sauen 131 Del Skrevet 9. April 2008 Del Skrevet 9. April 2008 Mye underholdning i disse oppgjørene og håper på en ny spennende kamp med Stabæk som seierherre. Har en god følelse og tror mye av spillet til Brann avhenger av Eirik Bakke som forøvrig har en hyggelig høy skaderate. Jeg er klar over at denne tråden er tidlige ute - mest av alt fordi jeg lurer på hvorledes folk fra Bergen (les Stabæk supportere) skal komme seg hjem til Nadderud før denne kampen og tilbake igjen etterpå. sååå: Noen som har satt opp en buss den veien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. April 2008 (endret) Del Skrevet 9. April 2008 (endret) Jeg er klar over at denne tråden er tidlige ute - mest av alt fordi jeg lurer på hvorledes folk fra Bergen (les Stabæk supportere) skal komme seg hjem til Nadderud før denne kampen og tilbake igjen etterpå. sååå: Noen som har satt opp en buss den veien? De jobber på Sandsli, slik at de har kort vei til Flesland etter jobb på fredag. Fly tilbake på søndag. Når det gjelder resultatet er jeg lei av at folk hoverer, en gang må det bli min tur. Jeg har på følelsen av at det vil skje i år. Endret 9. April 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 9. April 2008 Del Skrevet 9. April 2008 http://www.stabaek.no/content/view/575/21/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. April 2008 Del Skrevet 9. April 2008 http://www.stabaek.no/content/view/575/21/ Var det det man mente med at syndere havner i helvete? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 12. April 2008 Del Skrevet 12. April 2008 Hvorledes ligger det an med billetter på feltet vårt? Må de forhåndsbestilles eller holder det å møte opp ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 12. April 2008 Del Skrevet 12. April 2008 Hvorledes ligger det an med billetter på feltet vårt? Må de forhåndsbestilles eller holder det å møte opp ? Ulikt hvordan det har blitt gjort tidligere selges det ikke billetter i porten. Det legges ut et veldig begrenset antall i bodene på stadion kampdag, og man får kjøpt 1 billett per medlem (må vise medlemskort). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johan Stub 0 Del Skrevet 12. April 2008 Del Skrevet 12. April 2008 MA er borte fra Brann. Med ham også det psykiske overtaket. Tror det går bra jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 Blir 3 strake tap for Brann dette her, først mot Godset i dag og Stabæk på lørdag superuke for Brann.... Håper bare ikke det blir samme resultat som i fjor, men det skjer jo ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 Håper på: -----------Jon---------- MMS--Mike-Pontus--Tom Johan-Somen-Annan-Alan VPG-------Nanne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 Hva med?: -----------Jon---------- Keller--MMS--Pontus--Tom Somen--Johan--Annan--Alan VPG-------Nanne Kanskje bytte somen og johan,men synes den ser gra ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Hvis Mike ikke er klar foretrekker jeg også Keller på høyre back - ellers spiller vell Bjørnar venstre og Tom høyre back.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
strand 7 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Hva med?: -----------Jon---------- Keller--MMS--Pontus--Tom Somen--Johan--Annan--Alan VPG-------Nanne Kanskje bytte somen og johan,men synes den ser gra ut. Spennnende oppstilling, men kanskje litt offensiv mot Brann? Sidebackene til Brann kommer veldig ofte fremover, og da er det viktigere enn noengang at vingene våre hjelper til defensivt. Innbiller meg at Somen kommer til å jukse endel der, samme med Keller. Vil heller ha Bjørnar på venstre, Tom på høyre og Keller på midten. Klar over at venstresiden vår er vel på offensiv da, men Annan klarer å hjelpe til defensivt hvis den hovedsaklig dreier seg om en side. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Vil heller ha Bjørnar på venstre, Tom på høyre og Keller på midten. Klar over at venstresiden vår er vel på offensiv da, men Annan klarer å hjelpe til defensivt hvis den hovedsaklig dreier seg om en side. Enig med deg vedr. Tom og Bjørnar. Det er viktig at høyresiden fungerer bra i denne kampen, slik at Hanstveit og Vaagan Moen ikke får mye spillerom. Avhengig av kampform, håper jeg Somen kan stille på høyresiden i denne kampen. I slag kan han ta de defensive ansvarene, samtidig som han har evne til å utfordre i større grad enn Keller. Stabæk spiller på hjemmebane, og skal ta kommando i denne kampen. Alan kan få til mye i denne kampen, og det spiller liten rolle om Guntveit eller Dahl spiller på høyrebacken. Solli er imidlertid ganske god defensivt og dyktig til å snu spillet, så Annan kommer nok til å få mye å gjøre. Blir spennende å se om Winters eller Demba starter. Personlig håper jeg sistnevnte spiller, da en hardtarbeidende Winters kan føre til at Annan får et vel stort rom å dekke over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Espen Berntsen dømmer. Håper han fortsetter den fine trenden med å dele ut røde kort til motstanderlaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silje 0 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Hvem tror dere blir den første som får kort? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Hvem tror dere blir den første som får kort? Eirik Bakke skal jo egentlig alltid ha rødt kort i løpet av en kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Bakke skal ihvertfall ha at han ikke legger skjul på at han spiller tøft, og at han tåler en smell selv. Det er verre med f. eks Riseth. Men kort får han på lørdag, ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Håper ikke Eirik Bakke tar sånne taklinger igjen, da blir det ikke koselig på Nadderud Den er ille!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Synd Svein Oddvar Moen er en pingle av en dommer. Ellers hadde vi sluppet Helstad..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Velger å tro at det er fordel Stabæk at Brann kun klarte 1-1 i dag. De har en åpning under par, og "må" vinne på Nadderud. Sammen med et lag som ikke er så samkjørt som de var i fjor, tror jeg det blir mye morsomt på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Velger å tro at det er fordel Stabæk at Brann kun klarte 1-1 i dag. De har en åpning under par, og "må" vinne på Nadderud. Sammen med et lag som ikke er så samkjørt som de var i fjor, tror jeg det blir mye morsomt på lørdag Skeptisk.. Brann MÅ vinne, og gjett om Mjelde kommer til å minne de på det denne uken. Samtidig har vi ennå ikke vunnet mot Brann etter opprykket, en gang må jo bli den første. På den anne side har vi heller ikke tapt i år og en gang må bli den første for det og.. Nei..., det blir spennende på lørdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Stabæk spilte som et første divisjonslag på søndag, og Brann spilte så tafatt at det var pinlig idag. Håper virkelig at begge løfter seg til lørdagen. I denne kampen bør Somen få starte, kanskje kan Tony gå ut på siden slik at Alan kan få benken. Han var uansett svak mot Glimt. Hvis vi klarer å vise litt av det samme spillet som LSK i andre bør vi ha gode sjanser for full pott. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Stabæk spilte som et første divisjonslag på søndag, og Brann spilte så tafatt at det var pinlig idag. Håper virkelig at begge løfter seg til lørdagen. I denne kampen bør Somen få starte, kanskje kan Tony gå ut på siden slik at Alan kan få benken. Han var uansett svak mot Glimt. Hvis vi klarer å vise litt av det samme spillet som LSK i andre bør vi ha gode sjanser for full pott. Nei, nå syns jeg folk skal slutte å disse Alan. Han er kjempegod. Hver gang han fikk tak i ballen driblet han av en haug med nordlendinger. Han var utrolig nær ved å vinne kampen. Alene. Hadde det ikke vært så himla kaldt i Bodø er jeg sikker på at han sentra opptil flere ganger. Nei, blomster til Alan. (Frostroser?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Stabæk spilte som et første divisjonslag på søndag, og Brann spilte så tafatt at det var pinlig idag. Håper virkelig at begge løfter seg til lørdagen. I denne kampen bør Somen få starte, kanskje kan Tony gå ut på siden slik at Alan kan få benken. Han var uansett svak mot Glimt. Hvis vi klarer å vise litt av det samme spillet som LSK i andre bør vi ha gode sjanser for full pott. Nei, nå syns jeg folk skal slutte å disse Alan. Han er kjempegod. Hver gang han fikk tak i ballen driblet han av en haug med nordlendinger. Han var utrolig nær ved å vinne kampen. Alene. Hadde det ikke vært så himla kaldt i Bodø er jeg sikker på at han sentra opptil flere ganger. Nei, blomster til Alan. (Frostroser?) Alan svikter oss! for å tjene 3 mill istedenfor 2 mill så går han fra den klubben og treneren som gjorde han så mye verdt (men ikke verdt 3 mill!) Må si meg uenig med deg, men alle har hver sin mening, jeg har min og du har din... OG det respekterer jeg Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 muligens ironi brukt som et litterært hjelpemiddel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 muligens ironi brukt som et litterært hjelpemiddel? Var det en kommentar til meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 muligens ironi brukt som et litterært hjelpemiddel? Var det en kommentar til meg? Muligens et åpenbart budskap i bokstavelig form Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 14. April 2008 (endret) Del Skrevet 14. April 2008 (endret) Lurer på om vi får Somen fra start mot Brann? Er det bare meg, eller blir JA og AA noe stasjonære i spillet sitt? Bra mot LSK, men både mot Molde og Glimt synes jeg det blir lite bevegelse (ok defensivt riktignok) sentralt på midten. I tillegg savner jeg litt balltempo, spesielt fra Johan. Litt av det samme som Henning også har slitt med (inntil han kom i god form i fjor sommer), da han rett og slett bruker litt for lang tid for å områ seg. Skulle gjerne sett litt raskere ballbehandlig og litt mer fart i pasningene. Ellers er jeg storfornøyd med JA. Muligens trenger han mer tid til å avklimatisere seg for Stabæk og TL. Det kan vel være JJ vurderer Somen eller JA som høyrekant, og Keller som back? Synes Bjørnar virket smårusten mot Glimt, så Tom og Keller kan nok være et alternativ på backene. Endret 14. April 2008 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 15. April 2008 Del Skrevet 15. April 2008 Andre som så intervju med en Brannkeeper uten selvtillitt på TV2-sporten? 14 kamper siden sist han holdt nullen, og flere store tabber i de samme kampene. Det lover godt for Stabæk og de andre medaljekandidatene at han presterer på noen hakk under fjorårsnivå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 15. April 2008 (endret) Del Skrevet 15. April 2008 (endret) Høyresiden til Brann fungerte rimelig dårlig i går, noe som kan være verdt å ta med seg til lørdag. Mattias Andersson fikk voldomt mye plass. Vi trenger en ving som kan starte løpene i de rette tidspunktene. Alan var rimelig god i andreomgangen mot LSK, og han bør få sjansen fra start på vanlig plass. Håper Somen snart er klar fra start, da det vil åpne nye muligheter på midtbanen. Hurtighet på midtbanen kan være en nøkkel Endret 15. April 2008 av Spence Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå