O.V.F 2 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Det ryktes at Stabæk-Helgi kan være på vei til Hønefoss. Hønefoss skal være den eneste klubben i Norge som er i nærheten av å matche hans lønnskrav på kr. 1.200.000 + fri bil + fri bolig. Nå må dere komme på banen. Dette er mannen for dere. Bla opp! Med på kjøpet får dere også ett stk fint kvinnfolk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Del Skrevet 3. Oktober 2003 hadde ikke vært meg imot...tror han hadde fått en ny vår i Stabæk...ikke lett å være god i Lyn selv om man har aldri så mange kvalitetsspillere å velge mellom. Men lønnskravet er altfor drøyt, det må jo selv jeg innse...drømmer uansett videre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Det ryktes at Stabæk-Helgi kan være på vei til Hønefoss. Hønefoss skal være den eneste klubben i Norge som er i nærheten av å matche hans lønnskrav på kr. 1.200.000 + fri bil + fri bolig. Nå må dere komme på banen. Dette er mannen for dere. Bla opp! Med på kjøpet får dere også ett stk fint kvinnfolk. Skuffende. Da jeg hørte Helgi sine lønnkrav for en tid tilbake, tenkte jeg at ingen i Norge ville gi ham denne lønnen, for så å senke lønnkravene sine og gå til Stabæk for 500.000 i året. 1,2 mill nekter jeg å tro at Stabæk har råd til. Så da blir det opp til Helgi om han spiller for hjertet eller penger. Får satse på Jan Derek i steden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Del Skrevet 3. Oktober 2003 helgi er for dyr, drar på årene og for dårlig. glem ham. kommer aldrig til å skje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Oktober 2003 Del Skrevet 6. Oktober 2003 Gjett hvem jeg så på tribunen på lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. Oktober 2003 Del Skrevet 6. Oktober 2003 Jeg så Teitur på Nadderud på lørdag. Håper ikke det betyr noe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Oktober 2003 Del Skrevet 6. Oktober 2003 he-he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 13. Oktober 2003 Del Skrevet 13. Oktober 2003 dere husker helgi jo ganske bra. men husker dere også latteren hans? har hørt det på treningen av det islandske landslaget... høres ut som et syk esel... :mrgreen: og det på nadderud? nei! aldri! ikke for 1.2 mill.... (bare hvis han scorer kamp på kamp, men det gjør han ikke) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg