Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det ryktes at Stabæk-Helgi kan være på vei til Hønefoss. Hønefoss skal være den eneste klubben i Norge som er i nærheten av å matche hans lønnskrav på kr. 1.200.000 + fri bil + fri bolig. Nå må dere komme på banen. Dette er mannen for dere. Bla opp! Med på kjøpet får dere også ett stk fint kvinnfolk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke vært meg imot...tror han hadde fått en ny vår i Stabæk...ikke lett å være god i Lyn selv om man har aldri så mange kvalitetsspillere å velge mellom. Men lønnskravet er altfor drøyt, det må jo selv jeg innse...drømmer uansett videre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ryktes at Stabæk-Helgi kan være på vei til Hønefoss. Hønefoss skal være den eneste klubben i Norge som er i nærheten av å matche hans lønnskrav på kr. 1.200.000 + fri bil + fri bolig. Nå må dere komme på banen. Dette er mannen for dere. Bla opp! Med på kjøpet får dere også ett stk fint kvinnfolk.

Skuffende.

Da jeg hørte Helgi sine lønnkrav for en tid tilbake, tenkte jeg at ingen i Norge ville gi ham denne lønnen, for så å senke lønnkravene sine og gå til Stabæk for 500.000 i året. 1,2 mill nekter jeg å tro at Stabæk har råd til. Så da blir det opp til Helgi om han spiller for hjertet eller penger.

Får satse på Jan Derek i steden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere husker helgi jo ganske bra. men husker dere også latteren hans?

har hørt det på treningen av det islandske landslaget...

høres ut som et syk esel... :mrgreen:

og det på nadderud? nei! aldri! ikke for 1.2 mill....

(bare hvis han scorer kamp på kamp, men det gjør han ikke)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Helgi?
  • Opprett ny...