vidar Riseth har flere ganger stoppet Gunnarsson ulovlig i 2. omgang. Hjemmefansen er oppgitte og vil ha Riseth i "boka" til dommeren. 72. Simen Brenne sparker ned Annan og får gult kort. 72. Nannskog går overende inne i 16-meteren, med Kippe i ryggen. Dommeren blåser - men for frispark til LSK. Signaliserer at det er Nannskog som holder. 75. Bytte Stabæk: Jan Tømmernes kommer inn for Daniel Nannskog. 73. Stor mulighet for LSK! Essediri legger inn fra siden og Brenne er avslutter. Knudsen får parert til corner. 75. Både Brenne og Riseth går tøft til i dueller med Alanzinho og Annan. Dommeren gir frispark til Stabæk, men holder kortene i lommen. 81. Riseth fortsetter å felle Gunnarsson - uten å få kort. Morsomt at Lillestrøm får seg til å klage på dommeren. Synes forøvrig noen bør tipse Daniel om at han sikkert vil klare seg bedre om han ikke sleper på Kippe når han er alene med keeper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 fra vg nett72. Nannskog går overende inne i 16-meteren, med Kippe i ryggen. Dommeren blåser - men for frispark til LSK. Signaliserer at det er Nannskog som holder. quote] Morsomt at Lillestrøm får seg til å klage på dommeren. Synes forøvrig noen bør tipse Daniel om at han sikkert vil klare seg bedre om han ikke sleper på Kippe når han er alene med keeper. I den situasjonen dømmer dommeren hands på Daniel. TV-bildene viser at den treffer hånda hans, og det er nok derfor du ikke ser noen reaksjoner fra Daniel... Men bortsett fra det er jeg helt enig i poenget ditt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 dommeren viser vel med kroppsspråket at han dømmer for holding...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 Mouelhi slo Annan LSK-spilleren får trolig flere kampers karantene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå