Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser det sutres over lange turer her. Vel: Norge er et stort land. Synes dere det blir for langt å reise med BMW-ene, kan det jo være et flott alternativ å følge Stabæk 2, og kanskje juniorlaget i Interkrets?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det sutres over lange turer her. Vel: Norge er et stort  land. Synes dere det blir for langt å reise med BMW-ene, kan det jo være et flott alternativ å følge Stabæk 2, og kanskje juniorlaget i Interkrets?

Bra humor! La oss følge Stabæks miniputter på Jutul-treffen i stedet for A-laget. At vi ikke har tenkt på det før. Genialt!

Først i stanga, så i nettet, helt til keepern går fra vettet! Juhuu!

Dette temaet utgår vel med høye kneløft?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva faen er detta for noe'a?

Greit nok at det mange sure borteturer, men uansett spilles junior- og b-matcher på andre tidspunkt. Hva er galt i å følge dem?

Mener du miniputtene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjennomsnittlig reiselengde til bortekamper – elitedivisjonen 2003:

Tromsø: 1603 km

Bodø/Glimt: 1203 km

Viking: 674 km

Bryne: 646 km

Rosenborg: 627 km

Ålesund: 615 km

Brann: 597 km

Odd: 589 km

Molde: 569 km

Lillestrøm: 525 km

Stabæk: 518 km

Vålerenga: 517 km

Lyn: 517 km

Sogndal: 511 km

Konklusjonene blir at Stabæk support har mindre grunn enn de fleste til å klage på avstander, og at Sogndal er mer sentralt enn jeg hadde forestilt meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjennomsnittlig reiselengde til bortekamper – elitedivisjonen 2003:

Stabæk: 518 km

Vålerenga: 517 km

Lyn: 517 km

Sogndal: 511 km

Konklusjonene blir at Stabæk support har mindre grunn enn de fleste til å klage på avstander, og at Sogndal er mer sentralt enn jeg hadde forestilt meg.

Hvordan kan Stabæk ha lengre reiselenge enn Vålenga og Lyn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenger til LSK, RBK, TIL, Glimt, MFK, AaFK og både til VIF/Lyn (som jo ikke har reisevei til en bortekamp). Forutsetter da at man kjører E-6 nordover til Molde og Ålesund.

Stabæk har vel kortere til Viking, Bryne, Brann, Odd og Sogndal (?).

Totalt skulle vel det tilsi at vi har litt lenger vei, selv om det egentlig er helt meningsløst å tenke på...;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da Lyn og enga ikke har reiselengde til hverandres bortekamper, mens Stabæk må reise den mila inn til Oslo.

Utregninga er vel enkelt å greit antall mil på alle borteturene delt på antall kamper. Enkel matematikk egentlig 8)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Norge er et stort land
  • Opprett ny...