Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alan skal ut av laget! For det første så er det mer viktig å spille inn et lag uten alanzinho nå som han sannsynligvis drar, og for det andre så gjør han en elendig kamp mot B/G!

Han ødelegger all spill ved å flytte seg fra plassen sin som venstrekant.

Han drar inn fra høyre mot midten og ut igjen til høyre. bjørnar holmvik kom opp der alan skulle ha vært mot slutten av andre.

Min mening til midtbane blir:

Johan--Somen--Annan--Keller

Evt. bytte Somen-Johan

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alan skal ut av laget! For det første så er det mer viktig å spille inn et lag uten alanzinho nå som han sannsynligvis drar, og for det andre så gjør han en elendig kamp mot B/G!

Han drar inn fra høyre mot midten og ut igjen til høyre. bjørnar holmvik kom opp der alan skulle ha vært mot slutten av andre.

Min mening til midtbane blir:

Johan--Somen--Annan--Keller

Evt. bytte Somen-Johan

Så hvorfor skal ikke Annan ut av laget? Annan forsvinner tidligere enn Alan, så da må det vel være viktig å spille inn et lag uten han og. Dessuten var han også dårlig mot B/G.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I prinsippet er Alan en god spiller å ha på hjemmebane, mens han gjerne sliter mer på bortebane. På bortebane får han gjerne mindre plass da motstanderne gjerne har høyere press. På Nadderud får han derimot mer plass, samt at Stabæk får styre spillet. Alan er medgangsspiller som spiller bra når resten av laget er gode. Å sette han ut på grunn av at han spilte dårlig borte mot glimt har dermed lite for seg. Å sette han ut på grunn av at han muligens forlater klubben i sommer er imidlertid en fair sak (selv om jeg personlig er imot dette). Men jeg synes at man bør vente med det ihvertfall fram til de andre spillerne har fått mer matchtrening (og ikke mens Henning er ute og Somen er ute av form).

Når det gjelder spillestilen hans, og hvordan han beveger seg, har jeg ikke hørt noen(bortsett fra noen få kyndige her inne) klage når han har vært i form. Det er lett å peke på sånne ting når Alan sliter litt i motvind. Med dagens tilstand på midtbanen, er Alan det beste alternativet på venstrekanten. Ihvertfall fram til Somen er fullt tilbake, og JJ i større grad kan rotere litt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opdal frykter langt skadeavbrekk

Bra eller dårlig for oss? Jeg er sannelig ikke sikker..

Og Branns utlånte reservekeeper sliter med hjertet. http://fotball.bt.no/eliteserien/article105203.ece

Jeg er sannelig ikke sikker på hva som er best av en skadet Opdal eller en tredjekeeper som har alt å bevise. Dette er pdd Nils Kenneth Udjus ( http://www.brann.no/index.php?valg=spiller&spiller=131 ) som i fjor spilte 21 kamper for Løv Ham

Edit: lagt til link

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk spilte som et første divisjonslag på søndag, og Brann spilte så tafatt at det var pinlig idag. Håper virkelig at begge løfter seg til lørdagen.

For meg holder det at Stabæk løfter seg ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk spilte som et første divisjonslag på søndag, og Brann spilte så tafatt at det var pinlig idag. Håper virkelig at begge løfter seg til lørdagen.

For meg holder det at Stabæk løfter seg ;)

For meg holder det at Stabæk vinner ;)

Endret av Edb
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det umulig for en kamerat og se denne kampen med SS uten sesongkort?

Kan han kjøpe medlemskort og SS-billett?

Skjønnte ikke det på forsiden :P

Ja.

Nei.

EDIT: Han kan gjerne kjøpe medlemskort uansett.

Endret av joffen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom Brann (som mange andre) jevnt over er et mer fysisk sterkt lag enn oss, blir vel nøkkelen å få opp tempoet på ballen (her savner vi HH noe helt for j.....). Ender vi opp med å føre ballen eller slå langt, slik vi gjorde mot Molde og B/G blir det alt for enkelt for Brann. Vi sliter også alltid mot Helstad, som nok får et par gode muligheter også i denne kampen.

Tør vi å spille som vi kan og holde høyt balltempo langs bakken, kan dette bli bra. Karantene på JIH skaper vel litt problemer for JJ, særlig om ikke Mike er frisk (skeptisk til en rusten Mike mot Helstad). Kanskje ser vi Keller på høre back og Somen eller JA på høyre kant? Alternativet er vinnerformelen fra i fjor vår med Tom på høyre og Bjørnar på venstre back.

Kjenner jeg er nervøs og usikker før denne kampen, men håper intenst at gutta finner tilbake til spillet og at Opdal fortsetter kampanjen for å få Myhre tilbake på landslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov til å låne bort sesongkortet sitt hvis man er hindret fra å dra på kampen?

Jeg ville gjort det uansett om det er lov eller ikke. Feltet vårt skal være fullt. Alltid. Uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov til å låne bort sesongkortet sitt hvis man er hindret fra å dra på kampen?

Jeg ville gjort det uansett om det er lov eller ikke. Feltet vårt skal være fullt. Alltid. Uansett.

Det står jo på baksiden av kortet: "Kun gyldig ved framvisning av legitimasjon", men jeg har aldri opplevd at noen blir sjekket ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står jo på baksiden av kortet: "Kun gyldig ved framvisning av legitimasjon", men jeg har aldri opplevd at noen blir sjekket ;)

Spørsmålet er vel hvem man lurer, og hvem som taper på det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på dette laget:

Jon

Keller - Morten - Segerström - Tom

Andersson - Somen - Annan - Alan

Nannskog - Veigar

Håper på litt hurtigere spill i midtbanen enn vi hadde mot bodø/glimt. Annan og Andersson bruker litt for lang tid med ballen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Brann
  • Opprett ny...