Gjest Del Skrevet 7. November 2002 Del Skrevet 7. November 2002 Ser det sutres over lange turer her. Vel: Norge er et stort land. Synes dere det blir for langt å reise med BMW-ene, kan det jo være et flott alternativ å følge Stabæk 2, og kanskje juniorlaget i Interkrets? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 320 Del Skrevet 7. November 2002 Del Skrevet 7. November 2002 Tror ikke det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 7. November 2002 Del Skrevet 7. November 2002 Tror ikke det. Ikke jeg heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. November 2002 Del Skrevet 7. November 2002 Ser det sutres over lange turer her. Vel: Norge er et stort land. Synes dere det blir for langt å reise med BMW-ene, kan det jo være et flott alternativ å følge Stabæk 2, og kanskje juniorlaget i Interkrets? Bra humor! La oss følge Stabæks miniputter på Jutul-treffen i stedet for A-laget. At vi ikke har tenkt på det før. Genialt! Først i stanga, så i nettet, helt til keepern går fra vettet! Juhuu! Dette temaet utgår vel med høye kneløft? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 10. November 2002 Del Skrevet 10. November 2002 Hva faen er detta for noe'a? Greit nok at det mange sure borteturer, men uansett spilles junior- og b-matcher på andre tidspunkt. Hva er galt i å følge dem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 11. November 2002 Del Skrevet 11. November 2002 Hva faen er detta for noe'a? Greit nok at det mange sure borteturer, men uansett spilles junior- og b-matcher på andre tidspunkt. Hva er galt i å følge dem? Mener du miniputtene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 13. November 2002 Del Skrevet 13. November 2002 Gjennomsnittlig reiselengde til bortekamper – elitedivisjonen 2003: Tromsø: 1603 km Bodø/Glimt: 1203 km Viking: 674 km Bryne: 646 km Rosenborg: 627 km Ålesund: 615 km Brann: 597 km Odd: 589 km Molde: 569 km Lillestrøm: 525 km Stabæk: 518 km Vålerenga: 517 km Lyn: 517 km Sogndal: 511 km Konklusjonene blir at Stabæk support har mindre grunn enn de fleste til å klage på avstander, og at Sogndal er mer sentralt enn jeg hadde forestilt meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 13. November 2002 Del Skrevet 13. November 2002 Gjennomsnittlig reiselengde til bortekamper – elitedivisjonen 2003: Stabæk: 518 km Vålerenga: 517 km Lyn: 517 km Sogndal: 511 km Konklusjonene blir at Stabæk support har mindre grunn enn de fleste til å klage på avstander, og at Sogndal er mer sentralt enn jeg hadde forestilt meg. Hvordan kan Stabæk ha lengre reiselenge enn Vålenga og Lyn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Eik 0 Del Skrevet 13. November 2002 Del Skrevet 13. November 2002 Gjennomsnittlig reiselengde til bortekamper – elitedivisjonen 2003: (...) Hvordan har du regnet ut disse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 13. November 2002 Del Skrevet 13. November 2002 Hvordan kan Stabæk ha lengre reiselenge enn Vålenga og Lyn? Lenger til LSK, RBK, TIL, Glimt, MFK, AaFK og både til VIF/Lyn (som jo ikke har reisevei til en bortekamp). Forutsetter da at man kjører E-6 nordover til Molde og Ålesund. Stabæk har vel kortere til Viking, Bryne, Brann, Odd og Sogndal (?). Totalt skulle vel det tilsi at vi har litt lenger vei, selv om det egentlig er helt meningsløst å tenke på...;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 031 Del Skrevet 13. November 2002 Del Skrevet 13. November 2002 Og gjesten ovenfor er meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 17. November 2002 Del Skrevet 17. November 2002 Hvordan kan Stabæk ha lengre reiselenge enn Vålenga og Lyn? Da Lyn og enga ikke har reiselengde til hverandres bortekamper, mens Stabæk må reise den mila inn til Oslo. Utregninga er vel enkelt å greit antall mil på alle borteturene delt på antall kamper. Enkel matematikk egentlig 8) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 17. November 2002 Del Skrevet 17. November 2002 Hva faen er detta for noe'a? Greit nok at det mange sure borteturer, men uansett spilles junior- og b-matcher på andre tidspunkt. Hva er galt i å følge dem? Mener du miniputtene? Eh, nei. Junior- og b-lag :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg